Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Doporučuji všemi deseti ❤️Jednání supr, majitel v komunikaci přes mobil velice vstřícný, já bohužel objednávku nepotvrdil až vše za mne na druhý den vyřešila žena a rovněž přes komunikaci přes mobil objednávku dotáhla do konce za což mockrát děkuji jak panu majiteli (omlouvám se za otravování v čase Vaší dovolené) tak jeho sestře, která vše vyřídila k naší spokojenosti. Zboží doručeno do 48 hodin,❤️

  • Objednal jsem mobil a vše v naprostém pořádku. Všechny použité mobilní telefony pečlivě nafocené a všechny závady do detailu popsané. Tak, že kupující je 100% obeznámen se stavem zboží. Komunikace ze strany obchodu naprosto v pořádku a dostačující. Rychlé dodání. Za mě vše O.K

  • Zklamalo mne jejich jednání. Zklamaní je velké,a je toho moc co tento obchod provedl.Koukal jsem na recenze a myslel jsem si bláhově že obchod bude slušný,ale nebyla to pravda.Objednával jsem nový telefon a poslali mi používaný a starý.Operátoři poškozují zákazníky stejně tak jako samotný obchodník protože lžou a klamou. Jsou to podvodníci.Neměl jsem šanci jim cokoli vysvětlovat,na meil jsem naposílal fotky jak mobil vypadal okamžitě po převzetí,ještě ten den jsem mobil vrátil.

    Doporučuji se obchodu vyhnout co největším obloukem,jsou to podvodníci kteří v tom umějí chodit!!!

  • Robin Fryś: U Vás jako u našeho zákazníka evidujeme toto: 23.7.2015 nevyzvednuta objednávka č. 2366 - Sony Xperia E1, dále 19.10. nevyzvednuta objednávka č.: 3954 - HTC One A9, Dále evidujeme nejméně 2x storno závazné objednávky a 2x vrácení zboží. Proto jsme se rozhodli s Vámi přestat obchodovat, což jsme Vám napsali. Ano, jednou vznikla chyba z naší strany, v mobilu lumia 930 bohužel chyběl držák na SIM kartu, což jsme ale s Vámi řádně vyřešili, nicméně mobil Jste nám zase vrátil.

  • Bohužel již tento obchod nedoporučuji. Nakoupil jsem zde více telefonů,některé vrátil ve 14den.lhutě (2ks) Pak zakoupena Lumia která přišla nekompletní a ja si sam sháněl díl což byla domluva dnes objednan mobil a dorazil mejl že mi nic nepošlou údajně kvůli nepřevzatým balíkům.Volal jsme majiteli protže veškeré baliky jsem vždy řádně převzala odpovd byla že on mi nic neřekne a hotovo ? takle se chová seriozní prodejce? Lživé tvrzení že balíky nevyzvedávam samosebou považuji za neprofesionální výmlvu viz kopie jejich e-mailu a proto již nedoporučuju. Kopie emailu:Dobrý den,

    velce se olouváme, ale z důvodu nevyzvedávání odeslaných
    objednávek Vám tuto objednávku musíme stornovat.
    Děkujeme za pochopení.


    S pozdravem a přáním hezkého dne

    Jakub Antoš
    GSM Telefony

  • Dobrý den, mám zájem o mobilní telefon LG D855 G3 16GB WHITE. Chci se zeptat jak je to s evropskou distribucí. Všiml jsem si totiž, že u MT, které mají EU dist. tak mátek názvu mobilu přidanou zkratku ''EU'' a u mobilu LG D855 G3 16GB WHITE tato zkratka není. Zajímá mě tedy jaké je to distribuce. Děkuji. :-)

  • Spokojenost!!!

  • Zakoupil jsem si zde nedávno nový telefon z české distribuce. Tento obchod jsem si vybral na základě kladných recenzí na Heureka.cz a příjemných cen. V neděli jsem si objednal, v pondělí mi bylo voláno ohledně potvrzení objednávky a v úterý doručeno přes společnost IN TIME. Ještě před převzetím balíčku jsem zavolal do firmy, abych si potvrdil, že je telefon opravdu z české distribuce a nikoliv z evropské. Milá paní sekretařka mi odpověděla na všechny mé dotazy a ujistlila mě, že se nemám čeho obávat (telefon jsem si objednal na dobírku, přiznávám, že to nebylo z mé strany úplně nejchytřejší... leckterý nepoctivý prodejce by toho mohl využít... NETÝKÁ se ale tohoto obchodu!). Před vlastním vybalením telefonu jsem si jen zkontroloval produktové číslo telefonu (ověření, že se nejedná o padělek) , nebyl žádný problém. S novým telefon jsem velmi spokojen. Nákup proběhl bez jakýkoliv problémů, jednání se zákazníkem bylo na velmi vysoké úrovni, dodání zboží bez problémů. Tento obchod DOPORUČUJI.

