Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízejí to co nemají

    Reakce obchodu APM sport.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Moc nás mrzí, že Vaše objednávka nemohla být vyřízena. Bohužel se nám stalo, že nastal souběh toho, že tento produkt (měli jsme poslední 1ks) kupovala zákaznice na prodejně pár minut před tím, než dorazila Vaše objednávka. Pracujeme na tom, abychom eliminovali tuto situaci, i když zatím se nám to stalo teprve podruhé za dobu naší existence.
    Jak říká docent Chocholoušek: Náš ústav se vám mými ústy co nejsrdečněji omlouvá za toto politování hodné nedopatření, ke kterému dochází maximálně jednou za deset let!
    Za APMsport zdraví
    Jiří

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na základě komunikace s obchodem, který se 3 týdny ohledně mojí objednávky neozval a poté reagoval na moje dotazy nepříjemně, jsem se rozhodl celou objednávku stornovat.

    Reakce obchodu APM sport.cz

    Dobrý den,

    to, že se nám nepodařilo objednávku k Vaší spokojenosti nás moc mrzí. Bohužel jsme si vzájemně velice špatně předali informaci a znovu se musíme omluvit za toto pochybení, ze kterého jsme vyvodili důsledky. Vzhledem k tomu, že vím o snaze kolegyněk tento "nedoraz" promptně vyřešit, mě mrzí, že jste tuto komunikaci vnímal spíše jako nepříjemnou . I toto jsme interně probrali. Byť je to otázka osobního názoru, tak to vnímáme jednoznačně tak, že na tomto musíme stále pracovat a být ještě více soustředění při komunikaci.

    Děkujeme za Vaši recenzi a přejeme pohodové dny.

    Za APMsport zdraví

    Pavel Přichystal
    Majitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Přišel mi špatný spacák

    Reakce obchodu APM sport.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí nás, že jsme omylem zaslali jiný produkt. Při tom velikém množství odesílaných objednávek se výjimečně může vloudit chybička lidského faktoru. Věříme ale, že jste byl potom spokojen, jak jsme tento náš omyl napravili.
    Za APMsport zdraví
    Jiří

    • objednala jsem soi čepici ale mou barvu neměli tak jsem objednávku zriušila

    Reakce obchodu APM sport.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí nás, že to s Vaší objednávkou takto dopadlo. Čepici v této barvě jsme měli skladem poslední 1 kus a bohužel jsme při chystání Vaší zásilky zjistili, že nám byla pravděpodobně odcizena z kamenné prodejny (bohužel pro nás i Vás se nám toto sem tam stane). Mrzí nás, že ani omluva a zaslání slevového kupónu nezmírnilo Vaše negativní hodnocení. Bohužel se sem tam stane, že se vyskytne něco, co nejsme schopni ovlivnit.
    Za APMsport zdraví
    Jiří

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • když se povede "akce" tak cena
    • komunikace...

    Zboží jsem si objednal , zaplatil, před vánoci , dopravce zásilkovna zásilku ztratil, zdlouhavá komunikace s dopravcem co je se zásilkou.

    Reakce obchodu APM sport.cz

    Dobrý den, Pavle,

    moc nás mrzí, jak komplikovaně se k Vám zboží dostává, ale v rámci mailové historie vidím, že kolegyňky s Vámi komunikovaly velmi čile a snažily se problém s dopravcem řešit společně s Vámi. Tato recenze je spíše o dopravci, než o našem přístupu. Troufnu si říct, že za vzniklé nemůžete ani Vy, ani my a jsme odkázáni na aktivní přístup Zásilkovny.

    V tuto chvíli je, pokud vím, reklamace ve Vaši režii. My nemůžeme tedy se Zásilkovnou řešit toto od nás. Koelgyňka aspoň urguje řešení. Víc opravdu udělat nemůžeme.

    S přátelským pozdravem Pavel Přichystal

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí, že mají skladem to co nemají
    • Internetový obchod je nedůvěryhodný a už bych si u něho nikdy nic víc neobjednal.

    Několika dnech čekání jsem jim zavolal, kdy to tedy dorazí.
    První odpověď byla, že je to na cestě, protože se to zdrželo někde na Slovensku.
    Druhá odpověď a už se to nevyrábí a na slovensku to skladem nemají
    Třetí odpověď byla, že ruší objednávku, protože už zboží nemají.

