Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na objednávku nijak nereagovali a nereagují.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová reakce na dotazy k odeslaní, předem zaplacené objednávky
    • Žádná komunikace obchodu se zákazníkem, kromě automaticky generovaných emailů.

    Objednal jsem zboží, ihned ho zaplatil převodem, obchod však nereaguje, zboží neodeslal.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikace

    Reakce obchodu www.22.cz

    Dobrý den,

    příliš nechápeme Vaše hodnocení.

    Objednal jste produkt, který není dlouhodobě skladem - Hliněné kuličky.

    U produktu je to přímo uvedeno.

    V návaznosti na to jsem Vám poté telefonoval a situaci vysvětlil.

    S pozdravem

    Jan Kramata

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo zaplaceno ale nebylo dosud doručeno. Olga Filová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Milé jednání ze strany majitele
    • Inzerce na webových stránkách produktů, které dávno neprodávájí a neaktualizují svůj web

    Spíše si zajděte přímo do obchodu, než zkoušet jejich stránky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    - _ _ _ _ _ Samá mínus

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Znalost produktů. Příjemná obsluha.
    • Nedostatečné zasobeni prodejny. Nabízí produkty které není schopno dodat.

    Reakce obchodu www.22.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi. Bohužel začátek roku se nese ve znaku doplňování zboží a aktualizace sortimentu a ani většina dodavatelů v tuto dobu neví, co a kdy zase naskladní. Snažíme se toto období eliminovat zásobením ještě před koncem roku, ale jsou produkty, které prostě neovlivníme.

    S pozdravem
    22.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Velmi vysoké náklady za přepravní podmnínky. Přeprava foodbagu za 130 Kč je poměrně nevýhodné.

    Reakce obchodu www.22.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci. Cena poštovného je odvislá od nabídky přepravce a ne od druhu zboží, takže prostoru k manipulaci je opravdu málo, ale věřte nám, že se opravdu snažíme cenu snížit na nezbytné minimum. A například Alza.cz má poštovné ještě o 20Kč dražší... A vlastně food bagy neprodáváme:-) Jistě myslíte Footbagy... Chápu, že Vám může připadat poštovné vysoké, když se Vám jedná o takovou věc, ale proto fungujeme i jako kamenný obchod, aby si pro zboží mohl člověk přijet sám.

    S pozdravem
    22.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • V internetovém obchodě nabízí i zboží, které není na skladě. Ačkoliv je poznámka, že je zboží na dotaz, přesto jde "vložit do košíku" a objednat.

    Reakce obchodu www.22.cz

    Dobrý den,
    zboží, které je "Na Dotaz", samozřejmě lze objednat, ačkoli ho nemáme skladem. Jen zákazník musí počítat s delší dodací lhůtou, než je běžné "do druhého dne". Dodací lhůta zboží "Na Dotaz" se liší v závislosti na typu objednaného zboží. Pokud si někdo objedná v Našem obchodě něco, co skladem není, okamžitě zákazníka kontaktujeme a informujeme jej o termínu dodání.

    S pozdravem
    22.cz