• Nedoporučuje obchod

    60 %

    Je běžné, že si objednám služby a komunikaci mezi vybraným zařízením a klientem zařídí cestovka. Animod si nechá zaplatit, ale komunikaci s hotelem si zákazník musí zajistit sám.

    Reakce obchodu Animod.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za Vaši recenzi a ceníme si Vašeho času, který jste věnoval jejímu sepsání. Mrzí nás, že Vaše zkušenost s naší službou nebyla zcela podle Vašich představ. Chceme Vám ujistit, že nám na spokojenosti našich zákazníků velmi záleží.

    Rozumíme, že někdy může být pro klienty překvapením, že komunikaci s hotelem si musí zajistit sami. Toto rozhodnutí jsme učinili, abychom udrželi naše služby co nejvíce cenově dostupné a efektivní. Díky tomu mohou naši klienti využívat výhodné nabídky a zároveň si užívat flexibilitu při plánování svých cest.

    Je pro nás důležité zdůraznit, že rezervační proces na naší platformě je navržen tak, aby byl co nejjednodušší a nejrychlejší. V průměru trvá rezervace méně než 1 minutu. Cílem je poskytnout klientům pohodlí a snadný přístup k rezervaci z pohodlí jejich domova či kanceláře.

    Rádi bychom Vám nabídli pomoc s jakoukoli budoucí rezervací nebo odpověděli na případné otázky týkající se našeho rezervačního procesu. Naše zákaznické centrum je Vám k dispozici a uděláme vše pro to, abychom zajistili, že Vaše příští zkušenost s námi bude příjemnější.

    Ještě jednou děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a těšíme se na možnost sloužit Vám v budoucnu.

    S pozdravem,

    Jednatel
    Volek Andrzej

  • nechápu, pobyt byl zaplacen 22.10. a k dnešnímu dni mi nebyl vystaven voucher, i když platba proběhla ihned a online.
    Chodí mi hodnotící dotazníky, ale odpověď mi nepřišla

    Reakce obchodu Animod.cz

    Dobrý den, je nám líto, že jste neobdržela email. V systému evodujeme, že poukaz byl zaplaceno 22.10.2023, 13:50:08 a poukaz Vámbyl automaticky odeslán na Váš email 22.10.2023, 13:50:11. Byl Vám taky odeslán email, že poukaz Vám byl odeslán a pokud ho nevidíte v emailu tak je třeba se podívat i do složky SPAM.. V minulostijste udělal již 2 objednávky. Je nám to velice líto, že nám dáváte negativní hodocení. Pokud jste poukaz neobdržela stačilo napsat email nabo nás kontaktovat na chatu. Poukaz by Vám byl zmovu odeslán.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vše lze vyřídit online na pár kliknutí
    • Nemůžete si předem ověřit, zda je v hotelu volno
    • Není na koho se obrátit

    Přijde mi hloupé, že si na stránkách Animod nemohu ověřit volné termíny ubytování, ke kterému si kupuji voucher. Je to tak trochu jako kupovat zajíce v pytli. Ve finále jsem si koupila voucher, který sice platí rok, ale já jsem měla dopředu vybrané pouze dva termíny, kdy jsem voucher chtěla a mohla uplatnit. Oba přitom byly až za 5 měsíců, nicméně, když jsem si chtěla termín rezervovat, z hotelu přišla odpověď, že již nemají místo.
    Komunikace je taky řešená špatně, protože po prvním zamítnutí (odpovědi na poptávkový formulář), jsem tedy volala na Animod, abych se domluvila osobně, přičemž mi bylo řečeno, že daný termín musím řešit přímo s hotelem, že to není v jejich kompetenci. Když jsem ale následně volala do hotelu, řekla mi slečna, že objednávky přes Animod jdou mimo ně a musím to tedy řešit výhradně s poskytovatelem voucheru. Obě strany tak odkazovaly jedna na druhou a ani jedna mi nebyla schopná a ochotná pomoc. Voucher jsem tedy nakonec díky možnosti bezplatného vrácení do 10 dnů vrátila a následně si pobyt objednala jinde.
    Za mě tedy velké zklamání z celého postupu a přístupu. Příště již přes stránky nenakoupím.

    Reakce obchodu Animod.cz

    Ahoj! Díky za tvou recenzi. Chtěl bych ti poděkovat za zájem o naše poukazy. Jsou cenově příznivé a skvělé pro ty, kteří mají flexibilní plány. Pokud máš však pevný termín v hlavě, bylo by nejlepší rezervovat si přímo přes stránky hotelu. Snažíme se být co nejtransparentnější v tom, jak naše poukazy fungují, takže doufám, že to bude pro všechny jasné. Díky za tvou zpětnou vazbu a přeji krásný den! Odstoupila jste od smlouvy do 14 dnůa peníze Vám byli vráceny.

    • vyšší cena

    Tak jsem si myslel(omylem)že je ANIMOD nejlacinější a včera jsem našel ten samý pobyt o něco lacinější.

    Reakce obchodu Animod.cz

    MIlý cestovateli, dekujeme za Vaši recenzi. Pokud byste měl jakékoliv dotazy neváhejte se na nas obrátit.

    • řešení stížností a reklamací se zákazníkem, je v podání pána zastupující tuto společnost naprosto neuvěřitelné. Arogance a výsměch, bohužel to je má zkušenost.
    • v nabízených službách neuvádí přesné informace, ty jsou vám sděleny až po zakoupení při čerpání služeb v hotelu. "To, že jste to nevěděli je Váš problém" toto mi bylo sděleno. Když například poukážete na to, že v uvedeném polském hotelu personál neumí anglicky a máte tak problém porozumět, bylo mi řečeno: "a co by jste po nich chtěla, aby mluvili rusky". S tímto jsem se v životě nesetkala a takové firmy nemají v cestovním ruchu co dělat!

    Reakce obchodu Animod.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Je nám velice líto, že náš partnerský hotel v Polsku nenaplnil Vaše očekávání, ať už se týkalo jazykové vybavenosti zaměstnanců hotelu nebo neposkytnutí večeře po Vašem pozdním příjezdu do hotelu. Na náš návrh řešení jste ale bohužel již nereagovala.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Výrazně se zhoršila nabídka, ať co do rozsahu, tak co do slev. Možná je to jenom dojem, ale od té doby, co je to Animod, tak je to prostě horší. Většinou jsou v nabídce A/O hotely, kde za zlevněnou cenu nakonec poukaz nenajdete, vždy je tam nějaký příplatek, někdy i dost. Škoda...

    Reakce obchodu Animod.cz

    Dobrý den cestovateli, dekujeme za Vaši recenzi. Máme v nabídce cca 300 hotelu. Věříme, že přístě si na 100% vyberete.