Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • poškozené zboží-naražené spodní dveře, poškrábaný bok.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace

    Objednáno a zaplaceno 24.7. s tím,že obchod měl u zboží informacíi 3 ks skladem,u vás 26.7. Ze strany obchodu 2 dny žádná informace o stavu objednávky. Po dotazu,proč zboží nepřišlo v avizovaný termín, mi bylo sděleno, že pračka je poškozená a objednávka mi byla obchodem stornována s tím, že peníze pošlou. Do 31.7. peníze nebyly. Po mém dotazu bylo řečeno, že chyba není na jejich straně, ale na společnosti, která platby kartou realizuje,protože má dobu splatnosti 7 dnů a oni dali pokyn ke zpětné platbě už 26.7.. Zajímavé, že 5 minut po tomto sdělení se objevily peníze na mém účtu. Pokud bych se neinformoval sám, tak obchod zřejmě doteď mlčí.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dobrý sortiment, rychlé dodání.
    • Obchod specializovaný na elektro by měl považovat odvoz staré ledničky za samozřejmost, protože je dle příslušných předpisů zahrnut v ceně. V tomto případě jsem na dotaz , zda starý spotřebič bude odvezen, dostal odpověď, že o to musím při objednávce jmenovitě požádat.
    • Objednanou ledničku doručovala služba DHL. S tak neochotným pracovníkem dopravní služby jsem se zatím nesetkal. Dovezl dodanou ledničku nejbližší cestou od brány do garáže, ale odmítl ji dovézt po rovině o pár metrů dále do kuchyně. Starou ledničku odvezl sice z kuchyně, ale s nepříjemným komentářem, že měla být připravena v garáži.

    Reakce obchodu aWORLD

    Dobrý den, zvol jste základní dopravu (ZDARMA) a ta je k prvním uzamykatelným dveřím, tak jak je popsáno u výběru dopravy. Co se týče odvozu starého kusu, tak v obchodních podmínkách je uvedeno, že starý spotřebič má být nachystán u prvních uzamykatelných dveří. To co bylo sjednáno, tak jsme splnili. Nic navíc jsme nebyli povinni zajistit. Děkuji Tým aWORLD

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé dodání
    • Z boku lednice je odřenina zalepená šedou páskou. Na dotaz co s tím, jsem dostala odpověď z obchodu se seznamem servisů. Pokud bych chtěla mít lednici v prostoru tak mám smůlu. Je to jako bych si koupila novou motorkářskou bundu odřenou a řekli mi, že si tam mám něco nakreslit :-)

    Očekával bych nabídku slevy na odřeninu, protože takové zboží se standartně slevňuje i na prodejnách.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zboží bylo objednáno od značky HYUNDAI, avšak dorazila značka SENCOR. Velký rozdíl asi mezi jednotlivými značkami nebude, nemám možnost vyzkoušení.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Platba on-line byla vrácena do týdne.
    • I přes negativní hodnocení, komunikace na dobré úrovni.
    • Pračku kterou jsme dlouho vybírali AEG L6FLG49WC (e-trida A) neměli skladem i když v on-line psali 4ks. Byl nám nabídnut jiný model AEG L6FLG49SC (e-trida až D). Někomu to nevadí,ale byli jsme zklamaní protože jsme zaplatili kartou.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nabízí zboží skladem, které ale nemají.

    Nechají si zaplatit za zboží, které nemají a pak nabízí jiné zboží, coby náhradu. Nechal jsem si vrátit peníze.

  • nedodáno !!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízí zboží, které není skladem, aby mohli nabídnout jiné zboží

    Vůbec nedoporučuji. Měli jsme zájem o pračku, kde bylo napsáno skladem 5 a více ks. Poté přišla sms, ať si zkontroluji email. Šla jsem na email, kde nám pán nabízel jiné zboží a že tu, o kterou máme zájem, nemají. Buď má na eshopu pán bordel nebo vědomě nabízí zboží, které ani nemá, aby mohl posléze nabídnout zboží jiné.

  • Objednané nabízené zboží obchod neměl skladem - těžko tedy něco hodnotit. Po týdnu vrácena platba.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Velký a přehledný výběr zboží.

    Objednala jsem si pračku, majitel byl velmi příjemný a vstřícný.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod alespoň rychle komunikuje
    • Zboží bylo deklarováno jako skladem - opak byl pravdou. Telefonicky nabídnuta náhrada s odlišnými parametry. Objednávka zrušena.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Bohužel i když mělo být zboží skladem ,tak zatím nic nedošlo. Ani žádná komunikace obchodu.

    Reakce obchodu aWORLD

    Dobrý den, velice se omlouváme, chyba byla na naší straně. děkujeme aWORLD

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Pračka byla promáčklá a odřená

    Reakce obchodu aWORLD

    Dobrý den, děkujeme za nákup. Nicméně jsme bohužel od zákazníka o poškození nebyli informováni. aWORLD

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po zaplacení oznámili, že zboží je vyprodané.

    Reakce obchodu aWORLD

    Dobrý den, velice se omlouváme. aWORLD

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zastřihovač vlasů byl doručen v čas, ale v rozbaleném stavu (za výjimkou mazacího oleje a štětců na čištěni. V době pandemii není to fér. Musel jsem
    všechno podrobit dezinfekci. V době objednání zboží, na strankach obchodu bylo uvedeno 5 kusů skladem. Když zboží dorazilo uvažoval jsem
    vrátit ho a vyměnit za nové. Ale k té době zbytek zboží v obchodě byl jíž
    vyprodán. V situaci kdy strojky se těžko zhanějí, plus nejistota s dobou dovozu nového zboží, rozhodl jsem ho nechat pro sebe. Ale do budoucna budu tento obchod obcházet stranou.

    Reakce obchodu aWORLD

    Dobrý den, děkujeme za nákup. Velice se omlouváme za komplikace. Nabídli jsme Vám možnost zboží vrátit. aWORLD

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Telef. dotazem bylo zjištěno,že uvedené zboží není na skladě.Objednávku jsem zrušil.

    Reakce obchodu aWORLD

    Dobrý den, velice se omlouváme, chyba byla na naší straně. Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nabízel k prodeji 5 kusů zboží, které neměl skladem a to i přes upozornění, že klame zákazníky !!! Konkrétně se jednalo o vysavač - NEPTUN 3404....

    Reakce obchodu aWORLD

    Dobrý den, velice se omlouváme, chyba byla na naší straně. Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V eshopu pračka skladem. Poté mi napsali, že tento model nemají a nabídli jiný, dražší model.

    Reakce obchodu aWORLD

    Dobrý den, velice se omlouváme, chyba byla na naší straně. Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží které má na E-shopu skladem tak skladem nemá!

    Reakce obchodu aWORLD

    Dobrý den, omlouváme se . aWORLD