Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Před cca 3mi lety jsem začala nakupovat v tomto internetovém obchodě krmivo pro svého psa. Nikdy nebyl s ničím problém, zboží došlo vždy v pořádku a velmi rychle, ceny byly srovnatelné s ostatními eshopy s krmivy pro zvířata. Za poslední rok jsou s eshopem jen problémy. 3x mi byla zrušena objednávka z důvodu, že zboží nebylo skladem, přestože na eshopu ho skladem měli. Jednou jsem dokonce týden čekala na své zboží, které bylo zaplaceno bankovním převodem, ale zboží nedorazilo. Po telefonátu na infolinku jsem se dozvěděla, že zboží nemají skladem, ale nikdo mi nedal vědět. Nedávno jsem zkusila po delší době opět objednat ale scénář se opakoval a proto obchod SVĚT KRMIV NEDOPORUČUJI.

    Reakce obchodu SvětKrmiv.cz

    Dobrý den, paní Gabrielová,
    dle historie Vašich objednávek jste u nás uskutečnila od loňského května 3 objednávky, dvě z nich byly odeslány do 3 dnů od uhrazení, poslední objednávka byla na granulky, u kterých nastal nečekaný výpadek. Po vzájemné domluvě, která proběhla dva dny od objednání, nikoliv týden, jsme tedy objednávku stornovali a penízky Vám převedli zpět na účet.

    Je tedy možné, že se zrušenými objednávkami jste si možná spletla e-shop, u nás se totiž rušila pouze jedna objednávka a to po dvou dnech.

    Vaše recenze nás mrzí, rádi bychom Vám jako omluvu nabídli dáreček pro pejska do příští objednávky, stačí nám o tom pouze malé upozornění do poznámky.



    S přátelským pozdravem
    Klára Urbánková, vedoucí zákaznického servisu ve SvětKrmiv.cz
    ----------------------------
    Zákaznický servis:
    tel.: 776 860 970
    e-mail: [email protected]
    http://www.svetkrmiv.cz

    Naše VETERINÁRNÍ PORADNA online:
    http://www.svetkrmiv.cz/veterinarni-poradna/

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Pytel s granulemi dorazil rozříznutý

    Reakce obchodu SvětKrmiv.cz

    Přeji krásný den,
    velice se Vám omlouvám, pokud granulky nedorazily v pořádku.
    Bohužel mi není známo, ve kterém kroku vyřízení objednávky mohlo dojít k rozříznutí obalu granulek, jelikož při balení zásilek není používán nůž ani jiný ostrý předmět.
    Situace nás však velice mrzí, rádi bychom Vám tak jako omluvu nabídli dáreček pro pejska zdarma v příští objednávce.
    Stačí nám o tom malá upomínka do e-mailu nebo poznámky k objednávce.

    Ještě jednou se moc omlouváme a těšíme se na Vaši další objednávku.



    S přátelským pozdravem
    Klára Urbánková, vedoucí zákaznického servisu ve SvětKrmiv.cz
    ----------------------------
    Zákaznický servis:
    tel.: 776 860 970
    e-mail: [email protected]
    http://www.svetkrmiv.cz

    Naše VETERINÁRNÍ PORADNA online:
    http://www.svetkrmiv.cz/veterinarni-poradna/

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedávám na stránky zboží, které nemám skladem a ani nejsem ho v krétké době zajistit. Je to škoda.

    Reakce obchodu SvětKrmiv.cz

    Krásný den, pane Žitný,
    velice nás mrzí, že jsme se nestihli předzásobit kloubní výživou, kterou jste si vybral ještě před tím, než nastal náhlý výpadek přímo u výrobce. Tato situace bohužel může nastat, ve výrobě se může přihodit cokoliv nečekaného. V našem e-shopu může každý chovatel nalézt několik tisíc položek a v našich silách bohužel není uhlídat, aby byly všechny neustále skladem, i když bychom velice rádi a pracujeme na tom vší silou.
    Ještě jednou se Vám za komplikace omlouváme, velice nás to mrzí.


