Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
vse ok
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Rychle dodani
-
Doporučuje obchod
Rychlost vyřízení, rychlá reakce dodavatele, bezproblémová úhrada
-
Doporučuje obchod
O.K.
-
Doporučuje obchod
- DŘEZ BYL BEZ OCHRANÉ FOLIE, ASI BYL VYSTAVEN.
VŠE OK.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Velmi příjemná a profesionální komunikace.
- Reaguje velmi rychle na dotazy a to i ve večerních hodinách.
- Koupě spotřebiče (myčka) s komplexní službou - montáž nové myčky, demontáž a odvoz staré.
- Profesionální partner pro instalaci - Ladislav Žák.
- Následné ověření spokojenosti a nabídka dalších služeb.
Obchod je příjemným překvapením. Není tolik vidět (vers. MALL apod.), ale kvalitou a rozsahem služeb poráží všechny "velké" hráče. Všem doporučuji.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Trochu složitější montáž, velká past při montáži, dva samořezné šroubky nejsou křížové , ani na hvězdičku, musí se jet koupit jiný nástavec na vrtačku nebo zakoupit jíné dva samořezné šrouby do plechu.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Spokojenost OBROVSKÁ! Přesto, že výrobek byl přepravou poškozený, ale za to nemůže Alin e-shop.
Moje reklamace proběhla bezproblémově a byl mně v co nejkratší době dovezen nový výrobek. Komunikace s paní Roubinkovou na úrovni!
Děkuji! -
Doporučuje obchod
- Rychlost
-
Doporučuje obchod
- Velmi dobrá komunikace, ihned po objednávce jsem byla upozornění že zboží není skladem nevadilo mi to protože jinde jsem nemohla sehnat, po obdržení zboží jsem si nebyla jistá jestli jde o správný typ hadice k pračce.Velmi se mi líbil přístup obchodu kde mi po telefonu trpělivě vysvětlili vše potřebné. Děkuji
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Velký výběr sortimentu.
- Přijatelné ceny.
- Rychlé dodání zboží.
- Dobrá telefonická komunikace s obchodem.
- Zboží bylo nevhodně zabaleno. Odesláno bylo jen v původním obalu, igelitovou páskou přelepené otvírání krabice. Zboží takto zabalené mi bylo doručeno v promáčklé a protržené krabici. Nevím, zda takto bylo odesláno již obchodem a nebo k poškození došlo při přepravě. Řidička přepravní služby mi podala do ruky krabici tak šikovně, že jsem si jejího poškození všiml až doma při rozbalování. Rychlovarná konvice byla jen v igelitovém sáčku, neobložená chránící výplní, tudíž jsem po rozbalení
- zjistil, že je lehce naťuknutá. Naštěstí to nemá vliv na její funkci.
Můj první nákup v tomto obchodě s uvedenými připomínkami.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- nabídka za dobré ceny
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- velmi vstřícné jednání, oznámení o pozdržení dodání kvůli externímu dodavateli,ochota komunikovat, rychlé dodání
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Komunikace
- Zboží neměli skladem ačkoliv na eshopu psali že ano
-
Doporučuje obchod
- rychlá dodávka
-
Doporučuje obchod
- Super
-
Doporučuje obchod
- výborný obchod
-
Doporučuje obchod
S obchodem jsem spokojena, Doručení rychlé, bez problému
-
Nedoporučuje obchod
Nabízejí a v popisce " je skladem " není pravdivé !!!
Reakce obchodu ALIN e-shop
Dobrý den, pane Tůmo,
velmi mě mrzí vaše reakce. Bohužel při množství produktů, které máme na stránkách nejsme schopni uhlídat skladovou dostupnost tak, aby byla na 100% přesná. Zároveň u produktů o které je velký zájem se skladová dostupnost může měnit z minuty na minutu, a pak bohužel nastávají komplikace, že u produktu u kterého máme "skladem" nemusí být tato dostupnost pravdivá. Skladovost dostáváme aktualizovanou 1x denně (kolikrát jen 1x týdně) a v průběhu dne musíme vše kontrolovat v on-line systému (protože to, co bylo ráno už není za pár hodin pravda), takže asi pochopíte, že se nemůžeme věnovat jenom úpravě skladové dostupnosti.
Vím, že je to mrzuté a ani pro nás to není nic příjemného. Vždy se snažíme udělat pro zákazníka maximum, aby od nás odcházel alespoň s pocitem, že i když nenakoupil, může se k nám vrátit, protože se snažíme udržet kvalitu služeb na vysoké úrovni. Vždy voláme a snažíme se nalézt jiné možnosti, které by zákazníkovi vyhovovaly. Zároveň se snažíme vyjít vstříc i s cenou produktu. A dle jiných zákazníku toto nebývá u jiných e-shopu standardem. Mnohdy se ani zákazníkovi neozvou a nechají ho bez potvrzení čekat i několik dní – jen aby ho udrželi v nevědomosti co nejdéle a nepřišli tak o zakázku, kterou nemůžou uspokojit okamžitě. My jsme se Vám ozvali v ten stejný den, kdy jste objednávku vytvořil. Komunikovali jsme s Vámi na rovinu, tak jak to se zbožím bylo, nic jsme nezatajovali.
Myslím, že kolegyně se Vám věnovala opravdu pečlivě (věřte, byla tady opravdu zoufalá a odcházela domu hodně pozdě). Snažila se Vám najít nějakou vyhovující náhradu, ale bohužel samotný výrobce za produkt, který jste si objednal nemá žádnou náhradu. Byla to opravdu specifická věc. Ne, vždy se nám to povede.
Ještě jednou se Vám omlouvám za nastalou situaci, opravdu mne to velmi mrzí. Bohužel již toto to nemůžu vzít zpět. Budu doufat, že příště, až se budete poohlížet po nějakém spotřebiči a natrefíte na náš obchod, odejdete spokojený a s objednaným zbožím.
--
S přáním hezkého dne
Nikola Týnová
ALIN e-shop
17. listopadu 258
530 02 Pardubice
Česká republika
tel: 774 569 140
[email protected] -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Výběr v klidu domova.