Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nic jsem zatím nekoupil . Snad to letos pošlou .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Pokud zboží nevyhovuje, nejde se domluvit na vrácení do 14 denní lhůty.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I kdyz psali skladem, tak skladem nebylo a objednavka nwbyla vyrizena dodnes.

  • Po zaslání objednávky již týden čekám na na fakturu abych ji mohl zaplatit a zboží mi mohlo bíti doručeno.Z tohoto důvodu tento obchod nedoporučuji.Novotný Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na objednavku obchod nereaguje.

  • Přes tvrzení že zboží je skladem (proto jsem ho objednal) ho neměli a neobtěžovali se informovat že není, reagovali až na můj dotaz na který nebyli schopni odpovědět

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dobré ceny
    • Komunikace obchodu
    • Zboží nemají skladem

    Přestože fotoaparát byl uvedený jako skladový a také objednávku potvrdili, další den mě telefonicky objednávku zrušili.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Přívětivé ceny
    • Výborná komunikace s obchodem

    Chyba obchodu není že zboží není momentálně na skladě problémy s dopravci nebo s logistikou jsou normální, trošku problém je že obchod u zboží, u kterého není přesně dané datum doručení na skald, uvádí že zboží bude skladem do týdne. Nejen že do týdne zboží na skladě není, ale ještě dlouho nebude, přesto je na stránkách uvedeno že zboží bude dostupné do týdne.

    • - neaktualizované webové stránky
    • - nabízené zboží, které bylo označeno, že je skladem, ve skutečnosti obchod nemá

    - nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zakoupil jsem zboží na skladě, ale bylo mi sdělení, ze se vyprodalo
    • neseriózní jednání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Eshop má nefunkční skladový systém

    Objednal jsem zboží na eshopu, dle webu 2ks skladem. Za hodinu mi volali z obchodu, že už zboží dávno prodali, ale nemají online sklady a nepropisuje se jim to na web.
    Jak z roku raz dva …

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemohu hodnotit. Zboží mi zatím nebylo doručeno.

    Nemohu hodnotit. Zboží mi zatím nebylo doručeno. Stále čekám na doručení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    nemají zboží na skladě

  • Nic jsem nekoupil, obchod několik týdnů publikoval pro něj již nedostupné zboží jako zboží, které je skladem. Po objednání jsem byl o tomto faktu obchodem okamžitě telefonicky informován. Jak jsem již řekl, tento dotazník byl zaslán k zakoupenému zboží, ale já nic nekoupil, takže je někde další chybička v automatizaci ...

    • Inzerují, že mají na skladě zboží, které ve skutečnosti nemají
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod preferuje platbu v hotovosti, ne kartou
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    K čemu tato hodnocení, když jsem zatím nic nedostal? To bude nová praxe?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • inserují zboží skladem které nemají.. a to dál i po zrušení objednávky..
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží avizované skladem nemají, ani neví, kdy bude k dispozici.