• Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • relativne levne
    • napisou na dodavku spatnou adresu

    Reakce obchodu ALEVA.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás vaše negativní recenze. V sytému vidíme, že objednávka byla doručená na vámi uvedenou adresu a vše by tak mělo být v pořádku.

    Budeme velmi rádi, pokud nás využijete i k Vašemu dalšímu nákupu.

    Přejeme Vám pěkný den.

    S pozdravem Vaše ALEVA.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den,
    proto, že moje objednávka kterou jsem u vás učinil doposud nedorazila, budu se nadále vašemu obchodu vyhýbat. Současně vám sděluji, že na dodání rezignuji a případný pokus o dodání odmítnu.
    Miloš Petr

    Reakce obchodu ALEVA.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se Vám za vzniklé komplikace při dodání objednávky.

    Zboží jsme Vám odesílali ještě v den vytvoření objednávky na našem e-shopu.

    Chyba vznikla na straně přepravce a vše s ním budeme řešit.

    Budeme velmi rádi, pokud nás využijete i k Vašemu dalšímu nákupu.

    Přejeme Vám pěkný den.

    S pozdravem Vaše ALEVA.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zboží nedodali komplet, problém s následným vrácením peněz

    Reakce obchodu ALEVA.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se Vám za vzniklé komplikace při dodání objednávky.

    Nicméně všechny peníze jsme Vám vrátili na účet tak, jak jste požadovala, a proto nechápeme Vaši negativní recenzi.

    Budeme velmi rádi, pokud nás využijete i k Vašemu dalšímu nákupu.

    Přejeme Vám pěkný den.

    S pozdravem Vaše ALEVA.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Objednala jsem si 2x12 kg granulí , a přišly mi v balení 87x 3 kg, což jsem opravdu nechtěla.....

    Reakce obchodu ALEVA.cz

    Dobrý den,

    většina chovatelů oceňuje menší pytle kvůli tomu, že nemusí mít načatý jeden velký pytel po delší dobu.

    Omlouváme se a příště vám zašleme už dva velké pytle.

    Budeme velmi rádi, pokud nás využijete i k Vašemu dalšímu nákupu.

    Přejeme Vám pěkný den.

    S pozdravem Vaše ALEVA.cz

  • Na svých stránkách nabízí akce, které již neplatí, zašlou vám zboží a zřejmě čekají, že nad tím mávnete rukou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi nepřišlo

    Reakce obchodu ALEVA.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se Vám za vzniklé komplikace způsobené přepravcem. Intenzivně řešíme sjednání nápravy.

    Budeme velmi rádi, pokud nás využijete i k Vašemu dalšímu nákupu.

    Přejeme Vám pěkný den.

    S pozdravem Vaše ALEVA.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Jako kompenzace byla nabídnuta sleva 100 kč na příští nákup
    • Myslím, že je lépe uznat svou chybu a napřímo napsat, že byla uvedena špatná cena.

    Reakce obchodu ALEVA.cz

    Dobrý den,

    Ceny měníme několikrát denně tak, abychom zákazníkům nabídli kvalitní krmiva za ty nejlepší ceny.

    Pokud jsme udělali chybu, uznáváme jí a jako omluvu jsme Vám nabídli slevu na Váš nákup.

    Budeme velmi rádi, pokud nás využijete i k Vašemu dalšímu nákupu.

    Přejeme Vám pěkný den.

    S pozdravem Vaše ALEVA.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace
    • vrácení peněz
    • ignorace
    • nulová reakce na emaily

    V Aleva.cz jsem si koupila tablet Lenovo za 8 428 Kč. Tablet měl poškozené reproduktory, zaslala jsem ho tedy na reklamaci. Dne 25.11.2015 byl doručen do Aleva.cz. Od té doby mi nebyly sděleny žádné informace ohledně tabletu. Nereagovali na emaily(ani jednou v celém procesu) ani na telefonáty. Dovolala jsem se až 6.1.2015 kde mi bylo sděleno, že tablet nelze opravit a jiný kus nemají, že mi vrátí peníze. Dne 9.1.2015 jsem zaslala číslo bankovního účtu. Od té doby jsem každý týden volala na Aleva.cz, kde mi pokaždé, když jsem měla štěstí a někdo telefon zvedl, bylo sděleno, že peníze už jistě do konce týdne přijdou. Tak to pokračovalo každý další týden. Peníze mi dorazily na účet dne 23.2.2015. Bohužel jsem musela absolvovat nespočet telefonátů na aleva.cz, kontaktování právního zástupce a poslání předžalobní výzvy.

