Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Na objednávku nijak nereagovali a nereagují.
-
Nedoporučuje obchod
- Nulová reakce na dotazy k odeslaní, předem zaplacené objednávky
- Žádná komunikace obchodu se zákazníkem, kromě automaticky generovaných emailů.
Objednal jsem zboží, ihned ho zaplatil převodem, obchod však nereaguje, zboží neodeslal.
-
Nedoporučuje obchod
- nekomunikace
Reakce obchodu www.22.cz
Dobrý den,
příliš nechápeme Vaše hodnocení.
Objednal jste produkt, který není dlouhodobě skladem - Hliněné kuličky.
U produktu je to přímo uvedeno.
V návaznosti na to jsem Vám poté telefonoval a situaci vysvětlil.
S pozdravem
Jan Kramata -
Nedoporučuje obchod
Zboží bylo zaplaceno ale nebylo dosud doručeno. Olga Filová
-
Nedoporučuje obchod
- Milé jednání ze strany majitele
- Inzerce na webových stránkách produktů, které dávno neprodávájí a neaktualizují svůj web
Spíše si zajděte přímo do obchodu, než zkoušet jejich stránky.
-
Nedoporučuje obchod
- _ _ _ _ _ Samá mínus
-
Nedoporučuje obchod
- Znalost produktů. Příjemná obsluha.
- Nedostatečné zasobeni prodejny. Nabízí produkty které není schopno dodat.
Reakce obchodu www.22.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi. Bohužel začátek roku se nese ve znaku doplňování zboží a aktualizace sortimentu a ani většina dodavatelů v tuto dobu neví, co a kdy zase naskladní. Snažíme se toto období eliminovat zásobením ještě před koncem roku, ale jsou produkty, které prostě neovlivníme.
S pozdravem
22.cz -
Nedoporučuje obchod
- Velmi vysoké náklady za přepravní podmnínky. Přeprava foodbagu za 130 Kč je poměrně nevýhodné.
Reakce obchodu www.22.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši reakci. Cena poštovného je odvislá od nabídky přepravce a ne od druhu zboží, takže prostoru k manipulaci je opravdu málo, ale věřte nám, že se opravdu snažíme cenu snížit na nezbytné minimum. A například Alza.cz má poštovné ještě o 20Kč dražší... A vlastně food bagy neprodáváme:-) Jistě myslíte Footbagy... Chápu, že Vám může připadat poštovné vysoké, když se Vám jedná o takovou věc, ale proto fungujeme i jako kamenný obchod, aby si pro zboží mohl člověk přijet sám.
S pozdravem
22.cz -
Nedoporučuje obchod
- V internetovém obchodě nabízí i zboží, které není na skladě. Ačkoliv je poznámka, že je zboží na dotaz, přesto jde "vložit do košíku" a objednat.
Reakce obchodu www.22.cz
Dobrý den,
zboží, které je "Na Dotaz", samozřejmě lze objednat, ačkoli ho nemáme skladem. Jen zákazník musí počítat s delší dodací lhůtou, než je běžné "do druhého dne". Dodací lhůta zboží "Na Dotaz" se liší v závislosti na typu objednaného zboží. Pokud si někdo objedná v Našem obchodě něco, co skladem není, okamžitě zákazníka kontaktujeme a informujeme jej o termínu dodání.
S pozdravem
22.cz