    Reakce obchodu APM sport.cz

    Dobrý den Pavle,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Moc nás mrzí, že to s Vaší objednávkou takto dopadlo. Ano, bylo to jak popisujete. Nám se tento batoh shodou okolností doprodal, ale viděli jsme v našem systému, že má jeden poslední kus náš dodavatel na Slovensku. Bohužel nám potom oznámil, že mu to skladově nesedělo a že už tento batoh není k dispozici. Pokud se nám náhodou něco takového zřídka stane (jsou to jednotky objednávek z tisíců), tak se snažíme zákazníkovi nabídnout podobný produkt s velmi výraznou slevou, abychom se alespoň takto omluvili. To se stalo i v tomto případě, ale bohužel ten objednaný batoh byl tak specifický, že jsme ani v naší obrovské nabídce nebyli schopni najít podobný produkt.
    Za APMsport zdraví
    Jiří

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouhá doba dodání velikost větší o 2 velikosti

    Reakce obchodu APM sport.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí nás, že jste nebyla spokojena s Vaší objednávkou. Osobně jsem prověřil obě věci, které uvádíte. Objednávka byla provedena v pátek odpoledne, v pondělí jsme odeslali a v úterý byla vyzvednuta. Tady netuším, jak bychom to mohli vůbec urychlit. Jedině že bychom dopravce přinutili pracovat v soboty a neděle. A velikost objednaných sandálů jsme porovnali s velikostní tabulkou, kterou uvádíme, jestli u tohoto produktu není tabulka trochu zavádějící, ale vše odpovídalo uvedeným hodnotám.
    Za APMsport zdraví
    Jiří

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nabízí zboží,které nemají.

    Reakce obchodu APM sport.cz

    Dobrý den Miroslave,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi nás mrzí, že to s Vaší objednávkou takto dopadlo. A hlavně nás mrzí takový zjednodušený komentář, že nabízíme něco, co nemáme. Prostě se při prodeji tisíců prodaných položek výjimečně může stát, že nám stav skladu nesedí s realitou. Příčin může být mnoho, lidskou chybou počínaje nebo krádeží této položky z nabídky v kamenné prodejně. Přesto si myslíme, že tyto situace jsou velmi zřídkavé. A pokud se toto náhodou stane, tak se adekvátně omluvíme a posíláme slevový kupón na další nákup, abychom mohli zákazníka přesvědčit, že tato situace byla ojedinělá.
    Za APMsport zdraví
    Jiří

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na internetu se batoh zobrazoval, po objednání obchod napsal, že již není.

    Reakce obchodu APM sport.cz

    Dobrý den,
    děkujeme moc za Vaše hodnocení. Moc nás mrzí, že tato situace nastala. Nějakým nedopatřením se nám v systému e-shopu na pár hodin přepnulo, že zákazník mohl nakoupit i produkt v nulovém stavu zásob. Ihned jakmile jsme tohoto šotka v našem systému objevili, tak jsme toto opravili. Pokoušeli jsme se mailem jako omluvu nabídnout s výraznou slevou podobný produkt, ale reakce na tuto nabídku jsme se nedočkali.Ještě jednou se tedy moc omlouváme za komplikace.
    Za APMsport zdraví
    Jiří

    • Uvedená dodací doba 1 týden, po telefonické urgenci po dvou týdnech slíbeno odeslání. Třetí týden STÁLE NIC.

    Reakce obchodu APM sport.cz

    Dobrý den Blanko,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Moc nás mrzí, že to takto dopadlo. Momentálně jsme od tohoto dodavatele pozastavili veškerou nabídku, kterou nemáme skladem. V průběhu roku bylo vše, co se u nás přechodně vyprodalo, znovu naskladněno takřka obratem, ale nyní mají nějakou prodlevu v expedici, což v důsledku kazí i naše renomé. Nyní tedy nabízíme od této značky pouze to, co máme skladem a pokud se nám náhodou něco doprodá, tak se to v nabídce objeví až jakmile k nám znovu dorazí, abychom se vyhnuli těmto nepříjemnostem. Za komplikace se tedy moc omlouváme a snad Vás příště přesvědčíme, že tato situace byla ojedinělá.

    Za APMsport zdraví
    Jiří

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Neustálá reklama,a zboží už nemají.

    Reakce obchodu APM sport.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Bohužel ve Vašem případě se stalo, že jsme měli poslední 1ks dané velikosti a zrovna si ho vybírala s ostatními produkty paní na prodejně, ale než zaplatila, tak byl stále dostupný on-line. Tady nejsme bohužel schopni to ovlivnit, to jsou Murphyho zákony nebo jak by řekl dr: Chocholoušek, že tato situace se stane jednou maximálně dvakrát za deset let.

