• Nedoporučuje obchod

    10 %

    V červenci jsem objednala boty a 4. srpna přišel email s potvrzením o platbě. Dnes 7. listopadu nemám ani boty ani vrácené peníze. Komunikace s obchodem katastrofální, na emaily nikdo nereaguje a když někoho chytnu na stránkách facebooku,tak se slibují boty nebo peníze a nic. Paní se věčně vymlouvá,že mě posílala také emaily,které záhadně nikdy nedorazily. Poprvé jsem chtěla ušetřit za dobírku a zaplatila předem a bylo to i naposled. Za mě tenhle obchod určitě NE! Věc předávám obchodní inspekci.

    Reakce obchodu www.tvojekabelka.cz

    Dobrý den paní Lenko, tak to ale přeci není a nebylo. Chtěla jste si za vyprodané fialové martensky vybrat jiné. Posílali jsme odkazy do emailu, domlouvali se s vámi na facebooku na našich firemních stránkách a komunikovali s vámi. Minulý týden jsme se domluvili na stornu a v pátek vám byly peníze pod v.s. 165504 i odeslány zpět. Moc mne to mrzí, ale někdy se boty, nebo i jiné zboží doprodá.
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nekomunikace

    Ze třech objednaných věcí mi přišly dvě úplně jiné. U čelenky za kilo to ještě zkousnu, ale u šatů za 1600Kč, mě to trošku štve. Byla jsem ochotná si toto i přesto ponechat, abych ušetřila starosti sobě i obchodu. Příště tuto chybu již neudělám. Tedy, příště si zde objednávat už nebudu. Jelikož paní majitelka se během 14dnů ani neobtěžovala odpovědět na můj mail, natož se omluvit za to, že jsem nedostala to, co jsem si objednala.

    Reakce obchodu www.tvojekabelka.cz

    Dobrý den Nikolo, velmi mne tato zkušenost mrzí, ale nejsme si vědomé žádné chyby. O žádném emailu, o kterém v hodnocení píšete, nic nevíme, bohužel. Ráda bych jinak odpověděla a věc s vámi vyřešila. Je na nás všude uvedené i telefonní spojení. Prosím zavolejte nám, určitě vše vyřešíme, není naším zvykem hrát "mrtvé brouky". Pokud vám ale dorazily jiné šaty, jak píšete, měla jste je bez prodlení vrátit a reklamovat.
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevhodné CHOVÁNÍ PŘI POTÍŽÍCH - ještě ke všemu způsobené vinou obchodu
    • Nedůvěryhodné
    • Klient není pro ně důležitý
    • Neumí reagovat na vzniklou situaci tak, aby klient byl spokojen
    • Nevstřícná komunikace

    Nikdy neříkej nikdy, ale na tento obchod opravdu sedí slovo NIKDY VÍCE!!!

    Chování při obtížích a neschopnost situaci vyřešit operativně a rychle a ku spokojenosti zákazníka - mluvím o tom, že obchod udělal chybu a já jako zákazník nesu následky… A ještě musím navrhovat řešení já.

    Doručení balíku, na který jsem čekala 3 týdny, byl avízován na následující den. Nedorazil a tak jsem ho začala shánět. Přes dopravce, přes obchod… Nevěděli. Obchodu trvalo týden, než mi sdělili, že balík za cca 4000Kč byl v autě dopravce, které bylo odcizeno.
    Proč toto zjištění trvalo týden? Zajisté funguje komunikace mezi dopravcem a obchodem! Dále mi obchod napsal, že to není jejich chyba. A nenavrhli mi žádné řešení dané situace. Za služby jsem zaplatila a obchod má smlouvu s dopravcem, ne já...
    Potom mi obchod nebyl schopen nabídnout žádnou kompenzaci, nabídli mi produkt úplně odlišný. Např kupujete boty a oni vám nabídnou kompenzaci ponožky. Chování, že si klient připadá, že je otravuje. Navrhla jsem tedy jiné šaty, které chci, ale poslali mi odkaz na jiné. Ani nenapsali, že je nemají. Vlastně mi pak dali vědět, že jedině jeden typ šatů mi mohou poslat. Jiné nemají. Šaty jsem měla mít na svatbu!
    Odstoupila jsem od objednávky a napsali mi, že vrácení peněz bude trvat 14 dní ať jim pošlu číslo objednávky, která je v historii stejného mailu! Ani to si nezjistí a nechají, ať všechno pro ně udělá klient…
    Vůbec nechápu a velice mě mrzí, že jsem si vybrala tento obchod.

