Přihlásit se a přidat recenzi
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Atraktivní ceny
    • Dobrá lokalita kamenné prodejny
    • Webové stránky jsou nepřehledné a designem jako z minulého století, ale vyhledávání funguje ok.

    Jeden ze dvou zakoupených Asus routerů byl DOA. Vadný zdroj, nebo celý router, vůbec se nezapnul. Čelní strana routeru byla navíc poškrábaná a kabely nebyly svázané jako u nového zboží. Bylo zřejmé, že byť byl router prodáván jako zcela nový, někdo ho už měl v ruce. Následná reklamace sice bez problému, ale toto není solidní jednání - ve srovnání s jinými eshopy, kde je použité příp. vybalené zboží jasně označené a zákazník se sám rozhodne, zde mu za to sleva stojí. Další perlička - společnost v minulosti zahrnula do své majetkové podstaty "unikátní knowhow pro správu zákazníků a dodavatelů" v hodnotě řádově 1 mio Kč. Když toto srovnáte s kvalitou eshopu, je docela viditelné, že šlo o účelový účetní krok, patrně se záměrem uměle zvýšit kredibilitu společnosti. Vítám každou konkurenci Alzy, ale pokud nepotřebujete zrovna to, co má skladem Anacomp, jsou zde solidnější varianty.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • - dobrá komunikace
    • - nízké ceny
    • - rychlá doprava
    • - nesetkal jsem se s ničím

    Nebál bych se tady nakupovat, i když mám za sebou pouze jeden nákup z tohoto obchodu.

  • 90 %

    • Vždy jsem byl spokojen
    • Ted zjištuji,že obchod skončil.Škoda.
    • K čertu s Alzou a jejich pobočníky

    JF

  • 100 %

    • Nakonec to nevyhnutelně dospělo tam kam už dávno před tím dospěli i další.
    • Když má obchod v dnešní době nejlepší ceny nebo i jen dobré ceny není schopen generovat potřebný zisk na provoz a životaschopnost.
    • Posedlost nejnižší cenou všech chudáčků co nakupují přivádí obchody k jejich konci.
    • ALZA na tom samozřejmě vydělává jelikož se zákazníci přelévají k ní a HLE NAJEDNOU JIM U ALZY VYŠŠÍ CENY KTERÉ ALZA MÁ NEVADÍ A VESELE NAKUPUJÍ, prostě češi a jejich logika svým přístupem vše zdevastují a pak až tady tomu budou vládnout dva tři obři a ceny budou v nebesích budou poslušně všichni platit mnohem více, jednoduše tolik kolik jim budou obři přikazovat.
    • DOBŘE VÁM VŠEM.
    • Tam kam se tento a spousty dalších obchodů dostaly je přivedli jejich zákazníci.

    Nebude to dlouho trvat a všichni dostanou co si svým přístupem zaslouží.

  • 10 %

    • Nic. Doufám že se zlepšily.
    • Od tý doby, coto vzaly ty nový maníci-myslim rok 2012-jeto na pytel. Stačilo mi , když sem odnich bral kastly a smaly semi...ani nepomohly. At se jdou vysrat. Doufám že se zlepšily.

    Doufám že se zlepšily.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Naprosto perfektní komunikace
    • Rychlost dodání
    • Nejnižší cena na trhu

    Obchod zapomněl k počítači přibalit jeden z kabelů. Když jsem je požádala o dodání, naprosto okamžitě vše napravili, omluvili se a kabel zaslali na vlastní náklady.
    Naprosto profesionální jednání, rozhodně se na obchod obrátím znova.

  • 10 %

    • Nic
    • Vse

    Pokud jste koupili od Anacompu napr. Lumii a potrebujete v zaruzni dobe reklamovat:

    Adresa pro zaslání reklamace je: Arvato services k. s., Osvobozeni 535, 273 03 Stochov. K telefonu přiložte kopii daňového dokladu a průvodní dopis s detailním popisem závady a nezapomeňte uvést adresu pro zpětné zaslání.

  • 10 %

    • nic
    • V zarucni dobe mi odesela Nokie 630 Dual, nemam kde reklamovat.

    Kde reklamovat, pokud Jopla (anacomp.cz) je v konkurzu?

  • 10 %

    • mali dobre ceny, preto aj skoncili
    • zial uz moje sluchatka nevyreklamujem

    pretoze podla obchodneho registra, na firmu je zahajene insolvecne riadenie - Jopla s.r.o.
    Zahájeno insolvenční řízení na návrh dlužníka od 8.1.2016

    Toto hodnotenie na heureke je nezmysel, pise (Zvolte počet hvězdiček. Čím více, tím lepší produkt), ale ved ja nehodnodim produkt ale predajcu, on za kvalitu produktu predsa nerozhoduje, on nie je vyrobca

  • 10 %

    • nic
    • nekomunikace

    26,01,2016 jsem jim poslal telefon na již třetí reklamaci a ani ho nevyzvedli z pošty.Ppokud někdo zvažuje nějaké kroky jak tuto situaci řešit a jak zde čtu bude nás víc kontaktujte mě prosím na email [email protected] rád se přidám. Dekuji

  • 10 %

    • gggrrrr

    Dnes jsem tam byla s reklamací..mám vztek,nejradši bych je podřízla..

  • 10 %

    • Vůbec nic
    • Zaslala jsem telefon k reklamaci.Z obchodu nikdo nereaguje.
    • Asi se s nim můžu rozloučit.

    Podvodníci!

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Vše v pořádku.

  • 10 %

    • nic
    • Předal jsem jim telefon za 7.600.- do záruční opravy a teď nemám nic. Obchod přestal fungovat. Žádná omluva vysvětlení. Snaha věci řešit nulová. Nekomunikují.
    • Co dál...?

    Pochybuji, že se v tomhle státě něčeho domůžu.

  • 10 %

    Me nejde disk a muzu se snim max
    asi jen vyfotit :)

  • 10 %

    Telefon, který jsem zakoupila ani ne před rokem absolutně nefunguje a nemůžu ho ani reklamovat, neboť je e-shop zavřený do odvolání!!! Nevím co s tím, telefon nejde..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem si měl vyzvednout na provozovně, na dveřích byla cedule že obchod je do dovolání uzavřen. Na email nikdo nereagoval.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena
    • asi skončil

    tlf.čísla odpojena :(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím?
    • nekomunikovali, přišel jen email že objednávku zpracovávají a dál nic
    • Po 14 dnech jsem si výrobek zakoupil v Alze

    nekomunikovali, přišel jen email že objednávku zpracovávají a dál nic

    Po 14 dnech jsem si výrobek zakoupil v Alze

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V současné době nefunguje vůbec, takže nelze hodnotit klady.
    • Firma je v insolvenci, řeší to tím, že majitelé a zaměstnanci dělají "mrtvého brouka", je to neslušnost vůči zákazníkům a a nevychovanost, bohužel je to sále ještě dědictví komunistické éry.

    Prosím vás už u nich nic neobjednávejte a hlavně neplaťte předem.