Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Rychlost.
Zboží Zpívánky 2 dorazilo poškozené uvnitř dokonale zabaleného balíčku. Bohužel balíček přebíral někdo jiný než já, takže jsem se dozvěděla o poškození teprve ve chvíli, kdy si dítě vybalilo poničenou knížku k narozeninám. Velmi mě to mrzí, za Albi knížky jsme už utratili doslova tisíce. Tohle mě opravdu zklamalo. Škoda, že sem nejde vložit fotografie poškozené knihy, jinak bych to udělala.
Reakce obchodu ALBI
Dobrý den,
moc nás mrzí, že se k Vám nedopatřením dostala poškozená kniha. Samozřejmě máte nárok na její bezplatnou výměnu. Neváhejte kontaktovat naši Zákaznickou linku ([email protected], +420 730 800 720), kde s Vámi kolegyně obratem vše vyřídí.
S pozdravem
Michaela Štěpánková, Albi -
Nedoporučuje obchod
Čekám až odešlou objednané zboží, možná marně
Reakce obchodu ALBI
Dobrý den,
moc se omlouváme, kolegové z expedice bohužel balík dali na špatnou paletu k jinému dopravci. Kolegyně ze Zákaznické linky to s Vámi budou řešit, snad společně najdete nějakou rozumnou kompenzaci za naši chybu. Obvykle expedujeme zboží do dvou dnů, takže se příště nebojte hned ozvat Zákaznické lince, přišli bychom na to rychleji než prostřednictvím recenze na Heurece.
Díky za pochopení, David Mareček, Albi -
Nedoporučuje obchod
přišlo mi hodnocení a ještě nebyla ani odeslána objednávka
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Zboží dorazilo v pořádku
Objednané zboží bylo skladem s informací, že bude dodáno do 2 dnů. Přišlo po týdnu.
Reakce obchodu ALBI
Dobrý den,
všem zákazníkům jsme vzhledem k obrovskému počtu objednávek z povánočních slev zaslali e-mail, že zboží budeme doručovat se zpožděním v týdnu 6. - 12. ledna. Za zpoždění se omlouváme, samozřejmě bylo možné objednávku stornovat, pokud termín nevyhovoval. Peníze obvykle vracíme obratem.
Mějte se hezky, David Mareček, Albi -
Nedoporučuje obchod
- Příliš dlouho trvá než zásilka dorazí. Objednáno 27.12. 24 a 7.1. Je zásilka stále ještě nedorucena
Reakce obchodu ALBI
Dobrý den,
děkujeme za recenzi. Vzhledem k obrovskému množství objednávek v rámci povánočních slev byly zásilky zpožděny s přislíbeným doručením v týdnu 6. - 12. ledna. O situaci jsme všechny zákazníky informovali e-mailem a omluvili se.
Vaši zásilku kolegové předali dopravci 3. ledna, Zásilkovna ji doručovala 4 dny, dnes 7. 1. jste ji převzala. Omlouváme se za zpoždění, ale samozřejmě chápu Vaši nedočkavost, protože na naše hry se člověk prostě těší ;). Když to zkusíte příště, uvidíte, že jsme obvykle daleko rychlejší.
S přáním všeho dobrého do roku 2025
David Mareček, Albi -
Nedoporučuje obchod
Objednávku obchod automaticky stornoval a peníze mi nebyly vráceny (nedošlo to prý na účetní oddělení), až po apelu a 3 týdnech mi je objednávka znovu odeslána. Důvod byl dle slov paní ze zákaznického oddělení "chyba kolegyňky", nicméně jsem ráda, že mi nakonec objednávka dorazí. Smutné je, že kdybych se neozvala, tak objednávka zapadne, automaticky se stornuje a nejspíše se nevrátí ani peníze.
Reakce obchodu ALBI
Dobrý den,
moc nás mrzí, že jste tuto nepříjemnost musela řešit. Ještě jednou se moc omlouváme.
Do objednávky jsme vám přidali několik dárků zdarma, tak snad Vám udělají radost. :-)
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Michaela Štěpánková, Albi -
Nedoporučuje obchod
- Dobrý sortiment
- Komunikace
Albi má velikou výhodu šikovného zakladatele a má skvělý sortiment. Bohužel díky úspěchu a velikosti firmy jsou nabíráni zaměstnanci, kteří se nedrží slov svého majitele: "Pokud nemáš rád svoje zákazníky, tak dělej něco jiného." Kdybych si jen objednal, čekal na dodání zboží a nepotřeboval se na nic zeptat, tak bych dal určitě 5 hvězd. Jenže jsem si troufl mít dotaz. Dokonce 2... No, kdybych si to vážně nechtěl koupit, tak bych si koupil něco jiného a jinde. Každopádně i tak jsem se zřekl několika her, protože dávat peníze někomu, koho obtěžuje zákazník...
