Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Po několika pohodových nákupech studená sprcha - objednali jsme boty na základě doporučení nástroje SizeID na stránkách 4camping, nicméně přišly boty ne na nohu velkou 275 mm, ale se stélkou dlouhou 275mm. Podle reklamačního oddělení odpovídá velikost tabulce výrobce (že tabulka není na jejich stránkách dostupná a že udává velikost stélky a ne chodidla je nezajímá) a boty máme zaslat zpět na naše náklady :/
    Ztráta času, energie a peněz.

  • Výborný obchod. Skvělé jednání. Zboží dodáno rychle, před platbou možnost vyzkoušení na prodejně. Další vynikající zkušenost - vyřízení reklamace velmi rychle!
    Sportovní potřeby již nakupujeme jen v tomto obchodě.

  • Druhá objednávka a druhý problém,.... u první objednávky dodány cyklo rukavice, které byly rozpárané v takovém rozsahu, že by to zvládla i cvičená opice. Další objednávka sušené maso (jerky). Po rozbalení zjištěno, že je obsah pokryt plícní, že by se z toho dal těžit penicilin několik dní. Reklamace uznána, ale aby uznali náklady spojené s reklamací, ani náhodou, ale ohrozit zdraví lidí je naprosto v pořádku

  • Nejhorši obchod ktery jsem v životě navštivil.jenom slibovani komunikace chaba spiš vubec žadna a zaplacene zboži stale po tydnu nemam.Jsem uplně vytočenej a už o tomto kvelbu v životě nechci slyšet děs a hruza nejhorši skušenost v životě

  • Chtěl bych jen pochválit4camping neboť takový profesionální přístup jsem jen tak někde nezažil. Jsou skvělý a takovému podnikání fandím, podpořím ho, doporučím a budu se k ním vracet

  • Na přelomu roku 2019/2020 jsem si v internetovém obchodu zakoupil sněžnice Inook OX Man. Byly popisovány jako velmi odolné a spolehlivé sněžnice. Díky zimnímu počasí, které panovalo začátkem roku 2020 jsem měl sněžnice na nohou pouze dvakrát.
    Během používání se mi sněžnice několikrát svévolně povolily jak ve špičce, tak kolem kotníku. Nemyslím si, že bych je testoval v nějak moc náročných podmínkách. Byla to klasická zimní turistika.
    Na jedné sněžnici mi také na špičce prasknul plastový rozhrnovač sněhu.
    Po těchto zkušenostech, jsem se rozhodnul sněžnice reklamovat.
    Reklamace mi byla zamítnuta, z důvodu cituji:
    "Inook tento model dělá již několik let a nejsou na něj žádné reklamace, na to, že na povolování."
    Což je asi pro zamítnutí reklamace dostatečný důvod :
    Prasklý rozhrnovač, který se dá odšroubovat a znovu přidělat, byl taky zamítnut, že je to mechanické poškození a na to se záruka nevztahuje( při tom jeho hodnota může být pár korun ).
    Kdybych sněžnice nosil opravdu v nějakém náročnějším terénu asi by mi vyjádření tolik nevadilo, ale v podmínkách při, kterých jsem sněžnice používal to byla trapná výmluva.
    Dále jsem reklamaci neřešil a u tohoto obchodu jsem přestal nakupovat.

    • Dobrý den, pro upřesnění zde uvádíme celé vyjádření servisního technika: "Prasklý plast je mechanické poškození, nejedná se o vadu materiálu. Na vázání nebyla shledána žádná vada, povolování bylo zřejmě způsobeno zmrznutím materiálu a vytvoření ledové vrstvy na povrchu, která narušila přilnavost součástek vázání". Rozumíme Vaší stížnosti, ale takové je vyjádření servisního střediska. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.

