Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Založil jsem u e-shopu ve stejný den 4 objednávky, 3 objednávky mi obchod obratem zrušil – a nějakým způsobem dosáhl toho, že mi k těmto zrušeným objednávkám nedošly e-maily s možností ohodnotit obchod.

    U čtvrté nezrušené objednávky mi e-mail s možností ohodnotit obchod přišel.

    Uvažuji nahlas… ve kterých případech by mohl mít obchod motivaci objednávku zrušit?
    - Zákazník již v minulosti poskytl negativní recenzi.
    - Zákazník by mohl být náročný, např. v poznámce požaduje „pouze nerozbalené zboží“ apod.
    - Obchod chce poslat zákazníkovi zboží, které jiný zákazník již z nějakého důvodu vrátil.
    - Obchod chce poslat zákazníkovi zboží druhé jakosti, šedý dovoz apod.

    Jestliže může e-shop nějakým způsobem zrušit odeslání e-mailu ohledně hodnocení, je celý mechanizmus hodnocení netransparentní. Otázkou je, jestli se toto děje podvodem nebo, v horším případě, s tichým souhlasem provozovatele?… nevím.

  • Dobrý den doporučuji se obrátit na právní kancelář která odešle předžalobní výzvu při zamítnuté reklamaci. Na internetu najdete několik firem které tu tu služby poskytují zadarmo. Nám bylo po odeslání předžalobní výzvy do jednoho týdne vyhověno a vrátili nám peníze.

  • Přidala bych se, pane Hamáčku, zamítli nám reklamaci bot, do třech měsíců nad patou vylezlo uvnitř ostré ,,cosi'', jsou na vyhození!

  • Varuji před nákupem hlavně obuvi v A3sport. Nekvalitní zobží, které se rozpadalo ještě před ukončením 2 leté záruky, Sportisiom vyřizuje reklamace mnohem seriozněji. Opět se budu obracet na ČOI, t.č. hledám další nespokojené s nákupem obuvi u A3sport, hledám více nespokojencýh klientů, se kterými bych rád dal společnou žalobu na firmu A3sport a tím snížil náklady na jejich potrestání. Tvrdí, že reklamované zboží prohlédl soudní znalec, což je nesmysl, prostě si někoho uplatili a ten vyřizuje reklamace přesně podel jejich diktátu. Je zapotřebí spojit síly proti společnému neříteli, vzít si objektivního nezaujatého a nepodplaceného znalce a jít vrdě do toho. Sám jako špatně vidící jsem plno vad vůbec nezaregistrroval, zaregistrovali je až pracovníci firmy v moment, kdy jsem podával reklamaci, vůbec nebím, odkud je možné takový šunt dovážejí, arogantnost, lež, znaky, které reklamaci jednoznačně doprovázeli, zlaté Sportisimo. Moje varování berte vážně, zdraví, Hamáček

    • Přidám se k Vám...

  • Připojuji se k dalším nespokojeným zákazníkům, kvůli neúspěšné reklamaci obuvi, kterou jsem měl na nohou cca 2 měsíce. Nosil jsem jí pouze na cestu do práce. Na obuvi je to i vidět - vypadá jako nová. Soudní znalec (evidentně ne nezávislý) pan Petr Janata zřejmě obuv ani neviděl a stejně jako další výše uvedené "odborné" posudky sekal od počítače jako na běžícím pásu... Napsal, že obuv byla promočená, proto se zřejmě rozlámala gumová podešev..?. Bohužel, protože pracuji a žiji částečně v cizině, nereklamoval jsem ihned, i tento příspěvek píšu s velkým zpožděním. Že intenzita používání zkrátila životnost je hloupost, kterou pozná i laik - podrážky nejsou vůbec ochozené. Pro tuhle zkušenost nedoporučuji nakupovat ve firmě A3sport. Soudní znalec, který neslouží spravedlnosti, ale tomu, kdo dá víc, nepatří mezi soudní znalce.

  • Dobry den vsem, p. Janata je soudni znalec, ktery drive vystavoval znalecke posudky i v neprospech spolecnosti A3 Sport . Pritelkyne v A3 pracovala, tak verte, ze je to pravda. Je tedy jasne, ze se muselo neco stat. Vse je najednou v neprospech zakaznika. Doporucuji vsem vyhledat jineho soudniho znalce, nebo se primo obratit na nejakou zkusebnu obuvi. Idealne statni, nebo podat stiznost kontrolnimu organu soudnich znalcu, ze zadate posouzeni nezaujatosti posuzovatele v oboru soudniho znalectvi. Pokud se jedna opravdu o vadu obuvi, tak mate vyhrano. Fajn den

    • https://www.idnes.cz/finance/financni-radce/prava-zakazniku-pri-reklamaci.A121024_142246_viteze_sov

  • Taky špatná zkušenost....nechtějí mi vrátit peníze při odstoupení od kupní smlouvy!!!!

