• Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Musela jsem urgovat odeslání zboží, teprve potom bylo předáno dopravci.

    Reakce obchodu AMIRO

    Dobrý den. Děkujeme za hodnocení. Pokud zvolíte "Nejlevnější dopravu na adresu" , nemůžete čekat dodání druhý den. V popisu dopravy je jasně napsáno, že doručení je zpravidla do týdne. Pro rychlejší doručení je třeba zvolit jiného dopravce nebo doručení na výdejní místo. AMIRO.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Extra neprijemni zamestnanci i majitel. Totalni ignorace 14ti denni lhuty na vraceni zbozi. Zadny sklad.

    Objednal jsem sluchatka, bohuzel dorazily nefunkcni. Zavolal jsem tedy do obchodu, kde me velmi neprijemna pani velmi neprijemnym zpusobem zprazila, ze mam poslat sluchatka zpet a nemam se starat, protoze jsou s nimi vsichni precne hrozne spokojeni a maji standardni postup. Poslal jsem tedy sluchatka zpet s zadosti o vymenu za jina nebo vraceni penez, bohuzel jsem se po urgencich dozvedel, ze jsem si je urcite poskodil sam a budou je 30 dni reklamovat, mno a pak uz to bylo jen horsi, na muj nesouhlas zareagoval (zrejme) majitel obchodu, co jsem za pitomce ktery si naivne mysli, ze kdyz mu prijde vadne zbozi, tak by chtel nedejboze rychle vymenu za nove. Diskuze skoncila informaci "chtel jsem vam zitra poslat nove, ale protoze jste kverulant tak vam nic neposlu"... opravdu super... uz nikdy vice a predavam pravnikovi.

    Reakce obchodu AMIRO

    Vážený pane Marceli Fejtku, děkujeme za názor. Dovolím si doplnit názor druhé strany: Sluchátka jste převzal 7.2.
    K nám jste volal asi po deseti dnech. Hovor byl velmi nepříjemný až arogantní z vaší strany. Pokud s ženou, i když je to zástupce dodavatele,
    hovoříte podobným způsobem jako jste to předvedl, nemůžete se divit, že se napadená žena brání.
    Ani jako vážený zákazník nic nevyřešíte řevem do telefonu a ultimativními požadavky.
    I váš názor hovoří za vše. Popisovaná slova (kverulant, pitomec a další
    nikdy ani při hovoru ani v mailech) nepadla a nebyla vyslovena ani napsána.
    Reklamace byla vyřízena dobropisem dlouho před zákonnou lhůtou.
    Váš právník vás určitě poučí o vašich právech, která evidentně neznáte. V případě potřeby mu rádi pošleme naši komunikaci.
    Nemůžete si plést reklamaci vadného zboží a vrácení bezvadného a nepoškozeného zboží v zákonné čtrnáctidenní lhůtě.
    V případě dodání vadného zboží od výrobce, což nemáme šanci ovlivnit, zboží IHNED bezodkladně měníme nad rámec našich zákonných poviností. Ovšem to byste se musel ozvat do tří dnů.
    Ve vašem případě se jedná o reklamaci zboží, kterou řeší autorizovaný servis a má na to ze zákona lhůtu 30 dnů, která je vždy vyřízena dříve.
    Je zajímavé, že toto všichni naši zákazníci naprosto chápou. Litujeme, že nemůžeme hodnotit zákazníky. Pevně doufáme, že Heuréka s něčím podobným v budoucnu přijde.
    Rádi bychom kolegy z dalších eshopů ušetřili podobných scén.
    Přejeme Vám ve Vašem soukromém i pracovním životě mnoho úspěchů.
    S pozdravem zaměstnanci a majitel firmy AMIRO

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nevím
    • K výrobku nebyl kompletní návod na obsluhu.

    Tento obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu AMIRO

    Děkujeme za názor pane Edle. Někdy bohužel nejsme příliš schopni ovlivnit, jaké nám výrobci posílají návody.
    Pokud není návod přiložen, zasíláme ho mailem, jak to máme uvedeno v obchodních podmínkách.
    K Vámi zakoupeným sluchátkům jsme vám navíc doposlali návod podle vašeho požadavku. Výrobci jsme poslali požadavek na doplnění návodu.
    Ovládání je intuitivní a doposud s ním žádný zákazník neměl problémy. AMIRO.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • Nevrací peníze ve lhůtě 14 dnů, okamžitě dávám podnět na ČOI.

