• Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží dodáno rychle, ale s reklamací je potíž. Na kontaktním čísle nikdo, komunikace jen emailem, dostala jsem odkaz na reklamační oddělení v Polsku.... Myslela jsem, že o reklamaci a opravu se postará prodejce...

    Reakce obchodu aXOs.cz

    Dobrý den. Že je nutné čtečku reklamovat mě mrzí, ale přeci jen je to technika a ta čas do času může zazlobit. Návod na reklamaci je uveden na webových stránkách, je uveden na průvodním listu, který zasíláme spolu se čtečkami a obdržela jste jej na Vaši žádost do emailu. Odpověď na email jste obdržela cca tři hodiny potom, co jste psala, ve večerních hodinách. Postup reklamace je rychlý, efektivní, vše probíhá v češtině, pro zákazníka zcela zdarma, s vyzvednutím a vrácením reklamovaného zboží kurýrem z/na adresy, které si zákazník zadá. Kde je umístěn servis nemusí zákazníka zajímat - do servisu nejede zákazník, ale čtečka. Důležité pro zákazníka je to, že jde o proces jednoduchý, čtečku budou mít v rukou vyškolení profíci a reklamace jsou vyřizovány rychle. Jediné co musí zákazník udělat je (česky) vyplnit on-line reklamační formulář a čtečku zabalit pro přepravu. Obojí je myslím logické minimum, méně už toho vyžadovat nejde. Jak jsem výše zmínil, tyto informace jsou prezentovány v našem e-shopu, může se s nimi kdykoliv kdokoliv seznámit (i před koupí) a tedy netuším, kde ve Vás vznikl dojem, že něco bude jinak, než uvádíme a než jsme Vám odpověděli do emailu.
    Věřím, že se Vám čtečka ze servisu vrátí opravená velmi rychle a budete ji opět moci plně a ke spokojenosti užívat.
    Dovolat se nám lze v uváděných pracovních hodinách, ty jsou komunikovány na stránce s kontakty. Předpokládám, že jste volala mimo naši pracovní dobu.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Psala jsem dotaz, nikdo neodpověděl….

    Reakce obchodu aXOs.cz

    Dobrý den. Nevím, jakým způsobem jste psala dotaz a kam, ale neumíme odpovědět na dotazy, které neobdržíme. Žádný Váš dotaz či zprávu jsem na emailu nedohledal. Komunikujeme (emailem) i mimo pracovní dobu, včetně např. víkendů a večerů, tedy reagujeme velmi rychle. Pokud je Váš dotaz aktuální, napište znovu (psal jsem Vám nyní email) nebo zavolejte (tel. pouze v dobu uvedenou v kontaktech).
    EDIT: S paní vyřešeno 11. 8. po našem kontaktování emailem s dotazem, jakou má potíž.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlé dodání
    • Nezájem komunikovat se zákazníkem. Naprostý nezájem odpovědět na dotaz zákazníka. . Neprofesialni jednání, hovor ukončil se sdělením, že má jinou práci.
    • Zboží ok, velice dobrý výrobek který udělá hodně radosti. Dojem kazí jednání prodávajícího.

