Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Doručení bylo opravdu rychlé, jen pelíšek který prodávají mají s ťapkama a mě poslaly bez ťapek, na email jak to vyřešit nereagují.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Konzervy promáčknuté a jednu objednávku jsem mněla rozdělenou na 2 krát a dvoch místech s týmhle jsem se teda vůbec nestřetla a navíc jsem ani nebyla informována že to budu mít na dvoch místech.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Špatná komunikace
    • Dlouhá dodací doba

    1.1.2025 objednáno. Potvrzení přijetí objednávky a následně ticho po pěšině. 7.1. jsem urgoval, 8.1. přišlo toto oznámení :
    zásilka je na cestě k vám. Přikládám odkaz na sledování zásilky. Děkuji za pochopení.
    Takže jsem objednal i jinde, nebudu trápit králíka hlady :-o Dnes je 8.1. a zásilka je na cestě. Chudinka, bude mít boty od sněhu a banán v ruce :-)))

    Reakce obchodu ALFA Zoo

    Dobrý den,

    vámi objednané zboží jsme odeslali v pátek 3.1.2025, následně bylo odvezeno na depo kde přečkalo víkend- dopravce nedoručuje o víkendu. Hned po víkendu s ním dopravce zas hnul a byl převezen k doručení, dle zaslaného trasování vidíte i vy že pak má dopravce nějaký problém a dnes 8.1.2025 je balíček naložen na doručení na výdejní místo.
    Mrzí nás prodlení ze strany dopravce, z naší strany proběhlo vše promptně .

    S pozdravem,

    Szotáková
    Alfazoo

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Ze dvou balíků mi dorazil pouze jeden ale zaplatit jsem musel oba

    Reakce obchodu ALFA Zoo

    Dobrý den,

    podívala jsem se na vaši objednávku, vidím že máte objednané jedny 10kg granule , takže vám měl dorazit jenom jeden balíček který jste si štandardně zaplatil, a který dorazil v pořádku za 2 pracovní dni od objednání :)

    S pozdravem,
    Szotáková
    Alfazoo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je to tyden a neprisel mi ani mail o odeslani.

    Reakce obchodu ALFA Zoo

    Dobrý den,

    vaše objednávka nebyla zatím zaplacena, proto nebyla ani expedována. Po připsání platby na náš účet ji v ten den odesíláme :)

    Szotáková
    Alfazoo

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • posílají slevu kterou nejde uplatnit

    Reakce obchodu ALFA Zoo

    Dobrý den,

    slevový kód lze zadat v košíku, když kolonku nevidíte, stačí zavolat nebo napsat na chat a kolagyně vám pomůže :) Jestli jste kód již použil, taky nepůjde zadat, je jednorázový. Jinak kód platí a je použitelný.

    S pozdravem,

    Szotáková
    Alfazoo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    objednala jsem pelíšek pro kočičku.na obrazku pelíšek ,ale došla v krabici jakaci PLACKA, telefon nikdo nezvedne,prostě katastrofa

    Reakce obchodu ALFA Zoo

    Dobrý deň,

    pelíšky jsou sice balené v plastovém ochranném obalu, ale jak jich rozstříhnete a necháte chvíli , oni se krásně načechrají a jsou tak jako na obrázku :)

    S pozdravem,

    Szotáková
    Alfazoo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží po týdnu nedorazilo.

    Reakce obchodu ALFA Zoo

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za naši chybu, vaše objednávka mala technickou chybu kterou jsme nevěděli vyřešit dostatečne rychle a tedy se takto zpozdila.

    S pozdravem,
    Szotáková

    Alfazoo

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • špatné stránky. Koupila jsem granule. Domnívala jsem se, že je to balení 15 + 2 kg. Ve vyhledavači se mi ukázali, na obrázku v internetovém obchodě byl také pytel 15 kg a pytel 2 kg, v popisu už bylo jen 15 kg. Toho jsem si bohužel nevšimla. Až po dokončení objednávky jsem se zpětně na to dívala a zjistila, že jsem koupila za nevýhodnou cenu

    Reakce obchodu ALFA Zoo

    Dobrý den,

    mrzí nás že nejste spokojená s naším eshopem, u zboží jste si musela zvolit variantu, zda chcete malý nebol velký pytel, a už tam byla váha uvedená jenom 15kg, pak v košíku je jenom vámi vybrabné zboží, kde jste to taky musela vidět a nakonec v shrnutí objednávky po jejím odeslání a následně v emailu. V případě že jste tohle všechno přehlídla, pak nám neváhajte zavolat nebo napsat email/chat přímo na webu, a objednávku vám stornujeme nebo zjistíme, kdy budou navýšené pytle k dispozici :)

    S pozdravem,
    Szotáková

    Alfazoo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná
    • Přišly 2 ustřižené obojky ze sady, netušil jsem, že je dnes ještě něco takového možné

    Podvodnici

    Reakce obchodu ALFA Zoo

    Dobrý den,

    obojky jsou od výrobce na kartonové cedulce a je na ní zavěšeno víc kusů. Vy jste si ale objednal jenom 2 kusy z toho, kolegové tedy cedulku jenom ustřihli o ty 2 obojky, ale obojky přišli neporušené a bezchybné, dostal jste co jste objednal a zaplatil . Nejsme podvodníci, všechno vám přišlo v pořádku.

