Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Můj poslední nákup v tomto obchodě ,nakupoval jsem tady pravidelně, vždy osobní odběr. Nyní poprvé poštou, nabízejí dopravu zdarma nad určitou částku, ale (slušně řečeno) není to pravda.

  • Nejlepší obchod. Velmi levná doprava a rychlost odeslání. Ten den objednám a druhý den mám doma. Velký výběr zboží a jako registrovaný zákazník mám i menší slevu :) Dříve jsem nakupovala u dameprotein, ale tam už nikdy. Čekala jsem klidně i týden na zásilku i přesto, že vše bylo skladem...

  • Včera jsem , objednala a dnes balík došel.Vše v pořádku a má naprostá spokojenost

  • Bohuzel jsem pri nakupu nebyl zaregistrovany nebo mi obchod dosud nezaslal dotaznik k vyplneni, takze pisu recenzi sem.
    Kupoval jsem protein, ktery byl skladem platil jsem predem. Nasledne mi bylo sdeleno, ze prichut skladem neni na nabidnuta prichut jina, po mem souhlasu prisel email, ze ani tuto prichut nemaji a cheli mi vratit penize.
    Pozadal jsem tedy o nahradu jinym proteinem, ktery mi bez problemu obchod zaslal, ikdyz byl drazsi nez mnou puvodne objednany, v cene puvodniho.
    Toto gesto a i obchod tedy hodnotim pozitivne.

  • Kdysi jsem je vychvaloval, včera jsem u nich udělal poslední objednávku a už nikdy více. Tento rok jsem vytvořil 8 (přes 23 000 Kč) objednávek a 5x mi bylo voláno, že mnou požadované zboží (na stránkách stále skladem) není, že si mám vybrat jiné. Navíc ten pán, co mi volal, asi nezná vztah zákazník-prodejce a choval se na přesdržku. Dneska je naštěstí tak široký výběr, že netřeba vzlykat, prostě se přesunu jinam. pro nenáročné to je dobrý obchod. Eshop přehledný, dodací lhůta dobrá. Já však očekávám více.

  • Bejvávalo co to bylo super...ale teďka prodávaj nevím jaké sračky..ale tak to je jejich vec..ale ked ja si objednam protein, ktery je na sklade, a oni po tyzdni a pol napisu ze neni a medzi tym nikdo nic netusi co sa deje , mi pride docela dost---BLBE!!!! ...uz sa mi to stalo 3x a uz mi staci,, ked sem im napisal na objednavku, ani mi neodpisali a v kamenne prodejne netusili co mi maju odpovedat lebo sami nevedeli...URCITE NEDOPORUCUJEM!!!!

    Najdu sa lepsie internetove obchody :) nemenovany bchod mi zeSVK poslal do 2 dni secko co sem objednal..a to je vic nez 300km a obycajny AKTIN nedokaze dodat neco co "ma na sklade" do 2 tyzdnu a to 20m od mojeho domu :D Takze diki ale uz nikdy!!!!

  • Kdysi super obchod, poslední dobou jim to trvá hrozně dlouho vše. Podám objednávku a až po 3 dnech se mi někdo uráčí zavolat, že neco není na skladě...
    To mi příjde směšné. Takže ve finále čekám na zboží minimálně týden.. To je k výsměchu, možná by se nad tím majitel mohl zamyslet.

  • Dobrý den,

    svůj názor sem chtěla napsat do recenzí, ale bohužel doposud mi nebyl odeslán email, abych mohla na heureku psát. Zboží bylo dodáno rychle a vše souhlasilo, což velmi chválím, ALE objednaný protein dorazil prasklý a vysypaný. Psala sem tedy na reklamace, odepsáno mi bylo arogantně po 3 dnech, že to může být problém dopravce a zda už sem ho načala, což mi přišlo dost směšné, když vezmu, že budu čekat 3 dny na vyjádření s vysypaným proteinem. Samozřejmě, že sem ho přesypala, co taky jiného. A odepsala sem tedy, že sem ho ,,načala" což ani moc nešlo když byl roztrhlý. Už skoro 14 dní a stále se nikdo neozval. Možná by bylo dobré zapracovat na komunikaci se zákazníky a pro příště napsat alespoň malou omluvu. Bohužel mě to odradilo od dalšího nákupu a sem dost zklamaná, protože sem plánovala další slušnou objednávku. Ale u Vás už nikdy.

    Přeji hezky den Pařízková

  • Grosay: Tovar mi bol dnes doruceny, čiže je to nakoniec v poriadku. Bohužiaľ komunikacia so zakaznikmi cez email v tomto obchode zjavne nefunguje.

  • Objednany tovar "skladom", ešte minulý týždeň. Vyplatene predom na účet. Zatiaľ žiadna sprava o zasielke. Mohol by niekto z eshopu odpovedať na 2 emaily, ktoré som poslal v minulých dňoch? Tento obchod som zvolil na základe kladneho hodnotenia zakaznikmi. Bohužiaľ komunikacia s vami je zatiaľ nulova, spokojnosť taktiez :(

  • Štefan Magor Verčimák:
    Dobrý den,
    dle sledování zásilek DPD Vám byla zásilka dnes dopoledne doručena a včera Vám tedy musela dorazit SMS o doručování výměnného balíku.Kolega s Vámi o tomto průběhu včera telefonicky hovořil a alespoň podle informací DPD se tak i stalo.Pokud Vám balík nedoručili, prosím kontaktujte nás.

    Přeji hezký den.

    Marek Pastorek - Eshop.Aktin

  • Prozatím žádná reakce na emaily ohledně reklamace zboží.

  • ikobe: Děkujeme, že jste si udělal čas dopsat takový komentář :-).

  • Před několika dny jsem dostal neúplnou objednávku a dle toho vyplnil nelichotivé hodnocení obchodu na Heurece. Na podanou reklamaci obchod reagoval vstřícně a byla vyřízena k mé spokojenosti. Obchod moho k objednávkám doporučit. ikobe, Děčín

  • Dobrý den,

    jak u Vás fungují dárky k objednávkám? Nakoupil sem ve třech objednávkách za více jak 6 tisíc a žádný dárek jsem nedostal. Všechno sem si vyzvedl na prodejně... Děkuji