    Reakce obchodu aXOs.cz

    Dobrý den, ano, telefonát proběhl. Včera, takže si jej velmi dobře pamatuji. NĚKOLIKRÁT jsem na dotazy odpověděl, protože jste se ptal a povídal neustále dokola na to samé. Ptal jste se, jestli je dostupné jiné pouzdro pro čtečku, které jste zakoupil, než jediné aktuálně nabízené. Ne, není, časem bude. Sice nevíme konkrétně kdy a co, ale prostě historicky to tak vždy bylo, že bylo více různých pouzder a většina přišla na trh později než čtečka samotná. Žádné jiné pouzdro z aktuální nabídky nepasuje. Jestli pasují pouzdra na jiné výrobky jiných výrobců a jiných prodejců, to logicky nemohu vědět - obecně některé "kapsy" mohou, konkrétně jaké, nevím. Dlouhodobým trendem je obal na míru konkrétnímu modelu čtečky. Mít obal nasazený na čtečce pořád (což kapsy nejsou) preferuje 99,99 % uživatelů. Rovněž jsem se podělil o vlastní zkušenosti s jediným aktuálně nabízeným pouzdrem pro čtečku-novinku, kterou jste zakoupil, protože na rozdíl od Vás či jiných prodejců s ním mám reálné zkušenosti. Přijal jsem Vaše obavy a představy o pouzdru, protože každý má holt jiné preference. Zde jsem projevil, na rozdíl od Vás, i snahu Vás vyslechnout a pochopit. Za mě úplně normální hovor, snaha si vyslechnout dotaz/přání zákazníka a vysvětlit, popř. poradit, pokud je co. Ano, hovor jsem ukončil sdělením, že mám jinou práci. Tento hovor měl být, podle toho, na co jste se ptal, tak na minutu. Vy jste položil otázky, já odpověděl. Základní informace, žádná raketová věda na pochopení mnou sdělených informací. Jenže poté to bylo neustále to samé dokola, kdybych jej neukončil, tak by to bylo asi jak z té pohádky "...a pokud neumřeli, telefonují dodnes,". Jako kdybych mluvil do zdi, jako by bylo pro Vás důležitější se vypovídat než se dozvědět a PŘIJMOUT poptávané informace. Jsem tu pro zákazníka a jsem pro věcnou diskuzi, ať už přes telefon či email. Rád sdělím informace a zkušenosti. Pokud se mě někdo ptá na to samé pořád dokola, odpověď bude pořád stejná a pokud jsem již odpovědi sdělil (několikrát), tak se nezlobte, ale opravdu mám lepší věci na práci, než poslouchat a papouškovat dokola to samé. Ano, riskoval jsem, že informaci o mém čase nepochopíte a nepřijmete (jako cokoliv, co jsem Vám do telefonu řekl), ale stále považuji pravdu za nejvíce efektivní a fér. EDIT 14. 7. 2023 - dotčené pouzdro jste u mě dnes objednal a uhradil - tak já už vážně některým věcem nerozumím :-)

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Ne příliš ochotná komunikace, příště u nich nenakoupím, i když jsou levnější. Necítím se tam jako zákazník dobře.

    Reakce obchodu aXOs.cz

    Dobrý den, za objednávku jsem Vám již poděkoval v naší emailové konverzaci.
    V poznámce objednávky jste se ptala na něco, co s Vaší objednávkou nesouviselo a možná byla spíše rýpavá řečnická otázka, než skutečný dotaz. Na Vaši otázku jsem odpovídal emailem v úterý ve 20:39 hod., tedy 16. minut po zadání objednávky. Tedy velice ochotně jsem ve svém volném čase otevřel elektronickou poštu a vyřídil, co bylo potřeba, abyste měla odpověď co nejdříve. Bylo odpovězeno slušně, stručně, jasně/srozumitelně. Rovněž jste byla v mé odpovědi vyzvána, že pokud byste měla nějaké další otázky, nemáte mě váhat kontaktovat. Odpovídám věcně na všechny dotazy. Stručnost je však mé druhé jméno. Pokud někdo chce román, tak spíše doporučuji sáhnout po autorech beletrie a nažhavit čtečku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je to drahý na Aliexpresu ten obal stojí 8 US dolarů což je 170,-

    Reakce obchodu aXOs.cz

    Od člověka, který si z českého e-shopu s několikaletou tradicí a skvělým hodnocením všude možně, objedná obal s platbou předem na pobočku Zásilkovny (protože nic jiného pro Zásilkovnu nepodporujeme) a má problém zaplatit dopředu a dožaduje se dodání na dobírku, mi přijde podobné hodnocení jako čistá provokace.
    Hodně štěstí s objednávkou v Číně, "na dobírku", "v češtině", "se zárukou dva roky" (pominu to, že poslání vadného výrobku do Číny je zdarma nebo Vám je tamní prodejce proplatí - konec ironie), "s dodáním druhý den", s nejistou kvalitou (co se zdá na pohled stejné, může mít různou kvalitu) a nejistým výsledkem (doteď mám v paměti zkušenost kamaráda, který si tam objednal černé návleky na ruce na běhání a přišly mu růžové - byl nadšen).