    Reakce obchodu www.tvojekabelka.cz

    Vážená paní Lindo, sama víte, že to, co tu píšete není v žádném případě pravda. Ono je to nesmírně jednoduché nás očernit a napsat negativní hodnocení, z kterého vyjdeme jako hlupáci, ale nás situace mrzí a nebyla a není zaviněná námi, protože:
    Objednala jste si zboží s dodáním tři týdny /mezi tímto zbožím bylo jedno, kterého byl POSLEDNÍ KUS SKLADEM- o počtu kusů informujeme zákazníky na eshopu u každé položky/. Termín jsme splnili, zboží řádně zajistili a vám odeslali. Bohužel do 48 hodin se vám zboží nedoručilo, a proto jsme kontaktovali zákaznickou linku firmy Geis, co se stalo s balíčkem pro vás. Sama jste měla sledovací číslo balíčku a mohla jejich zákaznickou linku kontaktovat sama také a kdykoliv. Tam nám bylo řečeno, že situaci prošetří a budou nás informovat, tři dny na to nám přišlo oficiální vyjdáření od ředitele firmy Geis, které jsme vám přeposlali jako citaci, uvádním níže:
    Vážený obchodní partnere,

    dne 26.9.2016 nám bylo odcizeno vozidlo-kamion s Vašimi níže uvedenými zásilkami........ Věc je v šetření Police ČR, která nás žádá o spolupráci neprodleným poskytnutím specifikace hledaného zboží a jeho hodnoty, vč. výrobních čísel. U zboží, které nemá výrobní číslo, prosíme o jakýkoliv jedinečný identifikátor.

    Požadované informace nám pošlete na adresu [email protected] a do předmětu zprávy prosím uveďte „Odcizené zboží“.

    O dalších krocích Vás budeme průběžně informovat. V případě, že Vaše zboží bude v nejbližší době Policií ČR nalezeno, bude Vám Policií vráceno zpět.

