Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • první objednávka přišla
    • Nespolehlivost

    Špatná zkušenost, před vánoci 2018 jsem objednala sportovní ortézu v internetovém obchodu Zbožomat. Ortéza přišla v pořádku. Byla mi malá, tak jsem ortézu zabalila a poslala poštou na adresu uvedenou v Pokynech pro reklamaci zboží, s žádostí o zaslánvětší velikosti XL.
    Dodnes (25.4.19) mi nepřišlo ani zboží s větší velikostí a ani peníze.
    Na emaily nereagují a telefon 533 533 133 neexistuje.
    Přišla jsem oo 306, kč za zboží a další poštovné 78 kč. Ale obchod Zbožomat absolutně ztratil mou důvěru!

    Ivana

  • 10 %

    • Žádná - je to podvod
    • Nekomunikují
    • Prodávají fake věci
    • Nic od nich nekupujte, očividně jsou to podvodníci

    Tak koukám, že jsem měl ještě štěstí, že mi zboží (L.O.L. surprises luminous) alespoň dorazilo. Pravda po rozbalení jsem zjistil, že se jedná o fake z Číny - přestože cena odpovídá originálu. To mi po zaslání fotek potvrdil i výrobce z USA. Reklamoval jsem, odstoupil od smlouvy, ale komunikace žádná.

    Faktem je, že jsem se bohužel ve vánočním shonu nepodíval na recenze daného obchodu. To bych si nákup rovnou rozmyslel a to samé doporučuji i Vám.

    Dan

  • 10 %

    • Už nikdy víc....od prosince čekám na vrácení peněz za zboží, které jsem ani neviděla.

    Odpověď ČOI na můj podnět ke kontrole - Při odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy uzavřené distančním způsobem, ve smyslu ustanovení § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má prodávající za povinnost vrátit spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději však do čtrnácti dnů ode dne odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky, včetně nákladů na dodání, které od spotřebitele na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Při odstoupení od smlouvy je třeba postupovat způsobem, uvedeným v obchodních podmínkách prodávajícího. Postup prodávajícího, kdy Vám místo vrácení peněžních prostředků připsal jakési kredity, nemá zákonnou oporu. Doporučujeme Vám proto prokazatelně, tedy písemně, na dodejku, vyzvat prodávajícího k nápravě a stanovit mu k vrácení peněžních prostředků přiměřenou, dodatečnou lhůtu (např. 14 dnů).
    Lze shrnout, že vzhledem k občanskoprávní povaze předmětných nároků o nich Česká obchodní inspekce nemůže vydat závazné rozhodnutí. O občanskoprávních nárocích může závazným způsobem rozhodnout pouze soud.

    Sama se kvůli 600 Kč soudit nebudu, ale kdyby někdo podával hromadnou žalobu, ráda se přidám. Můj email - [email protected]

  • 10 %

    • jaká výhoda obchodu?

    Zkušenost je taková, že od prosince, kdy jsem objednávala zboží k vánocům, jsem nedostala vůbec nic, ani peníze ani zboží (které mimochodem není teď v březnu aktuální). Dokonce zrušili pevnou linku, emaily jsou pro ně asi nečitelné, žádná reakce. Je tady možnost podat hromadnou žalobu? Přidám se, protože s takovým podvodníkama už nechci mít nic společného, chci své peníze zpět!!!

  • 20 %

    • Zbožomat nereaguje na emaily. V listopadu loňského roku, jsem objednala zboží a přišlo jen něco. Po urgenci mi napsali, že zbytek objednávky mi pošlou. Dosud se tak nestalo!!!!!

    Nekorektní eshop. Nedoporučuji!!!!

  • 10 %

    • nekomunikují
    • NEvrácení peněz

    NENAKUPOVAT !!! nakoupila jsem před Vánoci a zásilku mi pošta poslala zpět k doručovateli - po reklamaci na Zbožomatu mi peníze nahráli v kreditech a od té doby nelze nic objednat, a na dotazy zda budou stránky fungovat nebo zda mi vrátí pezníze zpět nikdo nereaguje.

    5.3. 2019 podán podnět na ČOI

  • 10 %

    • Výhoda by byla kdyby s nimi ČOI zatočila
    • Morální mrzáci a zloději..

