Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dnes jsem dostal objednané zboží a nejdražší káva ze zásilky měla rozřízlý obal a přelepený lepící páskou.

    Firma KAVAKAVA reagovala okamžitě a zboží vyměnila k mé spokojenosti.

  • : Vážená paní Humoudová,

    souhlasím, že nemá cenu dále diskutovat. Všichni z Heureky Vám potvrdí, že informace o dostupnosti na webu být nemohla a nebyla, z toho důvodu jsme také v pátek situaci řešili jinak - nemohli jsme Vám dát přepravu kurýrem zdarma jen tak, k žádné chybě z naší strany ani ze strany Heureky nedošlo a tedy nemáme ani jakou chybu přiznat.

    Ohledně platby Vám údajně Heureka včera zaslala potvrzení PayU, že prostředky byly převedeny, věřím tedy, že již dorazily na Váš účet.

    S pozdravem a přáním krásného dne

    Michal Jirek
    KávaKáva.cz

  • Vážený pane Jirku,

    nemá cenu dále diskutovat, Vy prostě chybu nepřiznáte a trváte si na svém. Já o Vaše vysvětlení taktéž nestojím. Jen Vám chci říci, že pokud bych si nebyla jistá,že máte to, co potřebuji koupit a že mi vyhovují veškeré podmínky, nevidím jediný důvod, proč bych vám okamžitě platila kartou téměř tisícikorunovou částku. Pokud byste v pátek byl ochoten situaci vyřešit tak, jak píšete ve svém posledním příspěvku, jistě bych na to přsitoupila. To jste mi však vůbec nenabídl, naopak jste po mně chtěli další peníze za kurýra, jakoby snad Vaše (či Heureky) špatné informace byl můj problém. Pak jste mi sami oznámili, že mi vracíte peníze - evidentně se Vám tedy do investice několika deseti korun do zákazníka, který Vám jich zaplatil několik set, nechtělo. Děkuji předem, že zaurgujete vratku mých peněz, opravdu nevidím důvod, proč bych na ně měla stále čekat. Přeji Vám pěkný den.

  • : Vážená paní Humoudová,

    osočujete nás z nečeho, co se nestalo. Jak jsem již uvedl, nevidím jediný důvod, proč bychom měli informaci o dostupnosti (která neexistovala) raději odstraňovat a lhát Vám, než vynaložit pár desítek korun na kurýra a vyhovět Vám k maximální spokojenosti. Samozřejmě bychom vždy zvolili druhý způsob řešení, pokud bychom udělali nějakou chybu, což se však ve Vašem případě nestalo.

    Je nám líto, pokud k Vám peníze stále nedorazily, okamžitě budeme kontaktovat Heureku pro zjednání nápravy. Z naší strany jsme skutečně okamžitě po poslední komunikaci vrátili peníze (resp. zažádali o vrácení přes administraci Heureky - k nám se platba fyzicky nedostala), další proces transakce již napřímo nedokážeme ovlivnit - ihned to zaurguji u Heureky.

    K odběru na naší prodejně jsme Vás nijak nenutili, nabídli jsme Vám to jako jednu z variant a jak jsem psal, naprosto chápu, je-li pro Vás nevyhovující.

    Ke zbytku Vaší zprávy již nemám co dodat, rozebírat co je a není skutečnost je v tomto případě zcela zbytečné. Jsem rád, že se Vám nakonec podařilo kávu bez problémů zakoupit jinde.