    Děkujeme za spolupráci a omlouváme se za způsobené komplikace. Geis ČR
    -------------------------------------------
    O této situaci se píše i na jejich firemních stránkách na facebooku.
    ihned jsme vás o vzniklé situaci informovali tím, že jsme vám přeposlali toto prohlášení a k tomu tento dovětek:
    "Paní Sádlová, bolerko a spodnička jsou objednané znovu. Horší problém je se šatičkami. Bohužel, ty co jste si objednala byly u nás na skladě poslední a dodavatel jiné nemá. Vyberete šatičky jiné?"
    Petra
    a vy jste nám v cca 10 až 15 emialech začala posílat jiné šaty, které jste si vybrala jako náhradní s tím, že jestli některé z nich jsou, že byste si je vzala jako náhradní a hlavně vaše komunikace směrem k nám začala být velmi nepříjemná a nepřehledná. Začala jste nás obviňovat, že to jsme přeci měli vědět hned. Bohužel, že byl ukraden kamion firmě Geis, kde byly i naše zásilky, jsme opravdu nevěděli. Při dotazu na pohyb u jejich operátora, začali náš dotaz prošetřovat. Ono když se ztratí 1300 zásilek, tak je to asi trochu mazec pozjišťovat, které tam byly a které se třeba jen omylem stal závlekem na jiné depo. Bohužel, váš balík, který od nás řádně odešel a byl odeslán, byl s ostatními 1299 kusy ukradel.
    Odeslala jste náhradní návrh, pak jste poslala jiný se slovy, jestli by nemohly mít větší výstřih, další co jste poslala, zase jestli by nemohly být světlejší, ale ne bílé, pak jste vybrala další, ale přidala k nim poznámku, že ztrácí na eleganci, další email přišel s dalšími čtyřmi odkazy na další a další šaty a přitom nad tím milion poznámek, ufff Ke každému modelu, který jste nám poslala - posílala jste odkazy z eshopu, ale již jste bohužel nesledovala, jestli je nabízíme ve vaší velikosti 50. Takže jsme trpělivě vždy odpovídali, že tyto nabízíme ve vel. např 42, že ve vaší velikosti bohužel nejsou a nešijí se až pak jsme ve vašem výběru narazily na jedny, které jsou ve vaší velikosti a dokonce i skladem a tak jsem vám napsali, že až pro vás přijde nové bolerko a spodnička, protože zboží jsme pro vás samozřejmě objednali znovu /to co nebylo u nás ve výprodeji jako poslední kus/ a je na cestě k nám a i jsme vás o tom informovali emailem, přidáme šaty z vašeho výběru a odešleme najednou. V žádném případě jsme vám za šaty nenabízeli kýbl :-) Jen jsme na vámi požadované modely odpovídali, zda je dodání možné ve vaší velikosti či nikoliv. A hlavně jste po nás stále chtěla "nějakou kompenzaci" a "slevu".
    Dnes jste nám napsala, že chcete vrátit peníze. Nemáme problém, slušně jsem vás požádala o sepsání odstoupení od smlouvy, kde byste nám uvedla číslo účtu a objednávky (je to pak jednodušší a rychlejší při komunikaci s paní účetní) a napsala vám, že vám peníze samozřejmě vrátíme do 14 dnů jak nám ukládá zákon - nikde jsme ale nenapsali, že až za 14 dní. Jedná se obecnou zákonnou formulaci při odstoupení od smlouvy. Víte, jsme v nepříjemné situaci, zboží pro vás, bylo od nás odesláno v pořádku. Že byl ukraden kamion s xstovkami balíků, kde bylo i pár našich a i ten pro vás, je smutné, omluvili jsme se i přes to, že opravdu není chybou naší, v současné době, než to vyřídí policie nemáme ani zboží, ani vrácené peníze a něj. Dělali jsme maximum a snažili se vám vyhovět, ale jak vidím, bylo to málo. Ještě jen upřesním, že vaše objednávka není za 4, ale za 3 tis.
    Velmi mě to mrzí, ale opravdu nevím, jak více ochotněji a vstřícněji jsme měli situaci řešit. V co ale věřím a o čem jsem 100% přesvědčená je fakt, že kdyby vám vaše zboží dorazilo, nedočkali bychom se hodnocení žádného :-D Nicméně, když je zákazník byť i neprávem, naštván na obchodníka, mílovými kroky míří na Heureku mu to vytmavit.
    Včera jsme vám poslali vyjádření firmy Geis o tom, že se zboží i kamion dohledalo a ptali jsme se vás, zda jej tedy nechcete odeslat, abyste měla šatičky, po kterých jste toužila vzít na svatbu. Ale odpovědi jsme se už nedočkali. Bohužel, moc nás vaše ignorace mrzí. Nic špatného jsme vám opravdu nevyvedli.
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Značky produktů v nabídce
    • Přehledné tabulky velikostí
    • Komunikace se zákazníkem - velmi špatná

    Při objednávce z 12.8. - platba převodem, mi dne 5.9. přišel e-mail o tom, že obchod stále čeká na platbu!
    Platba byla mojí bankou zaúčtována 15.8.
    Tedy do 18.8. musela být platba již na účtu eshopu.

    Na stránkách obchodu je doba dodání zboží deklarována 1-2 týdny!
    I v době dovolené bylo přislíbeno, že zboží bude objednáváno a plynule zajišťováno.
    Dne 5.9 (pondělí) po nepříjemném hovoru s paní ze zákaznického servisu (nebo to byla paní majitelka?) obdržím informaci, že vlastně platbu již mají a že mi příjde potvrzovací e-mail (ano, stale se), ale zboží bude buď koncem tohot týdne, nebo až příští týden teprve připraveno k expedici. To již od 12.8 nejsou deklarované 1 až 2 týdny, že?

