-
Pozor! Firma je v upadku! Zahajeno insolvencni rizeni!
http://insolvencni-rejstrik.cz/e-dom-s-r-o_ins-6721-2011/ -
Lívia: email je špatný chtěl jsem Vás kontaktovat,ale bohužel.Mám podobný problém jako vy.
-
Omlouvám se - email správně zní: [email protected]
-
Dobrý den,
taky jsem dnes po po uplynutí reklamační lhůty navštívila obchod na Daliborově ulici v Ostravě s tím, že si vyzvednu vysavač. Obchod byl uzavřen. Telefony nefungují. Vzhledem k tomu, že jsem se dočetla, že nejsem jediný případ, tak předpokládám, že nebudou reagovat ani na email.Navrhuji podat hormadně trestní oznámení a soudní žalobu. Můžete se mi ozvat na email a domluvíme se na dalším společném postupu. E-mail: [email protected] -
Minulý týden provozovatel, e-DOM s.r.o., zrušil svoji registraci v oblasti maloobchodního a eshopového prodeje - viz výpis obchodního rejstříku: http://www.justice.cz/xqw/xervlet/insl/report?sysinf.vypis.CEK=800009731&sysinf.vypis.rozsah=uplny&sysinf.@typ=transformace&sysinf.@strana=report&sysinf.vypis.typ=XHTML&sysinf.vypis.klic=769b65414b759a54d7201d35dfead93a&sysinf.spis.@oddil=C&sysinf.spis.@vlozka=41452&sysinf.spis.@soud=Krajsk%FDm%20soudem%20v%20Ostrav%EC&sysinf.platnost=21.03.2011
Ode dneška jsou zrušena i všechna telefonní čísla a prodejny.
Kupodivu eshop zatím zdánlivě funguje a přijímá objednávky, ale neočekávejte, že byste dostali zboží nebo peníze zpět. -
Jiri: tez se jim nemohu dovolat..koupila jsem zbozi a vratila v zakonne lhute..nyni nemam ani penize, ani zbozi :-(
-
Zbozi jsem si objednal, ale prislo mi jine. Nelze se nikam dovolat a nikdo neodpovida. Nezkrachovali nahodou?
-
Před rokem jsem v Hshopu nakupila notebook Lenovo. Během roku měl 3x tu samou závadu HDD, kterou servis Lenovo vždy vyřešil. Po třetí závadě mám však výmenu notebooku nebo vrácení peněž řešit s prodejcem - Hshopem. Dle jejich instrukcí jsem na začátku ledna odeslala notebook se všemi doklady na jejich adresu. Jednou mi odpovděli na email, že prosí o trpělivost. Nicméně po dvou měsících se stále nic neděje a komunikovat se mnu přestali úplně. Neodpovídají na emaily a není možné se jim dovolat. Stížnost na čoi jsem už podala a vypadá to, že nespokojených zákazníků je mnoho. Máte někdo nějaké návrhy, jak se domoci výměny nebo vrácení peněz?
-
Tady v tomhle obchodě asi nemají moc úctu k zákazníkům a hrají si s jejich trpělivostí.
Poprvé jsem zde nakupovala před asi rokem a půl a už tehdy trvalo týden než vyskladnili zboží uváděné skladem. No ale tehdy jsem neměla s eshopy moc zkušeností.
Podruhé trvala dodávka měsíc kvůli dodavateli - budiž, ale teď chci zboží vrátit, protože nesplňuje parametry, které výrobce uváděl, ale z obchodu žádná odezva.
No dala jsem jim ještě třetí, ale opravdu poslední šanci, kterou promarnili - objednala jsem si zboží 20.2.2011, které bylo skladem. Po dvou dnech dorazil email, že je zboží připraveno pro vyskladnění na prodejnu a že mi v nejbližší době přijde SMS kdy mám přijít. Od té doby nic. I přes urgenci mailem, poslala jsem dva a pokaždé jsem se dočkala stejné odpovědi, že zaurgují na externím skladě.
Mě už se čekat ale nechtělo, tak jsem si zboží objednala jinde (přišlo za 2 dny) a objednávku stornovala. Naštěstí neplatím nic dopředu, ale až hezky z ruky do ruky, takže mě teď nečekají žádné tahanice o peníze.
Takže já tenhle obchod už nikomu nedoporučím a ani u nich už nenakoupím. Ceny sice maj relativně nízké, ale nejsou na trhu sami, to by si měli uvědomit. -
V neděli jsem zboží objednal. Ještě ten večer mi přišel email kde zaplatit, tak jsem ihned zaplatil.
Čekal jsem 7 dní a žádná zpráva z obchodu nepřišla.
V pondělí jsem do obchodu volal a bylo mi sděleno že zboží dorazí další den. Ten den mi strýc zdělil, že u nich před Vánoci objednal zboží, které mu nedodali a tak musel na poslední chvíli shánět dárek jinde a dráž.
V úterý jsem volal znovu abych se zeptal jestli už tam zboží mám a nejel do města zbytečně. K mému překvapení zboží ještě nebylo.
Ve středu mi přišel email s poděkováním, že jsem si před 10 dny u nich objednal zboží a dotazník o spokojenosti. Jelikož jsem své zboží ještě ani neviděl, tak jsem dotazník vyplnil záporně. A tento mail chápal spíš jako provokaci.
Ve čtvertek mi zdělili že další den už to najisto přijde.
V pátek jsem u nich zjistil, že zboží stále není a jelikož jsem to potřeboval na sobotu jako dárek, tak mi nezbylo než objednávku zrušit a sháněl jsem dárek jinde.