    S pozdravem a přáním příjemného dne

    Michal Jirek
    KávaKáva.cz

  • Vážený pane Jirku,

    k Vašemu mailu mohu dodat jen to, že tvrdíte stále stejné nepravdy jako mně v pátek do telefonu. Informace na netu skutečně byla, jinak bych kávu neobjednala. To, že Vy nebo Heureka jste následně vše opravili, a tím chybu "vyřešili", aniž byste ji přiznali a napravili, svědčí jen o úrovni Vašeho jednání. Peníze dosud na mém účtu nejsou, proto, a to, i přes to, že je urguji jak na platební bráně, tak na Heurece. Moje banka je totiž připisuje okamžitě, takže chybička, chceme-li to tak nazvat, bude zjevně někde jinde. Tudíž, prosím, netvrďte další nepravdu... Navíc, skutečně není na Vás vyměřovat zákazníkům trasy a nutit je k odběru ve Vaší prodejně, protože je to 6 minut z Uloženky ... to je směšné, zkuste, prosím, promluvit s Vaším kolegou, kterému jsem říkala, odkud jedu a proč je pro mě Hybernská nedostupná. Váš přístup byl a nadále je skutečně více než neseriózní, což jen potvrzuje to, že jsem včera zakoupila naprosto bez problémů kávu jinde. Netvrdím, že nemáte spokojené zákazníky, i to může být důvod, proč si vás člověk k nákupu vybere. O to více je pak překvapen, když zjistí, že skutečnost je úplně jiná.
    Přeji Vám, ať se Vám daří a ať jsou Vaši zákazníci skutečně spokojeni, já mezi ně opravdu již patřit nebudu, protože Vám po své zkušenosti již nedůvěřuji. Aby se vše konečně dořešilo, pevně doufám, že během dneška skutečně dorazí peníze zpět na můj účet...

  • : Vážená paní Humoudová,

    celou situaci jsme již řešili e-mailem, pro všechny nezúčastněné bychom v reakci na Váš text rádi uvedli následující skutečnosti:

    1) Informace o dostupnosti týž den na pobočce Uloženky nebyla nikde uvedena, což nám bylo telefonicky potvrzeno přímo pracovníky Heureky (ani nemohla, taková dostupnost se v systému prostě nezobrazuje). Celá tato situace se tedy zakládá na tom, že tvrdíte, že jste viděla něco, co jste vidět nemohla. Píšete, že bylo na Heurece uvedeno "při objednávce do 15:30" - jediný text s tímto údajem byl "Doručení do pondělí? Objednejte dnes, do 15:30."

    2) Naprosto chápeme, že jízda do centra místo pobočky Uloženky v místě bydliště nemusí být řešením, jen bych rád upřesnil tvrzení "přes celou Prahu" - cesta k nám z Uloženky metrem trvá 6 minut.

    3) Kurýra jsme Vám nabídli jako nejrychlejší možnou přepravu až k Vám, jelikož stojí oproti Uložence 120 Kč, požadování doplatku je pochopitelné.

    4) Peníze jsme vrátili, jelikož jste odmítla na jakýkoliv návrh řešení přistoupit, požadovala jste, abychom Vám dopravili zboží nejdražším možným způsobem zdarma, jen tak. Vrácení peněz Vám bylo potvrzeno v telefonickém rozhovoru.

    5) Peníze jsou na cestě, s největší pravděpodobností je již máte na svém bankovním účtu - jistě chápete, že bankovní převod několik hodin trvá a jestliže jsme Vám peníze v pátek odpoledne zaslali zpět, mohou přijít až v pondělí.

    6) Neseme plnou odpovědnost za informace, které uvedeme (popř. v našem profilu uvede Heureka), bohužel nést odpovědnost za informace, které nikdo nikdy neuvedl, je nemožné.

    7) Rozhodně nemáme žádnou pravomoc či způsob, jak odstraňovat informace z Heureky, je to úplně jiná společnost a ani my, ani Heureka rozhodně nemáme zapotřebí poškozovat své zákazníky lhaním a podvody, jak naznačujete. Také nás mrzí, že jste si neudělala print screen, mohli jsme být celé této situace ušetřeni.

    Na závěr bych rád uvedl, že jsme s Vámi po celou dobu jednali s maximální ochotou, zatímco Vy jste v každém telefonickém hovoru na naše zaměstnance byla pouze velmi nepříjemná a v e-mailech nám opakovaně vyhrožovala. Nabídli jsme Vám několik možných řešení, ani jedno jste nechtěla akceptovat, proto jsme Vám okamžitě (několik minut po tel. hovoru) vrátili peníze.

