Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    denně mi chodily na mail desítky faktur cizích lidí. musel jsem volat kvůli tomu aby to zrušili. přitom mou fakturu jsem dodnes nedostal. navíc jsem si objednal doručení na adresu firmy ale poslali mi to na jiné místo.
    nedoporučuji.

    Reakce obchodu Artisan.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše negativní zkušenost s naším obchodem a chtěli bychom se Vám omluvit za nepříjemnosti, které s tím souvisely. Ohledně problému s doklady bohužel nastala technická chyba systému, kterou jsme okamžitě vyřešili.

    Doručení zboží na nesprávnou adresu způsobil lidský faktor a zároveň chyba systému, ke které došlo při zadávání údajů pro odeslání zboží.

    Ještě jednou se Vám omlouváme a zasíláme dárek. Doufáme, že tímto dokážeme alespoň částečně napravit Vaši negativní zkušenost.

    V případě jakéhokoliv dotazu nás kontaktujte na infolince nebo chatu. Jsme Vám k dispozici každý den od 8 do 22 hodin i o víkendu.

    Pozdrav s vůní dřeva posílá

    Klára E.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nedostatečné množství zboží na skladě. Po objednání mi bylo sděleno, že dostatečné množství KVH hranolů (10 ks) bude skladem za cca měsíc. Nevím, kdo může čekat měsíc na materiál.

    Reakce obchodu Artisan.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše negativní zkušenost s naším obchodem. Vždy děláme vše proto, aby každá objednávka byla vyřízena co nejrychleji. Co se týká KVH hranolů a jejich nedostatečného množství na skladě, tak se jedná o mimořádný stav, děláme vše proto, abychom měli sklady vždy dostatečně zásobené.

    V případě jakéhokoliv dotazu nás kontaktujte na infolince nebo chatu. Jsme Vám k dispozici každý den od 8 do 22 hodin i o víkendu.

    Pozdrav s vůní dřeva posílá

    Klára E.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekompletní objednávky a po urgencích neustálé výmluvy
    • ze 4 objednávek u 3 problémy

    Reakce obchodu Artisan.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše negativní zkušenost s naším obchodem. Omlouváme se za problémy s nekompletní objednávkou. Když tato situace nastane, snažíme se ji co nejrychleji a korektně vyřešit. Těmto situacím chceme předcházet. Zakládáme si na komunikaci se zákazníkem, vždy se snažíme navrhnout vhodné řešení. Naší prioritou je aby od nás zákazníci odcházeli spokojení.

    V případě jakéhokoliv dotazu nás kontaktujte na infolince nebo chatu. Jsme Vám k dispozici každý den od 8 do 22 hodin i o víkendu.

    Pozdrav s vůní dřeva posílá,

    Klára E.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Problém s komunikací,až po stornování objednávky jsem se dozvěděla, že mají hodně objednávek a nestíhají a omluvili se.Byl to můj první nákup,a netušila jsem,zda zboží dostanu za cenu,kterou uvádějí.Proto jsem stornovala a koupila u osvědčené konkurence,i když dráž.

    Reakce obchodu Artisan.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost s naším obchodem. Omlouváme se za problémy s komunikací a za zpoždění v informacích o stavu objednávky. Chápeme, že Vás to mohlo vést k rozhodnutí stornovat objednávku a vybrat si jiného prodejce.

    Rádi bychom Vás ujistili, že se snažíme neustále zlepšovat a pracujeme na tom, abychom si získali Vaši důvěru zpět. Pokud byste se v budoucnu rozhodla nám dát ještě jednu šanci, rádi bychom Vám ukázali, že jsme se zlepšili a že jsme schopni poskytnout Vám vynikající služby a kvalitní zboží. Komunikace se zákazníky je pro nás velmi důležitá.

    V případě jakéhokoliv dotazu nás kontaktujte na infolince nebo chatu. Jsme Vám k dispozici každý den od 8 do 22 hodin i o víkendu.

