Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den. Pokud i vy máte problémy s reklamací, nebo vám společnost dluží peníze, mám pro vás několik rad. I mě se podobná věc stala, tak jsem pátral tak dlouho, až jsem získal několik kontaktů. Takže:

    Byla prý zřízena reklamační linka (většinou nedostupná, ale občas funguje): 774 136 442
    Stejně tak byl zřízen email pro řešení reklamací: [email protected]

    Mnohem efektivnější je však telefonicky neustále "otravovat" jak předsedu představenstva, tak přesedu dozorčí rady. Takže:

    Martin Pelíšek (předseda představenstva): 725 088 199
    Metr Musil (předseda dozorčí rady): 774 953 988

    Přeji mnoho úspěchů. Mě se po zhruba jednom měsíci podařilo dostat zpět peníze za reklamované zboží. Pevně věřím, že budete také úspěšní.

  • Franta:

    Dobrý den,

    měli jsme pouze omezený počet kusů a ten byl vyprodán během jedné hodiny. Momentálně již další várku neočekáváme.

    S pozdravem AkceNaElektro.cz

  • Mirdax:

    Dobrý den,
    veškeré zboží jež u nás nabízíme pochází původem ze zahraničních států Evropské unie. K němu dodáváme naši fakturu, která Vám bude sloužit po dobu dvou let jako záruční list. Reklamace zboží je možná pouze u nás.

    S pozdravem AkceNaElektro.cz

  • Jak dlouho budete mit Sony xperia S za 5650

  • Dobrý den,
    chci se zeptat, jestli TV Samsung jsou u Vás v online shopu určené pro český trh a tedy mají český záruční list a mohu je reklamovat u autorizovaného servisu. jedná se mi o UE46ES8000 a UE46ES7000. Děkuji za odpověď.

    Miroslav M.

  • Tak se omlouvám, bylo to zapříčiněné mou nepořádností :DD ..skvělý obchod! Rozhodně budu doporučovat!;)

  • Dobrý den. Objednal jsem si Nokii Lumii 610 Black na vaší stránce. Došla mi dnes v pořádku, ale chybí zde napájecí a datový kabel. V balení bylo jinak vše včetně prázdného sáčku zřejmě na tyto kabely... Kde se stal problém?
    Je možné mi to dodatečně poslat zdarma?

  • Dobrý den. U Nokie E7 píšete, že je z české/slovenské distribuce. Ale jestli je ze slovenské, tak to má i slovenskou qwerty klávesnici?
    Děkuji.

  • Dobrý den, překvapila mě skvělá cena u telefonu Samsung Monte, mám tedy dotaz zda se jedná o českou distribuci a zda je zboží nové? Taky by mě zajímalo zda plánujete tento telefon v dalších barevných kombinacích. Děkuji za odpověď.

  • Dobrý den,
    bohužel dodací lhůta je stále neznámá. Zboží máme objednáno, ale termín dosud potvrzen nemáme.
    Děkujeme za pochopení.

  • Také by mě zajímalo kdy bude Samsung galaxy s skladem , děkuji.

  • Dobrý den rád by\ch se zeptal kdy bude skladem váš produkt samsung galaxy s děkuji za odpověď

  • MatKar: Dobrý den,
    ano, jedná se o českou nebo slovenskou distribuci. Zboží je již bohužel vyprodané, další várku očekáváme během příštího týdne. Děkujeme za dotaz.

  • Dobrý den mam otázku jestli Samsung Galaxy S je z české distribuce , jestli ne tak alespon jestli je tam český návod,a telefon je v češtině s Androidem 2.2 froyo? děkuju