    Čekání na zboží mi nevadí, pokud jsem informovaná o stavu své objednávky. Ale pokud o ní od 12.8 neslyším a 5.9. dostanu e-mail, že jsem ještě nezaplatila, nebudí tento obchod již důvěru.

    Nevím, zda se nyní zboží ještě vůbec dočkám.

    Reakce obchodu www.tvojekabelka.cz

    Dobrý den, vaše hodnocení jsme očekávali a samozřejmě nás velice mrzí. Bohužel, vzhledem k naší všude avizované dovolené, která skončila před dvěmi pracovními dny, nedokážeme rychleji odbavovat objednávky a odesílat k zákazníkům. Chápeme vaši rozmrzelost a nespokojenost a budeme se snažit příště dělat ještě větší maximum pro to, aby nedocházelo k nedorozuměním. K párování plateb dochází také postupně. Ve vašem případě byla přispána dne 18.8., tedy v první den naší dovolené. Dnes vám byl odeslán email o tom, že jsme platbu v pořádku přijali.
    s pozdravem
    Petra

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • dodacia lehota

    Tovar som objednala 4.8., s tym ze dodacia lehota je 3 tyzdne. Potvrdenie o zaplateni mi prislo 10.8., coz je 4 pracovne dni od objednania. Dnes je 28.8. (16 pracovnych dni od objednania a teda 12 pracovych dni od prijatia platby) a tvor este nebol ani len odoslany! Vcera som nahodou sla na stranku tvojekabelka.cz lebo som chcela kamaratke ukazat co som si objednala a len tak som sa dozvedela, ze maju dovolenku a tovar odoslu az 1.9.!!! Ziadne oznamenie mailom. Dufam teda, ze tovar stihne dorazit najneskor 7.9.,inac ho obratom vratim, lebo uz mi bude uplne k nicomu!

    Reakce obchodu www.tvojekabelka.cz

    Dobrý den, to mne velice mrzí. Nicméně info o naší dovolené je na našich stránkách, kde jste si ho náhodou všimla, již od 1.8.2016.
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dlouha dodací doba, dle údajů na webu mělo byt zboží odesláno do 3 dnu, ve skutečnosti byl balíček odeslán 10 dni od zadaní a zaplacení objednávky. Ze strany e-shop žádná komunikace ohledně tohoto zpoždění.
    • Komunikace se zákazníky

    Pokud je zboží dostupné za obdobnou cenu v jiném e-shopu, doporučuji objednat jinde.

    Reakce obchodu www.tvojekabelka.cz

    Dobrý den, bohužel se musíme bránit. Na našich stránkách byla uvedena informace, že náš dodavatel zboží, které jste si u nás objednala, má dovolenou a že se dodání opozdí a že děkujeme za pochopení. A konkrétně vám jsme ještě odesílali s touto informací i email. Zboží vám bylo odesláno ihned po naskladnění v pořádku. Pokud chcete mít jistotu okamžitého doručení, je třeba objednávat zboží ze sekce "skladem", které odesíláme okamžitě.
    s pozdravem
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    dodací lhůta byla dlouhá. Chápu, že bylo zboží objednáváno z ciziny, to bych také neměla jako hlavní výtku. Nejhorší je, že jsem si objednala lodičky, poprvé přišly špinavé a poškozené od lepila. Zboží jsem vrátila. Podruhé přišly boty opět zamazené, nevím od čeho, ale čekala bych, že si to prodejce alespoň zkontroluje, když už první objednávka byla kvůli tomu vrácena. Boty bych si odtud už nikdy nekoupila a nedoporučuji to ani ostatním. Více zkušeností s tímto obchodem určitě nechci mít.