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Objednávka z domu, doručení z domu - výhody
    nevýhody - špatná kominikace

    Reakce obchodu aXOs.cz

    Bohužel nemožnost Váš problém s Vámi řešit věcně a efektivně mě celkem znechutilo a určitě to bylo v telefonu poznat, přiznávám. Ono jak se do lesa volá, tak se i ozývá, nervy mám prostě jen jedny a ten Váš hysterický kulomet, to byla opravdu síla.
    Vámi zveličovaný problém jsme řešili deset minut, ve dvou telefonátech. Z toho poprvé jste neměla připravené takové základní věci, jako je např. číslo nákupního dokladu (pro ověření nákupu a abych vůbec věděl, co máte za čtečku) a nepřišlo Vám blbé mě pět dalších minut zdržovat na telefonu, zatímco jste to dohledávala. Já to poprvé vydržel cca pět a mezitím Vás třikrát poprosil, ať zavoláte později, až to dohledáte. Čtvrtá prosba byla už asertivnější. Nevím, jak u Vás ve firmě, ale já nejsem v práci od toho, abych koukal deset minut do zdi. Podruhé jste neustále dokola hystericky a afektovaně opakovala to samé dokola, nenechala jste si nic vysvětlit, nedejbože připustit, že mám pravdu. Aneb jak z údajně nedodaného českého manuálu, který mám celou dobu před nosem, udělat konec světa.
    S jinými klienty bychom věc vyřešili za minutu, oni by poděkovali, možná by se někdo zasmál nad tím, jak něco tak banálního přehlédl, popřáli bychom si pěkný den a bylo by. Vím to, protože naštěstí mám takových rozumných zákazníků většinu a jsem za to neskutečně rád.

    PS. Nejde vidět veřejně, ale vyplnila jste "Jak jste spokojeni s délkou dodací lhůty? Hodnocení 0.5 z 5." - Objednávku jste činila v pátek ráno, ten den byla vyřízena a zásilku jste převzala v pondělí. Jelikož šlo o adresu dodání na firmu, tak rychleji to ani nešlo (PPL doručuje v sobotu, ale jen na soukromé adresy). Opět mi jen potvrzuje, jak zapšklí a zlí někteří lidé jsou.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • obchod komunikuje a reaguje na maily
    • nespolehlivé informace ohledně dodání produktu na stránkách prodejce

    V listopadu 2018 jsem objednal čtečku (avizovanou u obchodníka jako předprodej), u které byla uvedena informace, že bude naskladněno začátkem prosince. Nestalo se tak. Obchod dále průběžně informoval o zpoždění dodávky a vymlouval se opakovaně na neschopnost dodavatele. Na mé maily reagoval obchod nakonec stylem, že přece nikomu negarantoval dodání do Vánoc. Negarantoval, jen na stránkách uváděl v době mého nákupu dodání začátkem prosince, což je dle mého dostatečně před Vánocemi. V nastalé situaci se rozhodl obchod nabídnout zákazníkovi nákup alternativních produktů, které byly zhruba o 100-300 Kč dražší než u konkurence s tím, že pokud přikoupí i pouzdro čtečky (opět cenově nevýhodné), dostane slevu 100 Kč. Dle mého krásný případ toho, jak nejprve někoho nalákáte na produkt v předprodeji, a pak z pro zákazníka nevýhodné situace uděláte ještě větší profit. Pokud zde budete nakupovat, doporučuji se vyhnout produktům v předprodeji.

    Reakce obchodu aXOs.cz

    Dobrý den pane K.,

    s některými informace Vámi uvedenými souhlasím, s Vašimi závěry však nikoliv. Stejně jak jsem si teď dohledal naši emailovou komunikaci, ve které se Vám snažím vše vysvětlit, včetně několika nepřesností či nelogičností, které v emailech uvádíte.

    Dlouhá verze v bodech, krátká verze na konci mého textu.

