Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Děkuji za kvalitní a rychlé doručení. Kupoval jsem dvě lega a dvě podložky a bylo to bleskurychlé. Jsem rád že jsem zase nakupoval tady :)
    (Celé to píšu hlavně proto, že neumíme chválit ale jen nadávat, takže já za sebe palec nahoru a prosím držte kvalitu obchodu stále vysoko a nenechte se odradit! Budou Vánoce a budeme potřebovat právě taktovéto obchody aby fungovaly.)

  • Kupovala jsem autodráhu, obchod mi ji zaslal v neoriginálním balení. Chyběla spodní část originál krabice a byla nahrazena papírovým kartonem a přelepaná již zažloutlou izolepou. Asi se jednalo o reklamované zboží, kdo ví jak dloho jim to leželo na skladě.. Jediné v co teď doufám, že až to syn rozbalí pod stromkem a sestaví, že bude fungovat. Mohli zavolat předem a zeptat se, zda s tím souhlasím... nebo cokoliv, ale ne to poslat automaticky! Nehledě na to, že zrovna u tohoto druhu ,,hraček,, se krabice nechávají, aby bylo kam autodráhu uklidit..

  • Nepoužívat dopravu PPL. Nemají řidiče a nejsou schopni doručit balik přes den, ale pouze večer.

    Takže Uloženka bude rychlejší a spolehlivější.

  • Koupila jsem v tomto obchodě zboží za celkovou cenu přes pět tisíc, hračky pro děti na zahradu. Zboží dorazilo rychle, houpačku v ceně 499 Kč, která se nám nezdála bezpečná jsme odeslali zpět, podle obchodu však na špatnou adresu, ale manžel ji poslat zpět na adresu odkud zboží přišlo. Napsala jsem jim ihned po odeslání houpačky email, že jsme zboží poslali zpět, nereagovali, ani na druhý email, ani na třetí, až jsem napsala špatnou recenzi na obchod, se mi paní ozvala přes telefon značně podrážděná, že je to naše chyba, že jsme houpačku poslali na jejich jinou adresu. Ale mě šlo o to, že skoro dva týdny nenapsali a ani se neozvali. Nekomunikovali vůbec. Jednání obchodu nechápu, neplatí tady náš zákazník náš pán. Už nikdy v tomto obchodě nebudu nic nakupovat a také mě jejich chování velmi mrzí. Nakupuji přes internet neustále, ale tohle se mi ještě nestalo. Komunikace otřesná!!!! A můžou si psát zase jak to byla naše chyba!!! Komunikace se zákazníky je v ochodě základ.

  • Objednala jsem drevene hracky pro rok a pul stareho syna. Jedna z hracek dorazila pod originalni obalem viditelne plesniva. Opravdu toho chci tolik, abych za sve peníze dostala zboží v poradku a zdravotne nezavadne?

  • Asi v listopadu jsem zakoupila v tomto obchodě hračku furbyho k vanocum. Furby nam šel asi prvni 3 dny a pak konec. Furbyho jsem tedy zaslala zpět na adresu. Chtěla bych timto pochválit tento obchod,vstřícná komunikace,reklamace byla vyřízena v termínu a jelikož stejná barva této hračky nebyla,byly mi vráceny bezproblémů penize na účet-proto tento obchod mohu jen pochválit-všude je něco ale myslím,že nejlepší obchod se pozná bohužel až při vyřizování reklamací a tento -super,doporučuji!!!

  • ačkoliv si uvědomuji že toto do diskuse nepatří, nejde mi napsat recenzi a mám pocit že ji napsat musím. chtěla bych opravdu velice vyzdvihnout jednání lidí pracujících v tomto "obchodě". ač jsem se dopustila chyby při objednávce uvedla špatný meil, při následném dotazování uvedla chybné číslo objednávky vše dohledali a včas odeslali. Jelikož zboží bylo vadné (za což obchod nemohl) reklamaci vyřídili obratem a s velmi vstřícným jednáním. Mohu říct že nakupuji přes internet často, nemohu si většinou stěžovat, ale s takovou ochotou a příjemným jednáním jsem se ještě nesetkala. Mohu jen doporučit a dodatečně poděkovat.

  • Dobrý den Pavle, děkujeme za Váš dotaz. Pokud objednáváte zboží, které je fyzicky v našem distribučním skladu (poznáte to tak, že je označeno např. "sklad 2 ks") a tuto objednávku odešlete do 15,00 hod, můžete zboží očekávat následující pracovní den. Obvykle se nám však daří vyexpedovat i objednávky přijaté po 15,00 hod, zde však doporučuji tuto možnost telefonicky ověřit na zákaznické lince 605 350 325.



  • Dobrý den, prosím o informaci, do které hodiny musím zaslat objednávku, aby byla druhý den na moji adrese. Děkuji.

  • Ano, souhlasím se zákazníky níže, také se mě stalo toto nemilé překvapení, kde mě v objednávkovém stavu ceny nemile překvapily a byly o cca 5kč dražší než asi před 10 min., když jsem zboží do košíku vkládala. Ale i přesto jsem si zboží objednala, zboží bylo i přesto stále za rozumnou cenu. Je možné, že jsem se zrovna trefila do času, kdy e-shop zrovna aktualizoval ceny, také to bylo okolo 21.1. jako v prvním příspěvku...

  • Taky se přidávám,4kids jsou podvodníci,nalákají lidi na slevy 50% jak se projeví zájem,tak všechno rychle hodně zdraží a pořád inzerují slevu 50% to už, ale není pravda.Nalákat změnit ceny a vydělat,to není seriozní přístup k zákazníkům

  • Nákup v tomto obchodě jsem nakonec ani nedokončila. Na svých stránkách inzerují, že mají 50% slevy na veškeré zboží do vyprodání zásob, nejdéle však do 31.1. - zásoby byly docela veliké.
    Bohužel při objednávání jsem zjistila, že má tento obchod podivné chování vůči zákazníkům. Vybrala jsem si několik položek zboží, které jsem si pootvírala do několika záložek, ale když jsem si chtěla zboží poté objednat, zjistila jsem, že ceny jsou daleko vyšší. Například Fisher Price K0426 - Mluvící hrnec z 399,- Kč na 479,- kč a podobně. Z ničeho nic byly na stránkách navýšeny původní ceny (sleva byla stále cca 50%) a to ale o nemalé částky. Asi zjistili, že mají veliký zájem, tak proč nevydělat více. Na internetu jsem zároveň zjistila, že nejsem jediná, komu se toto dnes stalo
    Takové chování prodejce mi přijde rozhodně neseriozní a určitě se do nabídky již více nepodívám a vrátím se k osvědčeným seriozním prodejcům.

  • dobry den
    mohl bych se zeptat jake barvy je Barbie Deník s heslem.moc dekuji za odpoved