    S přátelským pozdravem
    Klára Urbánková, vedoucí zákaznického servisu ve SvětKrmiv.cz
    ----------------------------
    Zákaznický servis:
    tel.: 776 860 970
    e-mail: [email protected]
    http://www.svetkrmiv.cz

    Naše VETERINÁRNÍ PORADNA online:
    http://www.svetkrmiv.cz/veterinarni-poradna/

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • přehledné webové stránky
    • komunikace
    • výběr zboží
    • kvalita zboží
    • zboží mi nedorazilo komplet, přišlo až po požádání o poslání zbytku
    • dodací lhůta
    • kurýr dává vědět že přijede až na poslední chvíli

    Obchod sám o sobě není špatný, má velké množství zboží, přehledné a pěkné web stránky. Komunikace taky fajn.
    No zbytek nestojí za nic.
    Příště budu nakupovat jinde.

    Reakce obchodu SvětKrmiv.cz

    Krásný den, paní Pešová,
    velice nás mrzí, pokud jste s objednávkou v našem e-shopu nebyla spokojená.
    Nekompletním zbožím máte zajisté na mysli chybějící lopatku u kočičí toalety, za tuto chybu se Vám velice omlouváme, skladník si bohužel nevšiml, že lopatka není přibalená k toaletě. Ihned, jakmile jste nám tuto skutečnost zavoala, avízovali jsme novou lopatku u výrobce a ihned Vám ji doposlali, proto nás mrzí tato finální, nedoporučující recenze.
    Jako omluvu bychom Vám i přesto do příští objednávky moc rádi nabídli dárečky pro kočičku navíc, stačí nám o tom malá upomínka do poznámky k objednávce

    Omlouváme se Vám za vzniklé komplikace.




    S přátelským pozdravem
    Klára Urbánková, vedoucí zákaznického servisu ve SvětKrmiv.cz
    ----------------------------
    Zákaznický servis:
    tel.: 776 860 970
    e-mail: [email protected]
    http://www.svetkrmiv.cz

    Naše VETERINÁRNÍ PORADNA online:
    http://www.svetkrmiv.cz/veterinarni-poradna/

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Netýká se to jen tohoto eshopu, stejné praktiky provádí i většina ostatních. Divím se, že takhle hazardují se svou budoucností. Tímto postupem, jsem nucený chodit do kamenných obchodů a asi je to dobře:))). Pytel je vždy stejný, vše je jen o lidech o kontaktu s lidmi. Neschovávat se za virtuální nerealitu.

    Reakce obchodu SvětKrmiv.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí komplikace s objednávkou. Bohužel jste měl v objednávce krmivo Profine, kterého jsme měli skladem posledních pár kusů a o jeho výpadku nás bohužel výrobce informoval příliš pozdě. Poslední zásoby se bohužel vyprodaly až příliš rychle, ještě před Vaší objednávkou. Vás jsme však zkontaktovali ihned poté, co jsme se dozvěděli o tom, že přechází na nové receptury a obaly a původní balení již nebude.
    Proto nás velice mrzí, pokud dle Vašeho názoru používáme nějaké praktiky jako jiné e-shopy.

    Ještě jednou se omlouváme, že jsme Vám granule nebyli schopni odeslat.



    S přátelským pozdravem
    Klára Urbánková, vedoucí zákaznického servisu ve SvětKrmiv.cz
    ----------------------------
    Zákaznický servis:
    tel.: 776 860 970
    e-mail: [email protected]
    http://www.svetkrmiv.cz

    Naše VETERINÁRNÍ PORADNA online:
    http://www.svetkrmiv.cz/veterinarni-poradna/

    • Poslali jiné zboží!!

    Reakce obchodu SvětKrmiv.cz

    Dobrý den, paní Čížková,
    ještě jednou se Vám moc omlouváme za naši chybu a chybně zaslané zboží. Ihned bychom Vám špatně zaslaný Alavis https://www.svetkrmiv.cz/jine-doplnky-pro-psy/alavis-relax-150mg-pro-psy-20-cps-4/ vyměnili zdarma za správný, o což jste bohužel neměla zájem.
    Proto bychom Vám moc rádi jako omluvu za naši chybu nabídli dáreček pro Vašeho pejska v příští objednávce zdarma, stačí nám pouze malá poznámka k objednávce.

