Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den. Dnešní nákup sluneční clony. Po výběru vhodné velikosti jsem uhradil danou cenu 110,- Kč a vyšel z prodejny. V tom okamžiku jsem zjistil, že zboží bylo rozbaleno, kdy v balení zcela chyběly gumové držáky. Zboží bylo také z vnější strany poškozeno oděrem. Otočil jsem se na patě a vrátil zpět. Prodavač si mě zhruba po dvou minutách, které uplynuly od zaplacení pamatoval ;), tak jsem mu vysvětlil celou situaci a požádal o vrácení té závratné částky. S tím prodavač souhlasil, ale jeho kolegové ne. Z pochopitelných důvodů jsem k výrobku ztratil důvěru, tak jsem trval na vrácení peněz. Bylo mi nabídnuto zboží reklamovat. To už jsem nehodlal snášet tento nekorektní přístup k zákazníkovi. Dohadovat se a ničit si den za 100 korun? To mi nestojí za řeč, tak jsem odešel a zůstala jim clona i moje peníze. Jestli jim ty drobné stojí za takové jednání, tak jim přeju, aby je ve zdraví užili.

  • U této firmy jsem zakoupil zpětné ventily do palivové soustavy a pozor! byli v něm jemné hliníkové piliny.Měl jsem čerstvě opravené auto za 35000,-Kč,repas vstřikovacího čerpadla a vstřiků.Auto krásně jezdilo,tak jsem ještě preventivně namontoval zpětný ventil,kdyby v budoucnu zase padala nafta.Když jsem vyjel z garáže auto začalo kouřit,nemělo výkon a po 1km chcípl motor.Odtáhli mě zpět do Diesel servisu Bosch,zjistili hliníkové piliny,znovu vstřikovací čerpadlo a vstřiky vymontovali ven,u dvou vstřiků museli vyměnit znovu ventilky a vše vyčistili ultrazvukem včetně Commorailu,trubky atd.Zpětný ventil jsem hned vymontoval a po rozšroubování byli ještě vidět jemné částečky hliníku ze závitu,rozšrouboval jsem ostatní ventily,které jsem koupil do náhrady a byli v něm krásně vidět ty piliny.Auto už zase pěkně šlape,ale za další opravu jsem zaplatil 7563,-Kč,přičemž se na de mnou slitovali a dali mi obrovskou slevu.Piliny jsem vyfotil,poslal kontakt na technika a faktůru na zaplacení dodatečné opravy.Bohužel ADC jako prodejce mi to zaplatit nechce a jejich dodavatel Vapol.cz mi to taky nechce zaplatit.Takže pozor!!!Když k něčemu dojde abyste nedopadli jako já.
    Jaromír Urban.

  • Za mě velké zklamání, dne 24.9.2019 jsem si u ADC objednal gumové autokoberce Opel Astra K (od roku 2015>) - se zvýšeným okrajem - Rezaw, po osobním odebrání a zaplacení jsem zjistil že úchyty jsou mimo vestavěné úchyty v podlaze mého Opel Astra K. Vráceno na prodejnu s tím, že objednají nové. Dne 7.10.2019 opětovný odběr v O.-Vítkovicích bohužel opět nepasovaly úchyty, což ve výsledku znamená 2 x projetý benzín a stále bez autokoberců.

  • ha ha

    • Za mě velké zklamání, dne 24.9.2019 jsem si u ADC objednal gumové autokoberce Opel Astra K (od roku 2015>) - se zvýšeným okrajem - Rezaw, po osobním odebrání a zaplacení jsem zjistil že úchyty jsou mimo vestavěné úchyty v podlaze mého Opel Astra K. Vráceno na prodejnu s tím, že objednají nové. Dne 7.10.2019 opětovný odběr v O.-Vítkovicích bohužel opět nepasovaly úchyty, což ve výsledku znamená 2 x projetý benzín a stále bez autokoberců.

  • Absolutní spokojenost, skvělý servis ,velmi ochotný personál. Doporučuji všem!

  • ma omluva na ADC auto doplnky .

  • Velice spokojen...doporučuji

  • Jsem velmi spokojen, firma mi poradila s tím co potřebuji , co jsem sháněl. nabídka za slušnou cenu atd...děkuji a doporučuji mv73

  • Zakoupil jsem sadu plastových lemů na Škoda Octavia 1. Doufal jsem, že za své peníze dostanu produkt, který bude pasovat na určený model. Bohužel díly jsou špatně vyrobeny. Lemy na sebe nepasují a vznikají dost velké mezery v části, kde se napojují. S reklamací jsem nechtěl ztrácet čas a raději si pořídil produkt od jiné firmy, která mi dodala to co jsem si zaplatil.

