Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    70 %

    • Hrozně dlouho jim trvá než vrátí peníze a moc neodepisují na maily

    Již nenakoupím, jsou nejdražší

  • 10 %

    • Absolutně žádna komunikace ze strany obchodu pri reklamaci zbozi. Na maily neodpovidaji. Na zbozi jsem cekala navic docela dlouhou dobu. Penize zatim nevratili.

    Nedoporucuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikdo neodpovídá a nekomunikuje na požadavek vrácení penez.objednavka byla zrušena,ze strany obchodu.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rodinny podnik, mila komunikace aspolehlivost.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Prehľadný rýchly kvalitný ochotný
    • Nemá slabiny

    Doporučujem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • zboží jsem vrátila 5.2.16,dnes je 21.3.16 a peníze za vrácené zboží nikde...smutné

    nekupovat

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Vyborny prehlad,siroke spektrum ponuky.

    Odporucam kazdemu,mate z coho vyberat, krasna a bohata ponuka od najmensej damskej velkosti.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Levné a kvalitni zbozi
    • Rychle jednani
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Široký výběr a rychlost dodání.
    • Absolutní nekomunikace ze strany obchodu.
    • Ani po e-mailu žádná reakce.

    Kvalitní zboží v široké nabídce, rychle dodají, možnost i na Uloženku v centru Prahy.

    Ani týden urgenci žádná reakce na žádost o výměnu velikosti.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • přehledný výběr zboží
    • -po více než týdnu čekání jsem byla obeznámena, že zboží už nemají skladem
  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velice mě překvapila doprava zboží. Naprosto bezchybná. Informace o průběhu balíku byly skvělé.
    • Dodací doba, bohužel byly nějaké komplikace s dodáním, takže jsem na balík nějakou dobu čekala. Mohla jsem být informována o zdržení balíku např. e-mailem. Ale musela jsem si sama zavolat, abych se tedy dozvěděla, zda mi zboží vůbec dojde. Ovšem pán, kterému sem se dovolala na toto číslo: +420 775 707 808, byl velice ochotný, mi vše sdělit a vysvětlit. Velice slušný přístup a omluva za zpoždění. Byla jsem příjemně překvapena.

    Celkově jsem s obchodem velice spokojená. Přístup, se kterým jsem se setkala v případě menší drobnosti s dodáním je velice příjemný. Celkový dojem je velmi dobrý.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Přehledné členění obchodu. Rychlost, komunikativnost a spolehlivost prodávajícího.
    • Neznám.

    Doporučuji vlastní zkušenost. Není se čeho obávat.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    domnívám se, že již u daného zboží mělo být uvedeno, že není k dispozici

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Vse ok ale jeden maly nedostatek to ma .... boty prisly uplne jine .... :-(
    Vzhledem k tomu ze to byl darek k vanocum a dorazily tyden pred vanocemi sem neposilal zpet ...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při objednávce mi místo dvou páru ponožek poslali jen jeden. Cena dobírky ale bila za dva páry.

    Nedoporučuju! Neposlali objednané množství, které jsem zaplatil dobírkou. Neodpovídaj na e-mail.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • nedorazila mi faktura

    Reakce obchodu Viastyle.cz

    Fakturu máte vždy jako přílohu v mailu, který Vám příjde ve chvíli, kdy je objednávka expedována. Informace o elektronické verzi faktury, jsme Vám poslali na email.

  • 90 %

    • Vše ok,i objednané zboží bylo naprosto vpořádku
    • Rychlost dodání- suprová.

    vše ok,doporučuji obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Tento obchod v žádném případě nedoporučuji! Uvádí, že má zboží skladem, ale ve skutečnosti to tak není a zboží musí dodat teprve distributor. Dodání zboží "skladem" trvalo týden a bylo mi zasláno až po mé telefonické a e-mailové urgenci. Následně dorazilo zboží s vadou, dírka v lemu kalhotek. U kalhotek známé značky Lise Charmel za 1500 Kč dosti podstatná vada. Zboží jsme vrátila na jedinou adresu, která byla uvedena v obchodních podmínkách s požadavkem výměny či vrácení peněz. Sama jsem musela upozornit prodávajícího na to, že si balíček nevyzvedl a leží mu na poště. Obratem jsem dostala informaci, že reklamace se zásadně mají zasílat na sídlo firmy uvedené ve faktuře. Prodejce by si měl pečlivěji upravit obchodní podmínky. V současnosti údajně čeká na vyjádření distributora, což mě jako zákazník nemusí zajímat. Zboží na výměnu v mé velikosti prý nemá. Peníze mi nevrátil a nemám ani zboží. Doufám, že prodejce je alespoň trochu solidní, uzná svou chybu a vrátí peníze. Jinak využiji všech právních kroků, abych se domohla svých spotřebitelských práv.

