Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Posilaj až po další středě

    Reakce obchodu Antikvariát 390

    Zboží posíláme podle obchodních podmínek a to je jednou týdně ve středu. Všem zákazníkům posílám e-mail, kdy zásilka bude odeslána. Objednávka byla objednána v pátek 25.2. a byla poslána další týden ve středu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží odesílají jen jednou týdně
    • Zboží přišlo poškozené

    Reakce obchodu Antikvariát 390

    Zboží posíláme podle obchodních podmínek a to je jednou týdně (uvedeno na úvodní straně a v obchodních podmínkách). Pokud zásilka přijde poškozená, tak se nemá přebírat, ale upozornit prodávajícího jak to vyřešit.

    • Zboží už asi nedorazí, objednám to jinde.

    Reakce obchodu Antikvariát 390

    Snažíme se objednávky posílat podle obchodních podmínek, ale když jsou svátky tak dochází k zdržení. Pán má objednávku na výdejně.
    Nedorozumění se vysvětlilo. Antikvariát 390

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nulová komunikace,
    • invalid e-mail adresa

    Reakce obchodu Antikvariát 390

    Na e-mail, sms ani na hlasovou schránku nepřišla žádná zpráva tak nemůže být nulová komunikace. Na stránkách mám pokud se někdo nedovolá tak má napsat sms. Mobil při práci nenosím. Zboží zákazníkovi přišlo v pořádku a podle obchodních podmínek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vubec nevím v jakém stavu se objednávka nachází. objednávku jsme zrušila, opět mi nikdo nedal vědět emailem.nic nevím.tudíž veliká nespokojenost.objednala sjem si u jiného antikvariátu a zásilku jsem již obdržela.

    sama za sebe nespokojenost u jhiných může být komunikace lepší.zkuste uvidíte, možná riskujete.

    Reakce obchodu Antikvariát 390

    Pokud jsi někdo objedná objednávku 17/12 a chce jí mít dodanou 20/12 a v obchodních podmínkách mám uvedeno jiné dodací lhůty je to utopie. Paní nebo slečně jsem psal, že to nestihnu odeslat, bylo mi zděleno, že to nemá smysl posílat. Objednávku jsem zrušil já ne paní nebo slečna. Z každým zákazníkem se domlouvám pokud jsou nějaké nejasnosti.