    Pozdrav s vůní dřeva posílá

    Klára E.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží, které je dle e-shopu skladem bylo objednáno 23.6. Dne 4.7. přišla zpráva, že zboží bude k dispozici za týden (10.7.), ale již 30.6.přišel požadavek na hodnocení obchodu. Co asi myslíte, že tam napíšu ? Bylo by vhodné avizovat, že máte dodací lhůty 3 týdny, což dnes u zboží skladem ve většině e-shopů není běžné.

    Reakce obchodu Artisan.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše negativní zkušenost s naším obchodem. Snažíme se dodržovat co nejrychlejší dodací lhůty, avšak v některých případech se mohou vyskytnout neočekávané komplikace, které způsobí zdržení. V těchto případech prosíme o trpělivost.

    V případě jakéhokoliv dotazu nás kontaktujte na infolince nebo chatu. Jsme Vám k dispozici každý den od 8 do 22 hodin i o víkendu.

    Pozdrav s vůní dřeva posílá,

    Klára E.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vysoká cena, neschopnost dodat kvh 80x120x5000

    Reakce obchodu Artisan.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že jste nebyli spokojeni s našimi službami. Snažíme se nabízet konkurenceschopné ceny ve vztahu kvalita/cena. Zajišťujeme vysokou úroveň našich produktů a služeb, což může ovlivnit jejich cenu.

    Pokud jde o dodání KVH hranolu s rozměry 80x120x5000 bohužel to je málo prodávané zboží, které se momentálně již doprodává a pak bude už jen na poptávku. Jestli máte zájem o tyto hranoly obraťte se na náš email [email protected] nebo zákaznickou linku. Jsme vám k dispozici každý den od 8 do 22 hodin i o víkendu.

    Pozdrav s vůní dřeva posílá,

    Eliška K.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena za vyzvednutí na pobočce 299,-!

    Reakce obchodu Artisan.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s naším obchodem. Rádi bychom Vám vysvětlili, že poplatek za vyzvednutí na pobočce pokrývá náklady spojené s doručením zásilky na konkrétní prodejnu. Nabízeli jsme Vám i jiné způsoby dopravy, ale rozumíme, že si přejete minimalizovat náklady. Kolegyně s Vámi vše řešila a snažila se vyhovět všem požadavkům.

    V případě jakéhokoliv dotazu nás kontaktujte na infolince nebo chatu. Jsme vám k dispozici každý den od 8 do 22 hodin i o víkendu.

    Pozdrav s vůní dřeva posílá,

    Klára E.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Předražená doprava

    Reakce obchodu Artisan.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí vaše negativní zkušenost s naším obchodem. Po prověření celé záležitosti musíme bohužel konstatovat, že tato negativní recenze není oprávněná. Kolegyně s vámi vše řešila a snažila se vyhovět všem požadavkům.

    V případě jakéhokoliv dotazu nás kontaktujte na infolince nebo chatu. Jsme vám k dispozici každý den od 8 do 22 hodin i o víkendu.

    Pozdrav s vůní dřeva posílá

    Eliška K.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pomale

    Reakce obchodu Artisan.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za čas, který jste věnovali vyplnění recenze. Každého názoru zákazníků si vážíme. Je nám velice líto vaší negativní zkušenosti, vždy se snažíme o co nejrychlejší vyexpedování, každé objednávky. Ale bohužel, ne vždy je to možné.

    Objednal jste voděodolnou překližku protiskluzovou https://www.artisan.cz/vodeodolna-preklizka-protiskluzova-21x1500x3000-briza-f-w-protiskluz-folie. Voděodolná březová překližka je kvalitní deska, vyrobená z dýhy břízy. Snadno se čistí a je šetrná k životnímu prostředí. Překližky lze krátit a řezat, ale je nutné ošetřit řeznou hranu nátěrem proti vlhkosti od značky Remmers https://www.artisan.cz/remmers-ochranny-nater-pricnych-rezu-extra-0-75-l.

    V případě jakéhokoliv dotazu nás kontaktujte na infolince nebo chatu https://www.artisan.cz/kontakt. Jsme vám k dispozici každý den od 8 do 22 hodin i o víkendu.