    *** DLOUHÁ VERZE ***

    1) Pokud se inzerovaný předpokládaný nezávazný termín naskladnění změní, protože výrobce změní termín dodání do ČR, je povinností dobrého prodejce, rychle a kompletně informovat zákazníky, což jsem průběžně činil. Součástí těchto informací (termín se posunul několikrát) byla vždy i informace, že lze objednávku změnit či zrušit. Pro ostatní nezainteresované jen uvedu, že se jednalo o zpoždění dodávek do ČR, kdy výrobce upřednostnil západní trhy (ověřeno ze dvou nezávislých zdrojů), tedy ne problém mého e-shopu.
    Rovněž nesouhlasím s tím, že jsem se vymlouval na dodavatele, to jste špatně četl. Spolupráci s distributory jsem naopak několikrát chválil, pokud jsem se měl dle Vašich slov na něco vymlouvat, byl to sám výrobce. Mohl byste mi případně na email poslat nějaký mustr, jak to mám příště udělat, abych se "nevymlouval", když zákazníkům napíšu, že výrobce něco změnil? To by mě opravdu zajímalo, jaké obsahové ekvilibristiky byste vymyslel :-) Každopádně kdo zná metodu "padajícího hovna" a slouží mu dobře mozkové závity, tak z toho nebyl tak u vytržení jako Vy.

    2) V určité chvíli, kdy nebylo dodání do Vánoc jisté, ale spousta lidí potřebovala mít čtečku pod stromeček jako dárek, jsem si já hlupák dovolil obeslat všechny zákazníky s předobjednávkou s informacemi o možných alternativách. Vysvětlil jsem jaké jsou možnosti, čtečky porovnal oproti čtečce v předobjednávce a dokonce jsem si dovolil několik kombinací (tuším tři) cenově zvýhodnit. Věřte, že jsem tím strávil spoustu "volného" času, který jsem mohl využít jinak. Také věřte, že zákazníky nemám za nesvéprávné debily, jak naznačujete. Zákazníci mohli klidně profitovat z poskytnutých informací a jinou čtečku si obstarat jinde. I s tím jsem do toho šel a svůj čas tomu věnoval.
    Vaší paranoidní mysli asi unikl fakt, že ono "o 100-300 Kč dražší než jinde" byl jak stav před popisovanými skutečnostmi, tak i po nich, tzn. nyní. Jinými slovy čtečku jsem nezdražil, abych ji pak mohl výhodně nabízet (dle Vaší logiky geniální tah - možná byste si to měl patentovat - vlastně ne, takto už se velcí prodejci chovají při "Black Friday" akcích, apod.), ale prodávám ji za takovou cenu pořád - předtím, v tu dobu, i potom. Tzn. nabídl jsem skutečně lepší podmínky pro ty, kteří měli předobjednávku, než pro ostatní zákazníky. Na celé té věci mě fascinuje ještě jedna skutečnost - pokud se najde někdo tak krátkozraký, že upozorní, že jinde je něco levněji, nedodá, že jinde je i dráž. To by bylo fér, ne? :-) V době psaní této reakce je zmíněná čtečka za tyto ceny: druhá nejlevnější na Heuréce za 2956 Kč a druhá nejdražší cena je 3424 Kč. V mém e-shopu s full servisem a s bonusy stále za stejných 3169 Kč. Jsou lidé, kterým to přijde super-výhodné, jsou lidé, kterým to přijde nevýhodné. Já nikomu neberu možnost se svobodně rozhodnout. Předpokládám, že každý zákazník je rozumně uvažující a pokud jinde sezná nákup výhodnější, ať se samozřejmě zařídí, jak chce. V dnešní době je porovnání záležitost několika desítek vteřin. Z mé strany zákazníci obdrželi vždy aktuální informace a maximální porci erudovaných informaci o zboží o které si levnější posouvači krabic mohou nechat zdát. Znovu připomínám, že součástí každé komunikace směrem k zákazníkům s předobjednávkou byla prosba(!), že pokud budete chtít objednávku zrušit, tak aby dali vědět emailem.

