• Nedoporučuje obchod

    Zboží "skladem" ve skutečnosti skladem není. Komunikace 0.

  • Nedoporučuje obchod

    Tovar mi nebol doručený,
    ale cenu bezdôvodne zaokrúhlili o 45 centov nahor.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží bylo poškozené, ale dá se použít, za 2 prošlápnuté kusy měla býr sleva

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Po mailech nekomunikují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • sortiment
    • komunikace

    Majitel urcuje smer kterym se ma organizace ubirat, jeho chovani je brano jako standart, tudiz nelze se divit ze i pani prodavacka nechape zakladni principy slusneho chovani a zaklady obchodniho styku, mel jsem moznost se behem kratke navstevy setkat s reakci obou zminenych osob. Je to takove to podnikani po cesku s prvky 90let.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přehlednost webové stránky
    • obchod nekomunikuje se zákazníky

    Obchod je neseriózní, objednané a zaplacené zboží dorazilo nekompletní, na opakované reklamace obchod nereaguje

    Reakce obchodu Autodraha.cz

    Dobrý den, o vaší reklamaci jsme vůbec nevěděli. Až na základě této recenze jsme se dozvěděli o nějakém problému. Váš e-mail jsme našli ve spamu. Stačilo ale zavolat a problém by ihned vyřešen. Kartáčky nejspíše někam v balíčku zapadly. Jedná se o malinký sáček. Zasíláme vám je nově v dopise.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží jsem si objednala, naštěstí jsem se rozhodla pro platbu na místě až po převzetí, jelikož po objednávce mi došel jeden email ohledně jejího přijetí s předpokládaným termínem doručené 3.6. 2016 a doposud nic.
    Zboží jsem si objednala v jiném internetovém obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • z objednaného zboží dorazilo jen část a zaplatit si nechali za vše! Při pokusu kontaktovat dodavatele se nikdo neozval ani na telefon ani emailem. Prostě darebáci.Okrádají lidi.

    V den objednání mněl můj vnuk do pátých narozenin deset dní objednávka byla potvrzena stím ,že zboží bude k mání do tří dnů. Zboží dorazilo na poslední chvíli a to po osobní urgenci u majitele,ale nekompletní,jen půlka objednávky ! zkazili mi celé narozeniny vnuka,zůstal bez dárku od dědy a babičky prostě hrůza a děs. dodnes se nikdo neozval ani neomluvil. Jak tak můžou lidi obchodovat a okrádat zákazníky. je to na trestní oznámení nebo aspoň na Čojku.

    Reakce obchodu Autodraha.cz

    Dobrý den, toto snad nemyslíte vážně?
    Dne 15.4.2016 (pátek 15:53 odpoledne) jste u nás objednal zboží které má dodací lhůtu 2-3 dny. Jako způsob dodání jste zvolil "Osobně na prodejně" a do poznámky jste zvolil, cituji:
    "Chtěl bych dodané zboží vyzvednout na prodejně výrobků Karcher v Břeclavi ulice U stadionu 3182/6,PSČ 69002. Dle uváděné nabídky nových výdejních míst. Zdělte zda je to možné a za jakých podmínek. Děkuji."
    Na toto místo ještě nebylo možné zboží dodat. Proto jste jej také nemohl zakliknout ve výběru adres. Byl jste na to upozorněn a proto jste si jej 20.4.2016 (středa následujícího týdne) vyzvednul (5 dní /3 pracovní dny/ po objednání - zboží bylo již 19.4.2016 připraveno k odběru - 2 pracovní dny po obj.) Vy nebo někdo koho jste poslal. 27.4.2016 přišla paní s výrobkem, kdy nás informovala že není obsahem vše podle informací na stránce. Toto bohužel nejsme schopni ovlivnit. Ihned jsme se paní omluvili vrátili peníze a tento problém řešíme s dodavatelem. A vy nám 28.4.2016 píšete že váš problém neřešíme??? Toto má být nějaké záměrné poškození?

  • Nedoporučuje obchod

    • Nedodali zaplacené příslušenství, na dotaz mailem nereagovali (dodnes). Šlo o cca 200 korunový detail, náhradní kartáčky a vodící lištu na auta. Ale zamrzí to.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • i po dotazu na stav objednávky žádná odpověď.komunikace na bodu mrazu
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Slušný výběr, docela dobré ceny
    • Nekomunikace, nedodržování termínů, paní neví jak to je s objednávkami, protože to zařizuje kolega, který tam buď není nebo nemá čas.

