Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Sdílím varování a informaci o velice nekorektním chování tohoto eshopu na hranici podvodu. Za cca 10 minulých nákupů mi jejich systém připsal přes 25 000 věrnostních bodů (cca 750 kč), ale když jsem je chtěl nyní uplatnit, dozvěděl jsem se, že to není možné, protože jde o velkoobchodní nákup - ano, toto skutečně v obchod. podmínkách mají uvedeno, jenže body mi roky připisovali právě za čistě velkoobchodní nákupy, navíc systém eshopu mi je během včerejší objednávky sám nabídl a započítal do výsledné ceny! (viz obrázek)
    Krom toho jejich velkoobchodní a maloobchodní ceny jsou u věcí, jež jsem objednával stejné, takže nevím kde je problém. Mám u nich tedy body v hodnotě přes 750 kč, které mi připisovali, abych u nich opakovaně nakupoval, a teď mi je odepřeli. Na tyto námitky jsem se jen dozvěděl, že jsem body použil neoprávněně a konto mi bylo zrušeno! Místo toho, aby uznali, že mají v systému chybu, omluvili se a nabídli možnost použít body při maloobchodním nákupu, mi suše sdělili, že z jejich strany je věc uzavřená. Vybavuji si, že to není první problém s komunikací s tímhle obchodem (jednou jsme dosti krkolomně řešili jednu reklamaci, ale nakonec aspoň úspěšně). Takže nevím, zda máte podobné zkušenosti, každopádně opatrně s nimi...

    • Vážení zákazníci a obchodní partneři,
      výše uvedeným stěžovatelem je pan Blail z organizace Budík, z.s. Nakupoval u nás v letech 2016 - 2017 na firmu pro účely dalšího prodeje. Věrnostní a dárkové programy jsou u nás určeny pro koncové spotřebitele, firemní zákazníci jich u nás využívat nemohou. To je jasně a zřetelně uvedeno v obchodních podmínkách obchodu, podmínkách věrnostních a dárkových programů a navíc je to každému velkoobchodnímu zákazníkovi sděleno při registraci. Je to zcela jednoduché a žádný z hromady našich obchodních partnerů s tím po mnoho let neměl problém.
      Až pan Blail se jednoho krásného rána probudil (po dvou letech, ve kterých u nás nic nekoupil), a rozhodl se z nějakého důvodu zkrátka škodit rozmazáváním neexistujícího problému, třebaže i on sám mnohokrát vyslovil s našimi podmínkami souhlas.
      Se zákazníky se vždy rádi vstřícně snažíme domluvit, ovšem lhaním a vyhrožováním negativními recenzemi u nás cesta k dohodě rozhodně nevede. No a tak pan Blail skutečně agilně poškozuje naše dobré jméno všude možně po internetu, jeho jednání by dle našeho názoru mohlo být klasifikováno i jako trestný čin pomluvy. Žádné právní kroky však proti jeho osobě nečiníme. Doufáme, že mu jeho počínání alespoň přinese hřejivý pocit zadostiučinění a povede ke zvýšení osobní karmy.
      Svým zákazníkům a obchodním partnerům přejeme krásný den,
      Svět dýmek.cz

  • Váženy uživateli "receptus,"

    děkujeme Vám za milý a přínosný příspěvek do diskuse plný vytříbených výrazů z květnatého slovníku (které provozovatel portálu Heureka již pochopitelně vymazal).

    Pokud jste skutečným zákazníkem (o čemž pochybujeme, neboť zákazník může reagovat ke každé objednávce konkrétně v recenzi), přispějte prosím laskavě do této diskuse i číslem své objednávky nebo svým skutečným jménem, abychom mohli Vás i čtenáře diskuse ujistit, že k pětidennímu prodlení oproti na shopu uvedeným lhůtám rozhodně nedošlo, tedy že tu kromě zbytečného nadávání a pokusu o poškozování našeho dobrého jména i veřejně lžete.

    V opačném případě potvrdíte naši domněnku, že je Váš úsměvný příspěvek pouze hořkým důkazem toho, kam až je naše konkurence ochotna klesnout, aby poškodila naše vynikající jméno a objektivně prokazatelný status nejrychlejšího eshopu v oboru.

    S přáním krásného dne

    Svět dýmek.cz

  • Vážený pane/paní, dovoluji si vám napsat tento komentář, protože moje objednaná dýmka přišla o pět dní po tom, co podle stránky měla být dodána. S takovým zacházením se zbožím jsem se ještě nesetkal. Kdyby nebylo takových ***, jako jste vy a já bych si vodní dýmku objednal z jakéhokoliv jiného shopu, tak bych byl určitě více spokojen. Předpokládám, že i kdybych napsal někam do Číny, nebo do Ameriky, tak by mi to doručili určitě dřív, než vy. S tímhle shopem jsem velmi nespokojen a už nikdy si od vás nic v životě neobjednám a budu říkat do smrti všem svým přátelům/potomkům/známým, že tento shop je s prominutím kus ***. Je mi vážně jedno, kolik času jste ztratili čtením tohoto "komentáře". Vsadím se, že to stejně nikoho nezajímá. Tohle je můj názor, nikdo mi ho nemůže vzít.