    Ještě jednou se Vám moc omlouváme.


    S přátelským pozdravem
    Klára Urbánková, vedoucí zákaznického servisu ve SvětKrmiv.cz
    ----------------------------
    Zákaznický servis:
    tel.: 776 860 970
    e-mail: [email protected]
    http://www.svetkrmiv.cz

    Naše VETERINÁRNÍ PORADNA online:
    http://www.svetkrmiv.cz/veterinarni-poradna/

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • neposkytnutí nabízeného dárku

    S kvalitou zboží i s dodáním zásilky jsem nadmíru spokojena. Tady je vše v naprostém pořádku. Jen mně docela mrzí, že když prodejce sám nabízí dárek a nechá i vybrat, co více zákazník preferuje, měl by mu ho i dodat.... V mém případě se bohužel tak nestalo.... Na slibovaný uzel čekám do teď......

    Reakce obchodu SvětKrmiv.cz

    Dobrý den, paní Mollerová,
    moc se Vám omlouváme jestli Vám nebyl dodán dáreček.
    Samozřejmě jste nás mohla ihned kontaktovat a dáreček bychom bleskově doposlali.
    Na spokojenosti našeho zákazníka nám velice záleží, proto Vám samozřejmě zdarma dáreček dopošleme ještě s překvapením pro Vašeho pejska navíc.
    Ještě jednou se moc omlouváme.


    S přátelským pozdravem
    Klára Urbánková, vedoucí zákaznického servisu ve SvětKrmiv.cz
    ----------------------------
    Zákaznický servis:
    tel.: 776 860 970
    e-mail: [email protected]
    http://www.svetkrmiv.cz

    Naše VETERINÁRNÍ PORADNA online:
    http://www.svetkrmiv.cz/veterinarni-poradna/

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poslední dobou zhoršení dodání krmiva i špatná komunikace obchodu (nebylo zboží, objednávka byla potvrzená, ale nebyla jsem informována ani po 10 dnech, kdy bude zboží dodáno). Dodání ve 2 částech s 2 poplatky za dobírku. Umožněno placení kartou, ale neupozornění na skutečnost, že Česká pošta karty nebere.

    Reakce obchodu SvětKrmiv.cz

    Dobrý den, paní Thonová,
    velice se Vám omlouváme za komplikace s objednávkou.
    Doufáme, že budeme moci napravit naši chybu s prodlevou odeslání objednávky hned při příští objednávce. Zároveň budeme moc rádi, když si napíšete do poznámky o dáreček navíc, moc rádi Vašemu pejskovi přibalíme do balíku překvapení.
    Ještě jedou se omlouváme.



    S přátelským pozdravem
    Klára Urbánková, vedoucí zákaznického servisu ve SvětKrmiv.cz
    ----------------------------
    Zákaznický servis:
    tel.: 776 860 970
    e-mail: [email protected]
    http://www.svetkrmiv.cz

    Naše VETERINÁRNÍ PORADNA online:
    http://www.svetkrmiv.cz/veterinarni-poradna/

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velký sortiment
    • Komunikace nedostačující
    • Dodací doba šílená

    Objednávka ze dne 18.7. (dnes 30.7) je stále v nedohlednu. Po 14 dnech jsem obdržel telefonát, kde mi bylo sděleno, že objednané zboží nemají, zda si mohu vybrat něco jiného. Po přeobjednání se ani neobtěžují objednávku vyřídit přednostně. No co - peníze již mají, takže nač spěchat s vydáním zboží.
    Granule pro psa objednávat s více než dvou týdenním předstihem tedy není dostačující a musel jsem mu již koupit náhradní dočasné jinde... aby měl alespoň co jíst.

