Přihlásit se a přidat recenzi
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Inzeruje zboží skladem, ikdyž není ani u dodavatele

    Reakce obchodu Žandashop

    Vážený pane Zemane, zboží nebylo na našem e-shopu jako zboží skladem, ale bylo označeno jako momentálně nedostupné. Bohužel toto zboží nevyrábíme a jeho naskladnění záleží na výrobci, nikoli nás. Proto vám bylo nabídnuto několik podobných alternativ, mrzí mne, že jste si nevybral. S daným výrobcem jsme již ukončili spolupráci pro nespolehlivost ve výrobě a nejsme jediní.Předpokládám, že dané zboží se vám již nepodaří sehnat :(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Žádné

    Děsný materiál hrozný šíleně předražený

    Reakce obchodu Žandashop

    Vážený pane Jaroslave Holakovský z Tachova, asi jste si nás spletl s jiným e-shopem, protože žádný cenový rozdíl v objednávce ani ve faktuře ve vaší objednávce není.
    Vaše hodnocení tedy nechápu!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nekomunikace, neschopnost omluvy v případě chyby ze strany obchodu - paní majitelky.

    Reakce obchodu Žandashop

    Vážená Heleno Zralá z Blanska, objednávku jste stornovala tehdy, když byla již na cestě k vám.
    Dle obchodních podmínek jsem vám měla vyúčtovat vynaložené náklady na přepravu, nikoli se vám omlouvat za to, že jste stornovala objednávku.
    Vaše komunikace je tedy opravdu na úrovni :(

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Přehledné stránky
    • Nic

    celkově se mi tento obchod zamlouval a nesklamal,děkuji.

    Reakce obchodu Žandashop

    Děkuji za vaše hodnocení a těším se na vaši další objednávku.

  • Doporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • seriozni jednani, konzultovala jsem koupi i po telefonu, kdyz jsem si nevedela rady a pani po telefonu velmi ochotne poradila, chyba byla na me strane, prehledla jsem sloupek vpravo v e-shopu
    • domnivam se , ze zadne

    spolehlivost, ochota, rychlost

    Reakce obchodu Žandashop

    Děkuji za vaše hodnocení a těším se na vaši další objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Obchod neměl na skladě mnou požadované zboží navrhl nahradit ho jiným typem s čímž jsem souhlasila ale poslal úplně jinou barvu než bylo domluveno. Bohužel ho již samozřejmě nestihnu vyměnit. Nedoporučuji. Také pomalá komunikace

    Reakce obchodu Žandashop

    Vážená paní Altmanová, nerozumím vašemu hodnocení, netuším o jakou záměnu se jedná.
    Žádný požadavek na výměnu, ani reklamaci barvy od vás nepřišel ani telefonicky, ani mailem.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • žádné

    DOPORUČUJI!!!

    Reakce obchodu Žandashop

    Děkuji za vaše hodnocení a těším se na vaši další objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nebylo doručeno na požadovanou adresu.
    • Zboží bylo dodáno v porušených obalech a
    • na jednom kuse je odloupnutá část povrchu.

    Reakce obchodu Žandashop

    Vážená paní Chejlavová, děkuji za vaše hodnocení.
    Jestliže přepravce jakkoli poškodil zásilku, měla jste jej dle námi zaslaných pokynů reklamovat přímo při převzetí. Za přepravu zboží zodpovídá přepravce, nikoli odesílatel.
    Přesto se vám omlouvám za nedokonalou přepravu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vstřícnost a ochota.

    Reakce obchodu Žandashop

    Děkuji za vaše hodnocení a těším se na vaši další objednávku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • přehlednost, cena, rychlost
    • nic

    supr obchudek a velice milé zasázení a komunikace

    Reakce obchodu Žandashop

    Děkuji za vaše hodnocení a těším se na vaši další objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dlouhá dodací lhůta

    Nic moc

    Reakce obchodu Žandashop

    Děkuji za vaše hodnocení, doba dodání se prodloužila čekáním na vaši platbu. Před přijetím platby za zboží není možné objednávku vyposlat, děkuji za pochopení.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    spokojenost

    Reakce obchodu Žandashop

    Děkuji za vaše hodnocení a těším se na vaši další objednávku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Kostym byl skladem, potrebovala jsem jej rychle.