  • Koukám,že nejsem sám kdo si naběhl.Mám od nich koupen hydraulický zvedák-jež má jen drobnou vadu a to,že po napumpování sjede samovolně dolů.Tento je mi úplně nanic-boží reklamováno ještě toho dne kdy došlo.Po tel. hovoru vrácení peněz možná až po jejich zkoumání příčin poškození.Dodávám,že hever nebyl ani od autem tudíž jaké poškození má být zkoumáno?Jde o dle mého o jasný podvod.Bude mi to trvat déle,ale takovéto praktiky si líbit nenechám.Kadloun

  • objednávku jsem udělal 29.6.2017 od te doby nic ani reakce na email ktery jsem jim psal takže víckrát neobjednám

  • ADC - Tomáš Wadowski

    Dobrý den pane Vostrý,

    věřte mi, že vědomě neprodáváme nekvalitní zboží, byli bychom sami proti sobě.

    Váš zakoupený produkt, je téměř bez reklamací a to, že se elektronika pokazí se bohužel může stát. Led marker, který byl špatný Vám byl řádně vyměněn za nový, ten druhý, který byl celý od polyuretanového tmelu Vám výrobce vrátil, byl totiž plně funkční. Kdyby výrobce vyměnil celou sadu za novou, nebyl by problém zboží vyměnit, nebo vrátit, ale špinavý produkt od lepidla nejsme schopni dále prodat.

    Rád bych našel řešení tohoto problému, ale o reklamaci rozhoduje výrobce a ne my. Je nám líto, že nejste s naší firmou spokojen, ale veškerý problém spočívá v tom, že výrobce nevyměnil celou sadu, ale pouze jeden poškozený kus.

    S pozdravem Wadowski Tomáš.

  • Opravdu nechápu ty kladné reference! Vědomě prodávají nekvalitní zboží a klamou zákazníka. Koupil jsem si Angel Eyes, které mi do 10 dnů přestaly fungovat, s vědomím toho, že jsem koupil vadný kus jsem šel výrobek reklamovat a chtěl jsem jiný model, na doporučení prodávajícího jsem si zakoupil daný výrobek ještě jednou s tím, že až bude reklamace vyřízená, tak do protokolu o reklamaci zapíše žádost o návrat peněz. Dnes při vyřízení reklamace mi prodejce s tupým úsměvem oznámil, že tohle není jeho starost a daný produkt mi vyměnily.
    VÝRAZNĚ NEDOPORUČUJI !!

  • To je zajímavé, je tu tolik pochvalných recenzí na obchod, zejména na rychlost dodání, doslova jedna za druhou, a mě nejsou schopni doručit zboží ani po 10 dnech od objednání...

  • aldak: Souhlasím, stejná zkušenost

  • Michaela: Situace se má tak, že u lahvičky s lakem dodavatel používá staré etikety a neplatné údaje nahrazuje novými. Této skutečnosti jsme si nevšimli a zákazníci zaslali takto označené zboží.

    Po upozornění jsme stáhli z nabídky celý sortiment dodavatele, zákaznici se omluvili a obratem ji vrátili všechny zaslané finanční prostředky vč. poštovného.

    Tým ADC

  • Taky jsem nalítla!!Objednala jsem si přes internet lak na karosérii,poslali mi prošlý lak.Od roku výroby se musí spotřebovat po 4 letech.
    Rok výroby byl 2009! který byl škrtnutý černou fixou a dolepený rok 2012.Nedoporučuji!!!!!!klamou zákazníky.Vrátila jsem zboží a čekám na vrácení peněz.

  • Mám s tímto obchodem naprosto stejné zkušenosti, na objednávku podanou 19.12. 2014 nikdo nereagoval měsíc a půl. Až 4.2.2015 mi zavolal někdo z e-shopu na mobil, že má objednávka, světe div se, nemůže být vykryta, protože zboží stále není. Vzhledem k tomu, že to měl být dárek k vánocům pro manžela a také k faktu, že při zadávání objednávky bylo zboží dle stránek e-shopu skladem, mám za to, že praxe tohoto internetového obchodu je stále stejná a dá se označit za klamání zákazníka.

  • Absolutní hrůza, objednané zboží mělo být naskladněném 1 až 5 dnů, pokud bych si neověřila stav objednávky vůbec bych netušila, že zboží bude naskladněno po novém roce, super když je to dárek k vánocům.. Zaslaný mail společnosti ani žádná omluva, reakce nic jen že objednávka byla zrušena. Díky této firmě jsem zažila plno nervů a stresu a ztratila spousty času a penéz obvoláváním shopu a sháněním zboží a samozřejmě i příplatkem za expres dopravu.. Díky, ale od nich už ani gumičky do stěračů.. takové jednání se nehodí ani do chléva ke zvířatům...

  • Nedoporučuji !!! dodací lhůta žádná a po třech týdnech jsem objednávku pro jejich nečinnost zrušil !! za týden mi nebyli schopni poslat balík po deseti dnech nečinnosti.
    už nikdy více !!!