Reakce obchodu ALBI
Dobrý den,
je nám moc líto, že nemáte s naším Zákaznickým servisem dobrou zkušenost. Vaše dotazy si zasloužily více pozornosti a pochopení. Moc se za to omlouváme.
Vedoucí Zákaznické linky vás již kontaktovala s omluvou a nabídkou kompenzace.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Michaela Štěpánková, Albi -
Nedoporučuje obchod
- Jsem velmi nespokojena, objednala a zaplatila jsem si zboží a vy jste mi po 5 dnech napsali,že neni. Což mě velmi naštvalo.
Reakce obchodu ALBI
Dobrý den,
moc se za vzniklou situaci omlouváme. Vámi objednaný produkt už bohužel nebyl v době kompletace objednávky skladem.
Platbu samozřejmě vracíme a jako kompenzaci Vám kolegyně ze Zákaznické linky poslala dárkový poukaz, který můžete v případě zájmu využít na nákup něčeho jiného, co Vám udělá radost.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Michaela Štěpánková, Albi -
Nedoporučuje obchod
Na webu- eshopu nepřesné informace o produktu. Uvádějí cenu za 4ks,ale cena je za 1ks. Zboží vracíme.
Reakce obchodu ALBI
Dobrý den,
máte pravdu, že jsme bohužel měli u produktu uvedenou špatnou informaci o množství kusů v balení. Moc se za to omlouváme.
Kolegyně ze Zákaznické linky s Vámi vyřídí vrácení peněz včetně doběrečného a zašlou Vám malý dárek jako omluvu.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Michaela Štěpánková, Albi -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Rychlé dodání
- Nefunkční díl hry
Hra přišla hodně rychle. Nicméně součastí hry je baterka, která měla vyteklou baterii a nesvítí. Což když dáváte hru jako dárek je více než trapné. Očividně jim to někde hodně dlouho leží a nekontrolují to
Reakce obchodu ALBI
Dobrý den,
moc nás mrzí, že Vám dorazila hra s poškozenou baterkou. Kolegyně ze Zákaznické linky mě však informovala, že s Vámi již situaci řeší a ještě dnes odesíláme nové světýlko společně s dárkem.
Znovu se omlouváme za komplikace a doufáme, že jinak budete s hrou spokojena.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Michaela Štěpánková, Albi -
Nedoporučuje obchod
- Chtěl jsem mamince koupit plyšový polštář. V nadpisu měli napsáno "Plyšový polštář" a v textu také, že jde o jemný plyšový polštář. Když polštář přišel, nebyl z plyše, ale hrubé plátno - velké zklamání.
- S obchodem jsem nekomunikoval. Platit za poštu a posílat nazpět, abych prodělal nebudu.
Nedoporučuji. Oklamali mě.
Reakce obchodu ALBI
Dobrý den,
moc se omlouváme za špatně uvedené informace o polštáři. Máte pravdu, Vámi zakoupený polštář opravdu není plyšový. Na e-shopu jsme jeho název i zařazení opravili, děkujeme za upozornění.
Jako omluvu a kompenzaci jsem Vám do e-mailu poslala nabídku bezplatného vrácení a dárkový poukaz na nákup, který můžete využít na výběr dárku podle Vašich představ.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Michaela Štěpánková, Albi -
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem pro vnoučata několik sešitů a aktivit. Povidačky na cesty přišly otevřené a vysypané, Chytré vějíře byly tak namáčknuté do krabice, že je obal poškozen. A nejhorší je Hravé čtení, kde úplně chybí arch samolepek pro vícenásobné použití. Už to nelze dát jako dárek. V Albi jsem kupovala často, tentokrát jsem zklamaná.
Reakce obchodu ALBI
Dobrý den,
moc se omlouváme za všechny produkty, které nedorazily v pořádku a mrzí nás, že jste z nákupu zklamaná. Informovala jsem kolegyně ze Zákaznické linky, které Vás brzy kontaktují a pošlou nové produkty včetně dárku jako omluvu.
Doufáme, že se budou vnoučatům produkty líbit a že na náš obchod nezanevřete. :-)
S pozdravem a přáním pěkného dne
Michaela Štěpánková, Albi -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Velice dlouhá doba dodání
Reakce obchodu ALBI
Dobrý den,
moc se omlouváme za nestandardně dlouhé čekání na váš balíček. Jsme si tohoto zpoždění vědomi a proto jsme zasílali 5. ledna všem zákazníkům, kterým se zásilka opozdila, omluvný slevový kupon. Ten byl zaslán i na váš e-mail, který jste uvedla v objednávce. Zkontrolujte si prosím příchozí poštu včetně spamu.
