Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Nedodání správného manuálu, chybějící součástky ….

    Reakce obchodu aplomo-koupelny.cz

    Vaši situaci s Vámi velice promptně po celou dobu řeší naše technické oddělení, které se snaží, aby vše dopadlo tak, jak má.
    Tým APLOMO

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • druhá objednávka v tomto obchodě, pokaždé něco chybí, nebo jsou díly jiné, než objednané

    Reakce obchodu aplomo-koupelny.cz

    Nejsme si jistí, zda recenze patří skutečně nám, anebo byla mířena na jiný obchod. Objednávku u nás máte totiž pouze jednu jedinou a to na samostatný sprchový sifon, který jsme do 3 pracovních dní doručili. Vše je za nás tedy v pořádku. Určitě Vás žádáme o prověření této recenze.
    Tým APLOMO

  • Nedoporučuje obchod

    Vzhledem k tomu, že zboží dosud nebylo dodáno, nemohu obchod doporučit.

    Reakce obchodu aplomo-koupelny.cz

    Ano, zboží budeme doručovat dle Vámi zvoleného způsobu doručení zboží (do 14 prac. dní). Dotazník spokojenosti chodí zákazníkům automaticky, bohužel jeho příchod neovlivníme.
    Tým APLOMO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží údajně skladem dodají za 7 měsíců po objednání a to možná
    šílený přístup k zákazníkovi

    Reakce obchodu aplomo-koupelny.cz

    Objednal jste si náhradní díl ke sprchovému boxu, který skladem nedržíme a nikdy jsme nedrželi. Konkrétně tento náhradní díl má skutečně dlouhou dostupnost (na e-shopu status momentálně nedostupné, automat tak vygeneruje možné naskladnění v červnu, to bohužel neovlivníme), avšak prozatím čekáte 3 týdny, nikoliv déle. Objednávku jste v případě potřeby mohl a můžete kdykoliv stornovat.
    Tým Aplomo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    při objednávání paní velmi ochotná,zboží dorazilo- došlo k záměně pravé za levé paní na telefonu byla nepříjemná až arogantní a vůbec se nebavila a práskla telefonem

    Reakce obchodu aplomo-koupelny.cz

    Po prověření Vaší objednávky a následných telefonátů jsme neshledali žádnou chybu na naší straně. Ve Vašem případě skutečně nemohlo dojít k záměně pravé varianty za levou, varianta se vyrábí pouze jedna jediná. Před objednáním zboží doporučujeme „prostudovat“ kompletně celý produkt včetně popisu a nákresu, aby nedocházelo k podobným mylným domněnkám. Od kupní smlouvy lze bez problému odstoupit.
    Tým Aplomo

  • Nedoporučuje obchod

    Nic jsem nedostal .

    Reakce obchodu aplomo-koupelny.cz

    Vámi objednané zboží je s delším doručením. Dotazník ohledně ohodnocení produktu chodí zákazníkům automaticky (i přesto, že zákazník zboží prozatím neobdržel), to bohužel neovlivníme.
    Tým Aplomo

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    U zboží není český návod. Dvířka nejsou vycentrovaná, takže lehce drhnou, zákazník si tedy musí opravit sám.

    Reakce obchodu aplomo-koupelny.cz

    Český návod Vám byl zaslán společně s fakturou v příloze e-mailu. Jedná o zrcadlovou skříňku, která k Vám dorazila v již kompletně smontovaném stavu. Návod v tomto případě tedy slouží například jen pro zavěšení skříňky. Seřízení dvířek samozřejmě zákazník provést v případě potřeby může.
    Vaší recenzi proto příliš nerozumíme.
    Tým Aplomo

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    zboží bylo dodáno neůplné a ještě nekvalitní.

    Reakce obchodu aplomo-koupelny.cz

    V případě jakýchkoliv stížností se neváhejte obrátit na náš e-mail.
    Tým Aplomo

  • Nedoporučuje obchod

    • zaplatíte jejich dopravu a nic, musíte se dotazovat na termín dodání a týden po zaplacení nemáme zboží

    Reakce obchodu aplomo-koupelny.cz

    Vaší recenze je nám velice líto, jelikož k žádnému pochybení z naší strany nedošlo. Od samotného objednání Vám chodí e-maily ohledně platby (zvolila jsem si převod) a dále ohledně doručení zboží. V e-mailu Vás informujeme, že je potřeba nyní vyčkat na Vaší trasu, vzhledem k tomu, že jste si vybrala firemní rozvoz (1-5 dní). Kolega z trasování se Vám pokoušel volat, bohužel bez odezvy. Podařilo se nám s Vámi spojit až dnes, kdy jsme Vám sdělili, že Vaše zboží doručíme zítra. Netušíme tedy, proč je Vaše recenze psána v takovém duchu, ale pevně věříme, že došlo k pouhému nedorozumění.
    Tým Aplomo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nemá prvotřídní kvalitu ,je to druhá kvalita -chybné zpracování
    • Přehlížejí chyby
    • Dodání fungovalo-nekvalutní zboží

