Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychle doruceni
    • pres mesic nevyrizena agenda k vraceni zbozi

    Vraceni zbozi (nevhodna velikost bot) dle instrukci prilozenych u zbozi… po mesici bez reakce byl podan emailovy dotaz, nebot zbozi bylo dle aplikace dopravce jiz doruceno. Opet bez reakce. Na webu se nasledne doctu, at se zbozi nevraci pres zasilkovnu…

    Reakce obchodu Actisport.cz

    Dobrý den,
    moc se omlouváme za prodlení s vyřízením vrácení. Došlo z naší strany k chybnému naskladnění zboží zpět a proto se vše neúměrně protáhlo. Běžně odesíláme peníze za vratky obratem.
    Co se týče Zásilkovny, jde z naší strany hlavně o doporučení, v naší lokalitě bohužel tento dopravce nedoručuje spolehlivě na adresu a balíčky se často zákazníkům vrací. Balíčky, které nám tento dopravce doručí samozřejmě přijímáme a vratky i výměny obratem vyřizujeme. Jsme z této situace zoufalí, bohužel nevíme jak jinak řešit než doporučit využívat jiné přepravce :/
    Na dotazy v e-mailu reagujeme, jen teď přes svátky bylo bohužel zavřeno, reakci na Váš e-mail již máte i s omluvou ve Vaší schránce a vrácení zboží jsme již také vyřídili.
    Ještě jednou se omlouváme, tato vratka se nám opravdu moc nepovedla.

    • Nekomunikují

    Reakce obchodu Actisport.cz

    Dobrý den,
    pokud nastal nějaký problém u Vaší objednávky, ozvěte se nám prosím a vše rádi dořešíme.
    Na telefonu jsme bohužel jen v otevírací době prodejny a pokud něco zapadlo v e-mailu, připomeňte se nám prosím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    velmi špatná zkušenost, objednávku příjmou a pak stornují

    Reakce obchodu Actisport.cz

    Dobrý den,
    moc se omlouváme za nedostupnost zboží. Potvrzení o objednávce na e-mail bohužel odchází automaticky ihned při objednání, nemáme tedy v tu chvíli ještě žádnou kontrolu, zda se něco nepokazilo. Pokud tedy pak nastane nějaká nestandardní situace (například jde o chybu v systému a zboží je zaměněno za jiné, zboží má vadu, dodavatel chybně uvádí skladovost a zboží nám nedodá atp.), musíme tuto situaci s objednávkou řešit dodatečně až po odeslání úvodního potvrzujícího e-mailu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nabízeno jako dostupné, po objednání info, že tomu tak není, tak jak bylo popsáno již v předchozích recenzích a obchod se omlouval a někdy v srpnu tvrdil, že už to vyřešil a že už se to nestane

    Reakce obchodu Actisport.cz

    Dobrý den,
    ještě jednou se moc omlouváme za nedostupnost Vámi objednaného zboží. Bohužel ani technika ani my nejsme neomylní a zvláště v předvánočním období se může něco zamotat. Budeme moc rádi když nám dáte ještě šanci si u Vás reputaci napravit :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Není korektni

    Reakce obchodu Actisport.cz

    Dobrý den,
    pokud nastal nějaký problém u Vaší objednávky, ozvěte se nám prosím a vše rádi dořešíme.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zase už zmíněná chyba, skladovosti e-shopu, neměli skladem, i když bylo psané že mají.. Naštěstí zakoupeno v jiném internetovém obchodě.

    Reakce obchodu Actisport.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za reakci a omlouváme se za nastalé technické problémy se skladovostí zboží. Vše je již nyní opraveno a budeme moc rádi, když nám dáte šanci si reputaci u Vás napravit u nějaké další objednávky :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • Nekomunikuji !!!!! Až po několika psáni emailu , messenger a telefonování (nikdo nevzal) a cca po 6-7 dnech se ozvali ze se omlouvají ,ale ze zboží není tak ho neposlali , kontroloval jsem na webu a stále sklade a doručeni do 2 - 3 dnu prostě jen lži a chaos.

    Tento obchod již nikdy vice ,jelikož jsem mezitím mohl objednat jinde a uteklo mi to !!!!

    Reakce obchodu Actisport.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za nastalé komplikace s Vaší objednávkou a pozdější reakci vlivem státních svátků. Bohužel aktuálně řešíme technický problém se skladovostí zboží na e-shopu, který se právě dotkl Vaší objednávky. Velmi nás tato situace mrzí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • zboží nebylo v originálním balení/na což jsem nebyl upozorněn/,chyběla montážní šablona i šroubky.prodejce tvrdil své,problém nevyřešen.Díky už ne!

    rychlost vyřízení a doručení a je vše

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vzhledem k tomu, že jsem si u vás objednala ověřenou značku Merrell č. 39, věřila jsem, že jsem udělala dobře.Bohužel mi přišly boty č.39, ale velikost byla o 3 cm větší. Nechápu, odkud zboží dostáváte, protože ve Sportsimu a Hervisu vše odpovídá skutečnosti. Již nikdy si u vás nic neobjednám a nebudu vás doporučovat.