    Reakce obchodu Viastyle.cz

    Važená paní Markéto, vše co uvádíte výše je pouze a jen důsledek Vašeho nepochopení a bouřlivého přístupu. Ostatně vše jsem Vám již napsal v reakci na Váš email. Vada, která byla na zboží, byla jen velmi těžko odhalitelná, šlo o síťované kalhotky a malinka dírka byla vedle švu vidět až na těle a i na základě fotografií od Vás, jsme ji hledali poměrně dlouho a museli kalhotky natahovat! Opravdu, ať děláme co děláme, nemůžeme zboží zkoušet na těle a nelze tak při veškeré vůli podobné vady odhalit. Nicméně tohle není pointa příběhu. Zřejmě velmi špatně čtete naše podmínky a hlavně, dle toho co píšete se zřejmě osobně cítíte jako velký znalec spotřebitelských práv, ale i přes Vaše výhružky v mailu tomu tak není. Není pravda, že nemáme uvedené zboží skladem, pouze velikost kalhotek, které jste objednala byla poslední a to byla jedina souvislost kdy jsem zmíňoval ditributora této značky. Žádala jste o výměnu, proto jsme dělali vše proto, abychom Vám zboží vyměnili co nejdříve a kdyby jste nereagovala tak nepřátelsky, měla by jste nejpozději v pondělí vyměněné zboží doma a to mimo veškeré zákonem stanovené lhůty pro reklamaci. V mailu, jsem Vám velmi pečlivě popsal následující postup a naprosto poctivě uvedl informace, jak bude věc řešena a Vy, jste si to celé převrátila a udělala s toho výše uvedený případ! Sama moc dobře víte, že jsem Vám psal že jsme zboží pro výměnu objednali a vyjádření jsem po dodavateli žádal pouze a jen proto, jelikož telefonicky, jsme se shodli na tom, že je to věc ojedinělá u této věhlasné značky. Pokud by jste pozorně a bez emocí četla naše obchodní podmínky, znala by jste zákonem stanovené lhůty na vyřešení reklamací a předešla by jste zbytečným výpadům vůči nám. Další věcí je, že 99% lidí, kteří komunikují z naší společností a řeší třeba výměnu zboží a podobně, využívá logicky adresy na faktuře, proto tam je! Na našem eshopu je adresa provozovny pro osobní odběry a jelikož máme s pobočkou České pošty v místě problémy s nedoručováním oznámení o zásilce, proto veškerou korespondenci řešíme v sídle společnosti. Toto, ale taky víte, dokonce jsme se omluvili za Českou poštu a poděkovali za oznámeni, protože jsme o něm opravdu nevěděli. Jinak by nám logicky, balíček dorazil. Nicméně Vy si to opět upravíte pro Váš příběh, který je tak typický pro lidi, nekomunikující, ale vyhrožující. Další nepravda obludných rozměrů se týka vrácení peněz. Ve chvíli, kdy tady reaguji na výše uvedené nepravdy, má již dávno zákazníce ve svém emailu naše definitivní stanovisko s ohledem na fakt, že s výměny zboží o které požádala a v souvislosti s jejim přístupem, velmi rádi peníze vrátíme! To vše prosím pěkně řešeno v rozmezí jednoho dne a jednoho odpoledne! Snažíme se vždy každému zákazníkovi maximálnně vyjít vstříc, ani teď tomu nebylo jinak. Vážíme si důvěry zákazníků, ale zjevně ne každý zákazník si to zaslouží, zvláště když se pozornosti dožaduje výhružkami. Naštěstí musím zodpovědně řící, že kromně dvou pro mně nepochopitelných případů, máme skvělé zákazníky a denně pozorujeme, že poslední roky zákazníci opravdu prošli velkou změnou a nakupování na internetu zvládají vítečně. Závěrem jen dodám, že se nezříkáme vady na zboží, byť je zcela nejasné jak k němu mohlo dojít, zboží jsme chtěli vyměnit velmi rychle a ke spokojenosti zákazníka, toto jsme celou dobu jasně deklarovali a obsah výše uvedeného komentáře, je zkreslený, a ve většině nepravdivý. Přesto se znova omlouváme zákazníci za vadu a za Českou poštu a tak jako vždy ve všech případech, nyni už ale v rámci standartních obchodních podmínek a zákonných lhůt celou věc vyřídíme.

  • Doporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    dobrý

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Dobre ceny
    • rozbity vyhledavac na eshopu

    Reakce obchodu Viastyle.cz

    Zajimavá informace, rozbitý vyhledávač jsme testovali a neodhalili jsme žádnou vadu. Pokud možno budeme rádi za informaci co Vám nefunguje. Předem děkujeme