Kdyz se dívam na recenze, tak mi to připadá, že 70% zboží nedorazí nebo přijde hodně pozdě. Divil bych se kdyby tento obchod nezkrachoval -
Hshop.cz nikdy více. Vyvarujte se tohoto eshopu. Zboží jsem objednal v pátek, protože bylo skladem a s osobním odběrem v Brně. V pondělí mail, že se zboží "vychystává" a že bude připraveno k odběru zhruba do 48hodin. Ve čtvrtek tam volám jak to vypadá. Zboží prý je, ale je problém s expedicí ?!? Nebude dnes ani v pátek, možná příští týden. Paráda. To jsem ještě při objednávání dal do poznámky, kdyby byl problém s dodáním do 10.2.2011(čtvrtek) tak se ozvěte. Nikdo se neozval. Amatéři až skoro podvodníci!!! Jděte od toho, když to nezvládáte!
-
Zboží jsem objednal v neděli večer, na stránkách bylo označeno "skaldem". Vyzvednutí jsem si vybral na prodejně. V pondělí došla sms, že zboží bude k vyzvednutí ve středu, ale jak jsem si chtěl zboží vyzvednout, obdržel jsem novou sms, že zboží z technických důvodu ještě nedorazilo na prodejnu. Dnes je pátek a já svoje zboží ještě pořád nemám. Operátorka na info lince mi spolitováním oznámila, že zboží bude k vyzvednutí někdy začátkem nasledujícího týdne. Kdy přesně, to nevěděla.
No co dále dodat. Jen to že, v tomto "obchodě" si už nikdy více nic neobjednám a nedoporučuji ho nikomu dalšímu. Když takhle probíha objednání zboží, které je označeno "skladem", tak jak asi musí vypadat třeba reklamační řízení. Zlatá Alfa nebo Alza.cz. Příště si raději připlatím pra stovek navíc. Nikomu tento internetový obchod nedoporučuji!!! -
U zboží skladem nejprve sdělení, že si jej mohu vyzvednout cca za 3 dny, půl hodiny před termínem odběru pošlou sms, že zboží ještě není a že mi dají vědět až dorazí. Telefon, jehož číslo je uvedeno na stránkách pouze vyzvání a nikdo jej nebere. No přátelé, takový byznys si strčte do prdele.
-
Dobrý den, podělím se také o svoji zkušenost. V tomto obchodě nenakupuji již téměř 2 roky. Je to postrach internetových obchodů. Fungují stylem - kupte, hlavně zaplaťe a dál již neobtěžujte. Pokud zboží oprávněně reklamujete, zažijete groteskní situace s hororovým scénářem. V žádném případě nečekejte, že vám vyjdou vstříc
dle reklamačního řádu a vašich práv. Neváží si zákazníka a jsou velmi neprofesionální. Je to má osobní a věřte, že velice nepříjemná zkušenost a příspěvky na této diskusi mne tím pádem nijak nepřekvapují. Jediné co na ně platí je nedat se, nenechat si líbit jejich vykutálený přístup a pak jednoduše v tomto obchodě již nenakupovat. Jsou i jiné a korektní internetové obchody se kterými tyto problémy nejsou. Hshop.cz dle mých zkušeností rozhodně nepatří mezi seriózní internetové prodejce, čili mají smůlu a já spokojeně nakupuji jinde. Přeji hezký den.
-
Taktéž patřím mezi sklamané zákazniky.Objednávka sice vyřízená bez problémů i osobní převzetí Ostravě.Pak ovšem nastal problém.Druhý den jsem zboží vrátil s tím,že odstupuji od smlouvy.Za tuto SLUŽBU si obchod účtuje min.cástku 200,-Kč a více podle váhy zboží.Toto se mi jeví jako naprosto neetické a nikde jsem se s podobnými poplatky nesetkal.Navíc vrácení peněz i v kamenném obchodě se nedočkáte.Ty vám budou zaslány nebo převedeny na účet ponížené o cenu služby.Taktéž s dodržením termínu navrácení peněz si moc starostí nedělaji.Splatnost 24,12 peníze nikde.Po dvou urgencích konečně na účtu 30,12. Nákup byl proveden 6,12.Z toho si může udělat úsudek každý sám.Osobně v tomto obchodě už nikdy
-
No chtěl jsem tady nakoupit, ale jak vidím, tak radši utíkám co nejdál. Dík za tyto diskuse.
-
Nejhorsi eshop co znam. Pro jejich absolutni neschopnost komunikovat a cokoliv dodat jsem podal stiznosti na Ceskou obchodni inspekci a Zivnostensky urad. Rozhodne nenakupovat.
-
jsou super nemá výhrad.
-
A cele to ma uplne absolutne UZASNOU dohru! Ted mi prisel email, ze ma objednavka byla na moji zadost stornovana. Skandalni!! Vyslovene jsem rekla, ze to stornovat nechci a ze chci jen vedet, kdy bude zbozi dorucene. Jednaji se zakaznikem zpusobem naprosto skandalnim!!!
-
Objednala jsem zbozi na zaklade uvedene informaci o doruceni do druheho dne. Email s potvrzenim a cislem objednavky dosel po vice nez hodine. V nem se uvadelo, ze o doruceni zbozi budu informovana. Po 4 dnech jsem zadny email ani zbozi nemela. Ve snaze zjistit, jak to s moji objednavkouo vypada, jsem se snazila dovolat na kontaktni telefonni cislo. Tri hodiny marne snahy. Navstivila jsem tedy osobne prodejni misto v Ostrave. Obsluha se ke mne chovala nermozne. Odmitli mi sdelit KDY bude zbozi doruceno a doslova mne vyhnali z obchodu. Jsem velmi nespokojena. Uz nikdy si tady nic neobjednam. Nejhorsi eshop v republice!