Přihlásit se a přidat recenzi
  • 100 %

    • Rychlé dodání, i když nebylo skladem
    • Zboží dobře zabalené
    • Zboží odpovídá obrázku a popisu na webu
    • Široký sortiment, dobré ceny
    • Špatné recenze - obavy z nákupu, ale zbytečné

    Popravdě jsem se trochu obávala z nákupu, když jsem si četla recenze, ale potřebovala jsem nakoupit věci, které jsem jinde nenašla a nebo nebyly tak vyhovující nebo byly dražší. Navíc i web je docela amatérský, ale pokud se jedná o nějaký malý nebo rodinný obchůdek, tak to chápu.
    Takže jsem to zkusila, s platbou na dobírku. Vše proběhlo v naprostém pořádku, dokonce bylo zboží doručeno k mému příjemnému překvapení dříve, i když nebylo skladem. ZA MĚ SPOKOJENOST a děkuji.

  • 90 %

    • Opravdu široký sortiment
    • pěkné ceny
    • Komunikace s obchodem
    • Pouze jen doba dodání, ale pokud s tím počítáte, tak cca 7 dní problém není.

    Objednané zboží přišlo ve stavu v jakém jsem ho očekávala. Dodáno bylo vše z 21 položek a v pořádku. Jsem z něho nadšená. Pravda, přišlo osmý pracovní den, ale u zboží je napsáno, že je u dodavatele, tak s tím musíte počítat. Kvůli předchozím špatným recenzím jsem platila dobírkou.

  • 10 %

    • Nic
    • Objednany tovar nesuhlasi so zaslanym aj ked som sa vyslovene pytala na 1 detail ktory mi bol potvrdeny poslali mi iny a na ucet mi vratili o 17 eur menej ako mali.takze prakticky polovicu ceny mi nevratili.neodporucam

    Neodporucam.podla mna je to pracka

    Reakce obchodu U Pavoučků

    Dobrý den,

    zaslali jsme Vám přesně to zboží, které jste si objednala. Dotazovala jste, zda jsou žárovky barevné. Bylo Vám sděleno, že ano. Až když bylo zboží na cestě, jste psala, že Vám šlo o barevné sklo na žárovkách.
    Cenu za zboží jsme Vám vrátili obratem na účet a to jsme ještě zaplatili 100 Kč poplatek za převod, který Vám nebyl v žádném případě účtován. Kurz byl počítán dle aktuálního denního kurzu.
    Nechápeme, jak tu můžete psát o okradení o 17 EUR.

  • 100 %

    • Krásné zboží
    • Příjemné jednání
    • Dodání přesně dle dodací lhůty i dříve
    • Nejvyšší spokojenost

    Nějak už jsem nemohla vydržet dívat se na ty negativní recenze, které opravdu nechápu. Nejspíš nějací zakomplexovaní lidé, co si musí akorát stěžovat.
    Na e-shopu objednávám každý rok a nemůžu být více spokojená. Paní Křížová je úžasná a vstřícná. Udělala pro mou spokojenost maximum a na 100 % si objednám znovu!

  • 10 %

    • Zboží není až tak špatné ( pokud dorazí).
    • Vidím, že se nic nezměnilo. Objednala jsem si také zboží-už to bude víc jak rok- bohužel jsem přečetla recenze pozdě. Zboží jsem také předem zaplatila a opakoval se stejný scénář, jak jsem četla v recenzích.
    • Teprve po opakovaných urgencích a výhrůžce, že vše zveřejním v televizi, jsem objednané a zaplacené zboží obdržela.
    • Byla to moje první ( a naštěstí zatím poslední)negativní zkušenost s e-shopem.

    Tento obchod po vlastní zkušenosti nemohu doporučit.

    Reakce obchodu U Pavoučků

    Dobrý den,

    pokud budeme vědět na koho reagovat, tak to učiníme. Stále stejné dokola. Pokud je u zboží delší dostupnost ( obzvlášť před svátky ) je potřeba pečlivě číst upozornění na e-shopu.

  • 100 %

    Přidávám hodnocení e-schopu,informovala jsem policii a obchodní inspekci o podvodném inter.obchodování podvodníků.Objednala jsem si zboží ,bohužel zaplatila dopředu BOHUŽEL.Ani zboží ani navrácení peněz a ještě lživá komunikace e-mailem z jejich strany.Za 10 let se mi nestalo,že bych se setkala s takovými zloději!!!