    Rozhodně nedoporučuji tento obchod, nechápu jak může takový obchod fungovat, když neustále porušuje zákon.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Aleva.cz zaslal špatný typ klávesnice. 5.2. jsem klávesnici vracel a k dnešnímu datu 27.2. stále nemám peníze zpět (cca 2700Kč). Pouze plané sliby s každým dalším telefonátem.
    • Doporučuji vyvarovat se nákupu na tomto eshopu.
    • k tomuto nákupu jsem se rozhodla kvůli hodnocení na HEUREKA.CZ
    • před nákupem jsem 3x telefonovala, abych se ujistila, že mnou objednaná mechanická klávesnice má typ spínačů, které potřebuji.Přesto dorazila klávesnice s jinými spínači, což bylo uvedeno na krabici výrobku!Zboží dorazilo 1.12.
    • Obratem (3.12.) jsem nerozbalenou klávesnici vrátila,dodnes, tj.5.2.,mi peníze nebyly vráceny,přestože mě pan Pospíšil 9.1.ujišťoval, že peníze pošle.....

    Varuji před nákupem u této podvodné firmy!!!!
    Pan Pospíšil mě vědomě okradl.
    Dnes se obracím na ČOI.

  • Zbozi nedorazilo 14 dnu. Na telefonnim cisle z www stranek nikdo telefon nezveda, na emaily neodpovidaji. Je to vice nez mesic a zbozi ani nedorazilo. Takze nedoporucuji.

    Reakce obchodu ALEVA.cz

    Dobrý den,
    z důvodu Vánoc jsme měli koncem prosince, stejně jako všechny další eshopy, upravenou otevírací dobu. Informaci, že všechny objednávky budou vyřízeny po Novém roce jste měli na našich stránkách. Z toho důvodu trvala doba expedice zboží déle než je u nás běžné. Když jsme Vám zboží zaslali po Novém roce, tak se nám vrátilo zpátky z důvodu, že jste odmítla převzít balíček s objednávkou, který jsme Vám zaslali. Z toho důvodu nemůžeme souhlasit s touto negativní recenzí na náš obchod. Telefonní číslo uvedené na našich stránkách je stále funkční a denně na něj volají desítky zákazníků.

    Přejeme Vám pěkný den. S pozdravem Vaše ALEVA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • V zákonné lhůtě jsem vrátila zboží, které neodpovídalo popisu a dosud jsem neobdržel peníze zpět i když uběhla lhůta pro vyplacení peněz!

    V žádném případě zde nenakupujte!

    Reakce obchodu ALEVA.cz

    Dobrý den, Moniko ( p. Pavle Pšenico ze Zubří ),
    peníze máte již dávno zpět na Vašem bankovním účtu. Vše jsme Vám zaslali bez zbytečných dohadů, v zákonné lhůtě a proto naprosto nechápeme Vaší negativní recenzi na náš férový eshop. Šlo o testovací objednávku od naší konkurence se záměrem zboží vyzkoušet a poté vrátit?!
    S pozdravem Vaše ALEVA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Komunikace a přístup k zákazníkům, jsou neseriózní, nevrátili mi peníze za vrácené zboží

    Objednání zboží a jeho doručení proběhlo standardně, bez výhrad.
    Zboží jsem si po rozbalení prohlédnul, vyzkoušel a protože nesplnilo má očekávání, rozhodl jsem se jej vrátit.
    Zde však začaly problémy. Provozovateli e-shopu Aleva.cz jsem dle jejich obchodních podmínek poslal své odstoupení od smlouvy, nepoškozené zboží jsem kurýrem doručil o pár dnů později. Obchod však v zákonné lhůtě 14 dnů peníze nevrátil a i přes opakované písemné urgence zcela přestali komunikovat.
    Upozorňoval jsem je, připomínal se, ale zákazník je pro tuto společnost zřejmě bezvýznamný. Peníze do dnešního dne stále nemám.

    Závěr - neseriózní e-shop, nedoporučuji zde nakupovat, obraťte se raději na renomované firmy....

    Reakce obchodu ALEVA.cz

    Dobrý den,
    peníze máte již dávno zpět na Vašem bankovním účtu. Vše jsme Vám zaslali bez zbytečných průtahů a proto naprosto nechápeme Vaší negativní recenzi na náš férový eshop. Šlo o testovací objednávku od naší konkurence se záměrem zboží (Snímač aktivity a spánku iHealth Edge) vyzkoušet a poté vrátit?!
    S pozdravem Vaše ALEVA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží vůbec nedorazilo. Chodí maily a odeslání a zboží po 14 dnech nikde, přesto, že mělo být skladem.

    Zboží vůbec nedorazilo. Chodí maily a odeslání a zboží po 14 dnech nikde, přesto, že mělo být skladem.

