Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    žiadne skúsenosti

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • komunikují
    • objednal jsem položku co byla označena, že ji mají skladem. Objednáno v pondělí, v pátek volám proč ještě neposlali, že potřebuji co nejdříve, tvrdili, že posílají ještě ten den a v pondělí přijde. V pondělí odpoledne teprve předali do přepravy. Kdy přijde nevím.

    Reakce obchodu Auto Moto Přikryl s.r.o.

    Bohužel, v tomto případě se pokazilo vše, co se pokazit mohlo. Opožděné dodání na expedici, nový (zaškolující se) kolega a plné auto přepravce. To vše způsobilo dané zpoždění, za což se velmi omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Náhradní díl neodpovídá kvalitě 1kus funkční druhý nefunkční.

    Reakce obchodu Auto Moto Přikryl s.r.o.

    Dobrý den,

    to nás mrzí - pokud je výrobek nefunkční, pošlete ho zpět, pošleme ho na reklamaci. Každopádně kvalita je úměrná ceně zakoupeného výrobku. Záměrně máme v sortimentu levnější i dražší značky tak, aby si zákazník mohl vybrat dle kvality nebo ceny dle svých požadavků.

  • zboží zatím ještě nedošlo

    Reakce obchodu Auto Moto Přikryl s.r.o.

    Dobrý den,

    zboží zatím sice nebylo dodáno, ale zákazník kupoval zboží "na cestě" a byl informován o době dodání.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Proč zasíláte dotazník, když objednané zboží ještě nemám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Posílají zboží jiné než byly objednané.

    Reakce obchodu Auto Moto Přikryl s.r.o.

    V tomto případě má zákazník pravdu - bylo zasláno sice stejné zboží, ale jiné značky. Celá situace byla napravena - od zákazníka jsem stáhli zboží na naše náklady a peníze zaslali zpět.

    • Věšák s přísavkou vydržel jeden večer, potom spadl.

    Reakce obchodu Auto Moto Přikryl s.r.o.

    Dobrý den,

    záleží samozřejmě na povrchu, kam věšák instalujete. Zkuste přísavnou plochu jemně navlhčit. Auto Moto Přikryl s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží údajně skladem, ale bohužel v Německu. Tak stále čekám na doručení.

    Reakce obchodu Auto Moto Přikryl s.r.o.

    ANo, v tomto případě byla chyba na naší straně - zboží bylo před odesláním vyprodáno na prodejně. Nyní již doskladněno a cca za týden zasláno zákaznici.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo nevhodně zabaleno, nevešlo se do Alzaboxu

    Reakce obchodu Auto Moto Přikryl s.r.o.

    Toto nebyla ani ta naše chyba, ani chyba Alza boxu. Nedopatření spíše způsobila náhoda, protože pravděpodobně nebyla volná žádná větší schránka, do které by se produkt vešel. S tím je potřeba při výběru Alza boxu počítat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Byl mi zaslán vadný díl

    Reakce obchodu Auto Moto Přikryl s.r.o.

    Dobrý den,

    pokud jsme vám zaslali vadný výrobek, určitě to nebylo za nějakým účelem. Prosím, vyplňte reklamační formulář, který naleznete na našich stránkách a budeme situaci ihned řešit.

  • Ačkoliv zboží v eshopu bylo ve statusu na skladě, objednávka byla obchodem zrušena z důvodu nedostupnosti produktu.

    Reakce obchodu Auto Moto Přikryl s.r.o.

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme, tyto situace se občas stávají - zboží být na skladě dle systému má, ale není dohledáno. V tom případě zákazníka v co nejkratším čase informujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Pomalé odeslání

    Objednal jsem ze třech autoobchodu zároveň a tento jako jediný nedoručil za 2 dny. Proto příště zvolím jiný.

    Reakce obchodu Auto Moto Přikryl s.r.o.

    Dobrý den,
    v tomto případě je recenze trochu nefér - zákazník ve čtvrtek objednal, v pátek jsme odeslali a v pondělí bylo doručeno na PPL ParcelShop, který si zákazník zvolil. Kde si zboží až v úterý vyzvedl. Za nás bylo zboží dodáno dle pravidel. Auto Moto Přikryl

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stav skladu na webu nereflektuje reálny stav zásob, neporadek v systému, nulová komunikace. Ani jedno z troch čísel nezvedaji. Na vraceni penez cekam jiz týden...

    Reakce obchodu Auto Moto Přikryl s.r.o.

    V tomto případě má zákazník pravdu - stala se chyba - zákazník si objednal poslední kus produktu, který ale nebyl ve skladě nalezen. Stává se to sice vyjímečně, ale vyloučit se to nedá. Následně byl o této skutečnosti informován emailem. Je možné, že pokud se nás snažil kontaktovat telefonicky, nikdo telefon nebral. Stává se to vždy, když kolega obsluhuje zákazníky u pultu. Každopádně vždy volá zpět. Peníze byly po týdnu vráceny - toto malé zpoždění bylo dáno dodáním nevhodného formátu čísla účtu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Jde o prkotinu, ale:
    objednal jsem si lahvičku na náhradní náplň, je uvedena i na faktuře. V balíku nebyla.
    Zapomněli, jedna byla jako dárek a druhou jsem si koupil. Jde o 25 kč, proto jsem dále neprudil. Ale .....