    Reakce obchodu www.tvojekabelka.cz

    Dobrý den paní Lucie, dodací doba je u nás v průměru 5,1 dne viz hodnocení v hvězdičkách výše. Nepřijde mi to jako dlouhá doba na to, že objednáváme z ciziny a u lodiček byla uvedena dodací doba 14 dní. Poprvé vám přišly umazané od lepidla na mašličce po boku. Nabídli jsem vám výměnu a boty vám vyměnili během sedmi kalendářních dnů s tím, že jsme je kontrolovali a žádnou vadu na nich tentokrát neshledali. Nicméně boty, které jste si vybrala, patří k levnější kategorii tj. cca 600 Kč za pár a jsou potaženy saténovou látkou a ta je k ušpinění náchylná. Vaše nespokojenost nás nesmírně mrzí, protože si nejsme vědomé žádného pochybení, ba právě naopak. Snažili jsme se vaši reklamaci vyřídit v co nejkratším možném termínu, abyste událost, na kterou byly určené stihla. Promptně jsme s vámi komunikovali a i přes to, že jste nás téměř denně kontaktovala na emailu, jsme vám vždy trpělivě odpovídali a reklamaci řešili co nám síly stačily. Nelíbí se mi, že díky ušpiněné špičce botky nás hodnotíte takto nízko. Z naší strany bylo totiž vše nadstandardně v pořádku. Proto jedna hvězdička za komunikaci je více než nepravdivá, stejně tak i dvě u dodací doba

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • výběr
    • dlouhá dodací lhůta

    pěkný výběr
    problémy s dodáním zboží, po zaplacení trvala dodávka celý měsíc, nutno několikrát urgovat dodávku zboží

    Reakce obchodu www.tvojekabelka.cz

    Dobrý den paní Vencálková, máte pravdu, dodání zboží se pro vás opravdu protáhlo. Došlo k souběhu několika nešťastných náhod a někdy, i když se člověk hodně snaží, murphyho zákony fungují nadpozemsky. Omluvili jsme se vám za to do emailu a omlouváme se znovu. Doufám, že vás třeba někdy v budoucnu budeme moct přesvědčit, že to umíme i lépe.
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • ON-LINE CHAT, VELKÝ VÝBĚR
    • KOMUNIKACE, NECHÁJÍ VÁS ČEKAT BEZ KOMUNIKACE, IKDYŽ ZBOŽÍ NENÍ SKLADEM

    MOŽNÁ JE TO O ŠTĚSTÍ, ALE S TÍMTO E-SHOPEM NEMÁM DOBOU ZKUŠENNOST, NECHALI MĚ ČEKAT NA ŠATY 5 TÝDNŮ OD ZAPLACENÍ A PAK MI SDĚLILI, ŽE ZBOŽÍ JIŽ NEBUDE!

    Reakce obchodu www.tvojekabelka.cz

    Dobrý den vaše hodnocení mne velmi mrzí. Bohužel i když jsou šaty zaplacené u výrobce a na faktuře v emailu, neznamená ještě fyzicky že přijdou a proto nerada dopředu slibuji, že dorazí, kor když vidím, že se doprodávají a jsou poslední kusy skladem. Velmi jsme se vám omlouvali a peníze vám okamžitě převedli zpět, měla jste je do hodiny na účtu. A pak nerozumím vašemu kladnému hodnocení chatu, kde jsme s vámi komunikovali xkrát a vždy odpovídali na vaše dotazy a stejně pak nás hodnotníte červeně jako nekomunikativní.
    Snažíme se, co nám síly stačí, bylo by super, mít nabouchaný sklad, bohužel naše finanční možnosti na to zatím nedosáhnou.
    Mějte se a třeba nám někdy v budoucnu dáte druhou šanci.
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • 21.4.obchod potvrdil přijetí objednávky a 21.4. jsem odeslala platbu
    • teprve 27.4.jsem obdržela potvrzení přijaté platby. Podle zákona do 2.-3. dne musí být platba připsána. To byla dosud poslední zpráva obchodu, dnes je 3.5.zboží nemám ani zprávu o něm.