  • Ani po deseti dnech žádná reakce přestože nákup je zaplacen předem a u objednaných granulí bylo inzerováno odeslání do 24 hodin, kontaktní telefonní číslo je nedostupné a na mail zatím žádná odpověď. Rozhodně nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Balík nedošiel kompletný!Chýbali v ňom RAF masové polštářky SVĚTKRMIV jedny za odmenu za objednávku za 1660 kč a druhé ktoré sme si objednali.Obchod sme ihneď kontaktovali cez [email protected] s tým že balík nebol kompletný a nikto ani na to nereagoval.Je to super keď "odmena" za objednávku je taká že nedostanete nič a ako bonus Vám nepošlúani to za čo ste si zaplatili a ešte k tomu nikto nie je ani ochotný reagovať na mail že balík nebol kompletný.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Má zboží které se těžce shání a za rozumnou cenu
    • Má špatnou dopravu - Česká pošta

    Obchod skvělý ale na dopravu ne zadávejte Poštu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zbozi nebylo spravne oznacene a popsane a tim padem mi prisel jiny vyrobek nez jsem predpokladala.

    Pouorne si prectete cislo zbozi a porovnejte a jinymi obchody. Popis je jiny nez nabizene zbozi

    Reakce obchodu SvětKrmiv.cz

    Krásný den, paní Švarcová,
    velice nás mrzí, jestli jste nebyla s vybraným zbožím spokojená. Popis Vámi zvoleného výrobku je zřetelný, jde opravdu o trimovací hřeben, jehož hroty jsou ocelové.
    Pokud však s produktem nejste spokojená, rádi od Vás přijmeme zboží zpět a ihned Vám za něj vrátíme peníze.
    Věříme, že při příští objednávce Vám udělá radost dáreček k objednávce, stačí, když nám o něj napíšete malou upomínku do poznámky.



    S přátelským pozdravem
    Klára Urbánková, vedoucí zákaznického servisu ve SvětKrmiv.cz
    ----------------------------
    Zákaznický servis:
    tel.: 776 860 970
    e-mail: [email protected]
    http://www.svetkrmiv.cz

    Naše VETERINÁRNÍ PORADNA online:
    http://www.svetkrmiv.cz/veterinarni-poradna/

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Tentokrát dost zklamání. Kapsička měla být kočičí, dorazila psí.Pytel od granulí roztržený a granule vysypané po krabici. Doprava neskutečná. Pro 20kg krabici jsem si musela jít na poštu, neboť nebyli schopni mi to dovézt domů...

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nižší ceny
    • nekomunikuje už dál po objednávce

    Reakce obchodu SvětKrmiv.cz

    Dobrý den paní Renáto,
    Vaši objednávku jsme vyřídili prakticky ihned a doručili jsme ji na naši výdejnu. O doručení informují naše automatické e-maily a SMSky (a to dokonce opakovaně), bohužel Vám z nějakého důvodu nedorazily. Příčin může být více, např. chybně zadané Vaše tel. číslo při zadávání do objednávky, technická chyba, aj.
    Mrzí nás tato nemilá situace, snad Vám si přes to neodradila v dalším nákupu.
    Jako kompenzaci bychom Vám do příští objednávky nabídli milý dárek, který určitě Váš pejsek ocení a využije. Stačí nám jen malinká poznámka do poznámky v nákupním koši.

    S pozdravem

    Petr Rozsypal
    vedoucí reklamačního oddělení
    SvětKrmiv.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    zbozi nesplnilo me ocekavani -skoda penez

    Reakce obchodu SvětKrmiv.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, pokud vybraný odpuzovač neprokázal dostatečné účinky, avšak my bohužel nejsme výrobce, účinnost přípravku nejsme schopni nijak ovlivnit.
    Proto nás mrzí negativní reakce na náš e-shop, jelikož opravdu nejsme schopni nijak ovlivnit účinnost produktu.
    Zboží, které jste si vybrala bylo na objednání, nejkratší možnou dobu expedice jsme tak i přes to dodrželi.





