• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nulová komunikace, zboží po 12 dnech stále nedorazilo, z tohoto duvodu jsem objednavku zrušila.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Po deseti dnech čekání mi přišel email o hodnocení nákupu. Až na základě mého dotazu proč mi zboží nedorazilo mi po dvou dnech přišla odpověď, že zboží již není v nabídce. Myslím, že taková zpráva mi měla přijít do dvou dnů...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikdo nas neinformoval ze zbozi neni dostupne
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velmi dobré odborné znalosti outdoorové problematiky prodejce a snaha poradit při osobním jednání
    • Zboží bylo objednáno 10.5 s deklarovanou expedicí ze skladu do 3 dnů, 18.5. jsem ověřovala situaci a bylo mi řečeno, že se zpozdila dodávka ze zahraničí a předpokládané doručení je až v červnu. na zboží spěchám, proto jsem objednávku zrušila.
    • Chápu, že se to může stát, ale očekávala bych, že obchod bude sám o situaci a možných řešení informovat zákazníka
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Batoh jsem objednal 1.5.2018 a dodnes se mi z obchodu nikdo neozval, přestože jsem jim už i psal dotaz jak to s mojí objednávkou vypadá. Nulová komunikace. Batoh jsem nakonec zakoupil jinde. Je to škoda. Dříve jsem u nich kupoval jiný batoh a vše proběhlo rychle a hladce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Píšete zboží skladem a nezakládá se to na pravdě. Kdybych vás po deseti dnech nekontaktoval tak se ani neozvete.

    • Po 14 dnech od objednávky nekomunikují, po telefonu neprijemní. Objednávku jsem zrušil.
    • Obchod má slušné ceny
    • Nepřehledný výběr platby přes uloženku - nelze platit kartou

    Dopis Uložence:
    Dobrý den. Jsem s Vámi hrubě nespokojen.
    Zboží mělo být dle sms a mailu ve výdeji 30.6 2017.
    Nebylo.
    Zboží jsem si chtěl převzít dnes 10.7 2017.
    Bylo mi řečeno, že nelze platit kartou.
    Potřetí se o to již pokoušet nebudu.
    Vyřešte si to s prodejcem jak chcete.
    Tento způsob dopravy a platby zboží již volit nebudu!
    Ing. Linhart

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem si objednala, přišlo mi potvrzení o objednávce a již je to 10 dní a nic se neděje. Včera jsem zaslal dotaz ohledně vyřízení mojí objednávky a žádná odpověď do dnes nepřišla. Komunikace na bodu 0.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dodací doba
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • velký sortiment
    • nepravdivý popis zboží, nebo prodávající nedokáže rozlišit co je držadlo a co je přídavný popruh.

    "Termoláhev s odnímatelným hrníčkem i držadlem ISOSTEEL 1,5."
    nemá odnímatelné držadlo, ale pouze přídavný plátěný popruh který se dá připnout na držadlo. Vzhledem k tomu, že držadlo není odnímatelné, což je hlavní důvod pro který jsem si tuto láhev pořizoval, nemůžu prodejce doporučit jako spolehlivého prodejce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • kvalita značek
    • dodání

    špatná komunikace, zboží nedorazilo nejen včas , ale po 14 dnech vůbec, bez uvedení důvodu , omluvy, náhradního termínu

    Reakce obchodu Absolutsport

    Dobrý den,
    zákazník byl již v den objednávky telefonicky informován o dodací době produktu, nabídku jiných barev odmítl.

    Za Absolutsport.cz
    Jaroslav Stupka

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • disky
    • že se sekaj na celnici

    když si objednáte disk na ultimate frisbee tak se vám sekne na celnici---) když ho objednáte na podzim příjde na jaře :DDDDDDD

    Reakce obchodu Absolutsport

    Dobrý den,

    distributor dováží tyto disky z USA 2-3x ročně, pokud je některá z barev vyprodaná, tak se bohužel musí počkat na další dodávku, jak jsme Vám avizovali. Za vzniklé komplikace se omlouváme.

    Za Absolutsport.cz
    Jaroslav Stupka

  • Objednal jsem zboží, u kterého bylo uvedeno "Obvykle expedujeme do 3 dnů". Po týdnu jsem obchod sám telefonicky kontaktoval, bylo mi oznámeno, že zboží bude nejdříve za měsíc. To se s externím dodavatelem asi může stát, ale chtěl bych mít tuto informaci ze strany prodávajícího do těch zmíněných tří dnů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přehlednost webu
    • cena
    • Totální nekomunikace obchodu, až po týdnu jsem se dozvěděl, že zboží nemají a mít nebudou až po týdnu se mi ozvala slčna, či paní a řešila to se mnou ale po týdnu čekání na nějakou informaci je to slabá útěcha

    Za mě nebrat......

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • osobní odběr v Praze s možností vyzkoušení
    • objednávky občas nejsou obsluhovány (určitě ne o letních prázdninách), jindy reagoval normálně

    použitelný, ale není na něj spolehnutí

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Cena
    • dodací lhůta
    • komunikace

    Zboží jsem objednal před 12 dny a teprve až včera přišlo. Po týdnu jsem poslal email a odpověděli mi, že to co jsem objednal teprve oni objednali od dodavatele. Přitom na webu bylo, že zboží je na skladě. Pokud tedy vy spěcháte a potřebujete zboží co nejdříve, doporučuji se vyhnout tomuhle obchodu.

    Reakce obchodu Absolutsport

    Dobrý den,

    zboží nebylo inzerováno skladem u nás, ale u dodavatele, v tomto případě bohužel expedice ze strany dodavatel byla z důvodu expedice předsezónních objednávek delší než námi uvedený údaj na našich stránkách, za což se omlouváme.

    Za Absolutsport.cz
    Jaroslav Stupka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • Komunikace!
    • Objednál jsem zboží, peníze jsem zaplatil online kartou, poslal jsem do obchodu o změně objednávky, nedostal jsem prozatím žádnou odpověď, a ani peníze které jsem již zaplatil!!!

    Reakce obchodu Absolutsport

    Dobrý den,

    zákazník odeslal objednávku a zaplatil ji kartou on-line, tuto objednávku jsme odeslali přepravní službou ten samý den, zákazník zboží nepřevzal (odmítl) a následně další den požadoval změnu za jiný typ batohu, který v nabídce nemáme (u původní verze se jednalo o výprodej ukončené kolekce z našich skladových zásob). Zásilku jsem převzali zpět a kupní částka bude vrácena ve 14 denní lhůtě (nejedná se o odstoupení od kupní smlouvy ale o nepřevzetí zboží).

    Za Absolutsport.cz
    Jaroslav Stupka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednano, tyden nekomunikace, dotaz e-mailem, telefonat - zbozi nemame a nevime kdy bude (pri objednani uvedeno, ze je skladem) a ze mam pockat, ale nedokazi rict do kdy.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.