    Kdokoliv tam budete něco kupovat, tak počítejte s tím, že peníze bez velkých hráčů nedostanete zpět. Já platil kartou přes GoPAy a když už jsem nevěděl kudy kam, obrátil jsem se na svoji banku a reklamoval platbu, protože zboží nebylo dodáno, poté jsem objednávku stornoval a výhrůžky nepomohly. Musíte na ně podat trestní oznámení, nebo minimálně obrátit se na svoji banku, ta po vás bude chtít doložit údaje o platbě, případně vrácení zboží, či stornovaní objednávky. Mě to pak moje banka reklamovala u GoPay a ti jim strhli peníze zpět, dnes mi přišlo vyrozumění, že mi je poslali na účet a jsou tam. Celá tahle anabáze trvala 6 týdnů. Někde jsem se dočetl, že pokud se do toho vloží banka, je vysoká pravděpodobnost, že ty peníze dostanete zpět. Tahle firma, to jsou největší zloději a podvodníci na trhu. Postarám se o to, aby se to dozvědělo co nejvíce lidí, budu to na internetu cpát všude, kam to jen půjde. Když jim tak moc vadilo mi vrátit 1300,- tak holt ty škody budou mít větší. Když mi ukradli prachy, tak jsem jim psal, že si to nenechám líbit.

  • 10 %

    • rychle nabyl , rychle pozbyl..........
    • prosím nekomunikujte s nimi jsou to podvodníci.napsala jsem také na ČOI, zboží jsem jim vrátila bez problémů ale peníze už jsem nikdy neviděla,předtím báječná komunikace, že vrácené zboží dorazilo a do 14-dnů vrátí peníze ????? a ani po 2 měsících neodpověděli ani na dopis co jsem jim zaslala do Brna,na maily nereagují, i jejich linka 533533133 je nyní nedostupná, majitel země původu UK zřejmně za naše peníze odjel na dovolenou , neboť píší že do 11.1.2019 mají dovolenou ale že balej ve skladu dárky aby dorazily do vánoc ???a že si lidé mají dále objednávat NE NE nedělejte to

    NEOBJEDNÁVAT SI OD NICH NIC !!!!!!!
    jaja
    jde o provozovnu BRNO
    iNetMedia s.r.o.
    Křenová 19
    602 00 Brno

  • 10 %

    • absolutně vše

    Podán podnět k ČOI: E-podatelna (elektronický kontakt na ČOI)Sumář
    Sumář
    Podání #43941
    Předmět podání
    Nevyřízení vrácení zboží, nevrácení platby
    Podrobný popis
    Dne 12.12.2018 jsem obdržela objednané zboží od firmy Zbožomat. V zákonné lhůtě jsem ho vrátila i uvedeným čísla účtu pro vrácení platby. Odstoupení od smlouvy také bylo provedeno přez jejich stránky. jediné co mi přišlo potvrzení o přijetí Odstoupení od smlouvy. Do dnešní doby nemám své peníze zpět a společnost absolutně nekomunikuje. Telefony nezvedá a na maily neodpovídá. Domnívám se, že došlo k porušení obchodních podmínek.

  • 10 %

    Velmi špatná zkušenost.. před Vánoci posouvali termín dodání, prý kvůli držení zboží na celnici, takže jsem objednávku stornovala, bohužel již zaplacenou.. několikanásobně jsem jim psala, volala,bez úspěchu.. někdy v lednu zboží dorazilo na výdejnu,kde jsem si ho nevyzvedla, pravděpodobně bylo kurýrem vráceno.. ovšem nadále se nejde dovolat a nikdo neodpovídá na mou prosbu vrátit peníze...

  • 10 %

    Bohužel zkušenost špatná.- Na vánoce objednáno. Zboží dodáno, bohužel ale bylo naházené v krabici, takže část rozbitá. Reklamace uznána 20.12. prý vrátí peníze. Dodnes peníze nemám.Telefon nikdo nebere, na urgenci vratky jsem dostala odpoved až 1.2. Prý mám připsaný kredit na učtu. Bohužel ale částka tam neodpovídá tomu co mám mít zpět - s tím bonusem za dlouhé čekání a nelze eshopu již odeslat ani objednávka. Telefon stále nikdo nebere. Je vypnuty. Přidám se klidně ke stížnostem na kontrolu tohoto eshopu.

