Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jakákoliv absence v komunikaci

    Na obj., kterou popisuji, jsem dotaz na kvalitu služby nedostal.

    Objednávka byla odmítnuta přepravní službou pro nadměrnost…
    Předpokládám, že dodavatel zná podmínky přepravce…

    O vrácení zásilky do obchodu jsem se dozvěděl, od přepravce (Zásilkovna), ne od dodavatele!

    Na první dotaz, v jakém stavu se zásilka nachází, mi dodavatel sdělil, že mi pošle info. druhý den. Žádnou další zprávu jsem už od dodavatele nedostal, i přesto, že jsem psal další dva dotazy kde se zásilka nachází (třetí a čtvrtý den).

    Po Vánocích se mi platba, bez nejmenší omluvy, vrátila, jako „nevyzvednutá zásilka“…
    Vzhledem k tomu, že šlo o vánoční dárky pro malé děti, je jednání odchodu naprosto neomluvitelné.

    Chápu vytíženost obchodu před vánocemi. Stačilo na můj dotaz odpovědět, že nejsou schopni, zásilku do Vánoc doručit...

    Obj. uvedená v horní části zprávy proběhla v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obrázek nabízeného zboží neodpovídal skutečně doručenému zboží. V balení měly být dle obrázku a popisu úplně jiné figurky Pokémonů. Být to v jiném období než o Vánocích, zboží bych samozřejmě ihned vrátil.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Eshop vůbec nekomunikuje, nedá se dovolat, ani neodpovídají na emaily.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dne 22.11.2022 jsem si objednal zboží, placeno bylo převodem z účtu na účet EXPRESN9 PLATBOU. Věděli moc dobře že to potřebuji na pátek 25.11.2022 ,
    • zboží dorazilo až v sobotu. 24.11.2022
    • V kontaktech číslo, které uvádějí, nikdo nezvedá, na Email odpovídají do 24.Hod
    • Když jsem se ptal na kompenzaci, jelikož mi to nepřišlo v den kdy jsem to potřeboval a musel to znova koupit, raději mi už nikdo neodpověděl.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Po 6 dnech nemam od posty ani info kdy doruci!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo. Snažila jsem se obchod telefonicky kontaktovat, ale dovolala jsem se pouze na záznamník. Nedoporučuji!

    Reakce obchodu Bruder hračky

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste s našimi službami nespokojeni.
    Objednala jste si zboží s platbou předem. Jelikož i po upomínce nebylo uhrazeno, zakázka se stornovala.
    Pro komunikaci se zákazníky upřednostňujeme e-mailovou konverzaci, pro evidenci a řešení vzniklých problémů.
    Přepojení na operátora je možné, ovšem zřejmě byla naše telefonní linka skutečně přetížena. Omlouváme se za způsobené potíže.

    Děkujeme za pochopení.
    tým AUTABRUDER.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zásilka byla objednaná a zaplacená 15.6.,ale dosud mi nebyla doručena.
    Při mém pátrání po zásilce mi bylo zástupkyní PPL sděleno,že zásilka byla vrácena ještě minulý týden zpět z důvodu chybného oštítkování zásilky odesílatelem.
    Obchod mě o změně stavu objednávky neinformoval a na moje písemné dotazy mi bohužel dosud také nikdo neodpověděl.
    Do obchodu se dovoláte pouze na záznamník,který vám pouze sdělí,
    kam svůj dotaz napsat.

    Reakce obchodu Bruder hračky

    Dobrý den,
    je nám líto, že jste s našimi službami nespokojeni a omlouváme se za vzniklé potíže.
    Zjišťovala jsem informace, kolegyně Vám balíček poté odeslala, nyní by mělo být vše v pořádku.
    Snad nám někdy v budoucnu dáte druhou šanci a budeme mít příležitost spravit si u vás reputaci.
    tým AUTABRUDER.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neví co prodává

    Reakce obchodu Bruder hračky

    Dobrý den,

    bohužel z Vaší strany neevidujeme žádnou zprávu nebo stížnost na dodané zboží. Pokud Vám můžeme nějak pomoci, prosím, kontaktujte nás na tel. čísle 566 466 175 nebo emailové adrese [email protected].
    Děkujeme a přejeme pěkný den.

    Tým AUTABRUDER.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Nizka cena

    Dlouhá doba dodani. Cca 10 dni od objednani a zaplaceni. Navic krabice s Legem prisla znacne ponicena. Ale protoze mi Lego dorazilo 20.12. Uz nemam cas vyresit to do Vanoc. Lego nebylo moc dobre zabalene, pouze ve folii.

    Reakce obchodu Bruder hračky

    Dobrý den,
    moc se omlouváme za negativní zkušenost s naším obchodem, věříme, že to byla nešťastná náhoda.
    Nyní se snažíme postupy expedice neustále zlepšovat a vyvarovat se podobným nedostatkům.
    Velice nás mrzí špatné zabalení, za tuto chybu přijměte prosím naši omluvu.
    tým AUTABRUDER.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Plast je měkký. Za tu cenu nekvalitní.

    Reakce obchodu Bruder hračky

    Dobrý den,

    je nám líto, že jste se zbožím nespokojena. Bruder hračky vyrábí stejnojmenná německá firma, která na trhu působí více jak 80 let. Bruder modely jsou vyrobeny z kvalitních, odolných a nezávadných ABS plastů, které nemají žádné otřepy ani nedolitky. Velkou výhodou hraček Bruder je vysoká odolnost a proto si děti s těmito produkty můžou hrát i venku.