    Reakce obchodu www.tvojekabelka.cz

    Dobrý den, ano platba byla připsána 3.den po zaplacení. Potvrzení jsme vám poslali až po napárování v účetnictví. Dodací doba u objednaného zboží je 14 pracovních dní, ty ještě neuběhly, proto od té doby nepřišla žádná další informace o změně ojednávky. Dodací doba je uvedena i s podrobným popisem u každého zboží v eshopu.
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí zboží, které nemůže dodat.
    • Včas neinformuje o nemožnosti dodat zboží.

    Reakce obchodu www.tvojekabelka.cz

    Dobrý den, velmi nás mrzí vaše negativní hodnocení. Bohužel zboží, které jste objednala, výrobce doprodal a ihned, jak jsme se to dozvěděli, jsem vás informovali. Lépe a rychleji to opravdu neumíme. Snad nám třeba ještě někdy v budoucnu dáte znovu šanci vás přesvědčit, že obchod umíme i lépe.
    s pozdravem
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • naprostá nekomunikace ze strany obchodu
    • stále jsem nedostala ani odpověď ani peníze

    nedoporučuji :(

    Reakce obchodu www.tvojekabelka.cz

    Dobrý den paní Iveto, tak to mne velice mrzí váš dojem z nákupu. Ale tak to přeci nebylo....Objednala jste si šatičky, ty bohužel byly vyprodané a tak jste si vybrala jako náhradu jiné. Bylo tam třeba ale doplatit rozdíl mezi jednotlivými modely ve výši 410,- Kč. To jste nakonec nedoplatila a zažádala po dvou dnech o storno (storno proběhlo minulý týden). Eshop Tvojekabelka.cz vám nedluží žádné peníze.
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • moc dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu www.tvojekabelka.cz

    Dobrý den, velmi mne mrzí vaše negativní hodnocení. Dodací doba je u vaší objednávky 14 pracovních dnů (je i řádně uvedena v eshopu u zboží, které jste si objednávala a s dodací dobou při objednání souhlasila) Tato doba uplyne až příští týden. Snažíme se prodávat jiné zboží než konkurenční eshopy, ale bohužel nese to s sebou i delší dodací dobu - ta je ale kompenzována rozumnou cenou.
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nebezpečný obchod,zboží skladem vůbec nemají!!!

    Reakce obchodu www.tvojekabelka.cz

    Dobrý den pane Dane, vaše objednávka byla na zboží s dodací dobou 21 pracovních dnů, zatím zboží nedorazilo, skladem v žádném případě nebylo. Kdyby ano, měl byste jej do 24 hodin doma. Mějte krásné svátky
    Petra

  • Dosut jsem neobdržel kompletní zásilku.

    Reakce obchodu www.tvojekabelka.cz

    dobrý den pane Imrichu, o nedodání spodničky víme. Měla by dorazit v pondělí a i vám odejít, stačilo zavolat, rády bychom vám poskytly kompletní informace, ostatně jako vždy
    Krásné svátky
    Petra

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obdržel jsem jiné zboží než jsem objednal.

    Reakce obchodu www.tvojekabelka.cz

    Dobrý den pane Aleši, my se vám slušně omluvili, že jste dostal jiné zboží nezáměrně ale proto, že dodavatel jej poslal- jedná se o černou pletenou čepici s bambulí, ta pro vás byla i zajištěna a i vám poslána. Bohužel dodavatel poslal jiný typ, DRAŽŠÍ, a my vám jej poslali. Jediný rozdíl je v tom, že čepice je ještě zateplená fleesovou podšívkou a má trochu jinou barvu bambule. Nabídli jsme vám i možnost, pokud nejste spokojen, abyste nám zboží vrátil,od 10.12.2015 (dnes máme 4.1.2016) ale odpověď od vás do dnešního dne nepřišla žádná a čepice samozřejmě také ne
    Takže i přes to,že nám udělujete negativ, jste pravděpodobně s čepkou spokojen :-)
    s pozdravem
    Petra

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dostupnost různého zboží
    • neserioznost,nedůněřivost

    veliké sklamání

    Reakce obchodu www.tvojekabelka.cz

    dobrý den, vaše hodnocení jsme nepochopili a vůbec nevíme, čeho konkrétního se u vaší objednávky týká?
    Petra