Doufáme, že nám prodlení odpustíte a slevový kupon vám udělá radost. :-)
S pozdravem a přáním pěkného dne
Michaela Štěpánková, Albi -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Dostal jsem nesprávné zboží. Dodnes jsem ještě nedostal peníze zpět. Balík jsem odeslal 20.12.2022. Peníze chtějí hned,ale vracet se jim moc nechce.
Reakce obchodu ALBI
Dobrý den,
moc se omlouváme za záměnu zboží. Na vrácení peněz máte určitě nárok, a tak prosíme o trpělivost. Nemusíte se bát, že bychom vám je nechtěli vrátit. Odesílání balíčků kolem Vánoc je často komplikované, protože mohou mít Zásilkovny upravenou provozní dobu a my samy máme přes Vánoce v našem skladu obrovské množství objednávek, se kterým se snažíme vždy co nejdříve vypořádat.
O vaší situaci jsem informovala naši Zákaznickou linku, která se o vrácení peněz postará.
Děkuji za trpělivost a přeji hezký začátek nového roku
Michaela Štěpánková, Albi -
Nedoporučuje obchod
- ALBI Albi tužka 2.0 a Pohádkové učení - nefunguje.
Tužka nede vypnout. Při zapnutí tužky né vždy pípne. Nereaguje na knihu, nemluví.
Reakce obchodu ALBI
Dobrý den,
moc nás mrzí, že tužka nefunguje tak, jak má. Určitě máte nárok na výměnu za nový kus.
Kolegyně ze zákaznické linky už by vás v měly kontaktovat a nepříjemnost s vámi vyřešit.
Ještě jednou se omlouváme a doufáme, že budete i přes počáteční nepříjemnosti s Albi tužkou nakonec spokojená.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Michaela Štěpánková, Albi -
Nedoporučuje obchod
- Zboží ještě nedorazilo
Reakce obchodu ALBI
Dobrý den,
moc se omlouváme za komplikace s doručením. Zásilku jsme expedovali sice hned následující den po objednání, ale Zásilkovně se opakovaně nedařilo balíček řádně doručit.
Kolegyně z naší Zákaznické linky již zařídily zaslání nové objednávky spolu se dvěma omluvnými dárky, které vám snad vykompenzují vzniklé nepříjemnosti.
Doufáme, že naši firmu nezanevřete a budete s produkty spokojen. :-)
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Michaela Štěpánková, Albi -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Zboží došlo v pořádku, jen jsem si objednala dvě stejné věci a bohužel jsou barevné odlišné.
Reakce obchodu ALBI
Dobrý den,
moc se omlouváme, zřejmě jste chybně dostala jeden starší a jeden novější design.
Kolegyně ze Zákaznické linky vám zboží vymění a pošlou malou kompenzaci.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Michaela Štěpánková, Albi -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Krabice s myšlenkovými mapami bohužel dorazila silnĕ poškozená, plyšový Kvído byl šišatý, v obchodĕ bych si určitĕ vybrala jiného. Ale ta krabice je vĕtší problém, protože to byl z celé zásilky suverénnĕ nejdražší produkt
Reakce obchodu ALBI
Dobrý den,
je nám líto, že vám byla doručena hra s poškozeným obalem. Určitě to tak být nemá a vy máte právo na výměnu či reklamaci zboží. To stejné platí u plyšového Kvída.
Máte ode mě soukromý e-mail, kde situaci dořešíme.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Michaela Štěpánková, Albi -
Nedoporučuje obchod
- Odeslání zboží trvalo dlouho
Reakce obchodu ALBI
Dobrý den,
Vaši čtvrteční objednávku jsme v pátek předali dopravci, který ji v pondělí doručil na PPL Parcel shop. Omlouváme se, ale takhle před víkendem doručit balíček rychleji neumíme.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Michaela Štěpánková, Albi -
Nedoporučuje obchod
Neuvěřitelný ,,binec v objednávkách zboží . Jelikož zboží nebylo skladem objednala jsem v jiném obchodě a řádně objednávku zrušila. I přes to mi po naskladneni zboží poslali dokonce 2x a i když jsem zboží obratem vrátila zpět chce obchod po mě zboží znovu zaplatit.
Reakce obchodu ALBI
Dobrý den,
velmi se omlouváme za způsobené komplikace. Chyba se stala na naší straně. Nic už platit nemusíte. Kolegyně ze Zákaznické linky vás kontaktují a nabídnou vám možnost kompenzace ve formě dárkového poukazu na nákup zdarma.
S pozdravem a přáním pěkného dne, Michaela Štěpánková, Albi