Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Asi žádná
    • Zboží není k dispozici
    • Po stornování objednávky nevrací peníze
    • Následně nereaguje na mail, telefon ani SMS

    Pan Coufal si asi rád dělá ze zákazníků srandu a dojnou krávu. Naslibuje jak vše osobně vyřeší a pak už se odpovědi nedočkáte. Dle hodnocení nejsem jediný podvedený. Už měsíc a půl a peníze stále nikde - to předám na ČOI. Komu dalšímu tento e-schop nevrátil peníze, kontaktujte mne na mail [email protected]. Pokud celková dlužná částka překročí v součtu 5 tisíč Kč podám na něj trestní oznámení. Snad mu za to těch pár korun bude stát.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Spolehlivý obchod, rychlé jednání
  • 10 %

    • Horší obchod jsem nezažila

    Objednala jsem si kolagen, který na stránkách měli skladem. Uplynulo několik dní a žádný mail o předání dopravci, nic. Týden po vytvoření objednávky mi přišel automatický mail žádající recenzi. Napsala jsem tedy slušnou negativní recenzi popisující problém a že mě nejvíc štve, že mě o daném problému vůbec neinformovali. Uběhl další cca týden a opět žádná komunikace, nic. Napsala jsem jim tedy zprávu přes jejich stránky, že chci objednávku zrušit a vrátit zpět peníze. A zase už je to víc než týden a nic! Napsala jsem tedy po třetí, tentokrát už značně naštvaný mail a doufám, že už jim po čtvrté psát nebudu muset. Absolutně nechápu, proč takoví lidé vedou firmu. Obchod extrémně nedoporučuji, vyhněte se mu obloukem jako odteď já. Nezaslouží si ani tu půl-hvězdu kterou musím dát.

    EDIT: Opět uběhl více než týden, žádná komunikace a peníze zpět stále nemám. Neudělejte chybu jako já.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace
    • Neodpovídající informace o skladovosti produktu na webu

    Objednala jsem produkt, který byl na webu uveden skladem. Přišel potvrzovací email. Dalších 5 dní se nic nedělo, načež přišel další email, že objednávku přijímají do systému (!). Další 4 dny se nic nedělo, na mé emaily nikdo nereagoval. Kontaktovala jsem je tedy telefonicky, kdy mě ujistili, že se mi ozvou obratem zpět, až zjistí podrobnosti. To se nestalo. Následně přestali brát telefon, ale zaslali mi omluvný email, že produkt není skladem a zda jej nechci vyměnit za jiný. Nechci, děkuji. Na web je pořád produkt vedený skladem s dodací lhůtou 1-2 dny. Objednávku jsem zrušila a doufám, že alespoň vrácení peněz proběhne bez problému.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem si produkt 5.2., dnes je 19.2. a balík ještě ani nebyl předán dopravci. Nedostala jsem ani žádný email s vysvětlením, proč tomu tak je. Vždy pochopím, když se stane nějaký problém a jsem v tom velmi tolerantní, ale opravdu mě štve, když mi eshop nedá o ničem vědět. Žádný mail s tím, že se balík opozdí a ani z jakého důvodu. Kdybych to věděla dopředu, objednávku zruším a objednám jinde, jde o totiž o kolagen a vzniká mi tu čím dál větší počet dní, kdy ho neberu. Myslím, že informovat zákazníka o případném problému není nic těžkého a mělo by to snad být automatické.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Za prve jsem si neobjednaval žádný Enervit ale Zelený čaj udajne skladem. Objednavku jsem stornoval, ale zatim tyden bez odezvy z obchodu. Měl jsem si asi nejdriv přečíst recenze, pak bych tuto chybu neudělal

    Nebrat

  • 10 %

    • Né doporučuji

    SOU podvodníci, né posilajte peníze

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná komunikace
    • extrémně dlouhá doba dodání, jestli vůbec zboží přijde

    Obchod sliboval expedici během 1-2 dní, je to aktuálně týden a zboží stále nepředali dopravci.
    Ze strany obchodu žádná komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka ne dorazila, a peníze sem poslal

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ani po doložení screenu platby zboží zatím nedorazilo. Na maily neodpovídají, telefon neberou ani nevolají zpět.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží i přes informaci že je skladem nebylo dodáno. Obchod nereaguje na maily ani telefony.

    • Postrádám komunikaci. Nevím ani, jestli jste zboží odeslali.
  • 10 %

    Dobrý den, 2.8. jsem objednal produkt, když se několik dní nic nedělo, napsal jsem e-mail - bez odezvy. Když jsem volal, dovolal jsem se až na několikátý pokus v horizontu několika dní, bylo mi řečeno, že produkt má dlouhodobý výpadek, po domluvě jsem zkusil pár dní počkat, jestli se tedy nenaskladní. Nenaskladnil. Chtěl jsem peníze zpět, dovolal jsem se a bylo mi řečeno, že peníze dostanu zpět. Už je to několik týdnů (dnes je 13.9.), co čekám na své peníze. Telefon se nebere, reakce na smsky nula.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno před týdnem a nic se neděje - zboží ještě nedorazilo

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dlouhodobá výborná zkušenost s odběrem a dopravou inzerovaných produktů
  • 100 %

    • Po počátečním nedorozumění ohledně objednávky, pak vše super, komunikacem rychlost dodání. DOPORUČUJI
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Skvělá komunikace

    Týden po zaplacení objednávky bez komunikace, nereagují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlé vyřízení objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod se týden po objednání a zaplacení objednávky neozýval a až po opakovaném kontaktování z mojí strany mi bylo sděleno, že velikost mikiny, kterou jsem objednala, již nemají na skladě.