    Hezký den

    Eliška K.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí zboží a nemají skladem
    • Negarantuje cenu

    Nejsem spokojen.Nabizi dřevěné brikety a přitom je nemají, Termín nejsou schopni říci kdy bude doručeno.Ani cenu za kolik!

    Reakce obchodu Artisan.cz

    Dobrý den Pavle,

    děkujeme za čas, který jste věnoval vyplnění recenze.
    Opravdu nás velice mrzí, negativní hodnocení našeho obchodu. Nicméně se proti vašemu vyjádření musíme ohradit a celou situaci osvětlit.

    Jednalo se o zakoupení 2 palet dřevěných briket JACER, bohužel toto zboží patří mezi nedostatkové. Naše milá kolegyně vás obeznámila s faktem, že u dodavatele máme dlouhý čekací list zákazníků na toto kvalitní zboží, kteří si rádi počkají. Na vaši žádost jste byl i vy připsán k těmto čekatelům. Opravdu není v našich silách odhadnout, kdy přesně brikety budeme moci dodat. V případě ceny je to stejné. V této nejisté době, kdy se celá ekonomická situace velmi rychle mění a ceny nepřestávají stoupat v žádném odvětví, nemůžeme zaručit cenu, za kterou my novou dodávku zboží naskladníme. Velice se omlouváme a prosíme o trpělivost.

    V tomto případě nepovažujeme vaši recenzi za oprávněnou. Vždy se snažíme zákazníkům vyjít vstříc a najít pro ně to nejvýhodnější řešení.

    V případě jakéhokoliv dotazu nás kontaktujte na infolince nebo chatu https://www.artisan.cz/kontakt. Jsme vám k dispozici každý den od 8 do 22 hodin i o víkendu.

    Hezký den

    Eliška K.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neplní dohody

    8.7. jsem si objednal barvu Osmo 2,5 l uvedeno je skladem, 9.7. mi přišel Email, že toto balení skladem nemají, po dohodě s pracovnicí Artisanu jsem změnil objednávku na balení 4 krát 0,75l a byl ubezpečen, ze barvu skladem mají . Za dva dny jsem dostal Email, že ani toto balení skladem není, tak jsem zrušil objednávku a požádal o vrácení platby což mi bylo přislíbeno. Uběhl týden a peníze stále nemám zpět.

    Reakce obchodu Artisan.cz

    Dobrý den,

    je nám velice líto vzniklé situace. Žádnou reakci nenecháme bez povšimnutí.
    Spojila jsem se s referentkou e-shopu, abych vše prověřila.
    Zjistily jsme, že jste jako typ úhrady vybral platbu na dobírku, což znamená, že byste balíček zaplatil až při převzetí. Objednávku jste nakonec stornoval, zboží nebylo odesláno ani doručeno, tudíž vše proběhlo v pořádku.
    Omlouváme se za výpadek vámi vybraného odstínu. Vždy se snažíme najít nejlepší řešení pro každého zákazníka a proto nás mrzí, že obchod nemůžete doporučit ostatním. I tak doufáme, že budete mít chuť se k nám v budoucnu podívat znovu.

    S přáním hezkého dne

    Pavlína N.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doprava stojí tolik co zboží:-)

    Reakce obchodu Artisan.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za čas, který jste věnoval vyplnění recenze. Zpětnou vazbu samozřejmě vítáme.
    Opravdu nás velice mrzí, že jste svou stornovanou objednávku ohodnotil takto nízko, nicméně se proti vašemu vyjádření musíme ohradit a celou situaci osvětlit.

    Jednalo se o zakoupení 4 tun dřevěných briket v celkové hodnotě 30.843 Kč. Na žádost vám byly zaslány 2 cenové nabídky dopravy.
    Společnost TOPTRANS by zboží dopravila za 9.670 Kč + DPH.
    Další možností byla přeprava vozy Artisan. Vzhledem k tomu, že se jedná o poměrně velkou tonáž, musela by být zásilka rozdělena na 3 dodávky. Ale i po zvolení této dopravy, by jste za doručení zaplatil skoro o polovinu levněji, a to 4.500 Kč.