    Reakce obchodu ALEVA.cz

    Dobrý den paní Rödlová,
    ještě jednou se omlouvám. Jak jsem Vám povídal již dnes ráno. Zklamal náš lidský faktor, kdy jsme u Vaší objednávky nechtěně zadali expedovaná a tím Vám odešel email, že je zboží předáno dopravci, který Vás má informovat dál o stavu zásilky. Jak jsem Vám zmiňoval, 3.12. se mají tyto chytré hodinky opět naskladnit a ihned Vám budeme volat, že expedujeme. Přijměte prosím jako omluvu i Dárkový poukaz v hodnotě 200Kč, který Vám s hodinkami pošleme. Za Aleva.cz Pospíšil

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už tam nikdy nakupovat nebudu,zboží jsem objednal dávno a dodnešního dne nedorazilo, nechám ho vrátit už zpět, už jsem ho koupil jinde.

    • Prodejce nabízí ke zboží něco zdarma u mne to byl obal k tabletu ale ten nedorazil.
    • Dvakrat mi bylo přislíbeno že obal posílají a to ihned.Dodnes nic nedorazilo a to ješte není možné se dovolat.
    • Proto obchod nedporučuji za špatnou komunikaci a nesolidni jednaní.

    Reakce obchodu ALEVA.cz

    Dobrý den,
    v den, kdy jste psal tuto recenzi, tak bylo pouzdro na Váš tablet již na cestě na Vaší adresu. Omlouváme se za mírné zdržení.

    Přejeme Vám pěkný den. S pozdravem Vaše ALEVA

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Objednano, zaplaceno, zatim nedorazilo, bez komunikace

    Reakce obchodu ALEVA.cz

    Dobrý den, pane Kerne,
    Vaše zboží jsme Vám odesílali v pátek a vzhledem ke státnímu svátku, který byl včera, Vám zboží bude doručeno přepravní společností dnes. O všem jsme Vás informovali na email, který jste uvedl při objednávce. Pro jistotu se podívejte, jestli náš email neskončil ve spamu.

    Děkujeme za pochopení a jsme velmi rádi, že zboží již máte doma. V sortimentu máme přes 100 000 druhů produktů, proto věříme, že nás využijete i k Vašemu dalšímu nákupu.

    Přejeme Vám pěkný den. S pozdravem Vaše ALEVA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zásilku lze vyzvednout osobně.
    • Zboží vůbec nedorazilo,ani při opětovném dotazu na email nikdo nereagoval.

    Neobjednávat když zboží nechodí,máte stránky asi jen na parádu.

    Reakce obchodu ALEVA.cz

    Dobrý den pane Schuberte,
    víte proč Vám zboží nedorazilo? Protože nám od Vás do dnešního dne nedorazila platba za Vámi objednané zboží, zvolil jste si platbu Bankovním převodem, kdy po připsání platby zboží ihned expedujeme. Kam jste posílal email s dotazem? Pokud by nám dorazil, informovali bychom Vás, že zboží Vám nedorazilo právě z důvodu Vašeho neuhrazení.
    Prokontrolujte si prosím účet, jestli jste náhodou neposlal platbu za zboží na špatný účet, protože k nám úhrada za objednané zboží nepřišla.
    Hezký den Vám přeje Aleva

    • Zboží jsem v zákonné lhůtě vrátila zpět neboť bylo nepoužitelné(mobil na magnetu nedržel a vypadával z pouzdra).Do dnešního dne t.j.7.11. se nikdo neozval a ani jsem neobdržela částku 264,-Kč. emailová adresa [email protected]
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlost dodání,dobré ceny,tedy pokud zboží nezaplatíte dvakrát jako se to stalo mě.
    • Slabiny nevím,ale zboží jsem zaplatil jednou převodem a podruhé mi přišlo dobírkou,tak jsem dobírku po tel. domluvě se zaměstnancem Aleva zaplatil s tím,že mi bude jedna platba vrácena.Bohužel od té doby nereagují ani na email ani telefon a já mám asi nejdražší kopírku tohoto druhu ve střední Evropě.Nevím jakým způsobem se s nimi mám již kontaktovat a vymoci platbu zpět.

    Mám smíšené pocity.

    Reakce obchodu ALEVA.cz

    Dobrý den,
    velmi děkujeme za kladnou recenzi ohledně rychlosti dodání a dobré ceny našeho internetového obchodu. Váš případ dvojí platby ihned prověříme, zda došlo k pochybení na naší straně, tak se omlouváme. Volal jste na naše zákaznické číslo 723 866 972? Telefony i emaily vyřizujeme neustále, proto se divím, že by Vám na tomto čísle nikdo nereagoval. V sortimentu máme přes 100 000 druhů produktů, proto věříme, že nás využijete i k Vašemu dalšímu nákupu pokud zjistíme, že došlo pouze k nedorozumění. Nově je možné nakoupit v našem eshopu zboží i na splátky.

    Přejeme Vám pěkný den. S pozdravem ALEVA