  • 10 %

    Zdravím, nic u nich neobjednávejte, firma byla převedena na podzim na cizince, na sídle dle OR nesídlí. Poštu nepřebírají.

  • 10 %

    • nic
    • Nereagují

    Já objednala zboží 10.12. Chvili ještě komunikovali, že něco není skladem...bla bla bla a od nového roku už nekomunikují vůbec. Takže nějaké stěhování skladů jsou kecy.

  • 10 %

    POZOR! DOPORUCUJI VUBEC NIC NEOBJEDNAVAT. Nedokáží dodržet termíny doručení, zakaznická podpora téměř žádná (online chate nereagují, telefonická podpora nefunguje - záznamník vám řekne že jste v pořadí a nic víc, jediné kde se člověk dočká odpovědi je email, kde vám ale stějně odpoví strojově) celkově nedoporučuji zde cokoliv objednávat - konkurence v eshopech je veliká a většina funguje mnohem lépe než tento server.

  • 10 %

    • Podvod

    Vůbec nic neobjednávjte.Zboží neodpovídá popisu.Absolutní brak z Číny.Na reklamace nereagují a telefony nezvedaj.Podvodníci.Dávám podnět k Čoi.

  • 10 %

    • Eschop stále v provozu
    • Nereaguji

    Mám objednané zboží, zaplacené bankovním převodem a už mi přišla 2x upomínka o nezaplacení, na mé odpovědi nereagují a telefonní číslo samozřejmě neexistuje. Jediné číslo na které jsem se dovolala, byla výdejna v Hradci Králové a tam mi pani zdědila že nejsem první ani asi poslední, ona sama prý ví pouze to, že snad firma změnila majitele a ona osobně nic s nima nemá společného.
    Mám tam osobně pouze 700,-ale nechce se je ten hajzlum nechavat. Jdu do žaloby!!! Přidá se někdo?

  • 20 %

    • 24.1.2019. Nevídáno neslýcháno....snad se stal zázrak, snad
    • 28.1.2019.Dneska jsem to riskla a zásilku převzala i když jsem odstoupila od smlouvy a žádala z důvodu nedodržení dodací lhůty vrátit peníze na účet - přesto zásilku eshop odeslal.
    • Raději vůbec nekomentuji, že se změnil dodavatel/odesilatel a že jsem si objednala "balík na poštu" a oni to samovolně změnili na přepravu PPL a nadále neodpovídají na maily a telefony jsou nedostupné, atd.... Důležité je, že v zásilce je vše co jsem si objednala a zaplatila online. Pouze solná lampička na svíčku je prasklá - na dvě půlky. Nevím jestli ji zabalili již prasklou nebo se tak stalo při přepravě, ale to už je jedno, nechci to už řešit. Stálo mě to přes měsíc spoustu času a nervů a reklamace by byla dražší než ta lampička.
    • 24.1.2019. Stejně v tomto obchodě už nikdy více...
    • 28.1.2019. Eshop Zbožomat už nikdy více, stal se pro mě nedůvěryhodný a nezajímá mě, že se dva měsíce stěhuje. Slušnost je aspoň informovat mailem a ne nechat pouze hromadnou zprávu na recenzi. Nemluvě o tom, že "Obchod nemá zavedenou službu Ověřeno zákazníky" na Heurece. Heureka se s nimi v roce 2016 soudila za zneužití - viz: https://blog.heureka.cz/2016/02/25/pripad-zbozomat-cz-a-podvodne-nabidky-na-stovkomat-cz/. Držím Vám všem palce, aby se Vám podařilo dostat co jste si objednali nebo Vám vrátili peníze

    24.1.2019. Po měsíci, kdy eshop Zbožomat vůbec nereagoval na mé maily, nebral telefony, nezajímalo ho odstoupení od smlouvy a žádost o vrácení peněz .... mi dneska Zbožomat objednávku vyřídil a předal ji na PPL (i když jsem původně chtěla balík na poštu).
    PPL zásilku již přebrala a zítra by ji měli doručit....tak teď se jen modlím a doufám, že dostanu opravdu mnou objednané a předem zaplacené zboží a nebude v krabici zabalená třeba cihla :-(