    Za APMsport zdraví
    Jiří

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno 26.9. a objednávka stále ve stavu vyřizování.

    Reakce obchodu APM sport.cz

    Dobrý den ,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Moc nás mrzí, že se zásilka pro Vás takto opozdila. I když se snažíme vše expedovat co nejrychleji, což je patrné i z ostatních hodnocení, tak se jednou za čas samozřejmě může stát, že se nám nějaká zásilka od dodavatele někde opozdí. Tyto mimořádné záležitosti se stále snažíme co nejvíce minimalizovat.

    Za APMsport zdraví
    Jiří

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemohu hodnotit stále své zboží nemám a kdy dorazí stále nevím. Z obchodu se sice vyjádřili že čekají na vykládání z centrálního skladu, ale jiné info zatím nemám a jelikož se jedná o letní oblečení, tak pokud dorazí na podzim tak mi bude celkem k ničemu

    Reakce obchodu APM sport.cz

    Dobrý den,
    moc nás mrzí tato recenze, tím spíš, že zboží už je na cestě k Vám. Co se týká délky dodání, tak to je mrzuté a chápeme Vaše rozladění. Věřte, že i pro nás je nemilé, když nám "zahapruje" centrální sklad. Jsou to situace, které ani nám opravdu nedělají radost.

    Každopádně je Vaše nespokojenost s našimi službami velkým vykřičníkem a impulsem pro zlepšení našich služeb.

    S přátelským pozdravem za APMsport, Pavel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • K objednávce z 2.5. mi jednou zavolali, že došlo jiné zboží, že bude přeobjednáno. Do 17.5. žádná nová informace! O objednávce ze 4.5. nemám žádnou zprávu

    Žádám o nápravu a další informace!

    Reakce obchodu APM sport.cz

    Dobrý den,
    tak tato recenze nás zabolela :-( Zároveň je to pro nás velký vykřičník, na co si musíme dát pozor do budoucna. Chybou bylo z naší strany, že jsme Vás průběžně neinformovali o průběhu komunikace s dodavatelem. Lépe nastavíme procesy co se týká právě komunikace během čekání na produkt. První reakce externího skladu byla rychlá...až tedy na dodanou špatnou velikost, kterou jsme obratem s dodavatelem řešili a vlastně řešíme dosud. Moc se omlouváme za nepříjemnost, kterou jsme Vám způsobili, přestože je naším hlavním středobodem zájmu i Vaše spokojenost.

    S úctou za APM zdraví Pavel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • tvrdý jazyk, který tlačí do nártu - nelze nosit zašněrované

    Reakce obchodu APM sport.cz

    Dobrý den ,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Trochu nás mrzí, že se zde hodnotí spokojenost dle kvality produktu a ne dle kvality našich služeb. My ty produkty nevyrábíme, ale snažíme se do nabídky zařazovat pouze kvalitní a ověřené značky a jejich výrobky. Ale ty samozřejmě mohou každému sednout a vyhovovat jinak. Zrovna zde se jednalo o boty Prabos Barracuda, kterých jsme prodali opravdu mraky a máme na ně ty nejlepší reference. Pokud tedy někomu náhodou nevyhovují, tak je jednoduše pošlete zpět a my Vám vrátíme peníze, což zde také proběhlo. Proto nás ale mrzí, že nám dáte nedoporučuji obchod pouze z důvodu, že Vám nesednou boty, ale v tom hodnocení třeba nezhodnotíte, že jsme Vám půl hodiny radili na chatu v nočních hodinách, což si myslím, že je u českých e-shopů naprostý nadstandard.

    Za APMsport zdraví
    Jiří

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nepřijímají z webu v zákonné lhůtě

    Reakce obchodu APM sport.cz

    Dobrý den,
    tak tady poprvé nevím, jak mám reagovat, jelikož ta věta je nějaká poloviční a uniká mi tedy její smysl.
    A tato objednávka byla uskutečněna před 4. měsíci a od té doby nic na výměnu nebo reklamaci nemáme, takže opravdu netušíme, čeho se toto týká.