    S pozdravem,
    Szotáková
    ALfazoo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ZKLAMÁNÍ -
    • zmatek

    zboží a cena NESOUHLASÍ to co přišlo ,
    ostatní zboží nedorazilo

    Reakce obchodu ALFA Zoo

    Dobrý den,

    mrzí nás chyba na skladě, která způsobila že vám přišel omylem jiný balíček než měl, zboží jsme obratem zaslali správné a to špatné na naše náklady stáhli k nám.

    S pozdravem,

    Szotáková
    Alfazoo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Objednala jsem 4kg granulí a zaplatila jsem je ☹ ale manžel to převzal a bylo to o 2kg min

    Reakce obchodu ALFA Zoo

    Dobrý den,

    omlouváme se za vám za komplikace s objednávkou, kolegové ve skladu zapomněli na jeden pytlík granulí, ten jsme vám už vidím doposílali na naše náklady a již je všechno v pořádku.

    S pozdravem,

    Szotáková
    Alfazoo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží nebylo skladem. Objednávka zrušena, peníze po 7 dnech nedorazili.

    Reakce obchodu ALFA Zoo

    Dobrý den,

    podívala jsem se na vaši situaci, peníze vám přišli na účet 3 dni po stornování objednávky, které jsme si s vámi potvrdili.

    S pozdravem,

    Szotáková
    Alfazoo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Uz tyden cekam, ze si mne nekdo ozve a informuje me o stavu mé již zaplacene zasilky.Zatim se nikdo neobtezuje

    Reakce obchodu ALFA Zoo

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace s objednávkou, vaše platba se nám nepřipsala k objednávce a tedy jsme ji neměli jako zaplacenou. Vidím že situaci jsme již vyřešili k vaší spokojenosti.

    S pozdravem,

    Szotáková
    Alfazoo

  • Nedoporučuje obchod

    Objednávku jsem zadal 5. června, měla dorazit 7. června, ale domů mi nikdy nic nedorazilo. Novou objednávku jsem udělal 11. června a moc doufám, že mi dorazí alespoň zítra. velmi naštvaná

    Reakce obchodu ALFA Zoo

    Dobrý den,

    mrzí nás komplikace s vaší objednávkou, balíček se nám vrátil od dopravce kvůli adrese, kterou označil jako neznámou. Dívám se na vaší novou objednávku, vidím tam jediný rozdíl v telefonním čísle, takže jste musela zadat v první objednávce nesprávné a pak se vám kurýr nedovolal s upřesněním adresy.

    S pozdravem,
    Szotáková

    Alfazoo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Až po pěti dnech oznámení,že zboží nemají.

    Reakce obchodu ALFA Zoo

    Dobrý den,

    mrzí nás komplikace s objednávkou, dodavatel nám zrušil dodávku vámi objednaných kapsiček i když ji potvrdil, i přes to se moc omlouváme za situaci.

    S pozdravem,

    Szotáková
    Alfazoo

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Cena
    • Rychlost dodání
    • Granule i stelivo zasláno pouze obaleno smršťovací fólií, takže stelivo samozřejmě dorazilo roztržené a do fólie vysypané. Granule zase předpokládám, že budou slušně nadrcené, jelikož se jedná o 10 kg pytel. Toto je první e-shop, který mi neposlal granule vložené v kartonové krabici.

    Nebýt neadekvátně zabalených granulí i steliva, tak bych byl naprosto spokojený. Chápu, že se krabice prodraží a zároveň se jednalo o jednu z nejlevnějších nabídek na heurece, ale určitě bych si příště raději tu stovku za krabice připlatil pokud by to byla možnost v objednávce.

    Reakce obchodu ALFA Zoo

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za komplikace s balíčkem, takto zabalené granulky i jiné větší pytle posíláme běžně už roky, a máme absolutní minimum reklamací od zákazníků na roztržené zboží. Chápeme, že hodně záleží, kdo balíček odbavuje u dopravce, běžně s nimi ale manipulují normálně a proto naše balíčky chodí nepoškozené a neřešíme reklamace častěji.

    Neváhejte nás kontaktovat, a roztrženou podestýlku samozřejmě dopošleme na naše náklady znova, kdyby byli i granulky poškozené, ty nemáme problém vyměnit také.

    S pozdravem,

    Szotáková
    Alfazoo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízí zboží, pro které nemají dodavatele, objednávku obratem zrušili pro nedostupnost.

    Reakce obchodu ALFA Zoo

    Dobrý deň,

    mrzí nás zrušení objednávky, bohužel vami objednaná podestýlka má u dodavatele momentální výpadek.

    S pozdravem,
    Szotáková

    Alfazoo

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Přišlo jiné zboží, než bylo nafoceno.

    Reakce obchodu ALFA Zoo

    Dobrý den,

    skontrolovala jsem vaši objendávku, odešlo vám správné zboží, jednom výrobce pozměnil dizajn obalu, co ale nesnižuje kvalitu ani správnost výrobku- název a obsah je stále stejný, jen obrázek je jiný. Krmivo pro rybky teda máte přesně to, co jste si objednávala. Věříme, že rybkám chutná a jste s tovarem spokojená.

    S pozdravem,

    Szotáková
    Alfazoo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Do dnešního dne nic nepřišlo

    Reakce obchodu ALFA Zoo

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste měl s objednávkou komplikace, dle záznamu u vaší objednávky jste měl asi problémy s platbou, a tedy se vaše zásilka nepřipravovala a neodešla načas. V případě jakýchkoliv problémů, i sebemenších pochyb o pohybu zásilky se neváhejte obrátit na naší infolinku nebo chat na webstránkách, jsme připraveni vám pomoct a hned situaci vyřešit k vaší spokojenosti.

    S pozdravem
    Szotáková

    Alfazoo