      Team 4Camping.cz

  • Vzdy jsem rada u tohoto obchodu nakupovala, ale uz nehodlam...protoze kdyz jednam slusne, tak v Ostrave na pobocce, pani neochotna nejak resit reklamaci, ja se omlouvam, ale kdyz u Vas nakupuji drazsi bundu,ocekavam profesionalni jednani a cloveka, ktery tomu bude rozumet. Penez neni na rozdavani, ale spis mi vadi ten pristup, kdyz ja jednam slusne tak ocekavam, ze mi obchod nejak pomuze, kdyz se mi jejich zbozi poskodi, neumyslne. Takze dekuji, uz nikdy vice;)

  • Objednáno zboží s dodáním na adresu bydliště kurýrem od GEISu s poznámkou, dodat po 17. hodině. Převzato, včetně předání tohoto požadavku na GEIS. Jak krásné se dozvědět následně, že tuto dobu není možné dodržet. Tj. pro běžbně pracujícího člověka naprosto nepoužitelné. V podmínkách pro objednávku o tomto není žádná zmínka. Naštěstí nastavena platba při převzetí. Takže mi teď nikde nevysí peníze. No což, při nejbližší cestě koupím o konkurence za stejnou cenu a bez starostí, jestli mi vůbec objednané zboží dodají.

  • Informace o vyřízení reklamace v sobotu. Ve čtvrtek peníze na účtě ještě nejsou... Krásný pocit bezúročně někoho založit při vědomí, že zaslání peněz mezi bankami je běžně do dvou dnů

  • Byl jsem velmi spokojeny. Volal jsem na infolinku kde byli velmi prijemni a ochotne mi pomohli. Zbozi dorazilo na misto vyzvdnuti za cca 4 hodiny. Personal na vydejnim miste byl take mily. Vse probehlo rychle, pohodlne a bez potizi. Mohu jen doporucit

  • Pavel:
    Dobrý den, služby České pošty právě chystáme začít využívat a tuto službu začneme zanedlouho nabízet... S pozdravem, Forcamping.cz

  • Proč neposíláte i českou poštou? To je takový problém? Jiný dopravce nemá tolik poboček. Chystáte někdy posílat i poštou?

  • Dobrý den, velmi mě mrzí špatně podaná informace o této vlastnosti, který bohužel spacák neobsahuje. Produktové karty by měly být naprosto v pořádku a plné správných informací. V tomto případě jsme pochybili. Omlouvám se za zavádějící informaci. Pokud je pro vás absence stahovací šňůrky velký problém, můžete nám zboží (pokud je stále nepoužité) vrátit a budeme vám vracet peníze. Případně se můžeme domluvit na finanční kompenzaci.
    S pozdravem, Michal Valsa

  • Dobrý den, velmi mě mrzí špatně podaná informace o této vlastnosti, který bohužel spacák neobsahuje. Produktové karty by měly být naprosto v pořádku a plné správných informací. V tomto případě jsme pochybili. Omlouvám se za zavádějící informaci. Pokud je pro vás absence stahovací šňůrky velký problém, můžete nám zboží (pokud je stále nepoužité) vrátit a budeme vám vracet peníze. Případně se můžeme domluvit na finanční kompenzaci.
    S pozdravem, Michal Valsa

  • Dobrý den
    objednávala jsem si u vás spacáky Vango harmony single.
    V popisu zboží uvadíte možnost stahovaní límce pro udržení tepla ve spacáku.Není to tak, stahovat límec nejde.Neni jak.Pokud se mýlím prosím o instruktážní video nebo popis.
    Děkuji

  • Vojtěch Dufek: Dobrý den, ano přestěhovali jsme se z našeho výdejního skladu v ulici Voctářova 51/18 do kanceláří na adrese Zenklova 32/28, Praha 180 00. Tyto dvě místa jsou od sebe vzdálená dvě minuty pěší chůzí. Důvod přesunutí byl zkvalitnění služeb, jelikož nyní je výdejna na přístupnějším a dostupnějším místě.

  • Dobrý den, je pravda, že jste se přestěhovali na jinou adresu? Vím, že jsem byl u Vás před měsícem (Voctářova) a teď čtu, že jste na Zenklově. Děkuji za vyjádření