Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá čekací doba na zboží, které snad někdy dorazí..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rýchlosť doručenia
    • Zlá komunikácia
    • Pri odstúpení od zmluvy nie sú shopní vrátiť po mesiaci peniaze, na maily neodpisujú
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem objednala před 3 týdny a stále nic. Před týdnem jsem žádala o zrušení objednávky skrz email, protože už jsem knížky sehnala jinde, ale bez odpovědi.

    Nespokojenost. Nulová komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednávala jsem zboží skladem, dodání 2-3 dny, je to 6 dní a zboží není ani na cestě
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kniha byla na eshopu (26.11) SKLADEM, po objednávce přišel email, že je v dotisku a odeslána bude 16.12. Dnes je tomu více jak měsíc od objednávky, nemám ani knihu ani info jak je na tom. Pravděpodobně na již uhraznou objednávku s novým rokem zapomněli.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nabízí produkt, který nemá skladem.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží mi nebylo doručeno. Zaplatil jsem 3 knihy, dorazily mi dvě a na faktuře, co mi poslali, jsou dvě uvedeny jen dvě knihy, které mi dorazily.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod měl u zboží uvedenu jinou nižší cenu, než za kterou byl ochoten prodat.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • rychlá reakce
    • špatné dodání, zboží nemám
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • mají hůře dostupné tituly
    • nedostatek komunikace
    • dlouhá dodací doba bez předchozího upozornění
    • nesmyslné balení zásilek
    • zavádějící údaje na eshopu

    4.8. jsem si objednala knihu, která byla údajně skladem. Po odeslání objednávky mi přišel email, že je kniha skladem u externího dodavatele a že bude k dispozici 11.8. Kniha však byla k vyzvednutí až dnes, tedy 20.8. V mezidobí z eshopu nepřišel jediný e-mail, oznámení o zpoždění, nic.
    Další překvapení mě čekalo, když jsem si dnes balík vyzvedla. Jedna kniha, která by se vešla do bublinkové obálky snad i velikosti A5, byla zabalená (rozuměj hozená) do obrovské prázdné krabice, kde by se knih vešlo snad i 10.
    To vážně? Alespoň trochu ekologické balení vám nic neříká?

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Obchod se za neschopnost dodat výrobek řádně omluvil

    Systém obchodu nabízí již nedostupné položky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod nekomunikuje
    • stav objednávky se ani po týdnu nemění
    • zboží evidentně nemají, přestože deklarují, že je skladem
    • nevyžádaná a povinná registrace zákazníka
    • bez souhlasu s marketingovým využitím vašich osobních údajů nenakoupíte
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží že na druhy den doručeno. Už to je paty den a nic.

  • Nedoporučuje obchod

    • potvrzení, že objednávka byla přijata - to je asi jediná výhoda
    • bylo by jich dost - od nulové komunikace, až po nulovou zpětnou vazbu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • videla jsem na webu ze maji knihu naskladnenou ,zaplatila jsem penize a pak mi dosel email ze kniha naskladnena neni
  • Nedoporučuje obchod

    Na internetu mají mnou objednané tituly napsané skladem, po objednání mi napsali, že skladem nejsou a nebudou. Když jsem se na e-shop podívala další den, stále tam byly jako na skladě.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dlouhá reakce na objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nabízí co zatím nemají (dotisk .....) Dodání nejisté
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nebyl schopen zajistit předání zboží na výdejním místě.
    • Neochotný arogantní personál.

    Cca od 12 ti hod v určený den jsem se pokoušel telefonicky bez úspěchu na uvedeném čísle spojit, když jsem poté dojel na danou adresu, podnik v Řípské ulici vůbec nespolupracoval, k předání zboží nedošlo.
    Jakýsi pracovník se posléze objevil, komunikoval nesouvisle na půl úst zatím co žvýkal nějaký sendvič, aniž jsme se dobrali výsledku. Když se věc nijak nevyvíjela, musel jsem nakonec odejet bez publikace, jelikož jsem měl již další závazky na trase. Celý průběh transakce a přístup personálu mne zklamal.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem zaplatil předem, ale ani po týdnu mi nebylo doručeno. Žádnou informaci, kdy by mi zboží mohlo být doručeno nemám.