    Zloději a podvodníci!!! Nevrací peníze!!! Žádám a prosím všechny potenciální zákazníky, aby se tomuto obchodu obrovským obloukem vyhnuli!

    Reakce obchodu AMIRO

    Dobrý den pane Macku. Po prověření vašeho případu bychom vám doporučovali, před psaním podobných recenzí, zkontrolovat si svůj účet.
    Byl vám vystaven dobropis bez jakéhokoliv storna, přestože na to máme právo, když vracíte zboží s poničeným obalem.
    Upozorňujeme, že na vrácení platby máme ze zákona lhůtu 14 dní, což se stalo s rezervou! Uvědomte si, že i obchody mají svoje práva.
    Nezapomeňte na ČOI poslat kompletní informace. Pokud to neuděláte, jsme povinni to udělat my a uděláme to.
    A ještě poznámka k dodací době: Rychleji než expedici ihned opravdu nezvládneme. A pokud si vyberete nějaké výdejní místo, musíme zboží na toto místo dopravit.

    S pozdravem a přáním klidných vánočních svátku AMIRO.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Balík dorazil zcela rozbalen, alespoň se dalo překontrolovat zboží. Dodací lhůta delší než týden, v dnešní době zcela neakceptovatelné.

    Balík dorazil zcela rozbalen, "alespoň se dalo překontrolovat zboží". Dodací lhůta delší než týden, v dnešní době zcela neakceptovatelné. Pokud je zboží skladem, nevidím problém v druhu dopravy, přijmu objednávku, odešlu ihned, případně druhý den, max. do tří dnů musí být u mne.

    Reakce obchodu AMIRO

    Dobrý den. Děkujeme za hodnocení i když je výjimečně negativní. Problémem se určitě budeme zabývat, aby se něco podobného neopakovalo. Při převzetí je potřeba zásilku zkontrolovat a buď ji nepřebírat nebo sepsat s přepravcem protokol, což je přesně tento případ. Nemáme možnost zaručit, že přepravce zásilku nezničí.
    Nechápeme, proč jste nás neprodleně nekontaktoval.
    A co se týká doby dopravy, pokud zvolíte jiný druh dopravy než PPL nebo DPD, nemůžete dodání očekávat do druhého dne. Doba dodání na pobočku Zásilkovny nebo Českou poštou je cca 2-5 pracovních dní.
    AMIRO.CZ

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zcela popletli udané data...zásilku měli dodat na jinou adresu,než mám uvedenu, jako objednavatel...dodali to však na moji osobu a adresu, ale uvedli adresu, kam ve skutečnosti měla být zásilka doručena ...zřejmě neumí číst!!!

    Reakce obchodu AMIRO

    Dobrý den. Děkujeme za hodnocení. Nemůžeme samozřejmě vyloučit omyl, i když by se to stávat nemělo. Pokud je něco špatně, je vhodné nás kontaktovat mailem nebo telefonicky a operativně problém vyřešit. Kontakt: [email protected]
    V lednu jsme ale žádnou objednávku s podobným problémem neidentifikovali resp. nás nikdo nekontaktoval. Fakturační a doručovací adresy zapisují do systému sami zákazníci a zásilky jsou doručovány na označenou adresu podle přání. Vaši objednávku jsme odesílali na adresu, kterou jste zadal v objednávce. Případné omyly řešíme operativně.
    Pokud zboží není skladem, nemůžeme dodací dobu výrazně ovlivnit. Vaši objednávku jste dostal druhý den po objednání a rychleji to opravdu nepůjde.
    Důležitá je komunikace, sledování mailů a správné nastavení antispamového filtru.
    AMIRO.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • "Dobrý den,
    • zboží je připraveno k odeslání, ale jelikož jste si vybral způsob úhrady platbu předem, nemůžeme zboží vyexpedovat.
    • V případě, že platba nebude dnes provedena, zítra ráno dojde ke stornu objednávky."

    Zboží nemůžeme vyexpedovat, protože jste si vybral způsob úhrady platbu předem...

    Asi by to i šlo, ale zaplaťte, a to ještě dnes! Podotýkám, že citovaný email je první email ze strany prodejce.

    Takovýhle způsob komunikace nemám rád. Stejně tak nemám rád, když mi následně prodejce lže, že mi odeslal email se stornem objednávky. Požádal jsem ho, aby mi tedy sdělil, jak email zněl, abych si ho dohledal (protože vím, že mi žádný neposlal). Odpověď? "To není podstatné."