    Pani byla velmi ochotna a kostym mi pripravila k vyzvednuti jeste v ten den, potrebovala jsem ho akutne do skolky pro dcerku ;-)

    Reakce obchodu Žandashop

    Děkuji za vaše hodnocení a těším se na vaši další objednávku.

  • Zboží jsem objednala 26.6.2016, 27.6.2016 převodem zaplatila, ale ještě nepřišlo. V úterý 12.7.2016 jsem zasílala dotaz přes kontaktní formulář, kde je chyba. Odpověď jsem doposud (pátek 15.7.2016) neobdržela. U mnou objednávaného zboží bylo uvedeno skladem. Velikost jsem uvedla do poznámky. U pokynů k platbě bylo uvedeno, že mohu stav své objednávky sledovat on-line. Stav mé objednávky hlásí: "Čeká se na platbu". Dle obchodních podmínek nezaregistrovaní uživatelé nemohou sledovat stav své objednávky, nevím tedy, proč jsem obdržela v e-mailu zprávu, že mohu sledovat stav své objednávky, když nejsem registrovaná. Z obchodních podmínek kopíruji:".... provozovatel vyexpeduje zboží maximálně do 3 pracovních dnů od přijetí platby na účet, či po obdržení objednávky. Prodávající dodá zboží kupujícímu nejpozději do 15 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání.". Pravidelně kontroluji, zda nemám odpověď ve spamu. Nemám. Na stránkách obchodu není uvedena informace o případné dovolené... apod. Číslo účtu jsem několikrát kontrolovala, zda je shodné to uvedené u pokynů k platbě s výpisem z mého účtu. Je shodné včetně VS. Samozřejmě toto není můj první nákup přes net, ale doposud jsem se s takovým přístupem nesetkala. Výzva k recenzi na Heurece mi přišla již 7.7.2016, nechtěla jsem hned psát negativní recenzi, ale myslím, že už jsem čekala dost dlouho...........

    Reakce obchodu Žandashop

    Vážená paní Edito Zlámalová z Hodonína, děkuji za vaši recenzi, omyl v přijetí vaší platby na náš účet vám byl vysvětlen mailem.
    Info o uzavření e-shopu z důvodu rekonstrukce vám přišlo dne 12. 7. v 11:11 na váš mail jako automatická zpětná odpověď na váš dotaz. Proto nerozumím vaší lži v recenzi, že jste neobdržela odpověď. Respektive chápu, chtěla jste si vybít zlost, OK.
    Přeji vám hezký den!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Vše přehledné, dostatek info o zboží

    Vše v pohodě

    Reakce obchodu Žandashop

    Děkuji za vaše hodnocení a těším se na vaši další objednávku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Dobra cena zbozi, ktere jsem potrebovala.

    Pred objednavkou jsem si zavolala, zda jsou schopni zbozi dorucit nasledujici den. Pani mi to potvrdila a druhy den jsem mela klobouk doma. Potrebovala jsem ho takto narychlo a volala do trech obchodu a nikdo jej nemel skladem.
    Takze jsem spokojena i s rychlosti i s kovbojskym kloboukem, dcera v nem vystupovala na skolni akci a shanely jsme na posledni chvili ;-)

    Reakce obchodu Žandashop

    Děkuji za vaše hodnocení a těším se na vaši další objednávku.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost a výborná komunikace
    • nevím

    dobrý obchod

    Reakce obchodu Žandashop

    Děkuji za vaše hodnocení a těším se na vaši další objednávku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Výborná komunikace
    • žádné

    Doporučuji

    Reakce obchodu Žandashop

    Děkuji za vaše hodnocení a těším se na vaši další objednávku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nejnižší cena.
    • Paní velmi ochotná, po telefonu mi poradila s výběrem velikosti.

    Reakce obchodu Žandashop

    Děkuji za vaše hodnocení a těším se na vaši další objednávku.