    Reakce obchodu aplomo-koupelny.cz

    Dobrý den, paní Brandauer,
    chyby určitě nepřehlížíme. Nabídli jsme Vám více možností k řešení, bohužel jste ale žádné nevyužila a nyní jste pouze napsala recenzi.
    Je nám líto, ale netušíme, jak více máme pomoci.
    Tým Aplomo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo doručeno poškozené i když při převzetí byl obal v pořádku.Obchod odmítl uznat reklamaci. Vše mám zdokumentováne.
    • Arogantní jednání ze strany dodavatele
    • Nemožnost komunikovat s odpovědným osobami

    Určitě nedoporučuji raději nakupuje jinde a férové.

    Reakce obchodu aplomo-koupelny.cz

    Dobrý den, vážený pane Nosku, toto je Vaše několikáté hodnocení ve stejném duchu a to s nepravdivými informacemi, proti kterým se můžeme jen těžko bránit. Zboží Vám bylo doručeno přímo naším řidičem, naším rozvozem, kde jste zboží společně s řidičem překontroloval, což jste stvrdil svým podpisem a neměl jste ke zboží žádné výhrady. Co se se zbožím dělo dál opravdu není v naší kompetenci řešit. Pro upřesnění o naší nekomunikaci, další z Vašich nepravd, komunikovali jsme velmi čile a bylo Vám zodpovězeno na každý Váš email, dotaz či žádost a komunikace probíhala s nejvyšším možným nadřízeným, takže ani tuto stížnost nechápeme, ale již nás nikterak nepřekvapuje. Tým Aplomo koupelny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nijak nezareagoval na objednavku. Napsal jsem do poznamky prosbu o doruceni v pevny termin za nekolik tydnu a dostal jsem nulovou reakci, jen pozadavek na platbu predem. Coz neudelam, protoze si tipuju, ze by zbozi dorazilo bez jakekoli snahy o koordinaci.

    Reakce obchodu aplomo-koupelny.cz

    Vážený zákazníku,
    vše jsme spolu již telefonicky vykomunikovali. Nyní čekáme na úpravu recenze podporou Heureka, jelikož došlo k nedorozumění.
    Jsme velice rádi, že jsme se společně dobrali dobrého konce.
    Tým Aplomo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    21.3. objednán sprchový kout , 6.4. byl doručen neúplný přepravcem Toptrans, nebyla umožněna kontrola zboží před zaplacením, objenávka a obchod vymáhá poštovné a balné.

    Reakce obchodu aplomo-koupelny.cz

    Pane Břetislave,
    doručili jsme Vám přesně to zboží, které jste si u nás objednal. Konkrétně se jednalo o sprchový kout bez vaničky (viz potvrzení přijetí objednávky). V případě, že jste měl zájem o sprchový kout s vaničkou, byla potřeba tak zboží také objednat, což se ve Vašem případě nestalo. Při doručení tohoto zboží jste zásilku převzít odmítl, i přesto, že na naší straně chyba nebyla.
    Tým Aplomo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží z naší velké objednávky přišlo poškozeno. Obal ani fólie však poškozená nebyla. Dál jsme již nezkoumali. Zboží se montovalo až po celkové rekonstrukci koupelny. Vše nafoceno. Reklamace nebyla uznána. Prý se jedná o mechanické poškození a nebylo reklamovánoo ihned. O mechanické poškození se jedná, ale nevzniklo na naší straně. Nedoporučuji.

    Reakce obchodu aplomo-koupelny.cz

    Dobrý den, že Vaše reklamace nemohla být uznána nás opravdu mrzí, ale již z Vašeho statusu je patrné, že jste zboží zakupovali přede 2 měsíci a jak sami zmiňujete, ani jste ho nerozbalili. Po měsíci a půl opravdu nelze uznat reklamaci na mechanické poškození zboží, zboží je nutné vždy bez odkladu zkontrolovat, na což upozorňujeme jak v našich OP, tak v několika emailech, které chodí zákazníkům, vždy před samotným dodáním zboží. Tým Aplomo koupelny.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dobrý výběr
    • zboží dávno zaplaceno, obchod NIJAK nekomunikuje, žádné automatické zprávy o stavu objednávky apod., zatím nemám ani zboží, ani peníze = nedostatečná komunikace

    Reakce obchodu aplomo-koupelny.cz

    E-maily jste od nás obdržela při potvrzení objednávky a při přijetí platby. Snažili jsme se Vám dovolat, ale bohužel bez odezvy. Jelikož se jedná o zboží na objednání, o čemž informujeme zákazníka formou dostupnosti u produktů, je potřeba na jeho naskladnění a následné doručení počkat.
    Tým Aplomo

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Umyvadlo, které mi bylo doručeno, bylo prokazatelně používáno, nejednalo se tedy o umyvadlo nové, na okrajích umyvadla jsou viditelné stopy po vrchní vrstvě omítky, ke které bylo umyvadlo připevněno. Umyvadlo bylo celé zaprášené a špinavé, obal byl na několika místech poškozen. Dle mého názoru se jednalo o kus, který byl někde po dlouhou dobu vystaven.

