Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Neskutečně dlouhá doba dodání. Klient ani není o době dodání dopředu informován. Věci uvedeny skladem skladem však nejsou..
    Dopravci nepředáno ani tel. číslo.

  • Komunikace na bodě 0...
    Vyhledané zboží dle VINu nesouhlasí...
    Maily špatně směrované, dostat dotaz tam kam člověk chce je dost naročný...
    Rozhodně hodnocení nesedí - nedoporučuji

    • Dobré odpoledne, napište nám soukromou zprávu na chatu nebo přímo na e-mail [email protected], ze kterého emailu se s námi pokoušíte spojit. Následně vše prověřím. Radek

  • Objednal jsem zboží 10.5. obchod u všeho zboží deklaroval skladem nebo skladem u dodavatele - asi až v Číně. Přišel mi jeden omluvný mail že už to brzy bude - stále nic. Dnes 23.5. stále nic nedoručeno.
    Tak nechcete to radši zavřít ten obchod ?

  • Dobrý den,rád bych se podělil se svou negativní zkušeností s přístupem pracovníků v této firmě. Přes systém firmy,kdy zadáte VIN vozu a ten vám vyhledá vhodné díly pro vaše auto. Až sem je to v pořádku. V mém případě jsem však objednal takto auto díl,který však nepasoval do mého vozu. Reklamoval jsem tento díl a bylo mi sděleno,že reklamace se zamítá. Snažil jsem se vykomunikovat,kde jsem jako zákazník udělal chybu. Tu mi nebyli schopni vysvětlit,jejich systém vytvořil chybu za kterou byl zákazník potrestán a to mi jeví velice nefér a s touto firmou už proto nechci dále spolupracovat. Místo toho ,aby se omluvili a přiznali chybu,napíšou vám zamítnuto a hotovo. Švarc

  • Opravuji své negativní hodnocení na Autodíly PEMA, které vzniklo ne jejich vinou.
    Veškeré nedostatky byly s omluvou bleskově vyřešeny i s milou kompenzací.
    Takové slušné a milé jednání se při vyskytnutí problému hned tak nevidí
    Děkuji Zdenda

  • Strašný obchod, chtěl jsem jen doobjednat a ťipli mi telefon.Absolutni nezájem

  • Nedoporučuji tento obchod. Dlouhá doba dodání a nakonec mi přišla krabice ve které byl poškozený obal od oleje a všechno zboží bylo mastné. Absolutně žádná výstelka v krabici a všechno zboží bylo vypadané z krabiček a poněkud pochroumané. Takové díly mám montovat do auta?
    Nejdříve se tvářili jako že celou zásilku a poškozené zboží vymění za nové + k tomu dostanu odmašťovač zdarma, což znělo fajn.
    Poslal jsem jim teda to mastné zboží zpět, doručovací služba si pro něj přijela a za týden mi přišla nová krabice s naprosto stejným mastným zbožím?? Krabičky evidentně někdo jen otřel hadrem aby se neřeklo a poslali mi je zpět a ještě k tomu nekompletní (chyběli 3 gufera a 2 kabinové filtry). Gufera tedy poslali separé a na filtry stále čekám (bavíme se stále o těch samých věcech co už jsem jednou u sebe měl). Co to je za přístup? Už se tato krabicová přehazovaná táhne asi měsíc a ještě nemám svou objednávku kompletní a v pořádku.
    Nejvíc mě na tom celé zaráží, že si myslí že nepoznám že se jedná o to samé zboží a dělají ze mě akorát blbce. Jediné plus je snad jen to, že paní na infolince je milá. Jinak bída.

  • PEMA-nevím kdo dal takové hodnocení, objednal jsem jeden díl výfuku, dorazil však jiný. Při reklamaci mi bylo sděleno, že nákup dílu nelze dle jejich nabídkového katalogu a kategorie aut úspěšně vyhodnotit! Takže závěr je, pokud objednávate dle typu vozidla, nemusí se díl vždy shodovat! Pokud chcete reklamaci, sečkejte času ono to vyjde!!! Nevím kdo je spokojen!!!

  • Před týdnem jsem objednal zboží za 6tis. Vše údajně skladem. Do dnes nemám nic. Když volám na infolinku tak jen nějaké výmluvy. Dnes má být zboží již potřetí odeslano. Nevěřím, že bude. Udělal jsem chybu, že jsem nečetl recenze, kde je pozdní, nebo žádné doručení dost často uvedeno. Tuhle firmu už nikdy.

    • Tak pokračování story. Včera jsem byl ujištěn, že se zboží určitě odesílá. Dnes volám a dozvídám se, že se čeká na baterie. Všechny předchozí hovory jen lži. Teď budu doufat, že tihle ulhanci vrátí alespoň peníze.