    Objednal jsem v úterý díly od Faro, které měli být do 2-3 dnů a do poznámky napsal dotaz, zda lze zaplatit převodem (v platebních podmínkách tuto možnost zmiňují, při objednávce je k dispozici jen dobírka). Za chvilku přišel email s potvrzením objednávky. V pátek jsem volal jak to vypadá s objednávkou a jestli je tedy možné platit převodem? Díly od Faro objednává kolega, zrovna dneska dělal objednávku u Faro, ale není tady ,takže nevím, jak to je s Vaší objednávkou. Na dotaz ohledně platby převodem mi paní sdělila, ať to nechám raději na té dobírce - s odstupem času musím uznat, že to byla nejlepší rada, co jsem dostal.
    Volám v úterý a Faro vyřizuje kolega, ale má zrovna zákazníka, zavolejte za čtvrt hodiny. Volám za čtvrt hodiny, Faro má na starosti kolega, ale odešel do banky. Na dotaz zda mi tedy zjistí jak je to s objednávkou, že jí dám číslo objednávky mi zjistí v počítači , že objednávka vyřízená není a pro další informace si mám zavolat, až se vrátí kolega. Ve čtvrtek prý přijde poslední zásilka z Faro.
    Udělal jsem kontrolu u Faro a zjistil, že požadované díly jsou vyprodané. Koukám www.autodráhy.cz a objednaná položka už v eshopu neexistuje. Takže jsem poslal na autodrahy.cz email se zrušením objednávky z důvodu nedodání a neschopnosti zajistit dodání nebo říct termín.
    Provedl jsem objednávku alternativy u Faro.
    Ve čtvrtek mám na poště balíček s díly z Faro.
    V pátek mi volá pán z autodrahy.cz, že díly které jsem u nich objednal, nejsou schopní sehnat. Pánovi jsem řekl, že objednávku jsem už v úterý zrušil a řekl jsem mu, že když to faro má vyprodané, tak mi mohli dát vědět dřív a ne po týdnu a půl. Na to mi pán sdělil, že toho teď mají moc a položil mi telefon.
    Pro mě to je v součtu hrozné chování a osobně už bych u nich nekoupil, protože chyba se může stát, ale takový řetězec arogance k zákazníkovi jsem nezažil u žádného eshopu za 18 let, co tento způsob nákupu používám..

    Reakce obchodu Autodraha.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí tato vaše špatná zkušenost. Platbu předem v košíku přímo nenabízíme. Bohužel nám tato informace zůstala v podmínkách. Bohužel nám firma Faro zaslala zboží pozdě a neúplné. Jelikož firma Faro nedodávala v minulém roce zboží vůbec, zařadili jsme ji do nabídky až po ujištění, že se nebude opakovat loňský problém. Jelikož ale vyřizovali přednostně maloobchodní prodej, nedostalo se na nás některé zboží a ostatní došlo později. Tento sortiment má na starosti pouze jeden pracovník a z tohoto důvodu došlo k výše uvedeným komunikačním problémům. Provozujeme také kamenný obchod a bylo nutné se věnovat i zákazníkům na prodejně. Rozhodně Vám ale nikdo nepoložil telefon. Naopak jste po našem zavolání reagoval že jste objednávku zrušil a zavěsil jste.
    Musíme však uznat, že například mejlovou komunikaci jsme již v tuto dobu nezvládali. Naší prioritou bylo odeslat veškeré objednané zboží zákazníkům. Nastalo totiž nečekané navýšení objednávek a nesehnali jsme již nikoho na výpomoc. Ještě jednou se za tento incident omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • nekomunikuje!!!!!!!!!!!!!!!

    ani po týdnu od objednávky žádná reakce,
    dokonce ani na zrušení objednávky!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu Autodraha.cz

    Dobrý den, zasílali jsme Vám e-mail o problémech s jednou z položek vaší objednávky. Na tuto jsme nedostali reakci.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • žádné,
    • garantovali zboží PPL do druhého dne,
    • po urgenci až za týden
    • dodací lhůta
    • přišlo ne přesně to co jsem objednal

    děs a běs
    nabízeli, že zboží zašlou do druhého dne

  • Nedoporučuje obchod

    nekomunikativní, nezájem o zákazníka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná komunikace. Zboží jsem ani za deset dní neobdržel, žádné zdůvodnění ani vysvětlení.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • -
    • Předepsaná dodací lhůta neodpovídá skutečnosti
    • 2-3 dny = 2-3 týdny.
    • Objednávka nebyla dodána kompletní.
    • Dodaný model nebyl kompletní a poškozen při neodborném balení.
    • Velmi špatná komunikace, na maily neodpovídá a přislíbený telefonní kontakt nedodržuje.

    Doporučuji jen k osobnímu odběru a kontrole na prodejně. Jsem v reklamačním řízení, doufám, že dobře dopadnu.

  • Nedoporučuje obchod

    • žádné
    • lživé dodací lhůty,žádná komunikace

    Nic zde nenakupujte,je to ztráta času.

  • Nedoporučuje obchod

    • Žádné
    • Zboží nepřišlo

    Výše uvedeno

  • Nedoporučuje obchod

    • asi jediný na náhradní díly, jiný jsme neobjevili
    • emailem nekomunikuje, nedodal zboží

    Asi zkusit kontaktovat telefonicky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • V tuto chvíli komunikace v rámci relamace o.č. 2140071. Dne 16. 2. 2014, 10:49:59 jsem poslal dotaz k vyřízení reklamace. Kopil jsem autodráhu a jedno auto ztratilo výkon. Zatím žádná odpověď.