Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Получала письма на электронную почту о состоянии моего заказа и времени его ожидания. Спасибо.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    jsou slušní.ZBOŽÍ PŘIJDE NEPOŠKOZENÉ. JSEM SPOKOJEN. MAJÍ VŠE.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Spokojenost, rychlost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé dodání, výhodné ceny
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Ryhlost a kvalita dodávky.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Kdy bude dodáno netuším....

    Reakce obchodu Alers.cz

    Vážená Sylvo,

    již jsme Vám psali informaci ohledně dodání produktu, který je skladem u dodavatele.

    Hezký den
    ALERS.CZ

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Spokojenost

    Vše v pořádku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Produkt byl označen "skladem". Pro jistotu jsem si to u nich před objednávkou dotazem přes email ověřoval, zda opravdu mají skladem. Vzápětí přišla odpověď, že ano, mají skladem.
    Bohužel "Skladem" neznamená, že to mají oni na skladě, ale jejich dodavatel. A pokud jejich dodavatel nemá aktualizovaná data, nemají jejich odpovědi relevantnost.

    Reakce obchodu Alers.cz

    Vážený zákazníku, tato situace nás mrzí, avšak nemáme nikde uvedeno, že máme zboží u dodavatele a ne na vlastním skladě, pokud tedy není u produkt SKLADEM U PARTNERA. Tzn. husy míváme na našem vlastním skladě, bohužel nemáme neomezené množství a pokud máme skladem jeden kus a pět objednávek na tento produkt, logicky musíme zboží od dodavatele dovézt, bohužel tento 90 cm je již u dodavatele vyprodán. Nemohli jsme tedy vyhovět všem 5 zákazníkům, ale pouze jednomu danému, který objednal jako první.

    Hezký den

    ALERS.CZ

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše ok

    Vše ok

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Super dárek

    Reakce obchodu Alers.cz

    Vážený zákazníku,

    jsme rádi, že jste byl spokojen s nákup a doufáme, že se k nám opět brzy vrátíte.

    Hezký den
    ALERS.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Neřeší reklamace

    Reakce obchodu Alers.cz

    Vážený zákazníku,

    do dnešního dne jsme neobdrželi vámi reklamovaný produkt. Reklamační formulář jste již 3x na našem webu vyplnil, avšak zboží na reklamaci jste stále nezaslal. Pro výměnu produktu je potřeba zboží poslat na výměnu.

    Hezký den
    ALERS.CZ

  • Doporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Uadna komunikace, celý den volání, nikdo nezvedal ani nevolal zpet, na email žádná odpověď. Dle dostupnosti mělo být 3.2. u nás, dorazilo až 7.2.23.

    Reakce obchodu Alers.cz

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se za prodlevu při doručení zboží, občas bohužel dojde k pozdnímu naskenování u dopravce (přestože dopravní společnost má na doručení balíku 24-72 hodin). Za způsobené komplikace se ještě jednou velmi omlouváme.

    Hezký den
    ALERS.CZ

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše proběhlo, jak má :)

    Reakce obchodu Alers.cz

    Vážený zákazníku,

    těší nás, že jste byl spokojen s dodáním vámi objednaného zboží.

    Hezký den
    ALERS.CZ

  • Doporučuje obchod

    10 %

    Zboži dorazilo ale jine a čekam na spravne žarovky už par dni a furt nejdou

    Reakce obchodu Alers.cz

    Dobrý den,
    prosím kontaktujte nás emailem abychom Váš problém vyřešili k Vaší spokojenosti.

  • 100 %

    • rychlost doručení

    Spokojenost

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    hrůza

    Reakce obchodu Alers.cz

    Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí, že jste nebyl s nákupem spokojen. Bohužel nám však od vás nepřišel žádný e-mail, zda nastal v objednávce nějaký problém.

    Hezký den
    ALERS.CZ

  • 20 %

    • Neni

    některé nevýhody. vystavenou a zaplacenou objednávku dne 15.01.2023. odeslali produkt po 4 dnech, jen proto, že jsem jim psalа na email a opakovaně žádalа o zaslání objednávky.
    Zaplatilа jsem peníze za přistavení kurýra domů, internetový obchod odeslal zboží na výdejní místo. to špatný obchod... podvod.
    zaslaný produkt je vadný. nereagují na e-maily. na telefonní číslo odpovídá robot, který říká, že po novém roce nemohou přijmout hovor. obrátilа na policii s žádostí o vrácení peněz. nedoporučuji nikdy nekontaktujte tento internetový obchod

    Pokud má někdo správné telefonní číslo na tento internetový obchod, napište mi prosím e-mail [email protected]

    Reakce obchodu Alers.cz

    Dobrý den,
    konkrétně váš problém jsem řešil já osobně zásilka vám byla odeslána 18.1 zásilku byla doručována ihned 19.1 kde jste nebyla zastihnuta a tím vám byla automaticky přesměrována zásilka na pobočku, toto mi nemůžeme ovlivnit. Ihned jste jste chtěla odstoupit od smlouvy a dostat peníze ihned zpět bez odeslání k nám jen na základě vašeho videa na youtube po výměně 15mailu cca jste zásilku odeslala k nám a peníze vám Byli vráceny na účet.. Na naší telefonický podpoře nemluví zádný robot je to hlasový automat přes který se dovoláte k nám.
    Jen chci podotknout že po telefonátu k Vám jsem zjistil že bohužel mluvit česky neumíte a používáte jen překladač. Kontaktovala jste policii a i další instituce kde jste opravdu nevkusně psala přes překladač a snažila se získat peníze bez vrácení zboží..

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • - měli, co jsem chtěl
    • ---

    Pokud je uváděno skladem, mělo by být skladem. Vůbec by nevadilo, kdyby se uvedlo dostupnost 4 dny.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Komunikace super