Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlohá doba čekání, nakonec napsali že mají technické potíže a že zboží bude možná za měsíc. Zrušil jsem objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Neskutečně dlouhá dodací lhůta a špatná komunikace.

    Reakce obchodu APhome

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše recenze. Vaše objednávka na koš na prádlo byla v pořádku přijata 7.3. v neděli večer, o čemž jste dostala i potvrzení. V úterý dopoledne jste od nás obdržela další email s tím, že Vaše objednávka byla v pořádku vyřízena a předána na sklad s tím, že bude nejpozději do 48 hodni expedována.
    Dle informací ze skladu a od dopravce byla objednávka ve čtvrtek 11.3. expedována a následující den tedy v pátek byla doručena. Vzhledem k aktuálnímu vytížení skladu a dopravců jsme udělali maximum, aby k Vám za současné situace objednávka dorazila co nejrychleji.

    Dále uvádíte špatnou komunikaci - bohužel neevidujeme jedinou zprávu či dotaz ke stavu objednávky, evidujeme pouze informační emaily z naší strany, které Vám byly v průběhu zpracování objednávky odeslány.

    Tým APhome.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    První obědnávku jakoby omylem obchod sám zrušil bez udání důvodu.Na druhou obědnávku již čekám 3 týdny a zatím nic nepřišlo!Zaplaceny byly obě obědnávky.Hodnocení kvality obchodu přišlo již po druhé!Jak takový obchod ohodnotit?Hrůza a nic než hrůza!Lidé, nic si v takovém obchodě neobědnávejte,já to již také nikdy neudělám!Nic podobného jsem ještě nezažil.

    Reakce obchodu APhome

    Dobrý den,
    vaše první objednávka na kešu oříšky byla zrušena, jelikož nám bohužel od dodavatele nedorazily a byl jste o tom informován. I přes to, že Vás kolegové informovali o možnosti zdržení a nedodání kešu, jste nás ihned jak to bylo možné hodnotil negativně a i po tomto hodnocení jste udělal další objednávku na to samé zboží, u které bylo uvedeno, že se jedná o PŘEDOBJEDNÁVKU.

    Tedy Vaše objednávka ze 17.02.2021 byla po negativní recenzi zrušena z důvodu nemožnosti zboží dodat dle Vašich představ a požadavků a platba Vám byla navrácena.
    Vaše druhá objednávka ze dne 26.02.2021 opět na kešu oříšky je v pořádku evidovaní a zboží bylo objednáno jako předobjednávka s dobou dodání do pracovních 14 dnů.

    Dále zde musíme uvést, že vaše e-mailová komunikace z vaší strany byla vždy urážlivá, vyhrožoval jste nám stále dokola ČOI a trestním oznámením atd. a to jen proto, že jste nedokázal pochopit, že když nám objednané zboží o dodavatele nedorazilo tak si jej bohužel nedokážeme vymyslet / vyrobit.

    Po Vaší druhé objednávce jsme Vám psali s dotazem ohledně toho, kolik tedy vlastně kg kešu oříšků chcete a na tento e-mail jste nám již nereagoval.

    Příště bychom než rozdávání nic neříkajících negativních recenzí na naše doplňkové zboží, které je na objednávku uvítali slušnější přístup k řešení vzniklé situace. Pro Vaše objednávky jsme udělali maximum a do dnes jste se nám neozval o kolik kg kešu máte zájem.
    Vaše objednávka ze dne 26.02.2021 bude koncem tohoto týdne expedována, jelikož se nám konečně dané kešu podařilo zajistit a je na cestě k nám.
    Od vaší poslední objednávky, kterou jsme akceptovali neuběhly 3 týdny jak uvádíte ale 12 kalendářních dnů. Vámi objednané zboží tudíž zvládneme do termínu uvedeného u produktu v pořádku dodat - tedy nejpozději do 14 pracovních dnů.
    Za komplikace jsem se Vám omluvili a omlouváme se ještě jednou.
    S pozdravem
    Tým aphome.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem 50ks respirátorů Sanwey, cena příznivá a uvedena certifikace CE. Bohužel jsem místo nich obdržela jakési čínské necertifikované respirátory.
    • Telefony v údajných provozních hodinách není dostupný.
    • na e-mail nulová reakce.
    • Obchod nedoporučuji ‼️‼️