  • Trochu mi nejde do hlavy, že někdo dnes prodává mobily, což není zboží za stovku, a není plátce DPH..... škoda, rádi bychom koupili na firmu Samsung galaxy note 4, ale budeme se muset poohlédnout jinde.....

  • ja sem koupil nokia e66 horšim stavu krit praskli uplene schanela sem ho as na potreti a servis mi stalo kolem 600 kc ja se nezlobim navas

  • Dobrý den,minulý týden jsem Vám psal email z možností koupení telefonu mimo pracovní dobu.Jelikož jsem byl s předchozím nákupem u Vás spokojený chtěl jsem nakoupit zase u Vás.Bohužel mi nepřišla ani po 5 ti dnech odpověď musel jsem bohužel objednat zboží jinde kde mi dokonce vyhověli s otevírací dobou.Co si pamatuji byla vždy Vaše komunikace nadstandardní.Škoda :(

  • Dobrý den,
    měl bych na vás dotaz,jestli u tohoto telefonu Samsung Galaxy S5 bílá EU se skutečně jedná o procesor qualcom snapdragon 801 a ne exynos(8 jádro).Jak dlouho trvá než ho naskladníte při objednávce?

  • Dobrý den, jak už jsem Vám psal na mail, reklamace a všechny opravy iPhonů řešíme přes firmu technik.cz, která nám zajišťuje servis. Záruku držíme 1/2 roku poctivě na vše, kromě akumulátoru.

  • Dobrý den, mně by zajímalo jak řešíte " reklamace a opravy " když si klient u Vás zakoupí použitý iPhone 5 se zárukou na 6 měsíců a v průběhu záruky se mu tam něco porouchá. Zda iphony na opravu zasíláte do Britexu či jinam / kam anebo si je opravujete sami. U mobilpohotovosti si kupovat iphone nechci, nenašel jsem jednu recenzi na ně, můžete mi sdělit proč si koupit iphone 5 u Vás ač použitý a jak tedy řešíte reklamace iphonu? Děkuji.

  • Dobrý den, o češtinu při hart resetu dnes nepřijede, dřív byl problém jedině s telefony HTC, kde byla čeština udělaná s aplikací Morelocale2, která se po hart resetu odinsalovala a musela se znovu instalovat. Antoš.

  • Dobry den. Zajimalo by me jak je to u telefonu s androidem z evropske distribuce, kdyz udelam hard reset? Prijdu o cestinu? Dekuji

  • VSEM LIDICKAM KTERI SI CHTEJI KOUPIT NOVY MOBIL TAK JEN U PANA ANTOSE.S TAKHLE VELKOU OCHOTOU JSEM SE JESTE NIKDE NESETKALA.VELICE MILE JEDNANI.OCHOTA NO PROSTE SUPER.PANU ANTOSOVI VRELE DIK.penkavova

  • Dobrý den, o zamítnutí vydání daňového dokladu opravdu nic nevím, navíc při koupi ho dostanete vždy spolu se záručním listem. Dále nechápu proč neřešíte záruční opravu s námi jako s prodejcem, ale s Vodafonem. Jinak záruku na HTC drží značkový servis VSP-data, kam telefony na případnou záruční opravu odesíláme a kam samozřejmě můžete mobil odeslat s naším záručním listem sama, jako koncový zákazník. Jinak telefon můžete kdykoli také poslat, nebo přinést k nám na prodejnu a záruční opravu zařizujeme my. Telefony pašované určitě nejsou, může se jednat o evropskou distribuci, což záruku nijak neovlivňuje. S pozdravem Antoš.

  • Koupila jsem si tam telefon HTC ONE za prvé mi nedali paragon zjistila jsem až doma a když jsem se vrátila odmítli mi ho vystavit. Po měsíci přestal fungovat reproduktor tak jsem šla přímo na HTC na poříčí a oni mi zdělili,že ten tefelon je pašovaný a v ČR nemá co dělat !! Ted se telefon opět porouchal a to samé mi řekli i ve Vodafonu pokud mi ihned nevrátí peníze budu kontaktovat policii a budu posílat českou národní inspekci. Tenhle krám v žádném případě nedoporučuji !!!!!!!!!!!!!

  • Dobrý deň pane Antoši,

    já jsem si to hned myslel. Napadlo mě že i oblečení je ve zvláštním režimu, protože je vlastně vystavené a dokonce sa zkouší!
    Pak ale nechápu jak to, že v OP nikde nevidím že sa jedná o POUŽITÉ ZBOŽÍ...
    Vy nám lžete a prochází Vám to...

    Už mi prosím nic nepiště

    Dominik