Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Tyden cekam, stale nedorazilo, bez vysvetleni
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    velmi špatná komunikace, týden čekám na dodání a nemám žádné info v jakém stavu expedice je,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bez udání důvodu objednávka zrušena
  • Zboží mi po týdnu nepřišlo a když jsem k vám volal, tak mi bylo řečeno, že si to ještě PPL nepřevzalo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stav produktů na e-shopu neodpovídá realitě a když se začnete po x dnech ptát na stav objednávky a zavoláte na linku, tak mi paní sdělila, že zjistí víc a zavolá. Nezavolala. Další den jsem znovu volala a jiná slečna mi řekla, že zboží není na prodejně (a to ačkoliv byl stále inzerován na e-shopu).

    Reakce obchodu A3sport.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi, kolegové ze zákazníckeho centra se na Vaši objednávku podívají a pokusí se vše vyřešit k Vaší spokojenosti.

    Váš tým A3 Sport

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Apsolutni žádná komunikace. Zatím nemám ani objednávku ani zpět peníze a ani mi nebyl po 3 dnech poslán potvrzovací meil. Už nikdy tento e-shop

    Reakce obchodu A3sport.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi, kolegové ze zákazníckeho centra se na Vaši objednávku podívají a pokusí se vše vyřešit k Vaší spokojenosti.

    Váš tým A3 Sport

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na prodejně jsem cekal 20min nez mi balicek dali

  • Čekám na kód k vyzvednutí zásilky a nemám ho

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Objednala jsem 6 párů Vans ponožek a bohužel přišly ty menší
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedbalost špatná práce

    Nepotřebuji druhou objednávku, potřebuji své tenisky, za které jsem zaplatil peníze ihned při objednávce na vašem webu plus zároveň zaplatil peníze za doručení kurýrem.Rád bych své tenisky převedl kurýrovi, který mi přineste moje tenisky na pobočku jiné kurýrní služby, tato kurýrní společnost "Nova Poshta" obratem pošle tenisky do mé země. Potvrzení platby je níže. Pokud mé situaci nerozumíte, obraťte se na své vedení, aby problém, který vznikl nedbalostí některého z vašich zaměstnanců, vyřešil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží skladem, objednáno, zaplaceno.Následně zrušeno obchodem z důvodu, že nebylo zboží skladem.Co na to říct, zjevně levá ruka neví co dělá pravá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno, zaplaceno, přišlo potvrzení a po týdnu se nic dalšího neděje. Poslal jsem dotaz na stav zaplacné dodávky, zatím bez reakce.
    Nakoupil jsem zde poprvé a asi i naposledy. Vybral jsem u nich zboží, které psali, že je dostupné , nebylo to primárně o ceně. Takže asi další klamavá reklama.
    Trochu mi přijde nepatřičné, chtít po mě vyjadření ke spokojenosti, když jsem zaplatil, ale zboží po týdnu nemám a ani žádný posun v dodávce zboží. Dopravce byl vybrán Balikovna.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • když si něco objednám z e-shopu a je to skladem, tak čekám že to obchod odešle co nejdříve, ne po 6ti dnech od objednání,

    Reakce obchodu A3sport.cz

    Děkujeme za kladnou recenzi a Váš feedback předáme kolegům.

    Váš tým A3 Sport

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku (po zaplacení kartou a potvrzení přijetí platby) zrušil obchod s tímto odůvodněním: Zboží se mezitím buďto prodalo na prodejně, jedná o položku poškozenou nevhodnou k prodeji, nebo platba nebyla úspěšná. Omluva následovala až když jsem vyjádřila nespokojenost s takovou komunikací. O zákazníka jim určitě nejde.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Pokud zboží není, nemělo by se dat ani objednat .. to už je po třetí co mi Objednavka nebyla doručena, a byla zrušena s tím, ze zboží není !! Jsem z toho zklamaná
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Všechny zboží nedorazilo
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednané 2 páry bot, lacinější poslali a drahé do 7 dnů po dotazu ne???důvod neuvedli
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Bylo mi doručeno jiné zboží

    Reakce obchodu A3sport.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za chybu, zboží Vám samozřejmě na naše náklady vyměníme a nabídneme i kompenzaci.

    Tým A3 Sport

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží objednáno v sobotu 13.1., v pondělí 15.1.zboží přijato k dopravě Zásilkovnou. Bohužel do dnešního dne (sobota 20.1.) zboží nedorazilo. Podle aplikace Zásilkovny je zboží stále na expedičním depu?! Přestože zboží pravděpodobně někdy dorazí, nemůžu napsat kladné hodnocení. Vím, že to není úplně chyba A3 SPORTu, nicméně by měl mít dopravce více pod kontrolou.

    Reakce obchodu A3sport.cz

    Dobrý den,

    Zásilkovna většinou nemá problém s doručením hned na druhý den, podobný problém je spíše ojedinělý.
    Každopádně, kolegové prověří Vaši objednávku přímo se zásilkovnou a budou Vás kontaktovat.

    Váš tým SV (A3)

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Problém s vrácením zboží

    Není předvyplněný formulář pro vrácení. Zákazník ho musí celý vyplnit a vytisknout. Nelze zaslat v online podobě. Náklady na vrácení hradí zákazník. Vrácené zboží se nepodařilo doručit a vrátilo se zpět k zákazníkovi. Bohužel již uběhla doba pro vrácení, takže již není možné vrátit.