    Myslím, že uvedené recenze našich zákazníků zde na Heurece dokazují, že k našim zákazníkům přistupujeme profesionálně, s maximální ochotou a vstřícnosti a pokud bychom někde uvedli, že zboží dodáme týž den a nemohli bychom splnit, zdarma bychom jej dodali jiným způsobem.

    S pozdravem

    Michal Jirek
    KávaKáva.cz

  • Dobry den,
    take pridam svou velmi spatnou zkusenost s obchodem Kava kava. Objednala jsem odtamtud pres Heureku 2 kg zrnkove kavy, ihned zaplatila kartou a zadala datum odberu v Ulozence na Praze 4, protoze na Heurece bylo u teto ulozenky napsano dodani v ten samy den, pokud je objednavka ucinena do 15:30. Pote jsem do obchodu Kava kava volala, abych si potvrdila, ze je vsechno v poradku. Nejprve mi telefon nikdo nezvedal, pak se mi ozvali zpatky s tim, ze v Ulozence na Praze 4 bude kava az nasledujici den, ze pravdepodobne to neni na netu opraveno, nebot Heureka se stehovala z Prahy 4 jinam a toto byla adresa puvodniho sidla, kde byl odber tentyz den mozny. Zadala jsem tedy o vyreseni situace, nebot jsem kavu tentyz den potrebovala. Bylo mi navrzeno, at si kavu vyzvednu osobne na prodejne, coz pro me predstavuje jizdu pres celou Prahu, a proto jsem tuto variantu vubec nezvazila aneno at si doplatim 90 kc ! a zbozi mi odeslou kuryrem. Oponovala jsem ze v me objednavce chyba nebyla, ze trvam na vyzvednuti ten samy den na Praze 4 a at se tedy obchod k tomu nejak postavi. Vysledek je ten, ze klamna informace z webu Heureky zmizela a obchod tvrdi, ze tam nikdy nebyla.... Misto aby muj problem vyresili obratem, sdelili mi, ze mi vraceji penize - dosud jsem neobdrzela zadne potvrzeni o tom, ze tak bylo jiz ucineno. Takze vysledek je ten, ze kavu jsem neobdrzela, penize jsou buh vi kde a obchod, ktery ma s Heurekou smlouvu, evidente nehodla mit zodpovednost za uvedene informace. Skutecne me nenapadlo si udelat print screen stranky, kde jsem volila osobni odber v Ulozence na Praze 4 tyz den - neverila jsem, ze obchodnik muze byt az tak nekorektni, aby chybu opravil a tvrdil, ze se nikdy nevyskytla. Nevim, kdo za chybu na Heurece odpovida, zda Kava kava ci Heureka, kazdopadne vim, ze rozhodne ne ja. Presto jsem byla poskozena a obchod navic jednal klamavym zpusobem. Pevne doufam, ze mi prijde potvrzeni o vratce penez a zcela jiste vim, ze v tomto obchode si jiz nikdy nic nekoupim.

  • [email protected]: Dobrý den, pane Látale, rád bych opět reagoval na Váš komentář a uvedl vše na pravou míru, jelikož uvedené údaje se nezakládají na skutečnosti. K dané situaci evidujeme 3 telefonáty a 1 e-mail (co se týče e-mailu, prošli jsme log e-mailového serveru - možná jste e-mail odeslal a nebyl doručen, ale skutečně k nám nepřišel, tudíž jej ani nemohl nikdo nikomu přeposílat).

    Při prvním hovoru, kdy jste se dovolal na prodejnu, jste se pouze ptal, zda je možné, že by byla špatná várka kávy Lavazza, na což Vám pracovníci odpověděli, že něco takového nepředpokládají a z hovoru vyplynulo, že další řešení nepožadujete.

