Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná komunikace již 14 dni, zboží doposud nedorazilo. Je pravda - byly Vánoce.

    Reakce obchodu Výměna-displeje.cz

    Vážený zákazníku, objednal jste si displej, který nebyl skladem a datum naskladnění bylo uvedeno 31.12.2020. Displej ale dorazil dříve a včera 29.12.2020 Vám byl odeslán na Vaší adresu. Je nám lito, že nás nedoporučujete a i tak věřím, že budete s displejem spokojený.
    S pozdravem Aleš Kulich

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Seriozni jednani pani u telefonu, ale bohuzel technickym vecem moc nerozumi
    • Za 1500 kc prisla neoriginalni klavesnice, ktera se musela dost narocne upravit, aby do notebooku sedla (vrtani direk a pilovani tech stavajicich, coz z duvodu vodivych pilin neni uplne idealni)

    Vstricne jednani, ale prodavani neorigo dilu za nehorazne ceny.

    Reakce obchodu Výměna-displeje.cz

    Vážený pane Bartoši, velice nás mrzí, že nás obchod nedoporučujete, do Vašeho notebooku se instalovalo více typů klávesnic a řešil jste to s kolegyněmi. Pokud Vám klávesnice nepasovala, měl jste nás kontaktovat. S úctou Aleš Kulich

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Na webu bylo uvedeno, že zboží je skladem, bohužel mi následně sdělili, že budu čekat 3 týdny na naskladnění, proto jsem objednávku zrušila.

    Reakce obchodu Výměna-displeje.cz

    Vážená paní Ludmilo,
    je nám líto, že nedoporučujete náš obchod, kontroloval jsem stav skladu a zboží skladem nebylo když jste objednávku vytvářela, takže nemohlo být na webu napsáno, že je skladem. Objednávku jste vytvořila večer a ihned ráno jsme Vás informovali kdy předpokládáme naskladnění baterie. Opravdu jsme udělali vše co bylo v našich silách.

    S úctou Aleš Kulich

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po zaplacení zboží jsem se dozvěděla, že ho dostanu cca začátkem listopadu a objednávala jsem ho začátkem října

    Reakce obchodu Výměna-displeje.cz

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za pozdržení Vaší objednávky. Zboží bylo při vytváření objednávky už vyprodané. Jakmile baterii pro Váš notebook Toshiba Satellite C50-B-12L naskladníme, ihned ji vyexpedujeme na Vaši adresu.
    Děkujeme za Vaší objednávku.

    S úctou, Dominika Lacková

    • Ač bylo u zboží napsáno, že je skladem, bylo mi sděleno, že skladem není a že dodací doba je cca měsíc.

    Reakce obchodu Výměna-displeje.cz

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za nepříjemnosti spojené s objednávkou. Vždy se snažíme kontaktovat klienty se změnou dostupnosti co nejdříve. Věříme, že se tato situace již nebude opakovat.

    S úctou, Veronika Hůlová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejedná se o nabíječku Asus, ale o zdroj od jiného výrobce. Na stránkách obchodu aby to jeden hledal lupou, jedná se o podvodné chování.

    Reakce obchodu Výměna-displeje.cz

    Vážený pane Petře, je nám líto, že nedoporučujete náš obchod. Nabíječka kterou jste si zakoupil má v popisu uvedeno o jakého výrobce se jedná. Pokud s produktem nejste spokojený, můžete ho vrátit do 30-ti dnů.

    S úctou Aleš Kulich

    • Neuznaná reklamace

    Reakce obchodu Výměna-displeje.cz

    Vážený zákazníku,
    je nám líto, že náš obchod nedoporučujete. Reklamovaný displej jste nám zaslal prasklý, na mechanické poškození se záruka nevztahuje. Děkuji za pochopení s úctou Aleš Kulich

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    +- neříkám, že je to špatný obchod, jen ho nemůžu ohodnotit, když ještě není co. Zboží bylo objednáno a obj. potvrzena 25.3. tedy před třemi nedělemi.
    Vzhledem k tomu, co je dnes okolo nás, bych jim dal ještě trochu času.

    L. P.

    Reakce obchodu Výměna-displeje.cz

    Vážený pane L.P.,

    děkujeme za Vaší objednávku. Zároveň mě velice mrzí, že náš obchod nedoporučujete. Ano termíny jsou zdlouhavé u produktů které jsou na objednávku. I přesto se snažíme zákazníky dopředu informovat o případných změnách v dodávkách.