    S přátelským pozdravem
    Klára Urbánková, vedoucí zákaznického servisu ve SvětKrmiv.cz
    ----------------------------
    Zákaznický servis:
    tel.: 776 860 970
    e-mail: [email protected]
    http://www.svetkrmiv.cz

    Naše VETERINÁRNÍ PORADNA online:
    http://www.svetkrmiv.cz/veterinarni-poradna/

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlost, cena zboží,
    • Nevim

    Určitě doporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Komunikace s obchodem
    • špatné informace o inzerovaném zboží

    Asi zde už nebudu nakupovat a pokud ano, VELMI DOBŘE si to rozmyslím a požádám o fotografie výrobků.

    Reakce obchodu SvětKrmiv.cz

    Krásný den, Aneto,
    moc nás mrzí, že jste nebyla s nákupem u nás spokojená. Popis konkrétního výrobku přebíráme od dodavatele a to i u zboží, které nemáme fyzicky na skladě, proto jsme bohužel Vámi zvolené hračky nemohli překontrolovat.
    Reklamaci hraček jsme vyřídili ihned a to i s vrácením poštovného.
    Za nepřesné informace u produktů se Vám moc omlouváme.



    S přátelským pozdravem
    Klára Urbánková, vedoucí zákaznického servisu ve SvětKrmiv.cz
    ----------------------------
    Zákaznický servis:
    tel.: 776 860 970
    e-mail: [email protected]
    http://www.svetkrmiv.cz

    Naše VETERINÁRNÍ PORADNA online:
    http://www.svetkrmiv.cz/veterinarni-poradna/

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Slíbený dárek - reflexní samolepka bohužel v balíku nebyla.

    Reakce obchodu SvětKrmiv.cz

    Dobrý den, Marku,
    velice nás mrzí, že náš e-shop nedoporučujete, jen z důvodu, že kluci bohužel zapomněli přibalit reflexní tlapičku.
    Budeme rádi, když si v příští objenávce napíšete do poznámky o dárek navíc.




    S přátelským pozdravem
    Klára Urbánková, vedoucí zákaznického servisu ve SvětKrmiv.cz
    ----------------------------
    Zákaznický servis:
    tel.: 776 860 970
    e-mail: [email protected]
    http://www.svetkrmiv.cz

    Naše VETERINÁRNÍ PORADNA online:
    http://www.svetkrmiv.cz/veterinarni-poradna/

    • Obchod mozna dobry ale spatne zbozi jeste nikdy jsem se nesetkala s tim aby 3 psum bylo po granulich spatne .zrali z pocatku vsichni dostali gastritidu a ted uz to nezerou chteji cokoliv jineho. Dala jsem ruzne do misek a toho Brita se netknout.jedna se o lovecke psy maji instinkt a bylo jim opravdu zle.nevim bud je to spatne nejo zkazene

    Reakce obchodu SvětKrmiv.cz

    Krásný den, Zuzano,
    velmi nás mrzí, že krmivo od nás Vašim pejskům nesedlo. Pokud s ním byl problém, mohla jste se nám ihned ozvat a situaci bychom samozřejmě ihned začali řešit a zjišťovat příčinu, jestli nebyly granule nějak závadné. Věříme však, že byly v naprostém pořádku, jelikož právě Vámi vybraných granulí balíme několik palet denně, objednává si to opravdu spousta zákazníků a nikdy na krmivo nebyla žádná stížnost.
    Je tak možné, že pejsci nejsou zvyklí na tohle krmivo a běžně krmíte jinou značkou, změna jim tak možná nesedla.

    Za vzniklé komplikace se tedy omlouváme a věříme, že na náš e-shop i přes to nezanevřete.





    S přátelským pozdravem
    Klára Urbánková, vedoucí zákaznického servisu ve SvětKrmiv.cz
    ----------------------------
    Zákaznický servis:
    tel.: 776 860 970
    e-mail: [email protected]
    http://www.svetkrmiv.cz

    Naše VETERINÁRNÍ PORADNA online:
    http://www.svetkrmiv.cz/veterinarni-poradna/