    S pozdravem Vala
    APMsport.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Botičky jsem vracela zpět,jelikož neseděly,byly doručeny 2.2.,dnes je 15.2.a penízky ani žádný email mi nepřišly,komunikace žádná,volala jsem tedy do prodejny a opět čekám

    Reakce obchodu APM sport.cz

    Dobrý den,
    jsme zaskočeni Vaší reakcí zde na Heurece. Co se týká vrácení peněz za boty, tak dnes je to 14.den od chvíle, kdy jsme boty přijali zpět. Každému zákazníkovi po přijetí voláme a řešíme, jak naložit s vratkou.... Takže to je minimálně první kontakt, ke kterému z naší strany došlo... Je naší zákonnou povinností provést odeslání peněz do 14. dnů. Což je nám nepříjemné, ale dříve jsme se k tomu bohužel nedostali a je nám upřímně líto vašeho zklamání... Dnes jste komunikovali s kolegyní a Petra vám potvrdila, že Váš dotaz předá kolegovi, shodou okolností mě. to je další kontakt, který jsme společně řešili... Tedy osočit nás, že cituji "komunikace žádná" nám přijde maličko "podpás" ... Vaše vratka byla v pořadí a dnes Vám peníze odešly. Mrzí nás, jak se situace vyvrbila....

    Za APM sport zdraví Pavel

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Bunda byla pěkná, ale rukávy každý jinak zakončen . Dala jsem si rukávy zkrátit, takže další výdaje. Nevím , nevím co si myslet, hlavně, že jste prodali !!!

    Reakce obchodu APM sport.cz

    Dobrý den,

    Vaše zklamání nás velice mrzí. Rozhodně si nezakládáme na filosofii "hlavně prodat". Na našem eshopu je několikrát uvedeno, jak nás můžete kontaktovat (2x telefon, messenger na FB, chat přímo na eshopu...). Ani jednu možnost jste bohužel nevyužila... Jistě bychom našli řešení, které by Vám ušetřilo náklady...

    Špatný střih je věcí výroby, nad kterou bdí výrobce a dodavatel. My se samozřejmě snažíme zakázky kontrolovat, ale při stávajícím objemu objednávek nám bohužel toto uteklo...

    Mrzí nás ještě více, že jako formu řešení nastalé mrzutosti, jste zvolila negativní recenzi místo řešení situace, které by bylo z naší strany jistě 100% vstřícné.

    Každopádně i tak děkujeme za Vaši velmi cenou zpětnou vazbu, ze které se do budoucna ponaučíme.

    S úctou za APM sport, Pavel

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Komunikace obchodu vcelku dobrá, zboží jsem dosud nedostala, ale bylo mi 2 x voláno ohledně zdržení - ode dne nákupu je to však již 12 dnů a zboží nemám. Neměli by nabízet v e-shopu zboží, které nemají skladem a nechat si ho zaplatit.

    Reakce obchodu APM sport.cz

    Dobrý den Ajo,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi nás to mrzí a bohužel se tu možná takových komentářů ještě pár dočkáme. Tato situace nastala pouze u produktů Alpine Pro. Měli jsme samozřejmě spoustu věcí skladem, ale nasadili jsme pro vás velmi atraktivní ceny na tuto značku, takže zboží mizelo obrovským tempem. U dodavatele je těchto produktů ještě spousta, ale nastal problém, že u nich rozdělili pracovníky na skladu nějak na dvě poloviny, aby v případě nečekaného onemocnění Covidem jednoho z nich nemuseli uzavřít expedici úplně. A touto jejich relativně chytrou pojistkou, ale bylo způsobeno to, že se nám zboží od nich extrémně zpozdilo. Dennodenně jsme vyvíjeli snahu toto urychlit, ale bohužel to nevedlo k uspokojivému výsledku. 2.10. jsme tedy stopli prodej Alpine Pro a výrazně zvětšili objednávku jejich produktů, abychom až nám to od nich dorazí, tak tohoto měli skladem podstatně více a nebyli tak odkázáni na vnější vlivy.
    Omlouváme se tedy všem takto postiženým a máme info, že mezi 5.-7.10 bude od nás vše od značky Alpine Pro odesláno.

    Za APMsport zdraví
    Jiří

  • Zboží je zaplaceno a nedorazilo

    Reakce obchodu APM sport.cz

    Dobrý den,
    u této objednávky se nám bohužel přihodilo, že se nám sešly 3 objednávky s totožnou cenou a my jsme tyto platby omylem při párování přehodili, takže tato objednávka se nám jevila jako stále nezaplacená.
    Trochu nás mrzelo, že přesto že jsme se při telefonickém dotazu omluvili, nedopatření vysvětlili a zboží ihned odeslali, tak jsme obdrželi hodnocení nedoporučuje obchod. Ale děkujeme za hodnocení. Víme, že nejsme neomylní a i tyto drobné zádrhely nám pomáhají se stále zlepšovat a posouvat a ihned jsme přijali k tomuto opatření, aby se to v budoucnu již nepřihodilo.

    Za APMsport zdraví
    Jiří