    Reakce obchodu U Pavoučků

    Vážená paní Bachtíková,

    Musíme reagovat na tuto recenzi, ač neradi zveřejňujeme osobní údaje. Objednávku jste učinila 26.6.2017. Na platbu čekáme 5 dnů, tak jak to máme uvedeno v obchodních podmínkách. Platba bez VS dorazila po 14 dnech z účtu xxxxxxxxx/ 0300. Začala jste nás obviňovat po e-mailu, jaký jsme zloději, že nemáte zboží. To že je u zboží uvedena delší dostupnost, nebudeme ani komentovat. Platbu jste chtěla okamžitě vrátit, což jsme učinili. Na číslo, ze kterého přišla platba od vás.

    Domácí platba odchozí [Přidat kategorii] Běžný účet -> 1609xxxxx/0300 -543,00 CZK.

    Ta se nám po týdnu vrátili zpět. Samozřejmě, že z vaší strany nedošlo k žádnému oznámení, že číslo není vaše a platbu máme zaslat jinam. Nakonec jste nám napsala, že to je posíláne přes poštu a chcete to vrátit složenkou. Tak jsme také tedy učinili. Nikdo vám nic nedluží a nechápeme toto hodnocení. Veškerou korespondenci máme uloženou a můžeme vše doložit!!

  • 10 %

    • xxx
    • Čekáte a čekáte, nic se neděje a pak se začnete ozývat a zjistíte, že údajně stále dodavatel nedodal, pak vám pošlou část zboží, ale jinou, než-li jste si objednal, takže vrátíte a zase čekáte. Mezitím žádáte vrácení peněz, ale nic se nekoná a tak stále čekáte. Mám u nich přes tři tisíce dluh. Nemohu pochopit, že zastřešeni Heurekou stále pokračují. Nic neobjednávejte, kdybych to byla věděla, tak jsem do toho nikdy nešla.

    Jednoznačně podvodníci.

    Reakce obchodu U Pavoučků

    Dobrý den,

    rádi bychom reagovali, jen nevíme na co a komu.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • 10 %

    • - hrozná komunikace
    • - objednané zboží katastrofa, hrůza, hnus!!
    • - už NIKDY více!!
    • - v životě bych tento obchod nedoporučila a divím se, že ještě funguje!!!

    17.11. objednáno, obratem ihned zaplaceno, 21.11. emailem potvrzeno, poté už mne nikdo nekontaktoval, na první email odpověď že zboží bude odesláno do konce týdne, celý následující týden nic nepřišlo, další urgence už byla telefonická. 14.12 zboží konečně dorazilo. Když jsem jej rozbalila byla to katastrofa.. Objednala jsem si vánoční ozdoby a to co mi přišlo nemá s ozdobami co společného!

    Reakce obchodu U Pavoučků

    Příště prosím podepsat, nemůžeme reagovat.

  • 10 %

    • zboží nebylo dodáno. zaplaceno pouze 181 Kč, nebudu dál řešit

    trestní oznámení na tuto firmu je namístě

  • 10 %

    • dodáno bylo, co bylo objednáno
    • vcelku rychlá komunikace přes fb zprávy
    • -objednávka učiněna 19. 6. 2016
    • -na základě podkladů pro platbu jsme zaplatili částku včetně poštovného ( i přes deklarované poštovné zdarma při objednávkách do 19.6.)
    • -platba se nespárovala, protože jsme částku platili hned a 20.6 nám přišly nové platební podklady bez poštovného
    • -bylo slíbeno navrácení částky za poštovné, ale nestalo se tak
    • -v komunikaci na fb jsem požádala o dodání do 10.7.
    • -11.7 se status objednávky změnil na odesláno, od pošty dorazila zásilka 14.7.
    • -nedodržují vlastní obchodní podmínky

    v tomto obchodě si již neobjednám

    Reakce obchodu U Pavoučků

    Dobrý den,

    pokud máme akci na poštovné zdarma, VŽDY je uvedeno, že platební údaje zasíláme ručně po obdržení objednávky. Nemůžeme za to, že zákazníci nečtou. Podklady jsme vám zaslali bez poštovného. Ozvala jste se nám až 12.7, že nemáte balík. My jsme vám obratem poslali číslo zásilky.