    Reakce obchodu Auto Moto Přikryl s.r.o.

    Velmi se omlouváme za vzniklou chybu. Lahvičky se k WC dodávají automaticky, proto nerozumíme této chybě. Pokud bude potřeba lahvičku doposlat, nechť se zákazník ozve - dopošleme.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Přišlo něco jiného. Sice nemrznoucí směs, ale jiná.Musí se namíchat s vodou(měla už být naředéná),ale reklamovat to nebudu.

    Reakce obchodu Auto Moto Přikryl s.r.o.

    Velmi se omlouváme za vzniklou situaci. Zaslání chybného zboží vzniklo patrně nedopatřením při balení. Pokud bude chtít zákazník vzniklou situaci řešit, prosím, ať se na nás obrátí.

  • Jeden den mě nechali zaregistrovat, zboží uvedeno na skladě,. Druhý den přišla strohá zpráva, že zboží je vyprodáno...přitom v e shopu by lo stále uvedeno zboží skladem. Ani slovo omluvy nebo vysvětlení...si z nás dělají srandu?

    Reakce obchodu Auto Moto Přikryl s.r.o.

    Dobrý den,

    omlouváme se, ale v tomto případě byl opravdu poslední kus nedohledán, proto jsme objednávku hned následující den stornovali. S omluvou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodací doba přístřešku k mobilnímu autu 5 měsíců ?

    Reakce obchodu Auto Moto Přikryl s.r.o.

    U tohoto produktu je na eshopu uvedeno, že se jedná o předobjednávku - bohužel si toho zákazník nevšiml. Každopádně byl o době dodání ihned informován.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • arogantní přístup

    Dne 14. 11. 2022 jste zakoupil, Lambda sonda NGK 94754, na dotaz ze dne 23.11.2022, jsem obdržel tento vzkaz24.11. - Vaše objednávka byla předána dopravci a je na cestě k Vám, Oskar Přikryl.
    Arogantní přístup v obchodu Oskara Přikryla, po devíti dnech doručování Vám oznámí že je zásilka u dopravce, ČESKÁ POŠTA, což jsem mu také zaslal prtsc a on mi jí přepošle zpět???? Má tu možnost reklamovat zásilku. Nenakupujte u takových neschopných obchodníků, Auto Moto Přikryl s.r.o., ušetříte si čas i spousty dalších prostředků, zřejmě budu nucen odstoupit od kupní smlouvy. Tom K.

    Reakce obchodu Auto Moto Přikryl s.r.o.

    Dobrý den, děkujeme za reakci zákazníka, ale úplně jí nerozumíme. Dne 14.11 večer si zákazník objednal zboží, které bylo dle našich podmínek v 16.11 ráno vyexpedováno - zákazníkovi přišel email s touto informací a číslem zásilky. Dne 24.11. se opravdu zákazník ozval s tím, že zboží ještě nebylo doručeno. Chtěli bychom upozornit, že toto často neumíme ovlivnit, my jsme zboží vyexpedovali včas. Je ale dobře, že se zákazník ozval a můžeme toto začít řešit také z naší strany. Proto byl také zákazníkovi zaslán printscreen s informací, že se opravdu balík nachází v přepravě. Následně jsme hovorem v ČP zjistili, že balík se již nachází na poště/balíkovně. Omlouváme se za zpoždění na straně České pošty, opravdu nechápeme, z jakého důvodu nastalo - možná přetížení v předvánočním čase? Každopádně by bylo pro příště vhodnější ozvat se dříve, takto by mohlo být dodáno zboží mnohem dříve.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Inzerují zboží skladem, ale přitom nejsou schopni ho dodat.

    Reakce obchodu Auto Moto Přikryl s.r.o.

    V tomto případě se velmi zákazníkovi omlouváme za zpoždění.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po objednání jsem čekal na potvrzení objednávky, bohužel nic se nedělo. Snažil jsem se domluvit telefonicky a komunikace s prodavačkou byla spíše jak s pětiletým dítětěm

    Reakce obchodu Auto Moto Přikryl s.r.o.

    Zákazník si zboží objednal v sobotu, v pondělí se emailem dotazoval, zda si může zboží vyzvednout. Na tento email mu bylo odpovězeno, že dle obchodních podmínek bude zboží k vyzvednutí v úterý. Na tento email již zákazník nereagoval. Telefonicky se s námi sice zkoušel spojit, ale telefon byl opakovaně zřejmě vlivem špatného signálu hluchý.