• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Druhy den po objednani jiz byla objednavka predana Ceske poste
    • Obchod bohuzel zvolil pro odeslani zbozi nejlevnejsi moznost, kterou Ceska posta nabizi. Balicek jiz nekolikaty den lezi na poste odesilatele a Ceska posta nema zadne informace o tom,kdy balicek s timto druhem dopravy bude dorucovan.

    Reakce obchodu Allashop.cz

    Dobrý den paní Ryntová, nevidím žádný důvod pro Vaše negativní hodnocení a vědomé poškozování našeho eshopu. Vaše objednávka byla učiněná dne 23.2. a hned další den byla odeslaná. Rychlost doručení zásilky je závislá na Vámi zvoleném přepravci. Balíček byl odeslán jako doporučená zásilka což opravdu není nejlevnější způsob přepravy. Dle odkazu pro sledování zásilky ,co jsme Vám poslali, bude dnes balíček doručen. Pokud nejste spokojená se službami České pošty, příště si můžete zvolit jako přepravce Zásilkovnu. S pozdravem Machková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den, hodnotil jsem jen když jsem byl moc spokojen. Váš přístup k zákazníkovi se mi vůbec nelíbí. Píšete, že zboží doručíte do 2 - 5dnů, hned jak obdržíte platbu. 20. 12. jsem objednal náramky pro neteř, která má narozeniny 29. 12. Penize jsem hned odeslal a pak už jsem se nestačil divit.
    Přišel email s potvrzením platby a sdělením, že od 20. 12. máte dovolenou a zboží budete expedovat až v novém roce. Proto bych mohl někoho kdo se takto chová k zákazníkum doporučit jen někomu, kdo mě moc naštval.

    Reakce obchodu Allashop.cz

    Dobrý den, informace ohledně vánočního provozu na našem eshopu visí hned na úvodní stránce již od 5.12.2021 Termín pro objednávky s dodáním do Vánoc byl stanoven na 15.12.2021 tak, abychom zásilky stihli zabalit a odeslat včas. Zásilkovna měla termín pro podání zásilky na výdejních místech do 17.12.2021 Tudíž by ani Vaše objednávka učiněná 20.12. nestihla dorazit. Vaše recenze nás velmi mrzí, ale termín pro objednávky z naší strany byl jasně dán předem, takže Vaše rozhořčení určitě není na místě. S pozdravem Machková

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Květina přišla ve špatném stavu

    Reakce obchodu Allashop.cz

    Dobrý den paní Bendová, pokud Vám zboží od nás přišlo ve špatném stavu nebo byl přepravcem porušen obal, určitě jste nás měla nejdříve informovat na email nebo rovnou odmítnout poškozený balíček u přepravce, případně pořídit nějaké fotky jakým způsobem byl balíček a produkt uvnitř poškozen. Bohužel jste tak neučinila a netuším tedy v jak "špatném stavu" Vám zboží dorazilo. Určitě by se nastalá situace dala řešit i jiným způsobem než rovnou negativním hodnocením. S pozdravem Machková