• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekomunikuji požadoval jsem Fakturu a nebyla mi dodána !!!!!!!!!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vubec se neozval, zadna odezva, jeste ze jsem to koupil jinde
    • NEDOPORUCUJI !!!!!
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Z počátku nejasná komunikace na můj dotaz a po cca 3 týdnech jsem byl vyzván ať si zboží objednám v po internetu, byl mi zaslán email, že mám zboží, v souladu s objednávkou, připraveno k vyzvednutí na výdejním skladě vzdáleném cca 90 km, po příjezdu do skladu mi bylo zděleno, že objednané zboží již dva měsíce není skladem, co dodat??????

    Reakce obchodu AApyroshop

    Dobrý den,
    děkuji za vaši recenzi. Konečně tu máme i nějakou negativní recenzi. Bohužel nikdo není dokonalý. Ani auta od Mercedesu. I když tu komunikaci bych sem nejradši zkopíroval. A že zboží nebylo skladem dva měsíce není pravda.
    Roman Kopřiva, AApyroshop.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zajímalo by mě jestli jde reklamovat,bouchala nám je polovina ohňostroje

    Reakce obchodu AApyroshop

    Samozřejmě že lze. Vše je uvedeno v našich obchodních podmínkách v blogovém článku na našem webu. To že vám bouchla polovina ohňostroje může být způsobeno mnoho faktory. Nejčastěji je to chybou ve výrobě.
    Roman Kopřiva, AApyroshop.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Na stránkách je uvedeno u ohňostroje kategorie 3,když mi přišel vyklubala se s toho kategorie 2

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Žádné
    • Komunikace se zákazníkem

    Obchod nekomunikuje.Objednal sem sestavu,která má trvat 210s.Na krabici,která mi dorazila je délka 150s. Psal jsem dvakrát do obchodu,ať mi dají nějaké vysvětlení,a nikdo se neozval.Důrazně nedoporučuji nakupovat v tomhle e-shopu.

    Reakce obchodu AApyroshop

    Dobrý den, s našimi zákazníky komunikujeme, jak je vidět i dle předcházejících recenzí. Můžete nám sdělit, na jakou adresu jste psal? Žádný mail jsem od Vás nenašel. A na webu máme také telefonní číslo, na které můžete zavolat. Rozhodně se komunikaci s našimi zákazníky nevyhýbáme. Vaše zkušenost nás mrzí, ale vypadá to, že se někde stala chyba v mailech.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo a nedostal jsem ani odpověď na můj e-mail, jak to s mojí zakázkou vypadá.

    Reakce obchodu AApyroshop

    Tato recenze není relevantní, protože zákazník má na objednávce osobní odběr a paltbu v hotovosti. Zboží si zatím nevyzvedl.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • rychlost
    • u poloviny dýmovnic došlo k přetržení provázku a nemohly být iniciovány

    příště zkusím hledat jiný typ zboží u jiného dodavatele

    Reakce obchodu AApyroshop

    Dobrý den,
    děkuji za Vaši reakci, i když mne velmi mrzí. Těchto dýmovnic prodáváme stovky ročně a zatím s nimi problémy nebyly. A pokud dojde k utržení provázku, dají se iniciovat zaplálením zápalkou nebo zapalovačem.
    Roman Kopřiva, AApyroshop

    • Komunikace
    • Na e-shopu prodávají zboží, které nemají na skladě:-(

    Reakce obchodu AApyroshop

    Děkuji za Vaši recenzi. Na svoji obhajobu Však musím uvést, že se jednalo o situaci, kdy ve Vánočním shonu chodilo více objednávek, než jsme byli schopni vyřídit a nestíhali jsme také aktualizovat sklad.
    Roman Kopřiva, AApyroshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevyřizuje objednávky pod 300 kč, ovšem nikde to není uvedeno. Objednávku odešlete, je potvrzeno přijetí a po několika dnech místo zboží obdržíte zprávu ať objednávku navýšíte, nebo bude zrušena.

    Reakce obchodu AApyroshop

    Dobrý den,
    dovoluji si Vás upozornit, že text ohledně minimální výše objednávky pro zaslání je zobrazen v celém nákupním procesu v nákupním košíku. A v mailu, který zasíláme těm, co si textu nevšimnou je to také zdůvodněno.
    Roman Kopřiva, AApyroshop.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Odeslani zbozi az po prijeti platby, s jejiz evidenci ma obchod velke potize

    Nespolehlivost, spatna komunikace

    Reakce obchodu AApyroshop

    Vážený zákazníku, Vaše zkušenost nás mrzí. Věříme, že se jednalo o ojedinělou situaci zapříčiněnou zvýšeným předvánočním shonem. A odeslání zboží až po přijetí platby je standardní praxe. V případě platby platební katrou dostáváme informaci od banky ihned a ihned odesíláme zboží. Viz naše průměrná dodací lhůta.
    Přeji Vám tedy příjemný zážitek s našim ohňostrojem.
    Roman Kopřiva, AApyro

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dle toho, že zboží "zatím" nedorazilo, mé hodnocení nemůže být dobré.