    Reakce obchodu aplomo-koupelny.cz

    Pokud se Vám cokoliv na zboží nepozdávalo, mohl jste se na nás obrátit, abychom situaci společně vyřešili. Žádnou stížnost na Vás ale bohužel neevidujeme, proto nás mrzí, že jste nás o něčem takovém neinformoval. Vaše zboží bylo nové, kompletně zabalené v kartonech.
    Tým Aplomo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodržení termínu dodání

    Záporná reakce na opráněnou reklamaci-vědomé nepřijmutí skutečnosti,že za rozbitý produkt může nejspíš dopravce TopTrans .Dále potom 4x delší doba dodání proti presentaci na stránkách s oblíbenou výmluvou na devatenáctku . Opravdu již aplomo NE

    Reakce obchodu aplomo-koupelny.cz

    Dobrý den, Vaší recenze je nám upřímně líto a přejeme si, aby Covid-19 mohl být opravdu pouhou výmluvou, bohužel není. Situace ve stavebnictví, kam vybavení koupelen spadá opravdu není jednoduchá a dodací doby není jednoduché dodržet, přesto se nám daří v drtivé většině objednávek termíny bez problémů plnit Co se týče poškození výrobku je třeba věc reklamovat bez prodlení, což jste neučinil a nelze reklamovat mechanické poškození po tak dlouhé době, co jste měl výrobek doma. Tým Aplomo koupelny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Na intrenetových stránkách mají sice hodně výrobků, ale kolik kvalitních výrobků tam mají netroufnu si odhadnot. My jsme si objednali sprchvý kout, v domění, že je to český kvalitní výrobek. Bohužel doslali jeme polský výrobek. Sestavování, hrůza a děs. Návod na sestavení, jen v kresleném stavu. Při skádání se musel člověk stále dívat, jak je ta která operace nakreslena a jaké součástky má použít. Komponenty nekvalitní, závitové tyče neměli náběh, takže jsme si museli např. závit sami proříznout.

    Reakce obchodu aplomo-koupelny.cz

    Dobrý den, je nám velice líto Vaší recenze, nikde neuvádíme, že naše výrobky jsou české, takže nevíme co vás vedlo k domnění, že se jedná o český výrobek. Ve vašem případě se nejedná ani o polský výrobek a trochu nás zaráží, jaký vlastně hodnotíte produkt . Nicméně pokud sestavujte masážní box, jak vyplývá z vaší recenze, je logické, že jinak než podle obrázkového návodu to nepůjde a je logické, že je návod třeba sledovat, proto je k montáži takového druhu zboží zapotřebí více než jednoho člověka. Pokud se vám komponenty zdály být nekvalitní, je tu možnost reklamace na [email protected]. Tým Aplomo koupelny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod nabízí zboží, které nemá a sám objednávku bez náhrady zruší

    Reakce obchodu aplomo-koupelny.cz

    Dobrý den, je nám velice líto Vaší recenze. Vybral jste si zboží na objednávku a o situaci s nedostupností zboží jste byl obratem informován. Bohužel se momentálně ocitáme ve velmi těžké době (Covid-19) a výrobci kolikrát nejsou schopni dostát svým závazkům, což my, ač bychom opravdu velice rádi, opravdu nejsme schopni ovlivnit a věřte, že ani nám to nedělá radost. Stále je ovšem možnost objednání zboží se statusem SKLADEM, kde je opravdu nepřeberný výběr. Tým Aplomo koupelny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Skříňka nic moc, dovírání dvířek moc nefunguje, celkově stabilita na prd,docela sem zklamán

    Reakce obchodu aplomo-koupelny.cz

    Dobrý den, Vaší reklamace je nám upřímně líto, protože koupelnový nábytek je naší pýchou a vyznačuje se opravdu vysokou kvalitou. Pokud nejste s výrobkem z jakéhokoli důvodu spokojen, můžete v zákonné lhůtě odstoupit od smlouvy. Pokud je na výrobku závada máte možnost jej reklamovat, k tomu můžete využít email [email protected]. Tým Aplomo koupelny.