    Reakce obchodu APhome

    Dobrý den,
    jak je na e-shopu uvedeno "z důvodu aktuálního vytížení zákaznické linky pro komunikaci s naším obchodem preferujte prosím kontakt přes email. Děkujeme za pochopení." Z důvodu přetížení zákaznické linky se Vám nemusí zadařit dovolat, viz výše uvedený text, který je na e-shopu vyvěšen.

    Respirátory jsou certifikovány normou GB2626-2006 a splňují EN149:2001.
    Tato norma je uvedena na krabičce a lístek o certifikaci a splnění daných norem je součástí každého balení.

    Z emailové adresy, kterou jste uvedla v objednávce neevidujeme žádný e-mail, není tedy pravdou, že Vám na e-mail nikdo nereaguje, jelikož k nám žádný nedorazil. Rovněž neevidujeme žádný e-mail ohledně této objednávky.
    Pokud máte s objednávkou jakýkoliv problém kontaktujte nás prosím na e-mail [email protected].

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dlouhá dodací doba.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Balík dorazil v termíne ale chyba mi jedna poklička. Na email nemám vôbec ani len reakciu
    Škoda

    Reakce obchodu APhome

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše hodnocení, e-mail nám dorazil, bohužel jsme jej dohledaly až nyní. Zaslala jste jej na soukromou adresu a tudíž spad do spamu. Pokud jste měla nějaký problém a na email nebylo odpovězeno, měla jste nás telefonicky kontaktovat a celou situaci by jsme vyřešily ku Vaší spokojenosti, bohužel žádný telefonní záznam s tímto požadavkem neevidujeme.

    Popřípadě stačilo napsat Váš požadavek na správný e-mail, který je uveden na stránkách e-schopu.

    Dále nás zaráží, že jste nám psala až po cca 10 dnech co jste zásilku měla doma. Vámi objednaná sada nádobí Vám byla dodána dle kamerových záznamů v originálním balení a nebylo s ní manipulováno a nestalo se nám, aby v balení cokoliv chybělo. Těchto sad se prodaly stovky kusů a jednalo by se tedy o první případ nekompletnosti zásilky. V e-mailu jste neuvedla jedinou fotku dodané sady a chybějícího zboží pouze označenou poklici na produktové fotografii.

    S pozdravem
    Tým APhome.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nedodržení termínu uvedeného na webu.

    Reakce obchodu APhome

    Dobrý den,
    termín doby dodání uveden na webu je pouze informativního charakteru tak jak již název vypovídá "Můžeme doručit do". Nikde na webu u popisu produktu není a ani v případě Vaší objednávky nebyla uvedena informace "Doručíme nejpozději do, či Garantovaný termín doručení do".

    Vzhledem k vytížení skladu Vám bylo zboží doručeno na Vámi zvolené výdejní místo zásilkovny s 1 denním zpožděním oproti předpokládanému termínu doručení, který byl v den vytvoření objednávky u produktu uveden.

    Velice nás mrzí vaše hodnocení, vzhledem k tomu, že z naší strany byly dodrženy avizované termíny, tedy ten na kterým si nejvíce zakládáme a to jest expedice do maximálně 48 hodin od potvrzení objednávky.

    Objednávku jste vytvořil 07.09.2020 po 13 hod a 09.20.2020 dopoledne byla expedována. Zdržení, které vzniklo vámi zvolenou dopravou již nedokážeme ovlivnit. Na výběr z dopravy jste měl i možnost kurýra GLS kde garantujeme doručení do 24 hodin od odeslání objednávky.

    S přátelskými pozdravy,
    APhome - vše pro dům a zahradu