Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Všechno proběhlo korektně - bez připomínek :-)

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Snadná domluva
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychle vyzvednutí od objednání cca 2h a objednávku sem si mohl vyzvednout přímo na prodejně
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Ochotná, vstřícná obsluha i přes to, že můj první nákup byla malá drobnost.

    Snad jen dostupnost...

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost dodávky, cena.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Široký výběr
    • Super materiály
    • Poradí, pomůžou
    • Příjemný přístup a super komunikace
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Ochotně poradí
    • rychlá dodávka
    • jednání
    • Jedna objednávka, dva balíky. První přijde na adresu doručovací, druhý o pár dní na adresu fakturační - tedy úplně jinam. Stane se.

    Malý zádrhel se zasláním na jinou adresu, než bylo vyžadováno, jsme si operativně vyřešili s dopravcem, celkový dojem z obchodu to nijak zvlášť nepokazilo :-)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé vyřízení objednávky, vstřícný přístup a ochota personálu.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Mohu všem doporučit!
    Skvělé ceny
    Bleskové dodání
    Příkladná komunikace
    ⭐⭐⭐⭐⭐

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Rychlá reakce, přijatelné ceny.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Široký výběr
    • Ceny v normě, za nabízenou kvalitu
    • Návody na stránce jsou fakt super
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Sortiment
    • skladovost
    • výdejní místo je až na samém okraji Prahy a o asi 100 m vedle, než je odkaz na google mapy. Ale číslo haly sedí.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka vytvořena 16.4. po několika telefonátech a emailech je dnes 26.5. A tak jsem objednávku musel stornovat. Bohužel dodavatel e-shopu nedodal zboží, již po několikáté, ale to jako spotřebitele mě moc nebaví čekat přes měsíc na zboží.

    Reakce obchodu 2din.cz

    Vážený p. Pagáč,

    Omlouváme se za nepříjemnosti spojené s čekáním na Vaši objednávku a opravdu nám je to líto, že jste byl nucen ji stornovat. Vaše zkušenost a spokojenost jsou pro nás nejvyšší prioritou a vždy se snažíme zajistit, aby naše zákaznické služby byly na té nejvyšší úrovni.

    Vysvětlujeme, že naše nedávná akce byla mimořádně úspěšná a způsobila mnohem vyšší poptávku, než jsme původně očekávali. Tento nevídaný zájem zákazníků vedl k rychlému vyprodání našich skladových zásob. Byli jsme v kontaktu s naším dodavatelem, abychom zajistili další zásoby, avšak shodou okolností se potýkali se stejným problémem kvůli vysoké poptávce na trhu.

    Výrobcel, který se nachází v Anglii, sdělil o delších než obvyklých dodacích lhůtách, což přidalo k celkovému zpoždění. Chápeme, že to je pro naše zákazníky frustrující, a děkujeme Vám za Vaši trpělivost a pochopení..

    V našem týmu pracujeme na tom, abychom tento proces zlepšili a předešli podobným situacím v budoucnu. Ujišťujeme Vás, že uděláme vše pro to, abychom se poučili z této zkušenosti a zlepšili naše služby.

    Ještě jednou se omlouváme za všechny nepříjemnosti a doufáme, že nám dáte další šanci, abychom Vám mohli poskytnout kvalitní zákaznický servis! =)

    Děkuji!

    Thomas Riefler
    Zakladatel společnosti 2din.cz/sk

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Dobdy

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Krásná práce, vše dle dohody, komunikace na vysoké úrovni

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Skvělý a ochotný prodejce

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    dobrá cena ,rychlost doručení

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Poslali mi jiný rámeček než jsem chtěl. Jelikož mi nepasoval tak byl poškozen a nelze vrátit. Takže díky za vyhozených devět stovek.
    Nepasuje šuplík ani rámeček...

    Reakce obchodu 2din.cz

    Dobrý den,
    bohužel od Vás nemáme zadanou reklamaci, email ani telefon, tudíž jsme nemohli vyhovět vrácením peněz, či výměně zboží.

    Vždy se snažíme vyjít vstříc, hlavně poté, když je chyba zjištěna na naší straně.

    Snažili jsme se dnes 9.5.2023 dovolat, ale bohužel máte nedostupný telefon. Prosíme tedy o zavolání, či napsání emailu abychom to mohli společně vyřešit.
    Je potřeba aby jste nám zaslal kód produktu, který Vám přišel. Takto nemůžeme vědět, kde nastala chyba.

    Hezký den,
    2din.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zbozi v akci, cena

    Objednane zbozi dne 16.4.2023, za 2 dny (18.4.2023) email s informaci: “ objednané zboží, které nemáme fyzicky skladem, proto jsme tyto položky objednali u našeho dodavatele.

    V drtivé většině, zboží obdržíme do 1-2 pracovních dní od naších dodavatelů”. Dnes je 27.4.2023 a zbozi nikde. Informace taky nikde. Clovek potrebuje delat a nemuze!! Vedet to, tak koupim radsi draz a zitra to mam doma!!!

    Reakce obchodu 2din.cz

    Dobrý den,

    předem se omlouváme za vzniklé potíže. V době velké akce na kosmetiku se stalo to, že se zboží velmi rychle vyprodalo a na straně dodavatele vzniklo to samé.
    Tím se vše zdrželo. Věřte, že jsme dělali maximum, aby Vám objednávka přišla co nejdříve.

    Děkujeme za pochopení.
    Hezký den
    2din.cz