    V tomto případě nepovažujeme vaši recenzi za oprávněnou. Vždy se snažíme zákazníkům vyjít vstříc a najít pro ně tu nejvýhodnější cenu.
    Každou objednávku s doručením našimi vozy přepočítáváme individuálně - odvíjí se od vzdálenosti, objemu zásilky a též přihlížíme k tomu, zda-li místo určení máme “při cestě”. Doprava našimi vozy je zcela bezpečná a spolehlivá, řidiči vždy s vykládkou rádi pomohou.

    Pro zodpovězení dotazů můžete využít infolinku nebo chat. K dispozici jsou denně 8 - 22 hod.

    Pěkný den

    Ivona B.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dlouhá dodací lhůta.Navíc nevěřím,že bankovní převod trvá 6 dní.

    Reakce obchodu Artisan.cz

    Dobrý den Vladimíre,

    vaše nízké hodnocení a nespokojenost s nákupem nás opravdu velmi mrzí. Vždy věnujeme maximální úsilí tomu, aby vše proběhlo co nejrychleji a na 100 %.
    Žádné připomínky nám nejsou lhostejné, nic nenecháme bez povšimnutí.
    13. dubna jste si u nás zboží objednal, částka byla připsána na účet 19. 4. a v ten samý den naše kolegyně objednávku přichystala a vyexpedovala.
    Vždy nám záleží na spokojenosti každého zákazníka, proto se neustále snažíme zdokonalovat naše logistické procesy.

    Doufáme, že nám dáte ještě šanci a navštívíte nás. Pokud budete potřebovat s čímkoliv poradit můžete se obrátit na infolinku nebo chat. K dispozici jsou denně 8 - 22 hodin.

    Pěkný den

    Ivona B.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Poprvé bylo zboží doručeno neoznačené a značně pomačkané - jednalo se o drahé plechovky barvy. Chválím rychlou reklamaci a výměnu, ale napodruhé přišlo opět pomačkané a navíc všechny plechovky byly pootevřené!!!

    Reakce obchodu Artisan.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Na balení zásilek si dáváme opravdu záležet, používáme několik vrstev bublinkové fólie a víka plechovek raději ještě přelepujeme páskou. To, jak s balíčkem zachází dopravce už bohužel neovlivníme.
    Jakkoliv poškozenou zásilku je třeba ihned po převzetí nafotit a poslat nám její fotografii.
    Pokud jde o chybu dopravce, zkusíme apelovat na šetrnější zacházení.
    Určitě velmi rádi vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    Doufáme, že na nás nezanevřete. Kdyby jste potřebovala jakkoliv pomoci, obraťte se na naši zákaznickou linku. Jsme Vám k dispozici každý den mezi 8. a 22. hodinou.

    Pěkný den

    Ivona B.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kamenné provozovny
    • Mít provozovny je hezké, ale kdyby to aspoň fungovalo…Bohužel tam mají bordel. Kdybych čekal na potvrzení objednávky skladového zboží, čekal bych dodnes. Nakonec jsem zboží koupil v Bauhaus, levněji.

    Nedoporučuji. Kdybych čekal na potvrzení objednávky skladového zboží, čekal bych asi minimálně dodnes. Nakonec jsem zboží koupil v Bauhaus, levněji.

    Reakce obchodu Artisan.cz

    Dobrý den,

    děkujeme vám za vyplnění recenze. Zpětná vazba je pro nás velmi důležitá, ať pozitivní či negativní.
    Protože chceme, aby od nás odcházel každý zákazník spokojen, prosíme vás o vysvětlení na e-mail k tomu určený [email protected]. Rádi bychom celou situaci vyřešili k vaší spokojenosti.

    Budeme doufat, že na naši firmu nezanevřete a opět nás navštívíte.

    Hezký den.

    Ivona B.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Obchod jako takový je na výbornou, ale kvalita dodaného zboží deklarovaného jako kvalita AB je katastrofální. Nevím jaká by byla kvalita C. V balení palubek o šesti kusech jsou se zavřením obou očí dvě, o kterých se dá říci, že jsou rovné, zbytek vrtule, luky ve všech směrech, hodně úsilí je následně položit.