    Jestli opravdu bude má objednávka v pořádku, tak zruším svou stížnost na D-Test - www.vasestiznosti.cz/stiznosti, dále zruším mou stížnost na ČOI - www.coi.cz a stáhnu řešení stížnosti/reklamace přes banku, přes kterou jsem uplatnila postup zvaný chargeback neboli zpětná platba.....já to nevzdám drahý Zbožomate - nikdo mě nebude okrádat.

  • 10 %

    • žádná
    • všechny
    • Nereagují, nekomunikují, nic neřeší
    • negativní , nedoporučuji nikomu objednávat

    Zboží jsem obdržela, ale kvalita se mi nelíbila a tak jsem zboží vrátila dne 20.12.18 . Do dnešního dne nemám peníze, nikdo se mnou nekomunikuje, telefon nezvedají a na email neodpovídají. Můžu říct, že 1500,- Kč není pro mě zrovna zanedbatelná částka. To, že píšou, že se stěhují na tom nic nemění, pracuji také na eshopu a toto bychom si nikdy k zákazníkovi nedovolili. Budu to řešit jinou cestou.

  • 10 %

    • podvodníci

    Po objednání jsem zboží zaplatila (předem), nejdřív přišla jedna upomínka, že jsem nezaplatila, potom druhá a nakonec mi napsali, že z důvodu nezaplacení je objednávka stornovaná. Peníze nevrátili, na e-maily nereagují a telefon mi hlásí, že s volaným číslem se nelze spojit. Obchod samozřejmě nedoporučuju.

  • 10 %

    • Žádná
    • Zloději!!!
    • Podvodníci!!!
    • Hnus!!!

    V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEDOPORUČUJI!!!! Já zboží ani nedostala, poslala jsem ihned peníze, přišla mi upomínka, že je nezaplaceno. Poslala jsem v příloze doklad o zaplacení, tak se omluvili a že zboží odesílají co nejdřív. Potom mi přišlo několik e-mailů se změnou datumu dodání, tak jsem objednávku chtěla zrušit a požadovala jsem peníze zpět. Ozvali se po nějaké době, že objednávku stornovali, kvůli dlouhé dodací době a že mi peníze budou vráceny na můj účet. Od té doby nekomunikují, na e-maily nereagují a telefony nezvedají!!! ...Jak se tak dívám, tak takhle parta zlodějů okradla již hodně lidí. Řešíte to prosím někd nějak? Přes policii nebo něco? Když se tak dívám, kolik nás tu je poškozených, určitě si tady na nás ta parta zlodějů “vydělala” slušné peníze a může to být bráno i jako trestný čin. Ozvěte se mi prosím na e-mail, pokud máte někdo nějaké bližší informace a nebo to nějak řešíte. Chci zkrátka své peníze zpět. E-mail je : [email protected]
    Děkuji :(

    Reakce obchodu Zbožomat.cz

    Dobrý den,

    Hluboce se omlouváme za vzniklé problémy.

    Po novém roce proběhlo stěhování, které jsme podcenili a na které jsme nebyli vůbec připraveni.

    Prvořadé je teď odeslat všechny zaplacené i nezaplacené objednávky, k tomu potřebujeme zaškolit nové lidi, proto se i nadále omlouváme, že nedokážeme brát telefony a odpovídat na emaily do hodiny jak jsme to dělali posledních 11 let!

    Po vzoru ostatních eshopů, u kterých tak rádi nakupujte, již nebude dostupná telefonní zákaznická podpora, která je zrušena.

    Jak se dostáváme zpět do provozu, tak to neuvěřitelně dlouho trvá. Jakmile se však dostaneme k vaší objednávce budete o všem informováni emailem, prosím vydržte, psaní dalších emailů nám práci neulehčí a hlavně to nic nezrychlí! Právě naopak. K objednávkám se stejně dostáváme postupně, chronologicky.

    Ještě jednou se omlouváme a prosíme vydržte, budete kontaktováni.