    Reakce obchodu AMIRO

    Dobrý den. Děkujeme za hodnocení. Pro úplnost dodávám, že okamžitě po vytvoření objednávky vám šel mail s platebními údaji:
    "Pokud jste zvolili platbu převodem, prosíme o zaslání částky na účet .....
    Tento mail je zálohovým dokladem k platbě"

    Po třech dnech vám šel mail v tomto znění:
    "zboží je připraveno k odeslání, ale jelikož jste si vybral způsob úhrady platbu předem, nemůžeme zboží vyexpedovat.
    V případě, že platba nebude dnes provedena, zítra ráno dojde ke stornu objednávky."

    Pokud zvolíte platbu předem, a nezaplatíte požadovanou částku, zásilka nemůže být expedována. Stejně tak nebude rezervována více než únosnou dobu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 50%nákupu nefunkční zboží

    Nedůvěřuji

    Reakce obchodu AMIRO

    Dobrý den. Děkujeme za názor. Trochu nechápeme, proč se tedy nikdo neozval, abychom mohli problém vyřešit. 50% nefunkčního zboží je naprostý nesmysl. Reklamace řešíme pokud možno obratem. Pokud se ale neozvete, tak reklamaci opravdu řešit nemůžeme.
    V každém případě prověříme kvalitu odebraného zboží a případně ho vyřadíme z nabídky.
    AMIRO.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Přehlednost stránek a komunikace obchodu.

    Objednávku jsem zrušil, protože zboží bylo na jiných E-Shopech za lepší cenu. Když jsem chtěl zboží reklamovat tak jsem musel hodinu hledat a steně jsem se nedohledal a musel jsem si založit účet na nějaké sociální síti, abych se vůbec mohl spojit s vedením.

    Reakce obchodu AMIRO

    Dobrý den. Děkujeme za názor, ale obáváme se, že asi hodnotíte jiný eshop. My máme na našem webu na titulní stránce a v menu Kontakt uvedeny všechny potřebné údaje. Většina zákazníků je bez problémů našla. Navíc je kontakt uveden vždy na konci mailu, kterých jste dostali několik (přijetí objednávky - akceptace a nakonec požadované storno). Asi by bylo vhodné sledovat i spamovou složku nebo si lépe nastavit firlty. Komunikaci na Facebooku sledujeme méně často, ale i tato komunikace proběhla. Také nám není jasné, proč jste tedy objednávku učinil 2x. Co se týká cen, snažíme se udržet nízkou cenovou hladinu případně nabízíme dopravu zdarma. Co se týká webu, připravujeme nový systém, který by měl být lepší a přehlednější. Je téměř jisté, že se nemůžeme zavděčit všem. V každém případě přejeme úspěšný nový rok 2015.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nevím
    • nevím

    Možnost "ne, nedoporučuji" jsem zvolil pouze z důvodu, že heureka nenabízí možnost "nevím".
    Moji objednávku obchod zrušil s odůvodněním, že vinou závady se do systému dostaly jiné ceny. Ani se nedivím, protože cena mnou vybraného zboží byla opravdu podezřele nízká.
    Na druhou stranu se rychle ozvali s omluvou a odůvodněním. Víc hodnotit nemůžu jelikož transakce neproběhla.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    NEDOPORUČUJI!!! Jednání obchodu je nepřípustné a nezákonné!

    Reakce obchodu AMIRO

    Děkujeme za názor. Zrušení objednávky je naprosto v souladu se zákonem a s našimi obchodními podmínkami. Zboží nelze prodávat za nesmyslné ceny způsobené technickou nebo lidskou chybou. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Nesolidnost, šílené a arogantní jednání

    Raději se držet dál

    Reakce obchodu AMIRO

    Děkujeme za názor. Chybou v zadání byly u dodavatele omylem změněny ceny některých produktů na nesmyslné. Podle našich obchodních podmínek bylo několik objednávek zrušeno. Zákazníkům, kteří nás na chybu upozornili, jsme poslali zboží za snížené ceny. Proti výrazům "Nesolidnost, šílené a arogantní jednání" se ale důrazně ohrazujeme. Jsme na trhu přes 20 let, registraci nemáme v žádném daňovém ráji a snažíme se prodávat za slušné ceny.Nelze ovšem prodávat trvale se ztrátou. Chybu jsme neprodleně opravili. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nemohu posoudit
    • nezjistil jsem

    Objednal jsem si záslepku k pc skříni, dodací lhůta 14dní, nebyla dodržena vinou dodavatele, s kterým uvedený obchod má asi smlouvu. Upozornil jsem internetový obchod, kde není možné zboží dodat, aby v nabídkách bylo uvedeno, zda zboží je skladem či nikoliv, neuvádět dobu dodání. Na toto již obchod zareagoval.
    Je věcí zákazníka, zda tento obchod osloví či ne. Možná, kdybych kupoval jiný produkt, pak bych byl spokojen, ale takto ne.

