Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
vše OK
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- nenarazil jsem na zboží, které by neměli v sortimentu
- velmi dobré ceny oproti konkurenci
rychlé dodání a spolehlivý obchod
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Ceny
- Sortiment
-
Doporučuje obchod
Kupoval jsem zde několikrát zboží a zatím vždy vše bylo v pořádku.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
VŠE BEZ PROBLÉMU
-
Doporučuje obchod
- Dobrá cena a rychlost dodání
-
Doporučuje obchod
Milý personál, ochotný, v pohodě..... bylo to přijemné nakupovat....
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Rychlé vyřízení objednávky a dobrá cena
Nepovedla se mi registrace
-
Doporučuje obchod
- Vse vporadku
-
Doporučuje obchod
rychlost, kvalita
-
Doporučuje obchod
Tentokrát dávám bohužel pouze jednu hvězdu.
Neboť, dárkové balení a to krabice Jägermeister Party Pack 35% 1,75 l (dárkové balení pumpička 2 panáky) byla natržená.
Mám to jako dárek, tak se budu muset darovanému omluvit.
Si myslím, že nedošlo k roztržení během přepravy, neboť krabice byla dobře zabalená. -
- Obchod nekomunikuje
Obchod nekomunikuje, přišlo mi jiné zboží a o řešení problému se s nikým nedomluvíte. Nákup nedoporučuji
-
- obchod vůbec nekomunikuje
Zboží objednáno 15.12.2024, do dnešního dne žádná zpráva o tom, že bude doručeno. Na emaily vůbec nereagují, telfon hlasová schránka.
Zboží zaplaceno dopředu. O vrácení peněz požádáno, ale bez odpovědi. Tento obchod výrazně nedoporučuji, je to loterie. -
Nedoporučuje obchod
- Poškozené zboží - prasklá sklenička
- Nereagují na e.mail
- Nereagují na telefon
- Zboží bylo zalprášené
- Pozdní dodání bez notifikace
Nedoporučuji obchod- komunikace prakticky žádná, pozdní zaslání zboží, poškozené zboží a žádná reakce na výměnu nebo vrácení peněz. Měli jsme to jako dárek, takže zde už nikdy ...
-
Nedoporučuje obchod
Amatéři nebo podvodníci?
Objednávka z 2. 12., zboží skladem, peníze odeslány a co se děje? NIC! Tedy kromě toho, že jsem získal nezapomenutelný zážitek z toho, jak funguje mistrovská strategie nekomunikace. Eshop Alkobene evidentně provozuje tým profesionálů – ale ne v oblasti obchodu, spíš ve hře na schovávanou.
Ani omluva, ani vysvětlení – prostě ticho. Maily? Bez odpovědi. Telefon? Vypnutý. Evidentně platí, že když přijde více objednávek, než je firma schopná vybavit, nebo se něco doprodá, nejlepší strategie je strčit hlavu do písku, vypnout telefon a čekat, že se to nějak vyřeší samo.
Myslím, že výraz „podvodníci“ je v tomto případě zcela na místě. Amatéři by se alespoň pokusili situaci řešit, ale tady? Naprostá ignorace. Za 18 let, co nakupuji na internetu, jsem nic horšího zdaleka nezažil. Pokud hledáte eshop, který vám ukáže, jak se cítí úplně bezmocný zákazník, zkuste to tady.
EDIT: 20.12 emailem zrušená objednávka a prosba o vrácení částky v zákonné 14 denní lhůtě, samozřejmě bez odpovědi. Až 6.1 zavolal pán, jestli objednávku ještě chci, ale že asi nebude kompletní. Klobouk dolů před pánem za odvahu. Zavolal sice o měsíc později, ale přece. Objednávka tedy zrušena ještě takto po telefonu. Pak ještě cca 10 dní nejistoty, ale peníze nakonec dorazily zpět. Byl to náročný skoro měsíc a půl. -
Doporučuje obchod
- Cena
- Komunikace
-
Doporučuje obchod
Nákup byl jednoduchý, rychlý, zboží dodáno též rychle a bezchybně. Obchod doporučuji.
-
Nedoporučuje obchod
- Rozbité, špatně zabalené lahve a obchod nekomunikuje
-
Doporučuje obchod
- Bezproblémové služby
-
Doporučuje obchod
Vše proběhlo v pořádku