Přihlásit se a přidat recenzi
  • 60 %

    • Komunikace
    • Zpětná vazba

    Přes negativní recenze, zprvu strach o předem poslané peníze na účet. Nicméně i přes to,že mi nakonec volali, že objednané zboží by bylo zasláno po uplynutí 3 týdnů,jsme se domluvili,že mi vrátí peníze zpět. Do 2 prac.dnů byly na mém účtě.

  • Doporučuje obchod

    60 %

    • delší čekací lhůta
    • nutné potvrzeni sms zprávou (i to, zda můžou předat zboží přepravci)

    Objednali jsme si psací stůl, s tím, že je to zakázková výroba. SMS zprávou jsme museli potvrdit, že souhlasíme s dodáním 15 -21 dnů. Tento termín nebyl dodržen. Při dotazu po lhůtě dodání, jak to se stolem vypadá nám bylo jen sděleno, že stůl je výrobě a ať počkáme. V objednávce byla ještě jedna položka, kterou nám zapomněli dodat. Po telefonním hovoru bude zboží posláno dodatečně.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nedodržení termínu dodávky,špatná komunikace, až na druhé upozornění mou objednávku vyřídili,protože jsem chtěla odstoupit od smlouvy.Rovněž při objednávce bylo psáno doprava zdarma,na můj dotaz proč mi je účtováno 160kč.,mně bylo řečeno,že jsem zvolila PPL na dobírku,kdybych zvolila Českou poštu mám to zdarma.A balíky stejně dovezla Česká pošta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné výhody

    Po třech týdnech od objednání mi bylo řečeno,že neví kdy zboží naskladní,ať si zavolám za týden a od té doby není možné se dovolat na "zákaznickou" linku a na e-maily též nereagují.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na první pohled cena
    • špatná komunikace
    • asi podvodnící
    • nevrací peníze

    Objednali jsme dětskou postýlku, dodací lhůta na dnešní dobu strašná, ale neřešili jsme, nespěchali jsme na to. Postýlka nakonec přišla, ale měla úplně jinou barvu než je uvedená na stránkách, navíc to bylo cítit ředidlem, jako by to natíral snad ještě ten pošťák co to vezl. Rozhodli jsme se odstoupit od smlouvy, postýlku i s dokumentem o odstoupení jsme poslali zpět, podle sledování čísla pošty ji eshop přebral, pak už ale skončila veškerá komunikace... na maily vůbec neodpovídají, telefon zvedne paní a řekne "přepojím vás na reklamace" a po přepojení už to nikdo nikdy nezvedne... řeší se už 2 měsíce a bez výsledku = přidáváme se k hromadné žalobě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    radši nemluvit

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednala jsem postelový komplet. Chtěli jsme v barvě ořech, takže jsem si připlatila 300Kč za namoření. Postel dorazila, ale 2 ze čtyř stran jsou v základní barvě-borovice a u zbylých dvou byla nějaká snaha je natřít tmavě - ořech. Posílala jsem reklamaci ať mi vrátí alespoň ty 300Kč na barvu, že si zbytek natřeme sami. Nikdo se neozval a peníze taky nic. takže tento obchod určitě NEDOPORUČUJI!!!! Už nikdy více!!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Myslím že žádné ale jedno plus to mně lo. Zkušenost.
    • Po 14 dnech ani jedna sms či mail že to nemají na skladu.
    • Operátorka my vždy oznámila že mají na skladě 1 Ks tohoto zboží.
    • Na obchodě - eshop mají napsané stále že to zboží dodají do 14 dnů. Asi přilákat další důvěřivce.