    S úctou Aleš Kulich

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nefunkční zboží

    Reakce obchodu Výměna-displeje.cz

    Vážený zákazníku, omlouváme se za komplikace. Zboží jste zaslal zpět a nyní Vám budou vráceny peníze v plné výši. S úctou Aleš Kulich

  • inzerovane zboží - nabíjecka k notekooku - byla pro jiný model

    Reakce obchodu Výměna-displeje.cz

    Vážený zákazníku, děkujeme za objednávku. Nabíječku jsme Vám poslali pro objednaný model notebooku, pokud nesedí, zkontrolujte model notebooku a kontaktujte nás prosím. Zařídíme bleskovou výměnu :) S úctou Aleš Kulich

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlost doručení

    Od objednání po dodání si nemůžu na nic stěžovat. Ovšem po rozbalení mě všechen smích přešel. Mělo dorazit nové LCD místo toho přišel jakýsi repas, který k novému lcd měl opravdu daleko. Amatérské sváry rámečku, poškrábaná zadní strana, opravovaná páskou, špinavé lcd, chybějící štítky od výrobce. Dohodli jsme se na výměně, ale paní mi jaksi zapomněla říct, že výměna bude tak, že prvně odvezou moje lcd a až poté co dorazí odešlou nové .Protože jsem nemohl dále čekat a lcd bylo jinak funkční, byl jsem nucen je použít. Bohužel k mému překvapení má vadné pixely i přesto, že uvádí 100% stav, nové LCD bez vadných pixelů. Za mě už nikdy :). Jediné pozitivum beru to, že byli ochotni vše řešit a nabídli mi slevu na dopravu pro budoucí nákup a výměnu zboží, ovšem jakou formou? Pokud člověk chce čekat další týden, či dva na reklamaci, tak je to asi ok.

    Reakce obchodu Výměna-displeje.cz

    Vážený zákazníku,

    za způsobené komplikace se velice omlouváme. Nabídka na výměnu displeje je stále aktuální, včetně slevy na dopravu u nové

    objednávky. Záruka na nový displej trvá po dobu 2 let. Pokud však o displej nemáte zájem, můžete jej vrátit v rámci 30 dnů.

    Velice rádi s Vámi tuto nepříjemnou situaci vyřešíme a budeme se snažit aby se již neopakovala.


    S úctou Dominika Lacková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod komunikuji, což oceňuji a zdůvodňuje nedodání takto:
    Vážený zákazníku,
    velice se omlouváme za způsobené komplikace, dodávka baterií se bohužel pozdržela z důvodů vánočních svátků a přetížení našich dopravců. Naskladnění proběhne přibližně 2.1.2019. Prosím o vyjádření, zda uvedený termín akceptujete. Tato situace nás velice mrzí.
    Na jednu stranu to chápu, ale lepší by bylo nabídnout zákazníkovi reálný termín dodání a třeba překvapit a dodat zboží dříve, když by to bylo možné. Proto nemohu být spokojen.

    Reakce obchodu Výměna-displeje.cz

    Vážený zákazníku,

    velice nás tato situace mrzí. Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace. Bohužel během vánočních svátků nedokážeme ovlivnit dobu dodání od našich dodavatelů.

    Baterie byli již naskladněny a zítra Vám bude vyexpedována.

    Doufáme , že s baterií budete spokojen a že bude dlouho a dobře sloužit.

    S úctou Simona Pospíchalová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Přestože jsem byl ubezpečen, že baterie je správná, byl jsem nucen ji vrátit. Nebylo tomu tak ...

    Reakce obchodu Výměna-displeje.cz

    Vážený zákazníku,

    velice nás tato situace mrzí. Do Vašeho notebooku Vám neseděla baterie s kapacitou 7800mAh , samozřejmě Vám ji můžeme vyměnit za nižší kapacitu 5200mAh, která je plně kompatibilní s Vaším notebookem.

    S úctou Simona Pospíchalová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Charger is not working, send email but not replying, poor service, had to ask bank to claim money back.

    Reakce obchodu Výměna-displeje.cz

    Dear customer,

    We are sorry yout this situation. Unfortunately we didn't find your e-mail. Now a claim is in progress and your money will be refunded.