    Reakce obchodu Artisan.cz

    Dobrý den,

    děkujeme, že jste si našel čas na vyplnění recenze. Zpětná vazba je pro nás důležitá.
    Velice nás mrzí vaše negativní zkušenost s objednaným produktem.
    Prosíme vás, obraťte se na náš e-mail [email protected], rádi bychom tuto záležitost vyřešili k vaší spokojenosti.

    Pokud budete mít nějaké dotazy, se samozřejmostí se obraťte na naši zákaznickou linku nebo chat od 8 do 22 hodin. Bude nám potěšením.

    Krásný den.

    Ivona B.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízejí zboží,které nemají.

    Reakce obchodu Artisan.cz

    Dobrý den,

    velmi si ceníme vaší zpětné vazby. Velice nás mrzí, že náš obchod musíte hodnotit tak nízko. Prověřovali jsme vaši objednávku, bohužel vámi objednaný produkt nebyl v danou chvíli na skladě. V takovém případě se vždy snažíme zákazníkovi nabídnout jinou alternativu výrobku.

    Pokud budete mít nějaké dotazy, se samozřejmostí se obraťte na naši zákaznickou linku. K dispozici je vám každý mezi 8 a 22. hodinou. Bude nám potěšením.

    Příjemný den.

    Ivona B.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nebylo k dispozici

    Reakce obchodu Artisan.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že náš obchod musíte hodnotit tak nízko. Bohužel, bez konkrétního popisu vaší stížnosti nedokážeme adekvátně reagovat. Protože chceme, aby od nás každý zákazník odcházel spokojen, prosíme vás o vysvětlení na email k tomu určený - [email protected]. Rádi bychom našli východisko.

    Pokud budete mít nějaké dotazy, se samozřejmostí se obraťte na naši zákaznickou linku. K dispozici je vám každý den, mezi 8. a 22. hodinou. Bude nám potěšením.

    Příjemný den.

    Bára Š.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nemate zbozí

    Reakce obchodu Artisan.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás vaše negativní zkušenost. Nicméně, prosíme o konkrétní vyjádření k vaší výtce, abychom mohli situaci adekvátně vyřešit. Pište prosím na email [email protected].

    Domníváme se, že by se mohlo jednat o situaci, kdy jste zboží vložil do košíku a dříve, než jste jej stačil závazně objednat, bylo vyprodáno. Jelikož se jedná o výrobek od firmy TRAPLAST, nemůžeme slíbit, že se zboží brzy naskladní. Z důvodu pandemie nastal výpadek výroby zboží této značky. Jakmile bude zahradní obrubník znovu naskladněn, na našich webových stránkách se to dozvíte. Počet naskladněného zboží je u výrobku vždy uveden.

    Předem se omlouváme za vzniklé problémy a věříme, že se situace vyřeší ku spokojenosti všech.

    Přeji klidný začátek týdne.

    Bára Š.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka vneděli s vyzvednutím na prodejně, kde to bylo v okamžiku objednání skladem. Do pátku nepřišla výzva k odběru, tak jsem objednávku zrušil.
    Komunikace s eshopem OK, ale od prodejny žádná.

    Reakce obchodu Artisan.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že jste od nás neodešel spokojený. Musíme se vám velice omluvit. Chyba se odehrála na naší straně. Situace se má tak, že jste si zboží objednal skrze náš e-shop a vaše objednávka byla bez problému vyřízena. Konkrétní prodejna byla informována o tom, že si zboží vyzvednete a že vás má urgovat.

    I když bylo zboží na vámi zvolené prodejně skladem, naše obchodní referentka vás k jeho vyzvednutí nevyzvala. Objednávku jste tak pochopitelně stornoval. Omlouváme se, že k tomuto došlo. U naší referentky prodeje zjistíme, z jakého důvodu se tak stalo a učiníme patřičná opatření.

    Pokud byste nás chtěl kontaktovat, dovoláte se nám na tel. 608 404 088. Zodpovíme vám veškeré dotazy, vše vysvětlíme, ale i poradíme.

    Hezký víkend.

    Bára Š.