Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikuje
    • neodeslal našu zásilku
    • OKRADL nás o 1000kč
    • na zboží skladem- čekáme déle než měsíc na dodání

    Při otevření stránky to celé 4 týdny píše že má dovolenou. do - každý týden sa změní datum. Toš si asi zlodějíček užíva za naše peníze? Je to na podnět pro orgány ať konají. Na email neodpovída, toš su zvědav esi napíše sem, jak nyní čtu u některých hodnocení..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikdo nereaguje na emaily a telefon neexistuje. objednávka je zaplacená a zboží nikde!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikace nulová zboží po týdnu nemám budu nucen objednávku zrušit

    • Při nákupu psali, že mají zboží skladem a po týdnu nebylo ještě ani odesláno. Na dotaz kdy mohu čekat zboží ještě nikdo neodpověděl.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Příliš dlouhá doba dodání objednaného zboží.
    • Zmatečné vyřizování zakázky.
    • Nedostatečná informovanost obchodu, není možné sledovat průběh vyřizování zakázky. Nebylo možné zjistit, že nedohledali platbu.

    Obchod nedoporučuji na základě zkušeností s vyřizováním této objednávky, průběh byl následující:
    10.6.2021 v 15:29 objednáno zboží (dle obchodu bylo skladem)
    10.6.2021 v 15:34 provedena úhrada bankovním převodem (okamžitá platba, 5 minut po objednání)
    14.6.2021 v 8:48 informace o zahájení vyřizování zakázky
    21.6.2021 v 10:46 jsem reklamoval nedodání objednaného zboží
    21.6.2021 ve 14:20 přišla informace o tom, že obchod čeká na provedení úhrady, navíc zpráva, že zboží již není skladem a požadavek na zaslání potvrzení o platbě
    22.6.2021 ve 14:12 informace o tom, že se podařilo platbu dohledat
    1.7.2021v 8:42 zboží doručeno (3 týdny po objednání)

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • U zboží bylo skladem, ale není tomu tak. Zboží je na externím skladu, doteď zboží nemám a to jsem platila kartou online.

    Leč byl výrobek inzerován skladem, tak do této doby zboží nemáme. Na telefonický dotaz mi bylo řečeno, že je bazén na externím skladu a bude dodáno až další týden. U zboží bylo jasně deklarováno skladem a ne na externím skladu. To bych objednala jinde.

    Reakce obchodu AP-SHOP

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme, že Vámi objednané zboží Vám nebylo odesláno obratem. Vzhledem ke zvýšenému zájmu o sezónní zboží se bohužel prodloužila doba dodání. Problém s externím skladem aktivně řešíme, aby takovéto situace nevznikaly.
    Mrzí nás, že náš obchod kvůli tomu nedoporučujete, protože spokojenost našich zákazníků je u nás na prvním místě.

    S pozdravem
    Tým AP-SHOP

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 10 dní zaplaceno a pořád nic
    • nekomunikují

    Reakce obchodu AP-SHOP

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za zpoždění v dodání Vaší objednávky. Chtěli bychom se ale ohradit k tvrzení, že nekomunikujeme. Byl jste kontaktován telefonicky a na Váš email jsme Vám odpověděli obratem.

    Mrzí nás, že náš obchod kvůli tomu nedoporučujete, protože spokojenost našich zákazníků je u nás na prvním místě.

    S pozdravem
    Tým AP-SHOP

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    jsou to pouze překupníci, skladem nemají nic, zákaznická podpora neschopna podat informace

    Reakce obchodu AP-SHOP

    Dobrý den,

    byl jste kontaktován, že z důvodu zpoždění ze strany dodavatele, Vám bude objednávka doručena později. Mrzí nás, že náš obchod kvůli tomu nedoporučujete, protože spokojenost našich zákazníků je u nás na prvním místě.

    S pozdravem
    Tým AP-SHOP

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Doručený notebook byl nefunkční. Výsledkem reklamace jsem dostal jiný notebook, který se ale liší od původní specifikace (chybí čtečka otisku prstů)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo ani za deset dní

    Reakce obchodu AP-SHOP

    Dobrý den,

    byl jste kontaktován, že z důvodu zpoždění ze strany dodavatele, Vám bude objednávka doručena později. Dotazník spokojenosti je automaticky zasílán Heurekou, Vám byl zaslán bohužel dříve, než Vám bylo doručeno zboží. Mrzí nás, že náš obchod kvůli tomu nedoporučujete, protože spokojenost našich zákazníků je u nás na prvním místě.

    S pozdravem
    Tým AP-SHOP

  • Jak můžu hodnotit službu, když zboží ještě nedorazilo.???????