  • A3 sport ,v žádném případě,2x reklamace bot po půl roce nošení,panem Janatou okamžitě zamítnuta,řešit jedině přes soud.

  • Také mám velmi špatnou zkušenost s firmou A3 Sport, konkrétně se jednalo o druhou reklamaci rozlepených bot, první reklamace vyřešena slepením. Druhá reklamace zamítnuta po posouzení p.Janatou z HK, kdy jeho odůvodnění je velice sporné - obuv prý byla intenzivně používána (nošena asi 14 dní), bez pevné fixace nohy v obuvi (asi nošeny rozvázané) se závěrem: obuv promočená, reklamace neoprávněná. Myslím si, že je to obustranně výhodné zamítat reklamace, protože opravdu velice málo zákazníků si nechá udělat nezávislý znalecký posudek a půjde do soudního sporu. Po krátkém hledání na internetu, jsem zjistil, že na tuto firmu A3 Sport, je obrovská spousta negativních recenzí. Zřejmě, pokuď nechcete řešit reklamaci, nesmíte v botách chodit.

    • Rovněž mám špatné zkušenosti s obchodem A3 Sport. Reklamoval jsem obuv Nike, kde byly špatně zapošity jazyky a uvnitř pravé boty byl cucek nití. Nedalo se vnich chodit, děsně tlačily. Reklamace rovněž zamítnuta p.Janatou - prý neshledal žádné vady! TENTO OBCHOD NEDOPORUČUJI!!!! NAKUPOVAL JSEM ZDE POPRVE A NAPOSLEDY!
      Radek Brázdil, Kroměříž - 8.července 2020

  • Tak tedy taky přidávám jednu zkušenost s reklamací u A3sport - OC Smíchov. Boty Adidas prasklý svršek v ohybu na obou botách po 12 měsících používání. Odeslány na posouzení k p.Janatovi do HK a světe div se zamítnuto- dle vyjádření boty nadměrně nošeny+ jsem je znehodnotil tím, že byly údajně používány i s vadou. Pán je asi jasnovidec))). A3sport nikdy více.....

  • Problém s reklamáciou. Vraj zle zvolená veľkosť a za mesiac vynosené. Veľmi jednoduchý a lacný shop bez úrovne a snahy niečo napraviť. Zisk na prvom mieste.
    Existuje veľa lepších obchodov.
    Tento SILNO neodporúčam.

  • Řeším stejny problem!! Dala jsem na reklamaci 6 mesicu staré boty ktere jsem nosila cca mesic( bylo leto nasledovne) v rijnu jsem je vyndala a po tydnu jsem mela mokro v bote, praskla bota u malicku(kozene pumy) vezla jsem je na reklamaci ktera byla zamitnuta panem Janatou!!! V protokolu je napsano ze jsou nadměrne noseny a ze jsem reklamaci neuplatnila hned... jela jsem behem tydne co jsem zjistila! Navic to mam cca 70 km do A3. A ještě je tam napsane ze jsou vyprane! Ja je neprala ale asi pan Janata ano,protože mi je vratil uplne cele zazloutle!! I prodavacka mi potvrdila ze boty byly čiste kdyz je brala do reklamace!! Chudak ta to asi odskace,za to ze mluvila pravdu a ještě to podepsala!! Musime s tim smejdem neco udelat! Nemuzou okradat lidi do nekonecna! Nedoporučuji tam nic kupovat!!!!

  • Zdravím, i mně zamítli reklamaci. Pan Bůh Janata zřejmě ví, že byla špatně zvolená velikost, špatné nazouvání a nadměrné nošení ..... směšné. Každý si určitě kupuje boty tak, aby mu neseděly a pak je k tomu ještě moc používá.... Po třičtvrtě roce se u obou bot roztrhly nebo rozedřely vnitřní paty. Boty stejné znažky (Solomon) i stejné velikosti máme již po několikáté. Nikdy se toto nestalo. Je fakt, že tedy nebyly kupované v A3 sportu. Proč vůbec neposuzuje reklamaci přímo výrobce Solomon???? To také zjistím. Třeba vyplavou pak na povrch zajímavé věci. Zkusím soudního znalce, ČOI, firmu Solomon .... cokoli, jen aby to těm zlodějům neprocházelo dál.