    3) Věřte mi, že opravdu nemám potřebu někoho lákat na předobjednávku, respektive uvádět lživé informace vycucané z prstu. Pokud by byla pravda, co uvádíte Vy (respektive jak jste si informace přebral a došel k oněm závěrům), nebyl byste jeden z mnoha, ojedinělé potvrzení starého faktu, že se nedá zavděčit všem, ale bylo by tady podobných negativních hodnocení více. Pokud se "rozhlédnete" kolem, zjistíte, že spousta lidí si komunikaci chválila a čtečku do Vánoc obdrželi. Také jste mohl mezi ně patřit, ale 12. 12. jste se rozhodl jinak, což jsem respektoval.

    *** KRÁTKÁ VERZE ***

    Objednávku jste učinil 20. 11.
    Druhého dne ráno jste obdržel informace, které v kontextu nejsou důležité, protože téhož dne, tedy 21. 11. v 21:53 hod. Vám byl zaslán email, kde byla informace o zpoždění dodávek a mj. rovněž tato informace:

    "Budou čtečky do Vánoc?
    Dle mého názoru je dostatečná doba zatím vyčkat na tento TOP model čtečky.
    Že se termíny posunují je celkem běžné, chápu, že teď je to napjaté kvůli Vánocům. Informace jsem uváděl (a i nyní uvádím) na základě informací mi sdělených a dle mého nejlepšího vědomí a svědomí. V ČR jsou dva distributoři, u obou máme čtečky objednané a oba aktuálně uvádějí stejný týden naskladnění. V tuto chvíli máme přislíbeno dostatek čteček pro všechny, kteří mají objednávku a přišel jim tento email.
    Bohužel nemůžeme v této chvíli nic garantovat, ale myslím, že čtečky budou dodány do Vánoc."

    Tedy termín naskladnění se sice oproti původně avizovaným informacím změnil, ale k Vám se tato informace dostala druhý den od objednávky. Tedy více jak měsíc před Vánoci jste byl informován, že dodání čtečky do Vánoc není garantováno.

    S pozdravem Tomáš B., provozovatel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chápu, že byly Vánoce, ale v tom případě si vypněte automatické maily o hodnocení nákupu, když jediné info, co po 13 dnech mám, je že objednávka byla potvrzena :)

    Reakce obchodu aXOs.cz

    Dobrý den, u produktu je dostupnost uvedena. Objednal jste 17. prosince produkt, u kterého je uvedeno, že bude k dispozici v lednu. Leden ještě nebyl a já přemýšlím, co vede lidi k napsání takovéhoto hodnocení.

    Ad "automatické emaily o hodnocení nákupu" - nevím, z jakého důvodu by měly být tyto emaily vypnuty, Vánoce neVánoce. Zboží označené skladem normálně expedujeme, stejně jako normálně fungujeme u zboží s jinou dostupností. Tudíž každý může ohodnotit nákup v mém e-shopu na základě toho, jak je jeho objednávka vyřízena, zboží dodáno, atd. Tyto emaily se lehce vypnout nedají, ale hlavní je, že není důvod to dělat. Jsou napevno dané službou Heuréka, odešlou se automaticky týden od nákupu. Např. i proto, kdyby e-shop zboží (v kontextu lhůty spíše to inzerované skladem) nedodal, nekomunikoval, nevrátil zaplacené peníze a popř. něco jiného ať už vědomě nebo nevědomě "zmastil". Jsou takové nepoctivé e-shopy a to, že si tyto situace neumíte představit, neznamená, že nemohou nastat. Nicméně pokud objednáte zboží, které bude za měsíc (zjednodušuji) a vy jej po týdnu nemáte, nikdo Vás přece nenutí hned tento dotazník vyplňovat. Můžete to udělat kdykoliv později, kdy to bude v kontextu situace vhodné.

    provozovatel aXOs.cz

    Update: Vaši objednávku jsme vyřídili 3. 1. 2019. Na objednávku na zboží s dostupností "bude v lednu", myslím dobrý výkon.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Barva doručeného pouzdra na čtečku naprosto neodpovídá barvě zobrazené v nabídce. Pokud nelze zobrazit barvu reálně, mělo by u produktu být uvedené upozornění, že barva je ve skutečnosti jiná.