    Reakce obchodu Actisport.cz

    Dobrý den, veškeré zboží nám dodávají oficiální výhradní distributoři jednotlivých značek pro ČR a svými rozměry odpovídá uváděným tabulkám. Různé modely se samozřejmě můžou lehce lišit (cca o 0,5 cm) kvůli rozdílnému stylu jejich provedení a jejich odlišnému typu (sandály, turistické boty, minimalistická obuv). Rozhodně se však nejedná o takto velké rozdíly v řádu centimetrů. Pokud si zboží v této velikosti objednáte u jiných oficiálních prodejců této značky, dostanete naprosto stejnou botu. Na odstoupení od smlouvy máte samozřejmě právo a náš obchod Vám okamžitě vyhověl a vrátil peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Špatně zabaleno

    Reakce obchodu Actisport.cz

    Dobrý den,
    děkujeme moc za Vaši recenzi.
    Lyže balíme do bublinkové fólie a pak ještě do kartonové krabice. Pokud k Vám balík dorazil pochroumaný z přepravy České pošty, moc nás to mrzí a doufáme, že Vám to příliš nezkazilo radost z nové zimní výbavy.
    Pokud byl obsah balíku poškozen nebo nekompletní, ozvěte se nám prosím, abychom mohli nastalou situaci dořešit.

  • Nemohu hodnotit. Zboží jsem doposud neobdržela

    Reakce obchodu Actisport.cz

    Dobrý den, zboží které bylo objednáno u dodavatele z Francie se k nám v tomto týdnu bohužel vinou Black Friday dostalo o něco později, než obvykle. Moc se za toto zdržení omlouváme! ACTISPORT

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • to vazne netusim
    • komunikace

    obj. jsem si zbozi,ktere dorazilo pozdeji,nez obchod uvadel bez toho aniz by mi obchod dal vubec vedet. Zbozi jsem mel na dobirku v miste bydliste a dorazilo do vydejniho mista PPL,kde jsem si musel dojit. Takze vsechno spatne!

    Reakce obchodu Actisport.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše špatná zkušenost s doručením.
    Balík jsme dle Vašeho výběru odeslali přepravcem PPL na uvedenou adresu a v den doručování Vás měl přepravce telefonicky kontaktovat s časovým odhadem doručení. Na výdejní místa PPL Parcel shop jsou balíky zpravidla odkládány až v případě, kdy není adresát zastižen na uvedené adrese a nelze ho telefonicky kontaktovat a domluvit se na dalším postupu.
    Pokud však doručování neproběhlo jak mělo, moc se za tuto nepříjemnost omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V připravené objednavce z e-shopu byl "dárek", který mi obsluha napocitala k zaplacení. Přišel jsem na to az expost...

    Noc moc... A dárky zdarma si zaplatite :/

    Reakce obchodu Actisport.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše špatné hodnocení, dle systému však u Vaší objednávky proběhlo vše v pořádku - dle účtenky jsme Vám dárek (balzám na rty) neúčtovali a dostal jste jej tedy k Vámi objednanému zboží zdarma.
    Pokud jste však přesvědčen, že něco nebylo v pořádku, budeme rádi, když se nám ozvete a vše dořešíme.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Špatná komunikace s dopravcem.

    Pokud nespěcháte tak ano jinak ne.

    Reakce obchodu Actisport.cz

    Dobrý den pane Stloukale,
    Vaši objednávku jsme obdrželi v pátek ve 20:13, zboží připravili a předali České poště hned v nejbližší možný termín v pondělí ráno, takže k žádnému prodlení z naší strany nedošlo.
    Omlouváme se tedy za komplikace s dopravcem a doporučujeme příště raději volit jiného přepravce.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • žádné
    • doručil špatné zboží ""!!!!!!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu Actisport.cz

    Dobrý den,
    pokud došlo k záměně nebo doručení poškozeného zboží, ozvěte se nám prosím s číslem objednávky, nastalou situaci společně vyřešíme.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    V obchodě jsem si vybrala zboží, objednala, objednávka mi byla potvrzena. Po třech dnech mi přišel e-mail, sice omluvný, ale čekala bych, že informace bude akčnější, že zboží bylo prodáno v obchodě, a než byl aktualizován stav v e-shopu, já si objednala zboží, které již bylo vyprodáno. Takže jsem přišla o akční cenu, zboží v jiných obchodech bylo mezitím taktéž vyprodáno.

    Reakce obchodu Actisport.cz

    Bohužel, jak již bylo vysvětleno - zboží bylo vyprodáno v pátek večer na prodejně, objednávka provedena v pátek 21:51 a tedy ještě před automatickou synchronizací e-shopu se skladem o půlnoci. Zákazník byl kontaktován hned následující pracovní den ráno s omluvou a vysvětlením dané nemilé situace.
    Jednalo se o zboží loňské sezóny, takže již bohužel nebylo možné jej zajistit ani u dodavatele.
    Ještě jednou se tedy omlouváme za nastalé problémy a uděláme maximum pro to, aby již nenastaly podobné nesrovnalosti skladové dostupnosti.