  • nezvedaji telefony v pondeli dopoledne, uz nikdy nenakoupim

  • Doba dodání je 4 dny což je celkem hodně, Dále nečekal jsem že dostanu rozbalene zboží a použité zboží jedná se o lambda sondu za 2500,- což je celkem dost a je to celkem náchylná věc když je rozbitý katalizátor, tak to muže pěkně lambda sondu ucpat. jsem nespokojen tímto prodejcem kdy by aspon tam napsali že to je rozbalene tak nejsem tak naštvaný.

  • Rád bych se podělil o svou zkušenost s tímto obchodem.
    Dle OEM čísla dílu, jsem si zde zakoupil brzdové kotouče. Kotouče, které váží cca 20 kg, byly zabalené v dvou lepenkových obalech, která na sebe byly položené a jednou obmotané lepící páskou, ale dorazili naštěstí v pořádku, proto jsem balík převzal. V servisu při výměně bohužel zjistili, že se jedná o špatný rozměr. To se může stát, takže jsem zaplatil servis který neproběhl a kotouče jsem v ORIGINÁLNÍM balení poslal dle požadavků na vrácení zboží ihned zpět. Jelikož mi přišli opravdu příšerně zabalené, kotouče jsem tedy vrátil do původního balení, ale pro jistotu jsem celou bednu opravdu pečlivě zalepil průhlednou lepící páskou, aby nedošlo k poškození.
    Po cca 4 dnech, mi přišel email společně s fotkami, že kotouče dorazili poškozené, dle fotek doslova rozlámané a že mi je zasílají zpět a reklamaci neuznávají.
    Proto jsem ihned zavolal na jejich "callcentrum", abych vše vysvětlil. Pán mě po vysvětlení celé situace odbil a řekl, že mi reklamaci stejně pravděpodobně neuznají. Proto jsem sepsal opravdu rozsáhlý popis celé události, od objednání zboží, které bylo chybně zaslané (vybíral jsem dle OEM čísla dílu), po doručení a následné vrácení zboží.
    Po pár chvílích zavolal pán, který mě před malou chvílí odbil, že šel email na jejich paní vedoucí a ať řeším situaci s ním. Nicméně řekl, že i přes to, nemohou reklamaci uznat a že je nutné žádat o reklamaci zboží u přepravce v tomto případě PPL (s těmi máme zkušenost a pravděpodobně negativní, asi všichni). Po vyplnění nesmyslně dlouhého dotazníku (musíte udat i výrobní číslo dílu, jinak ani nezahájí reklamační řízení. To jde celkem těžko, když tu věc nemáte u sebe), přišlo během pár dní oficiální vyjádření. Reklamace byla zamítnuta, z důvodu nedostatečně zabalené zásilky. Tak a jsme zase na začátku. Balení, které přišlo od této firmy bylo opravdu špatné a kotouče na sobě byly položené bez jakéhokoliv prokladu, tudíž praskly jeden o druhý, ale v podmínkách této firmy, je jasně uvedeno, že pokud chcete zboží reklamovat, musíte jej doručit v původním originálním balení. Což jsem přesně udělal, vlastně jsem balík zabalil ještě mnohem lépe, ale řidič už byl asi naštvaný, že vozí tak těžký balík sem a tam a očividně si na něm vylil zlost (krabice byla i přes silnou vrstvu lepenky roztrhaná).
    Takže Autodíly PEMA neuznali reklamaci a firma PPL neuznala reklamaci, kvůli balení, které jsem, ale dle podmínek musel dodržet. Svízelná situace :)

    Takže jsem se znovu obrátil na Autodíly PEMA, abych jim vysvětlil, že celá tahle vzniklá situace opravdu není moje chyba. Paní z "callcentra" mi na to jasně odpověděla. Původní balení, jste měl zabalit ještě do jiné krabice, potom by nedošlo k poškození :D, taky se smějete? Ano, začíná to být opravdu komedie. Po urgenci o kontakt na vedoucí, mi přišlo pouze oficiální vyjádření a to znělo jasně - reklamaci zamítáme z důvodu nevhodného balení zásilky. Takže asi tak.
    Opravdu silně pochybuji o tom, že originální kotouče ZIMMERMANN posílá výrobce v takovém obalu, takže bych se v tomto případě obával i vzhledem k velmi přijatelným cenám a poloze obchodu (Ostrava) o reálný původ dílů. Polsko je za rohem, že? :)

    Postoj obchodu k zákazníkovi, kterého svou vlastní chybou okradou, je něco co se děje asi běžně a praktiky takovýchto obchodů jsou stále horší a horší. Lidi nebuďte naivní a nečekejte, že za tak výrazně lepší ceny kupujete opravdu originální díly.

  • Vyslovně jsem se dotazal zda je zboží,ktere chci skladem u dodavatele ,bylo mi řečeno že ano at si objednam, No a zboží nebylo..... !!! a i nadále je nabizeno a uvedeno skladem.....