    Klamání zákazníků zobrazením zboží, které neodpovídá skutečnosti.

    Reakce obchodu aXOs.cz

    Dobrý den,

    mrzí mne tato situace a Vaše zkušenost.
    Troufám si však napsat, že barvu výrobku nelze 100 % přenést na monitory, pokud tedy nemáte profi monitor pro grafické využití, což předpokládám nemáte. U zboží používáme minimálně originální (tedy většinou profesionální) fotografie výrobce, popř. u některého zboží k tomu naše vlastní fotografie, kde se snažíme o maximální věrnost barev.

    V případě, že Vám pouzdro z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, můžete jej vrátit do 14 dnů, popř. reklamovat. Nic z toho jste neučinila. Jednalo se o poslední kus tohoto pouzdra, takže už nezhodnotím, jak moc jste měla pravdu, co se týče "barva naprosto neodpovídá", nemám jak zkontrolovat. Nikdo jiný si však dosud nestěžoval a pouzdro jste si nechala - co si z toho mám vzít, nevím.

    Rozhodně být Vámi, tak šetřím se soudy "klamání zákazníků". To určitě nemám zapotřebí a podobné výroky mě uráží.

    S pozdravem
    T. B., aXOs.cz - specialista na e-book čtečky

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží bylo nefunkční a ze strany obchodu při kontaktování nebyla žádná snaha, která by vedla k mé spokojenosti. Jen nezájem...

    Pokud není důvod je lépe nakupovat u osvědčených internetových prodejců, než zkoušet nové.

    Reakce obchodu aXOs.cz

    Dobrý den paní Ilono. Velmi mne mrzí, že máte takový dojem. Nicméně si nemyslím, že je to můj styl a na takový případ si nepamatuji. Nevím tedy o jaký případ se jedná a co by mělo být nefunkční a co jsem Vám údajně sdělil, proto se konkrétně bohužel nevyjádřím. Emailovou komunikaci s paní Ilonou jsem žádnou nedohledal. Pokud něco nebylo vyřešeno k Vaší spokojenosti, ozvěte se mi prosím na email [email protected] a zcela jistě to k Vaší spokojenosti dořešíme. Pokud dorazí nefunkční zboží, snažím se to se zákazníkem řešit nejdříve radou a instrukcemi, co má vyzkoušet. Někdy se věc dá vyřešit na dálku, k tomu je však potřeba spolupráce zákazníka. Pokud toto nepomůže, řeší se problém nefunkčního nového zboží výměnou za jiný kus, navíc většinou i s odzkoušením, aby se vyloučilo možné opakování problému. Myslím, že v tomto mám dobrý přístup, což dokazují recenze zde na Heuréce. Kdyby tomu tak nebylo, jistě by jste nebyla první, kdo by si stěžoval. Nevím, proč by měl zákazník, který obdrží špatný výrobek, pykat za chybu výrobce a tak tedy neodkazuji na servis, kde by byl zákazník nějaký čas bez výrobku, ale měním za nový kus. Ostatně to dokládá i to, že se sem tam objeví nějaký takový "nový kus po opravě" v nabídce zlevněných čteček v mém e-shopu. Znovu tedy opakuji - napište mi prosím emailem, pokud chcete dořešit k Vaší spokojenosti, vůbec nevím o koho a jaký případ se zde jedná. Pokud máte dojem, jaký jste popsala, vůbec mne to netěší. Děkuji.

    provozovatel aXOs.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Slabá kontrola kompletnosti při expedici. Nebyl dodán návod k použití. Řešilo se to zbytečnou dodatečnou korespondencí.

    Reakce obchodu aXOs.cz

    Dobrý den pane Miroslave. Děkuji za nákup a hodnocení. Mrzí mě, že jste dal takové nízké hodnocení kvality komunikace, když jsme si telefonovali a vyměnili několik emailů ještě před Vaším nákupem. Věřím, že po doposlání návodu (za chybičku se znovu omlouvám) jste alespoň se čtečkou plně spokojen.