    Byť se Vám možná na první pohled kvalita materiálu nepozdává, můžeme Vás ujistit, že patří ke špičce na trhu a věříme, že Vám hračka bude dělat radost dlouhá léta.

    Pěkný den, tým AUTABRUDER.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po zaplacení byla objednávka zrušena bez informace,kdy a jakou formou budou vráceny peníze.

    Reakce obchodu Bruder hračky

    Dobrý den, velice nás mrzí Vaše špatná zkušenost s naším obchodem.
    Počet kusů jednotlivého zboží se odvíjí od aktuálního stavu našeho skladu a skladu dodavatele. Pokud se na jedno zboží vytvoří více objednávek v určité chvíli, stane se, že se vyprodá. Poté musíme bohužel pouze stornovat zakázky. Omlouváme se.
    Peníze Vám byly vráceny 7.12.2021.
    Tým AUTABRUDER.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod zatím nevrátil platbu za obchodem zrušenou objednávku

    Reakce obchodu Bruder hračky

    Dobrý den, velice nás mrzí Vaše špatná zkušenost s naším obchodem.
    Počet kusů jednotlivého zboží se odvíjí od aktuálního stavu našeho skladu a skladu dodavatele. Pokud se na jedno zboží vytvoří více objednávek v určité chvíli, stane se, že se vyprodá. Poté musíme bohužel pouze stornovat zakázky. Omlouváme se.
    Peníze Vám byly vráceny 6.12.2021.
    Tým AUTABRUDER.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu zboží nedorazilo

    Reakce obchodu Bruder hračky

    Dobrý den, velice nás mrzí zpoždění. Je stále velká poptávka po on-line prodeji, a tak i v expedici máme na pilno.
    Přijměte prosím naši omluvu.
    tým AUTABRUDER.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • 4dny po objednávce se nic nedělo, zboží se připravuje. Po urgenci přes Heureka info , že se omlouvaji , zboží čeká na zabalení. Objednáno 26.11. doručeno 3.12.

    Reakce obchodu Bruder hračky

    Dobrý den, velice nás mrzí zpoždění. Je stále velká poptávka po on-line prodeji, a tak i v expedici máme na pilno.
    Přijměte prosím naši omluvu.
    tým AUTABRUDER.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikuji
    • Zboží požadují uhradit předem
    • Už nikdy víc

    Hodnocení hvězdiček bych dal do mínusu, pokud by to šlo.

    Reakce obchodu Bruder hračky

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s obchodem.
    Koukala jsem na Vaši zakázku a bohužel také na Vaši komunikaci.
    Vaše platba se nám nezobrazila v tu chvíli, kdy jste platil. I systém někdy může selhat. Kolegyně Vám psala, omlouvala se a zboží Vám bylo ihned odesláno, co se zjistilo připsání bankou.
    tým AUTABRUDER.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhé dodací lhůty

    Reakce obchodu Bruder hračky

    Dobrý den, zboží jste objednali 3.7. v sobotu..jelikož pondělí a úterý byl státní svátek, zboží se pro Vás zabalilo 7.7.2021.
    PPL si balík převzala 8.7.2021 a dále je to již do doručení Vámi zvoleného dopravce. Dle jejich stránek jste dostali balík 12.7.2021.
    pěkný den, tým autabruder.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka byla zadána o víkendu, s potvrzením, že hračka je skladem a zakázka se vyřizuje. Kdybych se následující týden neozval, asi bych čekal doteď. Zboží není skladem, v e-shopu skladem je. Nedoporučuji obchod. Paní se mi po urgenci ozvala, že zboží není a nebude.

    Reakce obchodu Bruder hračky

    Dobrý den,
    objednávku jste provedl v úterý 11.5.2021 večer -tedy se nejedná o víkend. Potvrzení, že se zakázka vyřizuje, je dána automaticky. Znamená to, že se zakázka úspěšně vytvořila a zadala do systému. Poté již záleží, kolik kusů je aktuálně na skladě a kolik se v danou chvíli vykryje objednávek. Pak se zboží zarezervuje podle časové posloupnosti zakázek.
    Domíchávač Bruder, který jste si Vy objednal, byl poslední na skladě, ale před Vámi si jej jedna paní objednala.
    Na to zjišťujeme stavy u dodavatelů, zda bude možné ještě zboží zajistit. Pokud již není, musíme bohužel zakázky stornovat.
    Je mi to líto, ale někdy se to tak stane.
    pěkný den, tým AUTABRUDER.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Obdržel jsem jiné zboží, než které bylo objednané. To se stát může. I přes několik upozornění však obchod nehodlá svou chybu uznat a napravit.

    Reakce obchodu Bruder hračky

    Dobrý den, velice se omlouváme se za vzniklé komplikace.
    Kolegyně z reklamačního oddělení s Vámi komunikuje a doufáme, že vše bude nakonec vyřešeno.
    pěkný den, tým AUTABRUDER.CZ

  • Prisel mi dotaznik spokojenosti, ackoliv mi vubec produkt nebyl dorucen!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    4.2.2021 jsem objednal zboží a ani po 14ti dnech ještě nedorazilo.