    Prostě nic jsi neobjednávat. Když tak na vlastní riziko že zboží přijde až v roce 2019 a to prosinci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace na úrovni dítěte
    • Buď pošlou zboží poškozené nebo vůbec
    • Neochota řešit reklamace spíše vůbec neřeší
    • Pokud pošlete peníze předem, tak neuvidíte ani zboží ani peníze
    • Vyhněte se této společnosti + signal-nabytek.cz velkým obloukem
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Moje objednávka byla doručena o 21dni později než bylo eshopem oznámeno při objednávce. E-shop se ani neobtěžoval mi oznámit že budou mít zpoždění. Až když jsem se sám ozval, co je s mým zbožím. Tak mi oznámili, že budou mít zpoždění cca7 dní ( realita 21dni) to se opět nikdo neozval že bude zpoždění větší. Mnou objednaný dopravce PPL byl zaměněn za Českou poštu (ČP jezdí pouze do 14hodin a u PPL lze domluvit i déle), bez mého vědomí, opět neposlali ani email o změně)
    Na infolince jsem si vždy něco domluvil a nakonec vše bylo jinak. Bohužel jsem zboží zaplatil dopředu, jinak bych to ani nechtěl a objednal jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nelze se dovolat na zákaznickou linku.

    Zakázku jsem obdržela včas ale při skládání jsem zjistila, že chybí jeden ze dvou dílů zadní strany komody. Vzhledem k umístění komody v místnosti, je vidět, že zadní díl chybí.
    Pokusila a pokouším se tento nedostatek s distributorem řešit ale nelze.
    V informacích je kontakt na zákaznickou linku, kde by pod číslem 2 měl operátor s vámi vyřídit stížnost. Pokouším se dovolat ale dostanu se jen do podání informace - že můj hovor je v pořadí 1. a bude vyřešen nejbližším volným pracovníkem. Takový tam ale zřejmě není a hovor, ve kterém cca každých 20 vteřin opakují danou informaci a děkuji za trpělivost, po 20- 25 minutách vypadne.
    Tato skutečnost úplně zničila můj první, kladný dojem z nákupu.
    Zřejmě mi nezbyde jiná možnost, než - jak se říká - udělej si sám -nechat si zadní díl od někoho vyrobit.Tím vzrostou moje náklady.
    Nábytek hezký ale služby dodavatele - reklamační- né nulové ale záporné.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Spokojenost
    • Doručeno v pořádku,ačkoliv jsem měla obavy kupovat túje takto.
    • Za slušnou cenu doručeno zboží,které bylo podle představ

    Objednala jsem si túje určité velikosti,ale v množství,které mi obchod nemohl dodat,kontaktovali mě a s mým souhlasem jsem dostala pár tůjí menších za cenu velmi výhodnou + bonus za nedodržení mé objednávky.Nakonec jsem byla spokojená a celá zásilka dorazila.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Perfektní přístup, objednávka upřesněna po telefonu, poradili, jak tam dojet s ohledem na uzavírky. Radost nakupovat :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná
    • zboží zaplaceno a nic mi neposlali
    • podvodníci
    • zloději

    Jsou to podvodníci, zboží jsem zaplatila před několika týdny a neposlali nic. Nekomunikují! Zloději a nejsem evidentně první kdo jim naletěl.

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Prozatím velmi dobrá komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    S obchodem nejsem spokojena, objednané zboží nedošlo ani po 6 týdnech od objednání. Ani po několika telefonických dotazů a urgencí se nic nevyřešilo. Bylo mi vždy slíbeno, že situaci zjistí a zavolají zpět, což se nikdy nestalo. Tak nevím, co si mámo takovém obchodu myslet.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zboží bylo v tragické kvalitě. Objednal jsem dvě barové židle. Na obrázcích na webu bylo vidět kovový oblouk na opření nohou, ale u dodaných židlí nebyl ani na jedné. Dále bylo vidět, že už to asi bylo u zákazníka...odřená místa, ale největší problém, že píst u jedné židle byl úplně zaseklý = nepoužitelnost židle.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Již už nikdy nebudu nakupovat přes internet
  • Nedoporučuje obchod

    • Ač jsem zaplatila dva produkty, došel pouze jeden a i přes mailovou urgenci jsem se druhého zatím nedočkala a obchodník nekomunikuje.
  • Doporučuje obchod

    70 %

    • kvalitní zboží za rozumnou cenu
    • trošku delší dodací lhůta.....mě osobně nevadilo