    Reakce obchodu AMIRO

    Děkujeme za názor. Uvedená doba je obvyklá. V každém konkrétním případě může být jiná a závisí to na možnostech výrobců a dodavatelů. Pokud zboží není skladem, opravdu nemůžeme zboží dodat. Pokud zákazník informaci o době dodání nedostane, je možné nás kontaktovat mailem nebo telefonicky. Doporučujeme opakovaně nastavit antispamové filtry tak, aby naše maily procházely. AMIRO.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic
    • měli by se věnovat něčemu jinému, ne obchodu

    nejprve důvěra, pak jenom sklamání!!!

    Reakce obchodu AMIRO

    Dobrý den. Děkujeme za názor. Pokud si ale objednáte zboží, které není skladem, nemůžete čekat dodání druhý den. Doporučujeme volit dopravu PPL nebo DPD s doručením zpravidla druhý den.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Některé ceny
    • Reklamace trvají vždy plných 30 dnů

    Toto nebyl nový nákup, ale dodávka nového zboží po 2. reklamaci, což je nestandardní postup. Z důvodu zdlouhavého vyřizování reklamace a nákladů na poštovné za reklamace obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu AMIRO

    Děkujeme za názor. Reklamace řešíme ve většině případů ihned zejména, pokud se jedná o závadu ihned po nákupu. Po domluvě se zákazníkem připravíme nebo zašleme neprodleně náhradní zboží. V tomto případě se jednalo o první reklamaci prodávaného značkového produktu a bohužel selhal servis. Ze strany zákazníka se řešení zbytečně prodloužilo čekáním na odpověď a na číslo účtu, na který byl následně ihned zaslán přeplatek. Se servisem budeme tento případ řešit, aby se to neopakovalo. Zároveň jsme učinili opatření, aby byl zákazník informován o průběhu reklamace nejenom jedním mailem. Zároveň opakovaně prosíme o nastavení antispamových filtrů případně o sledování nevyžádané pošty. Předejdeme tak zbytečným nedorozuměním. AMIRO.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nemůžu posoudit, zboží nedošlo.
    • Komunikace

    Nekomunikace

    Reakce obchodu AMIRO

    Dobrý den. Děkujeme za názor. Pokud ale objednáte zboží, které není skladem a je označeno jako výprodej, tak ho nemůžete obdržet. Mail s informací vám byl zasílán 12.6. v 9:07, 13.6. v 9:45 a 20.6. v 17:11. V objednávce jste neuvedl telefon, takže jste nemohl být informován telefonicky, což obvykle děláme, pokud je nějaký problém s objednávkou. Doporučujeme zkontrolovat nastavení antispamového filtru. AMIRO.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Skladovou dostupnost zboží(objednal jsem si 2 položky a dostal jsem pouze jednu a další ze bude v následujících dnech a dále zboží bylo viditelně někde poslední na skladě protože bylo ne moc dobrém stavu.....

    Reakce obchodu AMIRO

    Děkujeme za názor. Pokud je zboží poškozeno nebo nefunkční, řešíme reklamace obratem. Vámi přebírané zboží bylo v pořádku a nepoškozeno. Veškeré připomínky řešíme, aby se podobné situace nestávaly. A pokud objednáte více kusů a my máme na skladě pouze jeden, dostanete o tom zprávu. Při přebírání jste potvrdil, že s tím nemáte žádný problém, že o tom víte, takže Vaše hodnocení příliš nechápeme. Dále doporučujeme nastavit antipamové filtry tak, aby naše maily procházely. Systém posílá automatické potvrzení objednávky, následně jde informace o akceptaci a poté výzva k odběru.
    ..a ještě doplňujeme: zákazník si druhý kus nevyzvedl, ačkoliv při osobním přebírání údajně poškozeného zboží s tím neměl žádný problém.