    17. 6. jste odeslal e-mail s popisem problému a dotazem, zda je možné, že by byla várka kávy špatná. 18. 6. jste pak volal opět na prodejnu, kde Vás přesměrovali na kolegyni (= 3. hovor). Ta s Vámi udělala dle Vašeho přání novou objednávku a na dotaz k e-mailu Vás informovala, že e-mail předala mně, což skutečně udělala.

    Vzhledem k tomu, jaký dotaz e-mail obsahoval ("Tak jsem Vám chtěl položit otázku zda li to nemůže být špatná várka kávy."), jsem odeslal dotaz do společnosti Lavazza.

    Ano, mohl jsem Vám ještě napsat e-mail, že jsem dotaz předal, nicméně vzhledem k Vaší komunikaci s kolegyní, která Vás informovala, že situaci řešíme a čeká na vyjádření, jsem to nepovažoval za nutné.

    K Vašemu bodu 4. - reklamace standardně probíhá tak, že se pošle zboží zpět nebo se u prodejce vyžádá jeho vyzvednutí. V takovém případě bychom zboží okamžitě fyzicky prověřili a vyměnili jej či Vám vrátili peníze. Což samozřejmě můžete udělat i teď, vzhledem k tomu, že jste od naší prodejny blízko, rádi k Vám i pošleme našeho kurýra, aby kávu vyzvedl.

    Opakovaně zmiňujete "řešení", nicméně z Vašich telefonických i e-mailového dotazu nevyplývalo nic jiného, že chcete jen odpověď na otázku, zda se něco takového může stat, nikdy jste nezmínil, že si přejete, abychom kvalitu kávy posoudili, abychom Vám ji vyměnili nebo cokoli jiného, což bychom v takovém případě samozřejmě obratem učinili.

    Zároveň s tímto komentářem Vám tedy zasílám e-mailem dotaz, zda u Vás máme kávu vyzvednout (popř. zda nám ji zašlete) a vše vyřídit nejsnažší možnou cestou, tedy jako reklamaci.

    Věřím, že pokud budete chtít zboží reklamovat, vše vyřídíme k Vaší spokojenosti, a že nebudeme muset další komunikaci řešit prostřednictvím veřejných diskuzí.

    S pozdravem a přáním příjemného dne

    Michal Jirek
    KávaKáva.cz

  • Dobrý den, reaguji tentokráte již naposled a slibuji že o mě- konkrétně nikdy neuslyšíte, nestojí mi totiž za to se takhle dohadovad.
    1. komunikace: s mé strany 4 krát telefoní hovor 2 krát e-mail.
    Z vaší strany 0 krát telefon 1 krát e-mail a to až po veřejné stížnsti na stránkách heureky.
    2. První e-mail byl poslán v duchu podezření na nekvalitní kávu 14 dnů před datumem 17.6, tento datum byl datumem objednávky kávy při které paní, která objednávala si matně vzpoměla o jaký e-mail se jednalo a se slovy " Já jsem ho přeposlala a čekám na odpověd " Tohle ta věta byla jedinou odpovědí či otázkou na můj konkrétní problém.
    3. Chápu fitmu Lavazza, pochybuju o tom že by vůbec reagovala nemá totiž na co !!! A proč-? No protože obchodník, kerý udajně poslal dotaz neměl v ruce nic víc než nějakou stížnost od nějakéh bezejmeného.
    4. A zase ta komunikace- vubec jsem netušil, že bych měl bez toho aniž by se někdo chtěl domluvit co se bude dít poslat sám o vlastní vůli várku 6kg kávy o, které je řeč s šarží číslo ....... nazpět obchodu, který se sám o vlastní vůli opět bez komunikace rozhodl oslovit firmu Lavazza místo toho aby získal předmět doličný.
    Co dodat : chámpu, že máte spousty práce a povinností a možná jsou i mnohem důležitější, ale nejste sami.
    Jeden telefon, který by vše v průběhu vyřešil je dost primitivní a hlavně jednoduché řešení, které ovšem navzdory jednoduchosti NEBYLO.
    S přáním hezkého dne a štěstí v době budoucí Látal Antonín.