    Reakce obchodu AP-SHOP

    Dobrý den,

    dotazník spokojenosti je automaticky zasílán Heurekou, Vám byl zaslán bohužel dříve, než Vám bylo doručeno zboží. Mrzí nás, že náš obchod kvůli tomu nedoporučujete, protože spokojenost našich zákazníků je u nás na prvním místě.

    S pozdravem
    Tým AP-SHOP

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • bleskové dodání zboží
    • doprava zdarma
    • dlouhý proces vracení peněz (vrácení nevyhovujícího zboží)
    • nemožnost vrátit zboží zdarma přes Zásilkovnu, nutnost platit dopravu kurýrem

    Obchod má dobré ceny a bleskovou dopravu zboží, která je navíc zdarma. Bohužel objednaný počítač HP AiO byl od prvního zapnutí natolik hlučný, že nebylo možné s ním pracovat, a proto jsme ho vrátili zpět - zda šlo o vadný kus, anebo je to u tohoto modelu standard, nevíme. Jelikož obchod neumožňuje vrátit zboží zdarma, bylo nutné zaplatit 119kč dopravné; na vrácení peněz za počítač čekáme již dva týdny - z těchto dvou důvodů obchod spíše nedoporučujeme a znovu zde již nakupovat nebudeme.

    Reakce obchodu AP-SHOP

    Dobrý den,

    rádi bychom se ohradili ohledně nutnosti zaplatit 119,- za dopravu při navrácení.
    My pouze při vyplňování vrácení zboží nabízíme možnost si dopravu ihned objednat.
    Tato služba není v žádném případě nucena a dá se odmítnout. Je jen na Vás, jak nám zboží doručíte.

    Navíc co se týče vrácení peněz, tak ano ze zákona, tak jako vy máte 14 dní na vrácení zboží, tak my máme 14 dnů na vrácení peněz.

    Velice nás mrzí, že nám za toto dáváte negativní recenzi, ikdyž jsme vše splnili dle zákonů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo

    Reakce obchodu AP-SHOP

    Dobrý den,

    ano, tak jako mnoho dalších lidí, jste si u nás objednal respirátory, u kterých bylo uvedeno, že se dodání může posunout pro enormní zájem. Všechny objednávky se snažíme expedovat co nejrychleji.

    Omlouváme se za prodlení, ale byl jste na něj upozorněn již při nákupu a mrzí nás, že na to neberete zřetel.

    Team Ap-shop.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Zboží (respirátory) zatím nedorazily.

    Reakce obchodu AP-SHOP

    Dobrý den,

    ano, tak jako spousta dalších lidí jste si u nás objednal respirátory u kterých máme celou dobu napsané, že dodání objednávek se pro enormní zájem může posunout. Tuto informaci nijak neskrýváme a snažíme se všechny objednávky na respirátory expedovat co nejrychlej. Proto nám Vaše recenze přijde vůči nám nefér.

    Omlouváme se za prodlení, ale byl jste na něj upozorněn již při nákupu a mrzí nás, že na to neberete zřetel.

    Team Ap-shop.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod odeslal objednávku 2x. Na mě pak delegoval starosti s odmítáním a vysvětlováním přepravci, že nemám a proč, druhou zásilku přebírat.
    • Zboží přišlo od jiného obchodníka (iStores) s dodacím listem B2B a v důsledku toho se zkrácenou zárukou na 1 rok, namísto zákonných 2 let.
    • Neochota a problémy při vracení zásilky ve 14 denní lhůtě.
    • Obchodník nedodržuje obchodní zákoník a odmítá podle něj konat.
    • Neobdržel jsem fakturu (u zboží byl jen dodací list od jiného prodejce) a po telefonu slíbenou el. fakturu nezaslal.

    Nákup v tomto obchodě už nikdy nezopakuji a nedoporučil bych ani nepříteli.

    Reakce obchodu AP-SHOP

    AP Shop je internetový obchod a na stránky se některé zboží přepisuje i přímo od jeho dodavatelů.
    V těchto případech je dodavatelé pro urychlení dodání i odesílají - /proto iStores/..

    Bohužel bylo zasláno omylem 2x, což jsme se snažili zákazníkovi vysvětlit předem, ať zboží znovu nepřebírá, s čímž bez problémů souhlasil.

    Faktura za nákup se vystavuje u nás, my jsme prodejci a garantujeme zákonnou 2 letou záruku.
    Uvedený dodací list se k zárukám nepoužívá.

    Nemyslíme, že by z naší strany vznikla jakákoliv neochota, pokud však má zákazník opravdu tento názor, velmi se mu omlouváme.

    Team Ap-shop.cz