    • dobrý deň. bola som vo vašej situácii ale taktiež som to nevzdala. súdneho znalca budete musieť zaplatiť ale peniaze vám nik nevráti aj keď vyhráte reklamáciu, ale za pokus stoji osloviť aj colnú spravu. ja som to tak urobila a dalej kontaktujte majiteľku A3sportu. nie je to nič prijemne s nou rozpravat ale nedajte sa odbiť.mne sa dokonca vyhrážali že na mňa podajú trestné oznámenie za ohováranie. ale pravda bolí. sú to klamári, ktorý predávajú napodobeniny.

  • Mám z A3 zamítnutou reklamaci po 6 měsícich nošení z důvodu zkrácení životnosti obuvy vyšší intenzitou nošení..posudek vypracoval Petr Janata z Hradce Králové. Po přečtení ostatních recenzí na A3 se ptám zda by byl někdo ochoten se přidat k hromadné žalobě na A3 ..více na [email protected]

  • Přidávám naprosto negativní zkušenost jako předchozí zákazník. V květnu zakoupeny boty Puma, odlepila se špička, tak jí zalepili. Po dvou měsících se opět odlepila ta samá špička a k tomu přibylo prodřené místo na nártu. REKLAMACE NEUZNÁNA !!! Důvod-špatná fixace na noze a promočená obuv!!! To promočená asi dáva znalec ze zvyku všude !!! Boty nemáme ani půl roku...z toho byly 2 měsíce u prodejce na reklamaci.
    NECHOĎTE DO A3, PROTOŽE TAM NEMŮŽETE REKLAMOVAT BOTY !!!! JSOU TO ŠMEJDI.

    • Dobrý den pokud byste byla ochotná se přidám k hromadné stížnosti na Petra Janatu kontaktujte mě na Lukáš.betterware

    • Dobrý den pokud byste byla ochotná se přidám k hromadné stížnosti na Petra Janatu kontaktujte mě na [email protected]...

  • Tak zjistuji, ze nejsem sam, kdo ma s temito "podnikateli" stejnou zkusenost. Zakoupil jsem Outdoorove Goretexove boty Merrell, po roce se rozlepily - reklamace neuznana s posudkem brasnare Janaty, ze se - a ted se podrzte - rozlepily z duvodu promoceni!
    Opakuji - Goretexove, outdoorove boty - a nesmi do deste...
    A vedouci obchodu v Liberci se mi vysmala do obliceje..
    A3 uz nikdy..

    • Dobrý den, mám otřesnou zkušenost s A3...zvažuji nějaké kroky, třeba pořad v televizi. Prosím kdyžtak o kontakt. díky

  • Zdravím, taky bych se rád podělil s reklamací v A3. Pro 13 letou dceru jsem tam pravidelně kupoval tenisové boty stejné řady, vždy vydržely tak tři čtvrtě roku, než ošoupala podrážku. Nový model stejné řady nevydržel ani šest týdnů.
    Reklamace samozřejmě zamítnutá panem Janatou pro intenzivní používání. To fakt nechápu. Jedna z možností jak se bránit je si udělat vlastní znalecký posudek. V ČR je asi 17 soudních znalců co posuzují obuv. Cena za posouzení je kolem 1500,-. No a potom zjistíte, že nikdo s A3 s vámi nechce komunikovat. Tak že jsem to vzdal, protože na to nemám čas, boty za 1200,- jsem odepsal. Nikdy nic už si od nich nekoupím a obchodu se vyhnu obloukem. Jenom mám problém že mi stále chodí od nich nabídky i když jsem to už dvakrát zrušil a nechtějí mě vymazat z jejich registru.

  • Naprostý odpad! A3 sport už nikdy v životě, kdo má zájem koupit boty skrze tento eshop - v žádném případě! Ochota prodavaček v kamenné prodejně nulová, přístup k zákazníkovi otřesný. Boty nekvalitní a reklamace zamítnuta. Telefonická podpora na facku a skrze meil to samé.

    NIKDY v životě, odporné zrůdy! Doufám že tento obchod zavřou!

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Už bych tam boty taky nekoupil nebo cokoli jiného,reklamace neuznána.Škoda ,že jsem tyto příspěvky nečetl dříve.Hodně štěstí všem.