  • [email protected]: Dobrý den, pane Látale, rád bych tímto reagoval na Váš komentář. E-mail s popisem celé situace jste zaslal 17.6.2013, jedná se dnes tedy přesně o 1 týden, nikoliv o 3 týdny, jak zde uvádíte.

    Vzhledem k tomu, že reklamujete kvalitu kávy, ke které jste nám nezaslal ani vzorek, ani žádné fotografie, je řešení velmi zdlouhavé - přes prostředníka jsme kontaktovali výrobce, nicméně sám si určitě dokážete představit, že když do společnosti Lavazza přijde zpráva, že v ČR někdo reklamuje 1kg kávy, asi se tím příliš rychle zabývat nebudou - proto jsme se Vám s odpovědí zatím neozvali, čekáme na vyjádření. A jelikož od Vás nemáme nic k přezkoumání (fotografii, vzorek), nedokážeme s tím zatím udělat nic ani my. O tomto jste byl kolegyní informován telefonicky, když jste volal ohledně další objednávky a sdělil jste jí, že je to v pořádku.

    Kávu jste samozřejmě mohl vrátit, obratem bychom Vám vrátili peníze - na to máte plný nárok a nerozumím tomu, proč jste to tak neudělal a místo toho chcete kávu znehodnotit a zaslat nám ji. Mohl jste vrátit i kávu rozbalenou a i za tu bychom Vám peníze vrátili, bylo-li s ní cokoliv v nepořádku.

    Uvádět zde věty jako "Pro jistotu však zbylé kilové pytlíky znehodnotíme propíchnutím aby náhodou vrámci filozofie podniku kávakáva.cz neskončili u jiného zákazníka." považuji za směšné a krajně nevhodné, v zákaznických recenzích se každý může přesvědčit o tom, že takto rozhodně nefungujeme.

    Takže pro shrnutí - poslal jste e-mail, že něco není v pořádku, byl jste informován, že situaci řešíme. Týden na to zde píšete, že se Vám tři týdny neozveme a že naše filozofie spočívá v podvádění zákazníků. To rozhodně nepovažujeme za solidní jednání.

    Chcete-li něco vyřešit, řešte to s námi, prosím, běžnou cestou, nikoli nesmyslnými pomluvami.

    S pozdravem

    Michal Jirek
    KávaKáva.cz

  • Dobrý den, tak jsem asi první více jak nespokojený. Pokud jsem odebíral a to konkrétně kilovou kávu Lavazza top clas platil a byl s produktem spokojený vše bylo ok. Jen se objevil problém s doloženou nekvalitní kávou obchod odkazující mě na majitele pana Michala Jirka nedokázal ani po popsání problému a chtějící jeho ně-jaké řešení po 3 týdnech jak-koli zareagovat či prostě jen slušně zavolat. Celková škoda, která nám vznikla na kavárně ve Václavské ulici na Praze 2 byla : 6 kg kávy top clas Lavazza 2569kč, návštěva servisu kvůli špatné kvalitě kávy 600kč a druhá navštěva servisu 500kč. Celková finanční škoda 3669kč. Škoda morální a časová na zákaznících a čas strávený hledáním důvodu proč je naše espresso tak odporné nevyčíslitelná. Tak aspoň pošlem zbytek 4,6kg panu majiteli na adresu uvedenou na dodacím listě aby si aspoň on pošmákl. Pro jistotu však zbylé kilové pytlíky znehodnotíme propíchnutím aby náhodou vrámci filozofie podniku kávakáva.cz neskončili u jiného zákazníka. Slibujem že ani kdyby jsme v tuto chvíly dostali 200kg kávy zdarma nechceme již dál s obchoden mít cokoli společného, naše hrdost v rámci tržní ekonomiky obrovská . Děkuji za možnost vyjádření s pozdravem Caffe steaks Boca Boca Antonín Látal.