    Jinak v obchodních podmínkách máme toto: V našem e-shopu je zboží od mnoha různých dodavatelů, z čehož plynou různé dodací lhůty. Obvyklá dodací lhůta je 3 až 20 dní.

    Zboží, které je skladem ( vyznačeno růžovou barvou SKLADEM ) odesíláme do 3 pracovních dnů nebo po připsání částky na účet. Obchodní podmínky jsme dodarželi!!!!!!!! Stačí pečlivě číst.

  • 80 %

    • Dne 17.5.2016 jsem si objednala keramickou kočku a také hned převodem zaplatila. Když po 3 týdnech zboží nedošlo, zatelefonovala jsem do obchodu. Paní byla příjemná a sdělila mi, že zjistí co je ze zásilkou a vše vyřídí. Dnes mi dorazil balíček, perfektně zabalený a dokonce byl přibalený dárek, asi za delší čekání.

    V tomto obchodě jsem nakupovala, protože keramickou kočku, na venkovní krb, jsem v tomto provedení jinde nesehnala.

  • 10 %

    • hrozná komunikace
    • dlouhá doba čekání
    • zboží dorazilo úplně jiné
    • JE TO HROZNÝ OBCHOD!!!!!
    • Už nikdy nic nikdo neobjednávejte.

    Nejdříve mi psali, že platba ode mě nedorazila, až po zaslání výpisu z účtu se mi teda omluvily. Tak si říkám dobrý to se stane... po 3 týdnech čekání stále nic, tak jsem napsala a paní na mě div nevyjela....opravdu byla na mě v e-mailu příjemná jako prd*l. Zboží mi včera konečně dorazilo a hrůza. Naštěstí jsem si u nich objednala jen jednu věc a tak to přežiji. Objednala jsem jsi žluté okvětní lístky, přišli mi bílé a na konci žluto-oranžové konce. Je mi líto, že jsem si dřív nepřečetla recenze. Nejhorší obchod co jsem kdy zažila!!! NIKDY SI NIC U NICH NEOBJEDNÁM A VY BY JSTE NEMĚLI TAKY, POKUD NECHCETE BÝT ZKLAMANÍ!!!

  • 10 %

    • - zboží zaplaceno ale nedodáno
    • - nepravdivé informace ohledně stavu objednávky

    Že já hloupá zvolila platbu předem a nekoukla jsem nejdřív na hodnocení. Pokud eshop zboží nedodá do 14 dní, jsem pevně odhodlaná řešit to přes ČOI podáním oznámení nekalých obchodních praktik. Sice 600 v háji, ale pro ten dobrý pocit to fakt udělám, nesnáším takové vychytrálky.

  • 10 %

    • - nedodání zboží
    • - nevracení peněz
    • - pořád výmluvy a lži
    • - teď již nulová komunikace

    Recenze jsem si bohužel přečetla až po objednání a zaplacení zboží. Takže od ledna nemám ani peníze, ani zboží. Rozhodně nenakupovat, podvodný obchod!!!!!!

  • 10 %

    • nic
    • dlouhá čekací doba na zboží (přes měsíc)
    • dodáno nekompletní - třetina chyběla
    • špatná komunikace, výmluvy
    • neseriózní jednání
    • další dva měsíce neustálým urgováním z mé strany vymáhány peníze za nedodané zboží

    Nejhorší obchod, ve kterém jsem kdy nakupovala.
    Už nikdy více.

  • 10 %

    • NIC
    • -nedodání zboží
    • -žádná komunikace (popř.po měsíci až dvou)
    • -nevrácení peněz zpět

    Nedoporučuji tento obchod!

  • 10 %

    • nic
    • nedodání zboží
    • nevrácení platby
    • komunikace špatná

    Dne 4.8. 2015 děkuje paní Křížová za objednávku a prosí o zaplacení částky na účet což jsem neuváženě provedl.
    25.8.2015 jsem urgoval zásilku.Pan Kříž se velice omlouval že je dovolená a zboží má dostupnost do 14 dní.
    18.9.2015 jsem zrušil objednávku a žádal vrácení peněz ale ouha ticho po pěšině tak nemám co dodat.Nedoporučuji nakupovat.

  • 10 %

    • Nic
    • Některé zboží nebylo dodáno, ale bylo nauctovano.
    • Zbylé objednané zboží zaměněno za jiné, podobné.
    • Špatná komunikace se zákazníkem.

    Vím,že nebudu z tohoto internetového obchodu objednávat.

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.