Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • nedoporučuji
    • odmítli převzít vadnou bundu k reklamaci

    Nedoporučuji tuto značku (nekvalitní oblečení) a nedoporučuji prodejnu ve Zlíně (nekompetentní personál), který odmítl přijmout vadnou bundu k reklamaci, neboť jsem nebyla schopna doložit potvrzení z čistírny.

    Oba rukávy bundy se rozpáraly už při prvním oblečení, tedy ani nemohla být špinavá, proto jsem ji odmítla nést do čistírny. Právo na reklamaci nemůže být podmíněno dalšími výdaji. Dle prodavaček se jednalo o nereklamovatelnou vadu. Při nepříjemné diskuzi jsem musela vyslechnout nemístné komentáře („Vaše chování je vaše vizitka“), nařčení ze lží, když tvrdím, že jejich produkt je vadný a chci ho reklamovat („jen si běžte šířit fámy na internet“) a ve finále byla bunda odmítnuta k převzetí, dokud ji neodnesu do čistírny.

    Proto radši ušetřím peníze za čistírnu, zaplatím švadlence za opravu a čas, který nestrávím běháním z čistírny do obchodu věnuju upozornění ČOI a dalších zákazníků. Rozumím tomu, že po covid roce se firma brání následným výdajům za opravy, ale tomu se dá zabránit jedině tak, že nebudete prodávat šunty. Taky je mrzuté sledovat proměnu personálu; při prodeji byla tmavovlasá prodavačka přemilý služebníček ale z reklamace už nic necinká, tedy není důvod se chovat mile.

    https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/ : Musí prodávající reklamaci přijmout?
    Ano, prodávající je povinen od vás reklamaci přijmout v kterékoli své provozovně se stejným sortimentem zboží, případně v jeho sídle či místě podnikání. Pracovník pověřený vyřizováním reklamací musí být v provozovně přítomen po celou provozní dobu.
    Pokud od vás prodávající reklamaci nepřijme, porušuje tím zákon. Aby tím nebyla zmařena vaše reklamace, zašlete ji prodávajícímu poštou jako doporučenou zásilku.

    Kde je to upraveno: § 2173 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník; § 13, § 19 odst. 1 a § 24 odst. 7 písm. l) a v) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Strašná komunikace. Poprvé jsem si ověřovala, jestli mají vybranou helmu na prodejně ve dvou velikostech pro dceru, prý ano, když jsem přijela, měli jen největší pánskou a menší prý neměli ani před tím, jen se mě snažili dostat do obchodu. Pak volali, že mají helmu na jiné prodejně a rezervovali mi ji tam. Raději jsem si předem zavolala a paní na prodejně mi sdělila, že mají opět jen velkou velikost, ale prý to určitě půjde stáhnout.... Takže i na druhý pokus se mě jen snažili dostat do prodejny, ačkoliv zboží neměli.. Hrůza....
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • jiná značka, zatím neotřelá a kvalitní
    • nejsou

    vřele doporučuji, jsem spokojen

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží uváděné skladem již nemají, špatná komunikace
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zajimave a kvalitni zbozi za rozumne ceny
    • cast objednavky nebyla skladem, ale prodejce mi nabidl, ze pokud na zbozi specham, posle objednavku na dvakrat
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi jsem objednala pred 3 tydny, dosud nedorazilo, ze strany obchodu nulova komunikace.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • vstřícná komunikace
    • webové stránky

    skvělé zboží

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • žádné
    • že nabízí zboží i potom co už je vyprodané
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejsou rozlišené velikosti ,které mají a nemají

    Zboží pěkné, ale ze strany obchodu komunikace vazne. Nenapíši ,že objednané zboží nemají.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Pěkné modely na internetovém eshopu
    • Skutečný stav zboží je jiný než na internetu
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Přehled, rychlost dodání
    • Dobrá kvalita
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Už ani nevím kdy jsem objednával a stále jsem nedostal potvrzení objednávky.
  • Doporučuje obchod

    40 %

    • Služba GLS je otřesná
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Pěkné a fungující zboží
    • Neprodává se všude - nepotkam na kopci stejnou bundu...
    • Slušná cena
  • Doporučuje obchod

    70 %

    • Kvalita+cena
    • Zboží na skladě není i když je uvedeno na stránkách obchodu

    Kvalitní věci za dobrou cenu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vynikající poměr cena a kvalita!

    Bundu jsem již vyzkoušel na ledovci a zatím je vše OK.Moc se mi zamlouval i přístup personálu v obchodě na Vinohradské.
    S přátelským pozdravem

    Bedřich Lebeda

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost, osobní odběr
    • Nic

    Super, je spíš "rodinný" - kupovala jsem bundu, rovnou poslali víc vzorů a mohla jsem si vybrat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pro mě žádné,objednala jsem si bundu a NEMÁM JI.
    • ASI ŠPATNÁ ORGANIZACE.