    Sincerely Yours Dominika Lacková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Máte radost, že mají konečně Vaši nabíječku, kterou nikde nemůžete sehnat
    • Pošlou jinou a po lhůtě 14 dnů nevymění - neochota a to maximální

    Objednal jsem nabíječku pro můj nb. 14.8., bohužel ji nechal zabalenou a zkusil až 29.8. a konektor mi nesedí na NB, na který bylo deklarováno. Prosil jsem tak laskavě, zda by mi to nevyměnili a poslali mě, no víte kam, že je to už přes 14 dní a že mám smůlu. No ochota formy Albert reklamace. Vyhodím do koše těch 800 Kč a koupím si to prostě jinde a nikdy už zde nanakoupím a to hlavně kvůli ochotě vyjít vstříc. Zkontrolujte si balíček, hned jak přijde. Pošlou Vám klidně špatnou věc a pak je to Váš problém!!!

    Reakce obchodu Výměna-displeje.cz

    Velice se omlouváme za komplikace, nabíječku Vám samozřejmě vyměníme za správnou. Výrobce označuje dvě rozdílné nabíječky jedním kódem. S úctou Aleš Kulich

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlost dodání
    • místo Lenovo dodáno Movano,předražený o 250,-Kč o proti jiným dodavatelů

    Reakce obchodu Výměna-displeje.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za nákup nabíječky pro notebook IBM Lenovo G575 a za Vaše hodnocení.

    V naší nabídce máme kompatibilní nabíječky. V popisu produktu i na fotografiích je vždy výrobce "Movano" uveden.

    S úctou Vladislava Dudková

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    falsches Display gelifert kein Geldretour kein richtiges Display

    Reakce obchodu Výměna-displeje.cz

    Sehr geehrter Kunde,

    wir haben die Reklamation des Laptop Bildschirmfür das Notebook HP-Compaq Pavilion 15-N083EG erhalten.
    Erledigung der Reklamation: Austausch gegen ein neues Stück.
    Am 26.7.2018 wurde dir ein neuer geschickt.. Wir entschuldigen uns vielmals für die verursachten Komplikationen.

    Mit hochachtung Simona Pospíchalová

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlé dodání
    • bohužel kvalita dodané klávesnice mě velice zklamala
    • chybí podsvícení klávesy num
    • velice hlučná při psaní
    • do originálu má hodně daleko, kdyby stála polovinu tak je to akceptovatelné

    Reakce obchodu Výměna-displeje.cz

    Vážený zákazníku,

    na našem eshopu jste si objednal klávesnici pro notebook HP ProBook 450 G4, která je nepodsvícená.
    V případě, že jste s klávesnicí po připojení nebyl spokojen, určitě bychom řešili výměnu.
    Pokud byste měl zájem o podsvícenou klávesnici HP, určitě ji můžeme poptat u našeho dodavatele a díl Vám velmi rádi vyměníme.

    S úctou Vladislava Dudková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nekorektnost.Nevina.

    Místo opraveného notebooku mi přišel rozbytý!!!Když sem odesílal notebook,vše bylo vpořádku.Tedy kromě displeje,který sem si nechal opravit.Displej je vyměněn ale nejde odklopit a ani zklopit.Při tomto úkonu se notebook ještě vypíná a zapíná-BLBNE.Všem co obchod doporučují gratuluji.Já to štěstí neměl.

    Reakce obchodu Výměna-displeje.cz

    Vážený zákazníku,

    Při vstupní kontrole jsme zaznamenali stav Vašeho notebooku. Dle naší dokumentace byl u Vašeho notebooku poškozený roh u levého pantu a prasklý displej. Displej jsme Vám dle Vaší objednávky vyměnili a dále provedli výstupní kontrolu vyměněného dílu, který fungoval bez problému. Pokud jste však shledal závadu, můžeme zajistit svoz Vašeho notebooku a provedeme diagnostiku.
    Budeme Vás kontaktovat telefonicky.

    S úctou Dominika Lacková

    Upraveno: 21.5.2018 Vážený zákazníku, měli jsme snahu se s Vámi spojit, ale nereagujete na e-maily ani telefonáty. Z toho usuzujeme, že Vaše hodnocení byl pouze záměr naší firmu poškodit. Servisní technik provedl výměnu displeje dle Vaší objednávky a notebook jsme Vám zaslali zpět opravený bez Vámi popsaných závad. Velice nás tato situace mrzí.
    S úctou Dominika Lacková

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.